Furikiller

Токарно-фрезерный станок своими руками

379 повідомлень у цій темі

 

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Решил переделать немного. Этот подшипник роликовый радиальный встанет спереди вместо шарикового, а шариковый будет стоять сзади. 

IMG_20200118_100127.jpg

IMG_20200118_100354.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поставь вместо этого подшипника -3182110

по деньгам почти одно и тоже будет.

тот хоть на шпиндельный похож.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kuwalda1968 написав:

поставь вместо этого подшипника -3182110

 

У нього здається конічна посадка. Вал переточувати потрібно буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну да.и резьбу заодно с гайкой.можно хоть люфт выбрать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Автор теми опирається на власні можливості. А задня бабка не регульована+відсутня мала поздовжна. Отож з конусами трошки напряг може вийти. Як про мене, використати автомобільний підшипник - цілком вірне рішення в цій ситуації. Не факт, що кращий підшипник буде краще працювати на "провтиканому" конусі.

 

До автора. Я так розумію, ви хочете використати загалом чотири підшипники: планшайба-роликовий радіальний-конічний передній-конічний задній-кульковий радіальний. Натяг конічних регулюватиметься гайками. Як про мене, роликовий і кульковий толком не працюватимуть і будуть виконувати роль дистанційних втулок. Основне навантаження візьмуть на себе конічні, інші як про мене отримають частину навантаження лише в якихось екстремальних режимах. Може дійсно, глянути в бік дворядних роликових із регульованим зазором? Або підібрати конічні максимально доступної якості та й з ними жити.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

С зади будет только шариковый. На него и нет не какой нагрузки он просто центрирует вал, по этому туда ещё ставят самоцентрирующийся подшипник. А спереди сейчас у меня стоит в бабке только роликовый радиально упорный( в действующей бабке) в этой будет добавлен радиальный роликовый. На него планирую будет уходить нагрузка при отрезании, так как она там чисто радиальная. При сверлении нагрузка упорная, при обработке резцом нагрузка радиально упорная, по этому радиально упорный роликовый в самый раз. 

Вот уже и шкивы готовы. Были старые и побитые, расточил отверстия на сколько мне надо и поправил места посадки ремня. Все за одну установку, чтоб не било. Ну и внешне освежил)

IMG_20200118_183152.jpg

IMG_20200118_183127.jpg

IMG_20200118_183213.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Furikiller написав:

А спереди сейчас у меня стоит в бабке только роликовый радиально упорный( в действующей бабке)

А який радіально-упорний плануєте ставити?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Zalizovskiy сказал:

А який радіально-упорний плануєте ставити?

Да у меня там какойто толи с газона Толи ЗИЛа... Хз. По мне так обыкновенный)) 

Со ступицы

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Furikiller написав:

Да у меня там какойто толи с газона Толи ЗИЛа... Хз. По мне так обыкновенный)) 

Со ступицы

Я до чого веду. Якщо будете використовувати односторонній конічний, не забудьте, що він сприймає лише одностороннє навантаження. А при роботі "лівими" різцями може так статися, що ви витягнете шпіндель назовні. :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Zalizovskiy сказал:

Я до чого веду. Якщо будете використовувати односторонній конічний, не забудьте, що він сприймає лише одностороннє навантаження. А при роботі "лівими" різцями може так статися, що ви витягнете шпіндель назовні. :)

С обратной стороны гайки упираются в подшипник, так что не вылезет)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тобто при роботі "лівими" різцями осьове зусилля сприйматиме лише задній радіальний підшипник. Не дуже добре. І подібна задача не така то і рідкісна, наприклад те ж саме точіння шківа, права внутрішня поверхня.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Zalizovskiy сказал:

Тобто при роботі "лівими" різцями осьове зусилля сприйматиме лише задній радіальний підшипник. Не дуже добре. І подібна задача не така то і рідкісна, наприклад те ж саме точіння шківа, права внутрішня поверхня.

Вот не знаю.. у меня сейчас в шпинделе с переди радиально упорный роликовый, с зади шариковый, не лучшего состояния и когда точил шкив, в лево идеально без вибрации, в прави дробит при той же нагрузке. Почему так?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Furikiller написав:

когда точил шкив, в лево идеально без вибрации, в прави дробит при той же нагрузке.

Ану ще раз, для того щоб розуміти ситуацію. Стоїмо перед станком, передня бабка ліворуч. У бабці задній підшипник (той, що дальше від патрона) кульковий радіальний, передній (той, який ближче до патрона) - конічий (із ступиці наприклад). Обойма переднього конічного підшипника запресована в корпус бабки а внутрішня обойма із роликами напресована на шпіндель. Вірно розумію?

Далі. Шків затиснуто в патроні. Точимо внутрішню частину шківа, там де торкається пасок. Якщо точимо ліву (ближчу до патрона) частину - все нормально, якщо точимо праву (дальню від патрона) - дробить. Вірно розумію?

 

А як робиться натяг підшипників? Я правильно розумую, що наскрізний отвір в шпінделі десь до середини а далі іде суцільний кругляк. В ньому з торця просвердлено отвір і туди закручено гвинт, який і підтискає через шків підшипники шпінделя?

Змінено користувачем Zalizovskiy
Доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, Furikiller написав:

С зади будет только шариковый. На него и нет не какой нагрузки он просто центрирует вал, по этому туда ещё ставят самоцентрирующийся подшипник.

Я так зрозумів у Вас шків сидить прямо на шпінделі, в такому випадку задній підшипник таки сприймає навантаження натягу ременя і передачі крутного моменту.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот все правильно, но дробит когда точу на бабку, а нормально точит когда от нее, на заднюю бабку.

Натяг да, болтов через шкив потом проставка и в подшипник. То есть затянуто нормально

Змінено користувачем Furikiller
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот почему так?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Furikiller написав:

Вот почему так?

В голові крутиться лише припущення. Конічні підшипники дуже чутливі до перекосу внутрішнього кільця. В бабці трошки провтикано кут переднього підшипника і після підтискання працює лише якась частина роликів. При точінні "на патрон" (особливо в випадку із шківами, навантаження максимальне) передній підшипник ще більш навантажується, а задній навпаки, послаблюється. Відповідно, передній конічний працює лише кількома роликами а задній фактично "висить у повітрі". Отримуємо дробіння. Коли точимо "від патрона", передній підшипник розвантажується, ролики більш-менш рівномірно сприймають радіальне навантаження, задній - підтискається, знаходить своє місце і тримає більшу частину комбінованого навантаження.

Це лише мої фантазії. Для перевірки треба із стійкою перевірити люфти. Не виключено, що із підшипниками все добре, а вибирається люфт десь у гвинтах.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Затягніть сильніше,включіть станок,проточіть різцем в обидві сторони,ослабте болт,затягніть .

(можливо підшипники на сіли нормально).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гм, ще одна ідея є. Зараз намалюю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, VOLDEMOR сказал:

Затягніть сильніше,включіть станок,проточіть різцем в обидві сторони,ослабте болт,затягніть .

(можливо підшипники на сіли нормально).

Да это фактически уже не актуально. Новая бабка готова, скоро старая на разборку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще один варіант.

lathe_mill_screw.jpg

Коли точимо шків "на патрон", основне навантаження сприймає опора "3". Коли точимо "від патрона" - опори "1" і "2". Жорсткість двох опор більша, ніж одної, отож і маємо описаний ефект. Перевірити легко - кинути якусь "косинку" до опори "3". Ну і можливо поставити там нормальні упорні підшипники з обох боків.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Передняя бабка встала на место. Сверла отверстие, потехоньку. Передняя бабка сдвинулась и увеличелось межцентровое расстояние . Кулачки не трогал но точность уже выше чем на той бабке, биение стало в разы меньше))

IMG_20200130_211939.jpg

IMG_20200130_203333.jpg

IMG_20200130_174123.jpg

IMG_20200130_174136.jpg

IMG_20200130_174127.jpg

IMG_20200130_201332.jpg

IMG_20200130_201320.jpg

IMG_20200130_201338.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 19.01.2020 в 10:26, Furikiller сказал:

Вот почему так?

 

Предполагаю, потому что ослабляется гайка поджима заднего подшипника, и шпиндель как качель висит на переднем подшипнике. Не зря ставят два передних и зажимают, а на заднем тонюсенькая гайка. Попробуйте её временно для проверки сильнее зажать. Или как вариант суппорт не плотно прижимается, где-то качается и когда сила противодействия от бабки он от станины отгибается с зазором и дребезжит. Можно найти   вибрации рукой касаясь бабки, суппорта или станины. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, yarunt сказал:

 

Предполагаю, потому что ослабляется гайка поджима заднего подшипника, и шпиндель как качель висит на переднем подшипнике. Не зря ставят два передних и зажимают, а на заднем тонюсенькая гайка. Попробуйте её временно для проверки сильнее зажать. Или как вариант суппорт не плотно прижимается, где-то качается и когда сила противодействия от бабки он от станины отгибается с зазором и дребезжит. Можно найти   вибрации рукой касаясь бабки, суппорта или станины. 

Полная разборка показала что болт поджима не затягивал подшипник, он был сильно плотно посажен. Да и имелся перекос в подшипниках, так как корпус был сварен после проточки посадок под подшипники. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку