cara

Бронза для направляющих клапанов

72 повідомлення у цій темі

3 минуты назад, Nik сказал:

  КБ Субару ставить чавунні втулки, а КБ Фераррі, керамічні. Якщо, КБ Субару буде ставити втулки із берилки то це буде дуже глупо. .

Неправда Ваша. Японці дуже прискіпливо відносяться до свого продукту. І якщо Їхні інженери прорахували саму чавун-то повірте, це не тільки із-за ресурсу. До Вашого відома, КПП на субарику затягується виключно з динамометричним ключем, якщо не помиляюсь-6кг. Знаєте чому? Щоб не потягнуло тонкостінний блок а разом із ним і крайні гільзи... А за кохання треба платити))) То я за Ваш 407й))) Просто в ті часи, на любому серйозному заводі було все що душа бажала. Якщо не було саме на цьому-то на сусідньому))) Тому тюнінг завжди коштує значно більше за стандарт)))) Конкретно по цій темі, моя думка проста і я її вказав з урахуванням свого досвіду. ТС завжди залишає за собою право прислухатись або ні до наших постів. Я не проти втулок оригінальних, але треба розуміти що вони будуть коштувати не малі гроші. Робити втулки з браж вихід, але тут знову виходить на перший план економіка. При цьому можна просто підібрати втулку в розмір і не займатись хз чим))) І немає різниці з якого матеріалу вона зроблена-чавун чи бронза, при нормальному ремонті буде їздити і те і інше. Тут питання часу і економіки)))

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, влад55 сказал:

Неправда Ваша. Японці дуже прискіпливо відносяться до свого продукту

 Де, в мене, неправда? Я все дуже добре розумію. Дев'ятнадцять років працюю в системі якості ISO. І в масовкі, теж. Просто, ви мене не зовсім вірно зрозуміли. 

 До, речі. Скльки буде коштувати матеріал БрАЖН, на вісм втулок? Повірте, не дуже й дорого. Я цю еономку проходив не раз і на роботі, і вдома. Коли, без розбору, економиш на якості матеріалу, в кінці кінців, влітаєш по саме ні магу. Але, чесслово, я не проти чавунних втулок. Весь світ на них успішно їзде. Просто, вони, в мойому експерименті були на четвертому місі, ось і все, що я хотів продекларувати. Серд тих матеріалів, що я вибрав, це не так уже і погано. Я ж не вибирав матеріали серед дороги. Все таки, дипломований металознавець зі стажем :).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Nik сказал:

  

 До, речі. Скльки буде коштувати матеріал БрАЖН, на вісм втулок? .

Так, недорого, але Ви повинні бути 100% впевнені в тому що це саме той матеріал. Це перше, друге-токарка та шліфовка. Маємо три складових в сумі які рівняються або перевищують вартість оригінальних втулок, бо там масове виробництво. Але як вище було сказано-за задоволення треба платити))) Просто еономічно абсолютно недоцільно виготовляти ці втулки при можливості їхньої покупки без проблем. Інша справа коли їх неможливо купити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, влад55 сказал:

бо там масове виробництво

 Я не казав про масове виробництво, ні в якому разі. Ми ведемо бесіду тільки в рамках данної теми. А тут була мова про виготовлення одного комплекту (чи то куму, чи доброму знайомому). Я повністю згоден, що при массовці, бронзові втулки робити більше ніж недоречно. Якщо гільзи робляться з чавуну, то ясно і коню, що коли зносяться гільзи, бронзові втулки клапанів, мабуть, тільки притруться. А так двигун вмирає рівномірно, гармонійно і щасливо.

 Звісно, що треба брати тільки гарантовану марку. Я вже писав, що готові такі втулки, в магазині,  можуть втюхати латунні. Не з такмим деталями, але були подібні інцеденти, продавці не знали, що маю спектрометр... Довелось прикласти зусиль, щоб повернули гроші.

Змінено користувачем Nik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна провести просте порівняння, фолскваген лт28 та фіат дукато. На фольці стоять бронзові направляйки,на фіаті-чавун. При приблизно тому ж пробігу-фольц однозначно до заміни, фіат в гіршому випадку випуск. І там і там-дизель))))

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Nik сказал:

 Я не казав про масове виробництво, ні в якому разі. Ми ведемо бесіду тільки в рамках данної теми. А тут була мова про виготовлення одного комплекту (чи то куму, чи доброму знайомому). Я повністю згоден, що при массовці, бронзові втулки робити більше ніж недоречно. Якщо гільзи робляться з чавуну, то ясно і коню, що коли зносяться гільзи, бронзові втулки клапанів, мабуть, тільки притруться. А так двигун вмирає рівномірно, гармонійно і щасливо.

 Звісно, що треба брати тільки гарантовану марку. Я вже писав, що готові такі втулки, в магазині,  можуть втюхати латунні. Не з такмим деталями, але були подібні інцеденти, продавці не знали, що маю спектрометр... Довелось прикласти зусиль, щоб повернули гроші.

фольксваген,бронзовые направляющие,гидрокомпенсаторы-стаканы,т.е.минимально передающие перекос,дизель,современный,насос-форсунка,диаметр стержня 8,при пробеге около 350 сьем головы,полный ремонт(в оригинале-замена головки в сборе,конструкция такая,что ее можно снять и поставить не разбирая)Люфт клапана в направляющей миллиметр и более,болтается как этот-карандаш в стакане.Мерседес,чугунные втулки,пробег 700,диаметр 7мм,люфт 0.2 в принципе допускается люфт не в зазоре а на плече-т.е.тарелка,вытащенная на 5мм так люфтит.Конечно меняется все.У мерса еще и седла,прогорающие к такому пробегу.Клапана естественно.

+чугуна-держит удар,не сминается,иногда это и минус.+ бронзы-лучшая теплоотдача,легче обрабатывается.

Тут опять-качество чугуна и бронзы-основное.Фирменный чугун полируется в зеркало,не имеет раковин,очень прочный.Износостойкий.Потому что графит в нем открыт как и микропоры.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Barth сказал:

фольксваген,бронзовые направляющие

 Какая марка бронзы, не подскажете.

2 часа назад, Barth сказал:

Потому что графит в нем открыт как и микропоры

 Растолкуйте пожалуйста, что значит "графит открыт, как и микропоры". От чего они открыты. А то, я отстал от жизни, впервые слышу, про открытый, от "чего то" графит.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@влад55 @Nik @Barth  ТС уже купил нужные ему втулки, хорош сраться. Все высказали свое мнение и как понял никто его  менять не будет, а читающие  пусть  выбирают сами кто прав.kolobok_addon_drinks.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Nik сказал:

 Какая марка бронзы, не подскажете.

 Растолкуйте пожалуйста, что значит "графит открыт, как и микропоры". От чего они открыты. А то, я отстал от жизни, впервые слышу, про открытый, от "чего то" графит.

не ерничайте,прекрасно понимаете что такое чугун,какой там бывает графит и как его "закатывает" при обработке,что надо чтоб это убрать и про поры тоже,пусть и не точный термин.Про марку-в следующий раз не забуду,прочитаю,там иногда лазером кроме фирмы и материал рисуют.Сейчас они на всем рисуют-закон про переработку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На прохання автора тему відкрив. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чтобы не плодить темы и с позволения автора.

Нужна  помощь зала. При ремонте гбц рено 2,2 тди вылезла проблема - требуется  2 ремонтных втулки направляющих клапанов. В этом моторе практически самые длинные направляйки - 50 мм при диаметре клапана 6 мм и наружном ( в стандарте)11,04 мм. Материал бронза.  

Перебрал все каталоги - ничего не нашел, из чего можно переделать/заменить данные втулки. На ум приходит точить из прутка браж9-4 или завтуливать гбц. Последнее не очень канает - тела мало, диаметр малый... Еще есть вариант наростить втулку гальваникой и потом прошлифовать в размер, но это нужно отдавать на сторону, то есть в неизвестность...

КлеЙ НЕ предлагать!

Какие есть еще варианты?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, камасутра сказал:

Какие есть еще варианты?

Такой вариант

По бронзе должно шикарно накатать. Покупал когда-то в Автомеханике, там по сути нужен пилот и три ролика. Кондуктор для засверливания можно самостоятельно изготовить. Плюс данной процедуры: остаются родные направляющие сидящие под правильным углом)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если правильно понял, то износ по стержню клапана?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Tramp сказал:

износ по стержню клапана

Нет, тут другое. Проблема в посадке втулок  в гбц - нет натяга. Нужны пара втулок увеличенного диаметра (ремонтные)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 05.01.2020 в 17:56, Nik сказал:

свого улюбленця М407,

Це ностальгія. В мене правда був М403, експортний варіант. Так в нього сідла і направляючі втулки були з кераміки. Взяв нові клапани, в магазині, змастив маслом, вставив, люфт нуль.А сідла тільки почистив від нагару и притер клапани. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, камасутра написав:

Нет, тут другое. Проблема в посадке втулок  в гбц - нет натяга. Нужны пара втулок увеличенного диаметра (ремонтные)

 

Точити цільняк циліндричний ремонтного розміру ( можливо розверткою підправити від еліптичності). Пресувати в головку і вже потім розточувати на координатці отвір під клапан. Матеріал мені здається краще оловяниста бронза/латунь. Браж для цього зовсім не підходить, вона для супротиву надмірним механічним навантаженням.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 01.07.2020 в 07:47, 33vic сказал:

В мене правда був М403, експортний варіант. Так в нього сідла і направляючі втулки були з кераміки.

 Фантастика, чесслово. Я такого не слышал, даже у Ферарри, Ф1. Стержни клапанов, по идее, должны были вырабатываться за пару треков.

Змінено користувачем Nik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 33vic написав:

Так в нього сідла і направляючі втулки були з кераміки.

може з металокераміки? це різні речі

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Meyson сказал:

може з металокераміки? це різні речі

Вибачаюсь! Ну звичайно металокераміка! Вибачаюсь що ввів товариство в оману:$. Шарожки з твердістю 50 по Роквелу , тільки свистіли та нагар здирали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 30.06.2020 в 22:37, камасутра сказал:

Чтобы не плодить темы и с позволения автора.

Нужна  помощь зала. При ремонте гбц рено 2,2 тди вылезла проблема - требуется  2 ремонтных втулки направляющих клапанов. В этом моторе практически самые длинные направляйки - 50 мм при диаметре клапана 6 мм и наружном ( в стандарте)11,04 мм. Материал бронза.  

Перебрал все каталоги - ничего не нашел, из чего можно переделать/заменить данные втулки. На ум приходит точить из прутка браж9-4 или завтуливать гбц. Последнее не очень канает - тела мало, диаметр малый... Еще есть вариант наростить втулку гальваникой и потом прошлифовать в размер, но это нужно отдавать на сторону, то есть в неизвестность...

КлеЙ НЕ предлагать!

Какие есть еще варианты?

броф.и еще.головы идентичны с 2.5.Это подсказка.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А вы бы поискали на этом сайте: https://rovian.ua

может найдете такие...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
47 минут назад, Xanax сказал:

А вы бы поискали на этом сайте: https://rovian.ua

может найдете такие...

К сожалению ремонтных втулок с заданными параметрами не существует. С изготовлением новой не срослось. Купили похожую от Мерседеса ( короче на пару миллиметров ), расточили ГБЦ под нее и отдали агрегат клиенту.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку