fasonark

Профіль різця для нарізання різьби моркви дровокола

11 сообщений в этой теме

Добрий вечер. Прошу досвідчених людей підказати , який мусить бути профіль різця для нарізання  різьби на моркві дровокола.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#220294 Опубликовано: (изменено)

Будь який. Різав і звичайну метричну 60*, і трубну 55*, і типу  упорної, тільки з гострою вершинкою ( несиметричний трикутник) - особливої різниці не помітив. З власного досвіду- оптимальний крок 4.....6 мм, оптимальний кут конуса ""морквини""- 50..60*. Не пробував тільки багатозаходну різьбу.

Изменено пользователем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

тобто профіль не 30+3 градуси як в упорної стандартної, а 60 градусів тільки по типу упорної?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#220298 Опубликовано: (изменено)

, fasonark написав:

а 60 градусів тільки по типу упорної?

Да. Приблизно 60*, різець виготовив з відрізного Р6М5,загостривши праву сторону( при установці різця-кут до задньої бабки) на кут. 

Изменено пользователем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ок! Дякую за відповідь!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Краще нарізати різьбу "" в розбивку"", здвигаючи різець малою повздовжною.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А на скільки здвигати малу поздовжню? Я найбільше переживаю за кінчик моркви.Щоб не ломануло  різця. (Треба різець чітко по осі моркви виставити)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, fasonark написав:

.Щоб не ломануло  різця. (Треба різець чітко по осі

Взагалі суворо по центру. 

 

, fasonark написав:

А на скільки здвигати малу поздовжню

На скільки дозволяє жорсткість верстату. На своєму 1615 я по 0,2мм здвигав, на 1К62 або подібному можна і на 0,5...1 мм. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В мене ит1м .Думаю чим менше тим краще буде.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хтось хвалив з нахилом. Типу як у дюбельного шурупа. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У дюбельного шурупа стандартна упорна різьба і кути профіля різця мусять бути 30 градусів і 3 градуса , як вимагається по госту

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу