Владимир19

Потрібно заварити деталь...

91 повідомлення у цій темі

5 минут назад, Slava469 сказал:

Щось таке, називається пайко-зварка, зустрічається і в совковій літературі

Нет такого поцеса. Сварка это когда плавиться  основной метал. А этот процес имено тугоплавкая пайка. Если бы это была латунь то вокруг факела горелки будет белый дым . Так как в латуни содержится цинк Скорей всего присадка бронза. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Судячи  по фото то юмз совдеповський. Там ковкий чугун, який добре заварюється  ПА звичайною проволокою ( після підготовки шва) при збільшеній подачі вуглекислоти. Латунь л63 тримати не буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Slava469 сказал:

Щось таке, називається пайко-зварка, зустрічається і в совковій літератур

Обратите внимание на стружку метала в первом видео . Да это чугун , но он хорошего качества ближе к стали .Стружка крупная . у поганого чугуна стружка мелкая как песок или иголки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, ДЮП сказал:

Судячи  по фото то юмз совдеповський. Там ковкий чугун, який добре заварюється  ПА звичайною проволокою ( після підготовки шва) при збільшеній подачі вуглекислоти. Латунь л63 тримати не буде.

Вы еще уточните что не 0.8 проволокой и не маленьким током а теперь предложите ТС-у где все это взять.В ближайшей СТО-бляхарне только 0.8 и только обычный полуавтомат.скорее всего на 220.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Slava469 написав:

Щось таке, називається пайко-зварка, зустрічається і в совковій літературі. Ну я паяю Лок 59

Поділіться своїми роботами. Мельком передивився частково ваші відео. На другому, десь здається на 11:40 є момент, коли  майстер шоркає напилком по чавунній основі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, monarch-tig сказал:

Нет такого поцеса. Сварка это когда плавиться  основной метал. А этот процес имено тугоплавкая пайка. Если бы это была латунь то вокруг факела горелки будет белый дым . Так как в латуни содержится цинк Скорей всего присадка бронза. 

Процеса нема, а термін є.

IMG_20200111_223703.jpg

IMG_20200111_223726.jpg

4 минуты назад, IMP сказал:

Поділіться своїми роботами. Мельком передивився частково ваші відео. На другому, десь здається на 11:40 є момент, коли  майстер шоркає напилком по чавунній основі.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, ДЮП сказал:

 Латунь л63 тримати не буде.

Чому не буде? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, monarch-tig написав:

Нет такого поцеса. Сварка это когда плавиться  основной метал. А этот процес имено тугоплавкая пайка. Если бы это была латунь то вокруг факела горелки будет белый дым . Так как в латуни содержится цинк Скорей всего присадка бронза. 

Тут ви трохи не праві https://mash-xxl.info/info/318812/   хоча правильно підмітили відсутність цинку в ремонті на відео. Останнім часом під сварко-пайкою часто використовують МІГ зварку в суміші аргону без розплавлення основного металі дротами марок CuSi3  та CuAl8, або вітчизняними БрКМц3-1 та Бра-7 (здається) Ними можна паяти і за допомогою пропанового пальника. Але в конкретному випадку, думаю, що це не доцільно.

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Slava469 сказал:

Процеса нема, а термін є.

ПРИКОЛЬНО! Кинь ссылку по книге

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, IMP сказал:

Поділіться своїми роботами. Мельком передивився частково ваші відео. На другому, десь здається на 11:40 є момент, коли  майстер шоркає напилком по чавунній основі.

Ось недавно паяв, китайський мотоблок(корпус КПП). Припой Лок 59 як вже сказав. Думаю не треба казати що там за якість чугуна..

IMG_20191023_111217.jpg

IMG_20191023_111209.jpg  

Змінено користувачем Slava469
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Slava469 написав:

Ось недавно паяв, китайський мотоблок(корпус КПП). Припой Лок 59 як вже сказав.

На мою думку все  ж мабуть доцільніше це було варити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, IMP сказал:

Тут ви трохи не праві https://mash-xxl.info/info/318812/   хоча правильно підмітили відсутність цинку в ремонті на відео. Останнім часом під сварко-пайкою часто використовують МАГ зварку в суміші аргону без розплавлення основного металі дротами марок CuSi3  та CuAl8, або вітчизняними БрКМц3-1 та Бра-7 (здається) Ними можна паяти і за допомогою пропанового пальника. Але в конкретному випадку, думаю, що це не доцільно.

Саме так тобто це міг чи є навіть тіг пайко-зварка, а я мав на увазі газову пайко заварку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, IMP сказал:

На мою думку все  ж мабуть доцільніше це було варити.

Розбирати, прогрівати весь корпус, чи варити на холодну? Тут я тільки витягнув полуось і підшипник не розбираючи вузол.(а це час) сумніваюсь що без прогріву можна заварити таку масивну деталь. Мені подобається технологія пайки, її якість і характеристики.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Slava469 написав:

Розбирати, прогрівати весь корпус, чи варити на холодну?

Варити ПАНЧем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, IMP сказал:

Останнім часом під сварко-пайкою часто використовують МАГ зварку в суміші аргону без розплавлення основного металі дротами марок CuSi3  та CuAl8, або вітчизняними БрКМц3-1 та Бра-7 (здається) Ними можна паяти і за допомогою пропанового пальника. Але в конкретному випадку, думаю, що це не доцільно.

Изменено 3 минуты назад пользователем IMP

Такой процес  имеет место  Мне он не нравится . Между свариваемым металем и присадкой есть дуга которая плавит железо с углеродом и верхний слой в сварочной ванне хрупкий. Ранее я писал радс и основная дуга на присадку большим током. Таким образом сиьно разогретая присадка подплавляет верхний слой основного метала. Последуюшие швы варю в обычном режиме

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, IMP сказал:

Варити ПАНЧем.

Мені здається що при зварці стає більш критично який саме там чугун, і температура зварки більша, тим і хороша пайка ми не плавним основний метал, не змінюєм його характеристики.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Slava469 сказал:

Мені здається що при зварці стає більш критично який саме там чугун, і температура зварки більша, тим і хороша пайка ми не плавним основний метал, не змінюєм його характеристики.

Но панч 11 специально разработан институтом Патона для сварки чугуна. И разбирать ничего не нужно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Slava469 написав:

Мені здається що при зварці стає більш критично який саме там чугун, і температура зварки більша, тим і хороша пайка ми не плавним основний метал, не змінюєм його характеристики

Просто зварка витримує більші навантаження, тоб-то зварювана деталь має більшу міцність. А вже вид зварювання і матеріали вибираються в кожному конкретному випадку.

 

IMG_20180731_112050.jpg

IMG_20180731_112106.jpg

2018-08-01_08-08-43_414.jpg

2018-08-01_07-59-36_910.jpg

 

 Це — подібний ремонт ПАНЧем.

А взагалі добре, що затіяли дискусію. Так скоріше можна визначитись з потрібним способом ремонту.

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, IMP сказал:

Просто зварка витримує більші навантаження, тоб-то зварювана деталь має більшу міцність. А вже вид зварювання і матеріали вибираються в кожному конкретному випадку.

Не погоджуюсь,  предел прочности на растяжение 

Серого чугуна 10-35 кг/мм2

Высокопрочного чугуна 35-100кг/мм2

Предел прочности паяного соединения в среднем 25 кг/мм2 что фактически на равне с серым чугуном, зачем большая прочность шва при непрочности материала..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я десь читав, що ПАНЧ-11 на зовсім холодну деталь не використовують, хоча я сам варив і якось трималося.. Холодною зваркою чугуна вважається переднагрів до 300С, а горячою - 600С. 

Крім того читав, що при використанні ПАНЧ-11 міцність деталі після ремонту становить 40% від початкової.

Поняття 

 предел прочности на растяжение 

Серого чугуна 10-35 кг/мм2

Высокопрочного чугуна 35-100кг/мм2

і допустиме напруження металлу, це трохи різні речі. При розрахунку міцності деталі треба користуватися останнім.

З чого це паяне з"єднання ЛоКом   25 кг/мм2, а при цьому предел прочности на растяжение Ст3 - 23кг/мм2. До того ж  допустиме напруження для Ст3, по Анурьеву для знакоперемінної нагрузки, становить 7кг/мм2.

А по темі, то зварка у елементах подвіски, та рульового керування транспортних засобів не припустима зазвичай. Можу, при нагоді, взнати скільки така деталь коштує у нас на заводі ЮМЗ.

Змінено користувачем Дядя Уєф
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Дядя Уєф написав:

Я десь читав, що ПАНЧ-11 на зовсім холодну деталь не використовують, хоча я сам варив і якось трималося.. Холодною зваркою чугуна вважається переднагрів до 300С, а горячою - 600С. 

Крім того читав, що при використанні ПАНЧ-11 міцність деталі після ремонту становить 40% від початкової.

Поняття 

 предел прочности на растяжение 

Серого чугуна 10-35 кг/мм2

Высокопрочного чугуна 35-100кг/мм2

і допустиме напруження металлу, це трохи різні речі. При розрахунку міцності деталі треба користуватися останнім.

З чого це паяне з"єднання ЛоКом   25 кг/мм2, а при цьому предел прочности на растяжение Ст3 - 23кг/мм2. До того ж  допустиме напруження для Ст3, по Анурьеву для знакоперемінної нагрузки, становить 7кг/мм2.

А по темі, то зварка у елементах подвіски, та рульового керування транспортних засобів не припустима зазвичай. Можу, при нагоді, взнати скільки така деталь коштує у нас на заводі ЮМЗ.

За 100% достовірність не претендую, яле попадалась така інформація:

Image 012.png

 

Також не являюсь прихильником зварювання деталей, які впливають на безпеку руху і стараюсь переконувати в цьому інших, хоча не одноразово звертались до мене з проханнями, скажемо заварити тріснувший ричаг жигулівської підвіски... тощо...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, IMP сказал:

акож не являюсь прихильником зварювання деталей, які впливають на безпеку руху і стараюсь переконувати в цьому інших, хоча не одноразово звертались до мене з проханнями, скажемо заварити тріснувший ричаг жигулівської підвіски... тощо...

Клиента предупреждаю. Но если настойчиво просит то делаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім дякую за поради і пропозиції.. Деталюха не моя, то сусід купив собі тракторця і перебирає його... Детальніші фото зроблю вже в понеділок.. Сама деталь пробувала варитись ще попереднім господарем трактора, якого вже не має .. На мій непрофесійний погляд пробували варити електродом..  Сусід має полуавтомат, марки незнаю, але щось середніх розмірів і точно трьохфазний.. Варить всім сусідам всяке різне, але каже що чугуну ще неварив, Можна сказати по його проханю я і створив цю тему.. Товщина  на місці  тріщини до 2 см ( по памяті). 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для порядка, чтобы обсуждение не кануло в " Курилке" объединить с этой темой http://chipmaker.com.ua/index.php?/topic/11847-наплавка-и-сварка-чугуна/&page=2.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Дядя Уєф сказал:

З чого це паяне з"єднання ЛоКом   25 кг/мм2, а при цьому предел прочности на растяжение Ст3 - 23кг/мм2. До того ж  допустиме напруження для Ст3, по Анурьеву для знакоперемінної нагрузки, становить 7кг/мм2.

Літературні данні... (Ну тут 24кг/мм2)

 

15788190728326161416936344135895.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку