CNC_UA

Фрезер ЧПУ " самодельный Монстр "

232 повідомлення у цій темі

2 часа назад, olkogr сказал:

Я верстати не капіталю то ж давайте не будемо тут розписувати

Все понятно.

Теоретики, которые даже не знают как станок выглядит.

Недавно избавились на работе от такого теоретика-професора, который напроектировал такое, что даже собрать невозможно, не говоря уже о реальном функционале. А он ещё в институте преподавал...

 

Википедию оставьте студентам.

Змінено користувачем sadam
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sadam видихніть. Олег трохи знає що робить і що каже.

блін вже жалкую що таке питання підняв. ну да ладно, ТС хай сам думає як йому все робити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, sadam написав:

Все понятно.

Теоретики, которые даже не знают как станок выглядит.

Недавно избавились на работе от такого теоретика-професора, который напроектировал такое, что даже собрать невозможно, не говоря уже о реальном функционале. А он ещё в институте преподавал...

 

Википедию оставьте студентам.

Часом корисно і вікіпедію почитати. То може б не були такі категоричні в своїх висловлюваннях, не розбираючись в справі.

Без вікіпедії можна дуже легко порахувати (якщо ви вмієте) зусилля які витримують деталі при їх зєднанні.

Беремо опору ВК-12 в неї штатне кріплення 4 гвинтами М6. Не будемо залазити в дебрі і затягувати їх на 2,5т (це можливо для гвинта 12,9) . Вважаємо що затягнемо його на 1500кг. Таких гвинти у нас 4. Тобто отримуємо силу стиску двох деталей 6000кг. Коефіцієнт сили тертя спокою сталь - сталь 0,8. І того отримуємо зусилля для зміщення опори 4800кг. Це навіть при пластилінових гвинтах.

Тепер уявляємо собі що ми штифтуємо цю опору двума штифтами 6мм. І беремо супер гартовані штифти з межею текучості 700МПа. і отримуємо всього тону на зріз. А з нормальними то й того не буде. 

Ну і хто що тримає?

Змінено користувачем olkogr
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот хорошо у нормальных производителей - есть инструкции - читайешь - считаешь, покупаешь что насчтал и устанавливаешь по инструкции - ничего не нужно выдумывать - сломалось\износилось - меняешь на такое же. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

блін вже жалкую що таке питання підняв. ну да ладно

Не переживай, проходили)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, aegis сказал:

@sadam видихніть. Олег трохи знає що робить і що каже.

Каждый сам себе папа Карло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, olkogr сказал:

. Коефіцієнт сили тертя спокою сталь - сталь 0,8.

Теперь все понятно.

Трение сталь-сталь 0.1-0.2, конечно зависит от шероховатости поверхности.

Число Пи тоже 4 берете?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sadam написав:

Трение сталь-сталь 0.1-0.2, конечно зависит от шероховатости поверхности.

Це ковзання. А ми беремо тертя спокою. Це трішки (верніше зовсім) не те).

Що вам зрозуміло?

Змінено користувачем olkogr
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Напевно спір закінчено) 

Пан @sadam пішов вчити мат частину. Або дзвонити до своїх бувших викладачів. 

Я звичайно розумію що людина не може все знати, але спілкуватись таким тоном не розуміючи елементарного..... Фізика 7 клас. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Напевно спір закінчено) 

 

 

Олег, думаю Вам доводилось розбирати багато металорізальних верстатів, і як не дивно там є ціла купа штифтів, часто штифтовано навіть те що здається і не потрібним. Можете пояснити причину такого явища?
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Dron Всегда считал, что штифты на станках для повторяемости сопряжения двух деталей. Выставили, и заштифтовали. Теперь если снять, и поставить обратно - детали станут в то же самое положение. Если не будет штифтов - они будут становиться каждый раз по разному, в пределах зазора болт-отверстие. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Валентин В.В. Нема що додати). Штифти це установчі вироби. Тобто їх використовують для точного взаємоположення деталей. А кріплення цих деталей це зовсім інше завдання.

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Валентин В.В. написав:

Если не будет штифтов - они будут становиться каждый раз по разному, в пределах зазора болт-отверстие. 

Спір був не про те що штифти дозволяють правильно установити деталі при збірці або піляь демонтажу. А про те що ті штифти щось там мають тримати. Хоча є умільці які так роблять, тільки це не означає що це правильно. Згідно розрахунків кругле тіло типу болта витримає набагато більше навантаження на розтяг ніж на зріз. Тому не ефективно і не розумно їх використовувати на зріз. І той же штифт щоб витримав таке ж зусилля як болт М6 буде 20мм діаметром.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну ладно, тоді і я ще пару копійок накину.

є елементи базуючи, а є для закріплення.

штіфт в залежності від задумки конструктора може бути як силовим елементом так і позиціонуючим.

в верстатах переважно штіфти для спрощення збирання/розбирання вузлів. але бувають і силові, які розраховуються на зріз і на зминання.

бувають ще "запобіжники" що ламається сам не псуючи саму конструкцію вцілому

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

штіфт в залежності від задумки конструктора може бути як силовим елементом так і позиціонуючим.

Ті конструктора знач не вміють рахувати, або зусилля настільки малі що штифт типу 4мм і так із запасом витримує. А так реально воно не вигідно зі всіх сторін навантаження на нього давати. Як і в вікіпедії написано, невеличкі навантаження...

Вибачаюсь за засирання теми у автора теми).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, aegis сказал:

ну ок. опора сидить на гвинтах із зазором 0,5мм на сторону. при аварії у вас муфта проверталася, при чому переміщення не було ніякого. тут могло посунутися аж на 0,5мм а далі що? це не те місце, реально не те

Достаточно небольшого перемещения чтобы подшипники опоры остались целыми.  Надо куда-то погасить силы инеции. И если выбирать между разрушением подшипника и смещением узла в пределах 0,5 мм я выберу второе. Вроде все японские станки проектируются с возможностью смещения узлов при аварийном случае.Но это не точно :). Как раз буду повторно снимать опоры винта у себя. Там и будут фотографии  :)  Забегая на перед скажу - винт 32мм (вроде у ТС тоже), опора на 6 болтах на 8 и 2 штифта. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, VldLg написав:

опора на 6 болтах на 8

Приблизно 15т на зміщення при не сильній затяжці. Цікаво хто кого, гайка швп чи опора)) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Миша ну ты и накинул:)

Повеселили конечно

Задачка

Берём две опоры вк20 контакт по поверхности прилягания  15%.

На одной 4 винта м8

На второй 4 винта м8 и два штифта 8мм с плотной посадкой.

А у Игоря есть большая кувалда.

Вопрос

Есть те кто верит что опора чисто на винтах не убежит на величину зазора в отверстие?

 

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вы две страницы спорите об одном и том же с разных сторон.

По назначению штифты предотвращают смещение меж сопрягяемыми деталями и позиционируют их. 

В каком месте ,какой тип и зачем он вообще нужен в узле , решает конструктор. Там много вариантов.

В станках в основном опоры штифтуют чтобы не выставлять каждый раз при разборке узла.

 Короче спорить можно ещё долго.

 

 

Змінено користувачем CNC_UA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По швп 

Переспал с мыслю и понял что немного погорячился я с растягиванием швп. Оно здесь совсем не уместно. Прислушаюсь к советам?

Будет стандартная схема syk BK25 

и DTE BF 25 

Змінено користувачем CNC_UA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, CNC_UA написав:

Берём две опоры вк20 контакт по поверхности прилягания  15%.

Немає різниці в поверхні прилягання. Вона в формулі сили тертя спокою відсутня. І зрозуміло чому. 

Дів штифта 8 витримає на зріз 600 - 700 кг (200МПа) а 4 гвинта будуть тримати 10т. 

Тепер самі собі дайте відповідь про кувалду. 

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Этот как нужно въехать в опору чтоб ее сдвинуть? Если она сдвинется, то 99 процентов подшипникам в ней тоже конец и опору нужно будет менять. Просто поставьте демпфер на винт, и настройте лимиты. Не заморачивайтесь так, если будет авария серьезная, то в любом случае придется произвести дефектовку. Если штифты не предусмотрены, то и не нужно усложнять себе жизнь. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, mikhail80 сказал:

Этот как нужно въехать в опору чтоб ее сдвинуть? Если она сдвинется, то 99 процентов подшипникам в ней тоже конец и опору нужно будет менять. Просто поставьте демпфер на винт, и настройте лимиты. Не заморачивайтесь так, если будет авария серьезная, то в любом случае придется произвести дефектовку. Если штифты не предусмотрены, то и не нужно усложнять себе жизнь. 

Что-то слабо я дровишек накинул:)

Даже не начался срач по приляганию 15%?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, olkogr сказал:

Немає різниці в поверхні прилягання. Вона в формулі сили тертя спокою відсутня. І зрозуміло чому. 

Дів штифта 8 витримає на зріз 600 - 700 кг (200МПа) а 4 гвинта будуть тримати 10т. 

Тепер самі собі дайте відповідь про кувалду. 

Олег вы на 100% правы.

Здесь даже спорить странно как-то:)

Змінено користувачем CNC_UA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку