Reiter

Вибір компресометра

72 повідомлення у цій темі

8 часов назад, Si1ver сказал:

Barth, Вдад55 все вами написане лірика і затронуте ЕГО не більше :D. А по суті відповіли дійсно одиниці.

 

До чого тут его??? Ви взагалі темою володієте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, 123 сказал:

Беріть німецький "Моtometr"

https://www.motometer.de/en/product/6230001210/

Це Ви так пожартували? :)

Нахіба мені "для себе" компресометр за 400 євро, який файні графіки малює??? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там к нему еще ручечка за 55 ойро с питанием от аккума.Именно эти карточки продавались желающим по 20 баксов.

Сильно хочется-сойдет верхний набор,есть и попроще,с одним прямым жестким удлинителем,одним гибким шлангом и двумя переходниками,14 и18.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Barth сказал:

попроще,с одним прямым жестким удлинителем,одним гибким шлангом и двумя переходниками,14 и18.

Нє. Мені треба з перехідником на 10 мм під мото... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 24.02.2020 в 17:09, Reiter сказал:

Доброго часу доби всім :)

 

Виникло питання заміни компресометра. До цього користувався якимось китайським ноунеймом. Г.... рідкісне. Шланг одразу зліз зі штуцера, резинки на накінечниках потріскали, бреше....

На фото "воно"... 

 

Хотів купувати JTC або Force. Цінник в районі 1500 грн. Але почитав негативні відгуки про Force, що вони показують меншу компрессію, або взагалі не показують більше ніж 8 атм через занадто тугий клапан... 

 

Хвалять Jonesway. 

 

Дивився на набір як на фото. Але цінник 2700, трохи жаба душить. Як я розумію там клапан в кожному перехіднику вбудований і тому мінімальна похибка на "паразитному об'ємі"? 

 

Думаю ще над варіантом взяти Jonesway простий + використати перехідники віж мого кииайського. Але напрягає, що вони навіть не латунні. Сталь з покриттям під латунь... 

 

Чи докупити окремо перехідники від JTC. Вони ніби всі з золотніками. 

 

Хотілося б почути думку лбдей з досвідом... Не хочу знов гімно купити.. 

IMG_20200224_164734.jpg

IMG_20200224_164739.jpg

IMG3b6e1bff1eba035658bfff0977189d45-500x500.jpg

AI020052(1).jpg

Отремонтируйте  по правильному тот что  есть и пользуйтесь дальше, Для того кто ремонтирует  двигатели ремонт  компрессометра не проблема.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Reiter сказал:

Нє. Мені треба з перехідником на 10 мм під мото... 

на 10мм есть наборы под амеровские модели.там есть такие свечи,в европейских поновее 12.И на 10 с мелким шагом и не только у дизельных ,переходники под свечи накала,но надо учитывать размер дальше.Чтоб влезло.

Дизельный компрессометр с полным набором всякой ненужной дряни примерно 100 баксов стоит,здоровый чемодан.Одна из версий есть выше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, 123 сказал:

Якщо точніше, то не с питанием, йому питание непотрібне, ручка з кнопкой підключається одним проводом до + акумулятора, а другий провод до ВК стартера, курок нажав і стартер крутить, нетреба помічника і кричати йому "ДАВАЙ".

А якщо чесно, то що ті 20 баксів, за виміряну компресію ще й з таким гарним графіком?

Хто не в змозі на таку витрату, потягне кваліфікований ремонт, вважаєте?

Я би сказав що ті 20баксів, то вхідний тест, наш-ненаш клієнт. 

П.С. на современних дизелях и 50 $ за измерение компресии не цена, по трудозатратах..

А карточка з графиком, солидно Жжж.

Опять таки, с зади на ней можно и нужно записать, дату, номер авто, пробег, все должно бить на уровне.

И для "истории болезни" аргумент. :)

могу оценить замер компрессии в некоторых дизелях по трудозатратам в 150 баксов и дальше.Если без графика.Но в большинстве из них компрессию можно измерять автосканером,электронным,ничего не разбирая.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Иванович сказал:

Отремонтируйте  по правильному тот что  есть и пользуйтесь дальше, Для того кто ремонтирует  двигатели ремонт  компрессометра не проблема.

От, Иванович всегда дело говорит, именно так.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Женя Харьков сказал:

От, Иванович всегда дело говорит, именно так.

Ні. Не варіант. Він реально брехливий. Це хіба що мені в оті перехідники робити золотніки... 

 

Краще тоді купити норм інструмент... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Что за (медицинский термин означающий непроизвольное воспроизведение бессвязных отрывков речи)?Пол форума измеряет как повлияет  кусок шлангочки на давление.А ето погрешность не более 0.5атм.

Купите компресометр хоть за милион, и вы никогда не получете точных показаний.Даже взять туже дроссельною заслонку,чють не до открылась и уже будет отличие в показаниях.

Для автора.

Новый двигатель  12-14 атм

норм но,с пробегом    10-12 атм

двигатель требует ремонта, но еще нормально едет и заводится 8-10

двигатель  труп 0-8 атм

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, sholomitskiy сказал:

Что за (медицинский термин означающий непроизвольное воспроизведение бессвязных отрывков речи)?Пол форума измеряет как повлияет  кусок шлангочки на давление.А ето погрешность не более 0.5атм.

Купите компресометр хоть за милион, и вы никогда не получете точных показаний.Даже взять туже дроссельною заслонку,чють не до открылась и уже будет отличие в показаниях.

Для автора.

Новый двигатель  12-14 атм

норм но,с пробегом    10-12 атм

двигатель требует ремонта, но еще нормально едет и заводится 8-10

двигатель  труп 0-8 атм

 

 

 

это средняя температура по палате,есть движки с компрессией более 15,бензиновые,есть новые с около 8.А ремонтироваться оно просится не по компрессии,совсем не по ней.Или не приходилось видеть убитых моторов с 14-15 кг.см компрессией?Короче это все как обычно-любая диагностика не есть лечение и ее нужно уметь правильно трактовать.На 100% это никому не удастся,но стараться надо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, 123 сказал:

Крім цього нормальні компресометри в шлангах і подовжувачах мають вставки із "троса", для заповненя паразитного обєму +демпфіруваня.

Что вы уцепились в те шланги, паразитный обьем. При измерении компрессии цилиндр работает как нагнетающий насос, стрелка показывает предельное давление которое цилиндр в состоянии накачать. Не важно, длина шланга, его способность к растяжению, или это вообще будет стальная трубка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Женя Харьков написав:

Что вы уцепились в те шланги, паразитный обьем.

Ну як би від цього залежать показники. Що по Вашому взагалі компресія?

Не подумайте, що хочу образити питанням, просто хочу почути Вашу відповідь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Si1ver сказал:

Ну як би від цього залежать показники. Що по Вашому взагалі компресія?

Не подумайте, що хочу образити питанням, просто хочу почути Вашу відповідь.

По моему-компрессия это давление воздуха которое может создать цилиндр в режиме компрессора. А по Вашему?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А компресія від степені стиснення якось залежить?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Si1ver написав:

А компресія від степені стиснення якось залежить?

ні. і ось чому: якщо взяти два однакових двигуни, один новий а другий зношений, то компресія очевидно що в них буде різна, а от степінь стиснення залишиться та сама (якщо не брати до уваги можливий нагар в камері згорання).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, hettfield сказал:

ні. і ось чому: якщо взяти два однакових двигуни, один новий а другий зношений, то компресія очевидно що в них буде різна, а от степінь стиснення залишиться та сама (якщо не брати до уваги можливий нагар в камері згорання).

Від ступеня стиснення компрессія якраз таки залежить. 

 

В моєму авто (ьензин) нормальна компресія в районі 15 - 16.

 

Шланг, якраз таки тим паразитним об'ємом, якщо немає ніпеля на вході, збільшує об' єм камери згорання чим вносить похибку. Мій китайський дає різницю в 1,5 одиниці! Це серйозна різниця

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Si1ver сказал:

А компресія від степені стиснення якось залежить?

Степень сжатия это математическое сотношение межу нмт и вмт. То есть во сколько раз уменьшился обьем. А компрессия-это давление.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Від ступеня стиснення компрессія якраз таки залежить. 

 

В моєму авто (ьензин) нормальна компресія в районі 15 - 16.

 

Шланг, якраз таки тим паразитним об'ємом, якщо немає ніпеля на вході, збільшує об' єм камери згорання чим вносить похибку. Мій китайський дає різницю в 1,5 одиниці! Це серйозна різниця

ну окей. зношується двигун. компресія в ньому падає. ступінь стиснення при цьому теж падає? чи зростає?

 

Змінено користувачем hettfield
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Женя Харьков написав:

Степень сжатия это математическое сотношение межу нмт и вмт. То есть во сколько раз уменьшился обьем. А компрессия-это давление.

Ну і? Так залежить компресія від степені стиснення чи ні?

, hettfield написав:

ні. і ось чому: якщо взяти два однакових двигуни, один новий а другий зношений, то компресія очевидно що в них буде різна, а от степінь стиснення залишиться та сама (якщо не брати до уваги можливий нагар в камері згорання).

Давайте зупинимся на новому двигуну. Так би мовити "точці відліку". Чи двигун зношений якраз судять по початковому стані (тобто новому).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Si1ver сказал:

Ну і? Так залежить компресія від степені стиснення чи ні?

Давайте зупинимся на новому двигуну. Так би мовити "точці відліку". Чи двигун зношений якраз судять по початковому стані (тобто новому).

Ну хорошо, давайте в тему характеристики двигателя, любого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, hettfield сказал:

ну окей. зношується двигун. компресія в ньому падає. ступінь стиснення при цьому теж падає? чи зростає?

 

Ступінь стиснення залишаєттся незмінним  (якщо не рахувати зменшення камери згорання через нагар). 

А компрессія падає за рахунок зносу ЦПГ. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Ступінь стиснення залишаєттся незмінним  (якщо не рахувати зменшення камери згорання через нагар). 

А компрессія падає за рахунок зносу ЦПГ. 

ну то як можна казати що компресія залежить від ступеня стиску? якщо одне на інше не впливає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та впливае, впливае. Чем выше степень тем выше давление. Но как выше написали, компрессометром мы меряем давление которое способна создать пара.

Змінено користувачем Женя Харьков
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну тепер залишилось множачи ступінь стиску на 1.3...1.7 визначати необхідну компресію для справного двигуна:D

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку