CNC_UA

Фрезер ЧПУ " самодельный Монстр "

232 повідомлення у цій темі

15 часов назад, CNC_UA сказал:

Накидал образно защиту без деталировки ...

Епать я вляпался:black_eye:

Даже проскакивают мысли, есть защита есть проблема, нет защиты нет проблемы :D

фото4.png

Напомнило дизайн заводских проходных восьмидесятых годов, охранника только в "будке" нет.?

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, aegis сказал:

а можна я на вентилятор накину?

подумайте, чи треба штіфтувати опору;)

Это как рассматривать для каждого конкретного станка:) Я буду делать просто доп. упоры  на опоре BK25 c двух сторон по ходу движения, думаю этого будет вполне достаточно...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, пенсионер сказал:

Напомнило дизайн заводских проходных восьмидесятых годов, охранника только в "будке" нет.?

 

 

 

Еще разок !

"Накидал образно защиту без деталировки ..."

ПС .Жаль не получится Ваши дизайнерские  таланты проверить.

тоже бы поржал :P

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, CNC_UA сказал:

Еще разок !

"Накидал образно защиту без деталировки ..."

ПС .Жаль не получится Ваши дизайнерские  таланты проверить.

тоже бы поржал :P

 

 

 

Оспади, и пошутить уже нельзя, какие вы сурьёзные.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б не ставив в натяг. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, olkogr сказал:

Я б не ставив в натяг. 

Почему?:)

 

3 часа назад, aegis сказал:

а можна я на вентилятор накину?

подумайте, чи треба штіфтувати опору;)

Раскрой  пожалуйста мысль? интересно твое  мнение услышать?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, CNC_UA сказал:

Раскрой  пожалуйста мысль? интересно твое  мнение услышать?

ну тут або штіфтувати або ставити упорні буртіки...просто в стандартній опорі штіфти не поміщаються

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, CNC_UA написав:

Почему?:)

Тому що ваш гвинт по Х стоїть у вікні, і ви ним тупо викривете весь портал якщо будете натягувати. Крім того натяг робиться для того щоб збільшити критичні оберти. Більше нічого такий метод кріплення (особливо з двома опорами ВК) недає. Ви робили розрахунок на критичні оберти? Думаю реальні максимальні оберти гвинта навіть з однією опорою будуть набагато нижчі ніж критичні. Тому для чого ускладнювати собі життя і псувати геометрію верстату?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, aegis написав:

подумайте, чи треба штіфтувати опору;)

Про штіфтовку. А ти не думав чому вона в конструкції цих опор не передбачена? Опора підбирається по жорсткості і макс зусиллі на гвинті. І її кріплення на всі 4 гвинти із забезпеченням відповідної затяжки абсолютно достатнє для утримання її на терті від будьяких зсувів при навіть максимальних навантаженнях на гвинт. Головне щоб частини станка при накаті не змогли вдарити по цих опорах, тобто мають бути амортизатори на самому верстаті.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, olkogr сказал:

Опора підбирається по жорсткості і макс зусиллі на гвинті. І її кріплення на всі 4 гвинти із забезпеченням відповідної затяжки абсолютно достатнє для утримання її на терті від будьяких зсувів при навіть максимальних навантаженнях на гвинт.

я колись давно рахував 12 опору коли чавунний куму робив, в мене виходило що не вистачає там гвинтів, тому ставили буртіки... хоча може я десь зарахувався.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там 2 винта было если правильно помню

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, olkogr сказал:

Про штіфтовку. А ти не думав чому вона в конструкції цих опор не передбачена? Опора підбирається по жорсткості і макс зусиллі на гвинті. І її кріплення на всі 4 гвинти із забезпеченням відповідної затяжки абсолютно достатнє для утримання її на терті від будьяких зсувів при навіть максимальних навантаженнях на гвинт. Головне щоб частини станка при накаті не змогли вдарити по цих опорах, тобто мають бути амортизатори на самому верстаті.

Не знаю как вас, а меня в институте учили что есть только 2 варианта точного и прочного закрепления: установочные болты и штифты. Во всех остальных случаях - болтается как карандаш в стакане, а всю нагрузку получает тот болт, который будет ближе всего к кромке отверстия после смещения всей конструкции.

Я конечно не в курсе, может там в опорах самоустановочные подшипники и опоры можно хоть раком ставить...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, sadam написав:

Не знаю как вас, а меня в институте учили что есть только 2 варианта точного и прочного закрепления: установочные болты и штифты.

Значить вас недовчили. Особливо для даного випадку. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну штіфти то більше для того щоб можна було збирати/розбирати і не виставлятися кожного разу

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, olkogr сказал:

Значить вас недовчили. Особливо для даного випадку. 

Ну извините. Не принято в приборостроении "на трении", в смысле "от фонаря" закреплять что либо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, sadam написав:

Ну извините. Не принято в приборостроении "на трении", в смысле "от фонаря" закреплять что либо.

Не знаю що таке прийнято а що не прийнято. В машинобудуванні в  нормально розрахованих вузлах гвинт чи болт (не установочний) має працювати тільки на розтяг. Відповідно сам кронштейн чи вузол який кріпиться цими гвинтами тримається якраз на терті. Якщо потрібно точно висталяти деталь при установці то використовуються установочні штифти. Але знову ж таки вони не мають працювати на зріз в зєднанні. Все навантаження по нормальному має витримати гвинтове зєднання , притому нормально розраховане зєднання при робочих навантаженнях завжди буде працювати на етапі де працює сила тертя між деталями, і ніяких зміщень деталей одна відносно іншої не виникає.

І якщо ви розробили вузол в якому такого тертя недостатньо , то вже ваша проблема яким методом ви будете додатково закріпляти деталь.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr слідкуючи за вашою логікою, бокові прижими рельси і кареток не потрібні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

@olkogr слідкуючи за вашою логікою, бокові прижими рельси і кареток не потрібні?

Рельси вже є готові, і є рекомендації виробника як їх ставити. Виробник розраховував скільки може витиримати крепіж цих деталей при різних схемах. По каретках часто просто гвинтів недостатньо (хоча є купа верстатів в яких вони закріплені просто на площині). Рельс же сам по собі кривий і його потрібно як мінімум притиснитути так щоб вирівняти. Далі по нормальному , має працювати тільки тертя , яке забезпечується гвинтами які притискають рельс до площини. І якщо ви бачили рельси роликові під величезні навантаження і жорсткість то в них кріпильні отвори стоять дуже часто.

Ми ж говоримо про опори ВК, де немає жодної рекомендації виробника про якийсь додатковий крепіж, при звичано номінальних режимах роботи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr не погоджуюсь, але далі спорити не буду

у себе я робив комбіновану опору 2 штіфта+4 гвинта (бо було місце) ну і на фрезері колись рахував - мала опора була на межі...

може бути, що це теорія заговору. місця для штіфта нема, тому про це мовчать. на опорах з підвищеною жорсткістью є штіфти. SYK їх випускає

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, olkogr сказал:

Не знаю що таке прийнято а що не прийнято. В машинобудуванні в  нормально розрахованих вузлах гвинт чи болт (не установочний) має працювати тільки на розтяг. Відповідно сам кронштейн чи вузол який кріпиться цими гвинтами тримається якраз на терті. Якщо потрібно точно висталяти деталь при установці то використовуються установочні штифти. Але знову ж таки вони не мають працювати на зріз в зєднанні. Все навантаження по нормальному має витримати гвинтове зєднання , притому нормально розраховане зєднання при робочих навантаженнях завжди буде працювати на етапі де працює сила тертя між деталями, і ніяких зміщень деталей одна відносно іншої не виникає.

І якщо ви розробили вузол в якому такого тертя недостатньо , то вже ваша проблема яким методом ви будете додатково закріпляти деталь.

Никогда ничего на трении не фиксируется. Штифты и установочные болты какраз и работают на срез. Болты на срез в точных конструкциях не работают никогда, так как точность их изготовления не достаточна для точной фиксации детали.

 

Вы видимо один из тех кто "капиталил" станки на постсоветских предприятиях, что ни одного штифта, ни одной шпонки на станке не остаётся после ремонта.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Опоры не штифтуют потому что они могут выйти из строя первыми, так как испытывают довольно сильные нагрузки, в нормальных опорах хорошего класса подшипники не меняются - их вообще разбирать запрещено производителем, потому что после сборки могут не соответствовать вообще никакому классу точности, и меняются они парами, так что не совсем удобно потом выставлять. По инструкциям производителей опоры не штифтуются, если это не предусмотрено конструкцией. Опоры, точнее кронштейны опор (в связке с кронштейном мотора например) имеют штифтовые отверстия, но в есть расточка под круглую опору FK серии и менять их проще. Для понимания процесса есть видео, которое наверное видели многие 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

похоже ни у кого ничего никогда не сталкивалось :) 

У меня на токарном в револьвере стояла муфта трения, которая проворачивалась при столкновении инструмента с деталью. Не все надо крепить "насмерть"

Змінено користувачем VldLg
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
52 минуты назад, VldLg сказал:

похоже ни у кого ничего никогда не сталкивалось :) 

У меня на токарном в револьвере стояла муфта трения, которая проворачивалась при столкновении инструмента с деталью. Не все надо крепить "насмерть"

ну ок. опора сидить на гвинтах із зазором 0,5мм на сторону. при аварії у вас муфта проверталася, при чому переміщення не було ніякого. тут могло посунутися аж на 0,5мм а далі що? це не те місце, реально не те

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, sadam написав:

Никогда ничего на трении не фиксируется. Штифты и установочные болты какраз и работают на срез. Болты на срез в точных конструкциях не работают никогда, так как точность их изготовления не достаточна для точной фиксации детали.

 

Вы видимо один из тех кто "капиталил" станки на постсоветских предприятиях, что ни одного штифта, ни одной шпонки на станке не остаётся после ремонта.

А ну покажіть літературу і того викладача який вас навчив такої єресі. Я верстати не капіталю то ж давайте не будемо тут розписувати. 

Ви показуєте свою повну не компетенцію в цьому питанні.  І повне не розуміння конструктивних пар. Це ваше право але не вводьте в оману інших. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І на кінець. Визначення штифта. Наприклад тут

https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Штифт

Для передачі невеликих навантажень. В по нормальному взагалі навантажень він не передає. Для цього є кріпильні елементи. 

Хто вважає по іншому - мало вчились або не розуміють суті використання конструктивних елементів. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку