AStorm

Восстановление пиноли

36 повідомлень у цій темі

Наткнулся на видео о восстановлении пиноли фрезерного станка а именно а именно о наращиванию 11соток на пиноль.

Интересует способ такого наращивания, сам автор видео заявляет что просто отдал на завод и хз как они его там делали 

Видео:

https://m.youtube.com/watch?v=-KEvbBhsvMs

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скорее всего хромировано и шлифовано. До 0,2мм  можно нарастить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В нас, на авіа заводі, можна таке зробити. З гарантією від вилущування до 0.8 на діаметер. Але є одне але))) З моменту зняття деталі з шліфувального верстата до моменту занурення у ванну не більше 4х годин. Інаше метал окисляється і вся процедура до попи)))) Процес займає до неділі часу, разом з нормалізацією. Реставрую таким чином розподільчі вали, проблем немає-ходять.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, влад55 сказал:

З гарантією від вилущування до 0.8 на діаметер. 

Ого O.o

Змінено користувачем Fyva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Українська військова загроза)))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Авіа завод часом не 117?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, влад55 написав:

В нас, на авіа заводі, можна таке зробити. З гарантією від вилущування до 0.8 на діаметер. Але є одне але))) З моменту зняття деталі з шліфувального верстата до моменту занурення у ванну не більше 4х годин. Інаше метал окисляється і вся процедура до попи)))) Процес займає до неділі часу, разом з нормалізацією. Реставрую таким чином розподільчі вали, проблем немає-ходять.

А в якому це місті? Шліфовка в них на місці теж має бути, щоб витримати тех.процес?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В Черкассах фирма "Берк" занимается напылением и шлифовкой. Напылял пиноль 1к62 , 2 года полет нормальный!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, влад55 сказал:

В нас, на авіа заводі, можна таке зробити. З гарантією від вилущування до 0.8 на діаметер. Але є одне але))) З моменту зняття деталі з шліфувального верстата до моменту занурення у ванну не більше 4х годин. Інаше метал окисляється і вся процедура до попи)))) Процес займає до неділі часу, разом з нормалізацією. Реставрую таким чином розподільчі вали, проблем немає-ходять.

И шо принимают заказы от населения?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обычно на любом заводе, где есть хромирование, то есть и шлифовальные и полировальные станки. 

Если есть возможность, то лучше и место под пиноль расточить, если есть  выработка. 

Из личного опыта делайте восстановленную пиноль на 0.01 меньше чем посадочное, иначе не вставите.

Змінено користувачем cop511
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, влад55 написав:

В нас, на авіа заводі, можна таке зробити.

Ви часом не луцький авіазавод маєте на увазі?

Я там працював, хромують нормально, але головне шоб шліфував Андрєйцев, бо якшо дядя Вася з 6-го цеху, то провал 100 %, він мені вісь до маятника CZ три рази шліфував, патологічно не може попасти в розмір, в мому випадку мало бути 22,02 мм, два рази перехромовували вісь)))

Змінено користувачем Dr_Hammer
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Ігрек сказал:

А в якому це місті? Шліфовка в них на місці теж має бути, щоб витримати тех.процес?

Та є у них все, але шліфувальники не хочуть братись, багато роботи. Тому краще шліфувати самому. Керівником цеху гальваники є жіночка, от вона і каже на коли привозити деталюху.

 

1 час назад, Красноармеец сказал:

И шо принимают заказы от населения?

 Так, є відділ по наданні послуг населенню.

 

53 минуты назад, Dr_Hammer сказал:

Ви часом не луцький авіазавод маєте на увазі?

 

Його, рідного)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені простіше шліфанути самому, тим більше що ширина шийок на деяких валах-20мм, ніхто не хоче правити камінь в цей розмір на одну операцію. Так що економічно вигідніше було купити новий круг і заправити саме під цю роботу. Тим більше що шліфувати є на чому)))))))))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Піднімаю питання про доцільність виготовлення рем пінолей, якщо є така гальваніка і вона доступна населенню, чи ціна гальваніки наближається до виготовлення нового виробу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мне пиноль на 1к62( 2 года назад)  вышла 1400

Спустя год  пиноль с1е61пм - 1200

Считают см² напыляемой поверхности

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, AStorm написав:

Піднімаю питання про доцільність виготовлення рем пінолей, якщо є така гальваніка і вона доступна населенню, чи ціна гальваніки наближається до виготовлення нового виробу?

Виготовлення нового виробу це вбита піноль більшого діаметру обнижена на потрібний розмір.Ціна питання 300-400 грн за піноль і нехай 100 грн за шліфовку.Остальні нанотехнології це зайва трата часу і грошей.В кінці кінців це просто піноль задньої бабки.

Інше питання це стан направляючих,стан підошви,стан спрягаємих частин з.б.Не забуваємо про частий заводський брак де в нових станках піноль "клює".Де напрвляючі з.б несоосні направляючим супорта.

Щоб зробити добре без розточки на станку не обійтись.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

54 минуты назад, viksel сказал:

В кінці кінців це просто піноль задньої бабки.

 

? Я відео кидав про піноль фрезера, а сам маю проблему з піноллю сверлилки що достатньо суміжно з фрезерною

57 минут назад, viksel сказал:

Щоб зробити добре без розточки на станку не обійтись.

Знову ж таки це про токарний, на фрезері чи сверлилці питання розточки не стоїть

1 час назад, viksel сказал:

Ціна питання 300-400 грн за піноль і нехай 100 грн за шліфовку.Остальні нанотехнології це зайва трата часу і грошей.

Скажу словами Фрая з футурами: "Заткнись і бери мої бабки!!!"

Тобто ви самі беретесь за виготовлення пінолі або знаєте майстра який візьметься за виготовлення якісної рем пінолі( нехай і з моїм матеріалом) за 500 грн? Я тоді думаю штуки три - чотири візьму - на барахолці підуть як гарячі домашні пиріжки

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, viksel сказал:

Ціна питання 300-400 грн за піноль і нехай 100 грн за шліфовку

 

Ви знаєте, де круглу шліфовку за такі гроші роблять??!

Мені треба піноль сверлилки на пару соток шліфануть (поновить поверхню) "по торканню". Куди висилать?!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, az113 сказал:

 

Ви знаєте, де круглу шліфовку за такі гроші роблять??!

Мені треба піноль сверлилки на пару соток шліфануть (поновить поверхню) "по торканню". Куди висилать?!

Дивна задача))) Зазвичай піноль шліфують під готовий отвір.. Міша, якщо в Києві за шліфовку правлять нерозумні кошти-висилайте, прошліфую))) Для Вас-безкоштовно)))))))))

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, viksel сказал:

Виготовлення нового виробу це вбита піноль більшого діаметру обнижена на потрібний розмір.Ціна питання 300-400 грн за піноль і нехай 100 грн за шліфовку

Не зробите Ви нову піноль за 500гр, не тіште себе іллюзіями. Заготовка-20гр кг(40х, 45), токарка-250-400, фрезування 200-400, термічка, шліфовка. Робити на сьогодні піноль вийде дорожче аніж купити готову. + витрати свого часу, а гроші які ви не заробили займаючись хе...ю))) Ви думаєте що в барахолці продавани цін не знають??? Там ціна на готову деталь +- те саме що зробити самому....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, влад55 написав:

токарка-250-400, фрезування 200-400, термічка, шліфовка.

А чи не буде  її продовжувати вести вже й після шліфовки ?

Поступово.

Яка буде геометрія через півроку ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, технократ сказал:

А чи не буде  її продовжувати вести вже й після шліфовки ?

Поступово.

Яка буде геометрія через півроку ?

Дурницю говорите

 

51 минуту назад, 123 сказал:

А внутрішній КМ щоб "дивився" куди треба, а не куди получиться, теж зробити просто?

Думаю що навіть готову піноль не так просто понизити, зберігши співвісність внутрішнього КМ.

Є певна технологія виготовлення таої деталі, погугліть)))) Там все просто, єдинній момент-калібри Морзе, якщо немає еталонних калібрів-це трохи геморойніше..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, влад55 написав:

Не зробите Ви нову піноль за 500гр, не тіште себе іллюзіями. Заготовка-20гр кг(40х, 45), токарка-250-400, фрезування 200-400, термічка, шліфовка. Робити на сьогодні піноль вийде дорожче аніж купити готову. + витрати свого часу, а гроші які ви не заробили займаючись хе...ю))) Ви думаєте що в барахолці продавани цін не знають??? Там ціна на готову деталь +- те саме що зробити самому....

За 500 не зроблю..Всі пінолі що робив обійшлись дешевше.:DАле це я ремонтував свої станки собі.Тому ніяких ілюзій а тільки реальні пінолі.Хто вловив суть економії-молодець.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При таких розкладах у вас в руках офігенний бізнес план готовий на кожній пінолі по півтора куска чистими і клієнтів до кінця життя хватить

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У більшості випадків нарощують піноль не нову, а б\у. В результаті шліфовки, гальваніки і првторної шліфовки вісь конуса дивиться на сусідський гараж, але аж ніяк не на шпіндель. Чому? Бо конус треба шліфувати в самому кінці беручи базу по верху, який є в розмірі. А тут виходить все шиворот навиворот.

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку