CNC_UA

Фрезер ЧПУ " самодельный Монстр "

232 повідомлення у цій темі

17 часов назад, olkogr сказал:

Напевно спір закінчено) 

Пан @sadam пішов вчити мат частину. Або дзвонити до своїх бувших викладачів. 

Я звичайно розумію що людина не може все знати, але спілкуватись таким тоном не розуміючи елементарного..... Фізика 7 клас. 

 

Та не, просто если человек не думает, то его и не заставить. Вот и принял решение не тратить на вас время.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То можна кріпити рельси та каретки без упорів чи ні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можно. Только нужно смотреть на нагрузки, в каталогах указывают некоторые производители нагрузку без упоров "на плоскость", винтами 8.8, и добавляют коэффициент на упор с одной стороны, с 2х сторон, одной рельсы и 2х, Точно тоже самое с каретками. У Бош и Шнибергера так

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@mikhail80 вочевидь, цей коефіцієнт нам не дуже то й потрібен, якщо ми маємо силу затяжки болта, ми маємо силу статичного опору а отже й зусилля, яке здатне його зсунути. Візьмемо локально одну каретку, нехай вже тоді 35ту, яка лежить на рельсі, що локально (це не зовсім вірно, бо наступні теж додають жорсткості) кріпиться на двох болтах М8. Статичний опір на картопляних гвинтах буде десь 5т, що нехай візьмемо 50кН. Відповідно до технічних данних HIWIN, граничне динамічне навантаження на каретку теж складає 50кН (49,52, але не суть). Тобто, немає змісту перейматись ризиком зсуву рельси, бо і так є всі шанси захрустіти кульками. Чи правильно я це розумію?

 

NoBorder.JPG

Змінено користувачем Гаврилів Василь
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
41 минуту назад, Гаврилів Василь сказал:

@mikhail80 вочевидь, цей коефіцієнт нам не дуже то й потрібен, якщо ми маємо силу затяжки болта, ми маємо силу статичного опору а отже й зусилля, яке здатне його зсунути. Візьмемо локально одну каретку, нехай вже тоді 35ту, яка лежить на рельсі, що локально (це не зовсім вірно, бо наступні теж додають жорсткості) кріпиться на двох болтах М8. Статичний опір на картопляних гвинтах буде десь 5т, що нехай візьмемо 50кН. Відповідно до технічних данних HIWIN, граничне динамічне навантаження на каретку теж складає 50кН (49,52, але не суть). Тобто, немає змісту перейматись ризиком зсуву рельси, бо і так є всі шанси захрустіти кульками. Чи правильно я це розумію?

 

NoBorder.JPG

Факты не перебьешь ничем .

Получается если по нагрузкам проходим то  упоры больше  нужны для быстроты монтажа и выставления системы.Не случайно в мануале они упор называют базовой кромкой. 

Хотя наверное в единичном Homemade варианте можно и без них обойтись , так как быстрота монтажа и обслуживания не лимитированная.

Змінено користувачем CNC_UA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, CNC_UA написав:

Получается если по нагрузкам проходим то  упоры больше  нужны для быстроты монтажа и выставления системы.Не случайно в мануале они упор называют базовой кромкой. 

Хотя наверное в единичном Homemade варианте можно и без них обойтись , так как быстрота монтажа и обслуживания не лимитированная.

Тотоже. От і виходить, що для чіпмейкера бокові упори - надлишкова розкіш, а для серйного виробництва - економічна необхідність.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, sadam написав:

Та не, просто если человек не думает, то его и не заставить. Вот и принял решение не тратить на вас время.

Нажаль не думаєте тут ви. Ви у всьому помилились. І може, навіть думаю скоріше за все, звільнений у вас працівник і мав рацію по конструкції. 

Ви не дали ніодного внятного аргументу на підтримку своєї теорії про штифти які там щось тримають. А тільки показали свою повну некомпетентність. І розкиднання словами в пусту. 

Тому повторюсь, не поширюйте свою думку, якщо вона тільки ваша, і не підтверджена ніким окрім ваших слів. Або добавляйте тоді, що то ви так думаєте. І ніхто вас чіпати не буде. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Гаврилів Василь написав:

Тотоже. От і виходить, що для чіпмейкера бокові упори - надлишкова розкіш, а для серйного виробництва - економічна необхідність.

Воно так і не так. Рельс кривий із заводу. Виставити його без упору, і піджиму до нього дуже важко.  Притому щоб вирівняти там не таке і мале зусилля. Тому якщо робити на норм обладнанні то упор бажаний і потрібний як і піджим до нього. 

Ну і не забуваємо що ми купуємо, а купуємо в кращому випадку Тайвань Н класу. А вони з люфтом. Відповідно виставити те все добро картками не вийде. Як і самі каретки відносно рельс. І так вийде що у вас буде замість 4 карток працювати одна.... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так но не совсем, Вы ставили рельсовые направляющие когда-нибудь? вопрос пез упреков и поддевок. так вот, когда затягиваешь винты, если недай Бог резьба не перпендикулярна, то при затяжке винта рельса проворачивается вокруг оси шляпкой болта, приходится потом подстукивать ее чтоб выставить ровно, то еще развлечение. Упоры помогают этого избежать, но есть еще один фактор, точнее таблица которая объяснит наверное лучше меня преимущества того или иного способа установки - вот фрагмент ее - это страница 131 инструкции scheeberger - в этом же каталоге есть и варианты расположения кареток и рельс с преимуществами и недостатками

 

https://www.schneeberger.com/fileadmin/documents/downloadcenter/01_product_catalogues_company_brochures/01_Linear-_and_profiled_guideways/01_MONORAIL_and_AMS/MONORIAL_and_AMS_Application_catalog_EN.pdf

Аннотация 2020-03-07 182257.png

Аннотация 2020-03-07 182916.png

Аннотация 2020-03-07 182932.png

Змінено користувачем mikhail80
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, olkogr написав:

Воно так і не так. Рельс кривий із заводу. Виставити його без упору, і піджиму до нього дуже важко.  Притому щоб вирівняти там не таке і мале зусилля. Тому якщо робити на норм обладнанні то упор бажаний і потрібний як і піджим до нього. 

Сьогодні якраз з тим бавився. І якраз рельса 35, H класу. Рельс рівний і стає сам у +-0,01 до лінійки. Я не буду тут сперечатися, нехай мені пощастило;). Ну і не забуваймо, що той самий H клас корейців вас попереджає про марність зусиль у виловлюванні соток: сам виробник говорить про 0,04мм по розміру і 0,015мм/м по паралелізму. Якщо можна, я не буду додавати скани мануалів, впевнений, він у всіх є. Бай зе вей, лінійка і індикатор - кращий помічник чіпмейкера ніж упор. Не кожен може собі технічно дозволити той упор отримати, і отримати рівним, що є тут дуже навіть критично.

 

Змінено користувачем Гаврилів Василь
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, mikhail80 написав:

так вот, когда затягиваешь винты, если недай Бог резьба не перпендикулярна, то при затяжке винта рельса проворачивается вокруг оси шляпкой болта, приходится потом подстукивать ее чтоб выставить ровно, то еще развлечение

Так, це секс. Зате вчить різати рівні різьби. Але все чапмейкерство таке. Не подобається - бери готовий DMU200. З практики, вже дуже криві різьби так себе ведуть, я таких просто ще не робив:). Зазвичай підтримуючи рукою в позиції 0 по індикатору затяжка від руки вирішує питання. А за таблицю лапайте дякую, нехай тут висить.

Тільки зрозумійте вірно, я абсолютно не проти упорів, просто на них не завжди врожай.

Змінено користувачем Гаврилів Василь
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, mikhail80 сказал:

если недай Бог резьба не перпендикулярна, то при затяжке винта рельса проворачивается вокруг оси шляпкой болта

Підозрюю поширену помилку - вибір діаметру різьби по діаметру отвору в рельсі на крок більше, ніж потрібно. Наприклад, під гвинти М6 в рельсі отвори роблять ~ 8.2мм (по пам'яті). Тобто, М8 туди можна засунути, але буде саме те, що ви описуєте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Длина и диаметр винта из рекомендаций по установке.

Змінено користувачем mikhail80
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем привет!

Хороший год 2020 подкорректировал планы по станку. 

Стопорнуло нас литьё.

Парни которые должны были отливать детали , несколько месяцев прокормили нас завтраками и так и ничего не отлили.

В конце августа забрали модели и отдали в другое место. Три модели пришлось переделывать. Их забраковали.

Вторые литейщики оказались норм. спецами

Отлили без вопросов, быстро и очень как по мне качественно.

В общем тему будем продолжать:)

 

IMG_20200910_151907_BEAUTY.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А это то что первые литейщики отлили.O.o

IMG-3d6da413fe7239b8e14c8f0ec0d90574-V.jpg

IMG-da6e926df7f0ec4667811ce2b22c94d5-V.jpg

IMG-bf05fa61007e2c32b9e762470c2e351d-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, CNC_UA сказал:

А это то что первые литейщики отлили.O.o

IMG-3d6da413fe7239b8e14c8f0ec0d90574-V.jpg

IMG-da6e926df7f0ec4667811ce2b22c94d5-V.jpg

IMG-bf05fa61007e2c32b9e762470c2e351d-V.jpg

Игорь-джан, зачем ты порочишь доброе имя литейщиков и называешь людей, которое отлили подобное - литейщиками?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Согласен ! Будут просто "парни которые не смогли" .:)

Самое интересное что они еще что-то пробовали рассказывать что модели неправильные ,материал моделей не тот ,

литейных уклонов  нет итд 

Короче нужно все переделать каждую модель с ними согласовать материал другой подобрать там целый список...

Пипец одним словом

Вторые просто взяли и сделали.

 

 

Змінено користувачем CNC_UA
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

цікаво хто зміг а хто не зміг)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем привет!

Пора продолжить тему:)

Уже с того времени прошли несколько этапов постройки станка.

По хронологии буду их описовать.

Литьё мы с боями всё таки нашли.

Парни отлили заготовки без проблем. В наличии от первых что нам запортачили  от фрезерованные модели 

Сразу отвезли заготовки на искусственное старение.

Ждали две недели.

После детали немного стали светлее.

 

 

 

 

 

 

IMG_20200825_132234_BEAUTY.jpg

Змінено користувачем CNC_UA
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@CNC_UA Так хто відлив? Чи це секрет? І яка марка чавуну ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, olkogr сказал:

@CNC_UA Так хто відлив? Чи це секрет? І яка марка чавуну ?

Отлили в Броварах.

Чтобы без рекламы, если интересно пишите в личку дам контакты.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

После старения последовала обработка отлитых деталей.

Если бы я знал что фрезеровка этого всего счастья займет почти месяц отдал бы на сторону :)

 

изображение_viber_2021-09-13_19-21-45-173не.jpg

изображение_viber_2021-09-13_19-19-28-786.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пришлось  прикупить сверлильный станок на магнитном основание .

Суперовая вещь. Даже не знаю как мы без нее обходились :)

Просверлили отверстия под новые рельсы.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По не многу собрали недостающею  часть комплектующих.

На шпиндель решили ставить чиллер.

Линейки пробуем ставить китайские вроде отзывы нормальные:)

 

 

IMG_20201002_170354_BEAUTY.jpg

IMG_20201023_144307_BEAUTY.jpg

IMG_20201030_133014_BEAUTY.jpg

IMG_20201030_204127_BEAUTY.jpg

IMG_20201102_093424_BEAUTY.jpg

IMG_20201117_104307_BEAUTY.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привет! Всех с прошедшими!
Продолжим!
Предварительно выставили конструкцию :)

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку