sanlevdb

Рейтинг виконавців/замовників.

81 повідомлення у цій темі

Дана тема вже є на форумі, але через нульову активність (окрім Stebium1) скопіюю в цей розділ, для більшого відвідання форумчанами. Скарги на тему для перенесення відправляв, віз нині там. Стару тему закрию. 

Вітаю форумчан і гостей цієї теми. На форумі є одна проблема яка повязана з людскою сутністю і її пороками. З цього приводу можна спостерігати обговорення і поповнення теми - Кидалы. Разводы ,Мошенники, проблемные ситуации. Від цього ніхто не буде застрахований, але ризик попадання в різні проблемні ситуації які пов'язані з наданням послуг/оплатою цих послуг. Останнім часом це стало доволі часто проскакувати в різних темах. Люди так чи інакше загадують, або наводять приклади недобросовісного відношення/виконання роботи/надання послуг в місцях де це потрібно і не потрібно робити. Створюючи 'срач' і непотрібну агресію. Не потрібно далеко брати, в мене самого є проблеми з деякими не добросовісними виконавцями. В тих хто з таким стикався є що розповісти, але тема не про те.

Власне кажучи, в чому заключається ідея. На форумі існує рейтинг який стосується продажів та покупки на барахолкі. Є окремо де в темі можна залишити коментар про виконавця, але там теми не користуються популярністю. Було б не погано зробити подібний рейтинг для надання таких послуг. Обдумуючи цю ідею прийшов до такого заключення і моє бачення того як це має бути. Є окремий розділ в якому шукають виконавців для різних робіт. Зазвичай обговорення йде в особистих повідомленнях/телефону/меседжерах. За тим ніхто слідкувати не може, і в випадку створення поста про небросовісного виконавця/покупця і надання скріншотів переписок адміністрації можливий нюанс що повідомлення можна вибірково видаляти. Не знаю як це враховується, але зараз в топі тема про то, і там багато питань і незрозумілого. Пропоную реорганізувати цю частину форуму. Зробити на подобі баразолки. Наприклад: мені потрібно виготовити деталі, я роблю відповідний запрос з описом що потрібно робити. Виконавць відкликається, і ставить що може це виконати. Попереднє уточнення можна робити в коментарях (так само як в лотах). Далі замовник (я) переводю в положення - виконується. Далі переведення замовлення йде - оплатив - прийняв оплату - відправив - отримав - ставиш оцінку. На подобі барахолки. В кінці можна добавити фото виконаної роботи, або браку і т.д. В тому випадку коли виникають 'питання' тоді звертатись до адміністрації. З одної сторони це зручно і зрозуміло, з іншої потрібно робити 'лишні' рухи. Не потрібно захоити кудись, переводити в якесь там положення, що економить час. А з іншої не потрібно днями вирішувати ці проблеми які виникли. При наявності такого рейтингу зручно виявляти до кого варто звертатись до кого ні, і від кого можна брати заказ або відмовитись. Також є багато моментів коли замовляєш уже напряму в формучанина, отут я не придумав як організувати. Хоча напевно і не потрібно. Також було б не погано зробити загальний рейтинг виконавців, в якому можна подивитись на кількість виконаних робіт (можна добавити пунк - послуги які надаються). Також добавити функцію замолення через цей рейтинг, щоб була можливість покласти оцінку. Реалізувати побідне потребує часу і людей. Якось так, запрошую до обговорення. 

P.S. 

Не думаю що всіх задовольняє наявність проблем з відомого сайту з 3-х букв. Прошу висловлювати свої думки і аргументовано описувати за і проти. 

Ключовим моментом буде являтись бажання людей цим займатись і адміністарції сайту в створенні подібного. Як завжди все залежить від нас самих.

(Можливо тему потрібно буде перемістити в інший розділ, залишаю це адміністарації сайту)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, sanlevdb сказал:

 В тому випадку  тоді звертатись до адміністрації

З одної сторони це зручно і зрозуміло, з іншої потрібно робити 'лишні' рухи. Не потрібно захоити кудись, переводити в якесь там положення, що економить час.

Администрация и так много сделала , но от перегруза с жалобами - она закипит от разборок с бракоделами...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І мені на думку спадала подібна ідея. Але я доповню.

Наприклад людина надає в себе в майстерні якісь певні послуги ( з металообробкі чи подібного) і хоче розширити свою кліентуру за рахунок форумчан.

Тоді він просто оформлює свою послугу у вигляді лоту барахолкі. Звісно в барахолці зробити ще один підрозділ "Послуги".

І далі все іде по накатаному для замовника такої послуги: бронювання, оплата, відгук. Для програмістів мінімум турбот, нічого заново створювати не доведеться і система відгуків вже наявна.

 

Змінено користувачем Саша
6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Vip сказал:

от перегруза с жалобами - она закипит от разборок с бракоделами..

Администрация может просто "забить" на жалобы по этому разделу. Как вариант :)
Предложение

21 минуту назад, Саша сказал:

в барахолці зробити ще один підрозділ "Послуги"

Самое простое, логичное и легко реализуемое.

А бракодела, например, вы сами обозначите в отзывах.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Саша Можливий і так, що впринципі теж непоганий варіант. 

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До того ж конструктивні крітичні відгукі на послугу можуть нести неабияку цінність для виконавця. З часом виконавець реагує на критику, поправляється, якість послуги покращується і ціна на послугу трохі поднімається. Отже конструктивні критикани працюватимуть на виконавця, якщо звісно виконавець здогадається конструктивно реагувати на конструктивну критику.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Vip Останніх два місяці дуже жваво обговорюються теми з розборами польотів з браком/недобросовісними виконавцями. Там репутацію очищують, там переписки повністю не дають. Наприклад рік назад такого небуло, точніше не так сильно обговорювалось, що не є показником, але є лакмусовим папером, що це потрібно якось реорганізувати. 

От недавно я замовив послугу в одного форумчанина, мало відомий з низьким рейтингом. Як я можу показати, що людина відповідальна? Написати в темі про відгуки про виконавців? І що далі, нічого. А так коло ніка була б додаткова інформація, наприклад. Варіантів багато, але піднімати це потрібно. 

Інший раз в топі теми з розборами польотів. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sanlevdb Да это хорошо, но как правило сначала все хорошо а потом только разборки.И у всех своя правда и пойди разберись.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, softm сказал:

какие еще?

Расточка

сварка

комплексные.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зварювальні,збирання металоконструкцій, авторемонтні, конструкторські, ремонт електронного обладнання, налаштувавння промислового обладнання...

Ну а решту з часом віднайдемо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раскрой металла плазменной и лазерной резки

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, softm сказал:

 

 

Цитата

какие еще?

Думаю, подразделов тогда будет очень много. Может лучше более крупно обозначить, типа: услуги-обработка; услуги-ремонт; услуги-изготовление деталей; услуги-изготовление узлов; услуги-программирование и т.п. ?

Змінено користувачем Fyva
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, камасутра сказал:

Кто-то будет ставить опять лишь 4-ре, потому, что "только бог может сделать на 5

С таким настроением, мужик, ты слона никогда не продашь! (с)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, камасутра сказал:

Сам работаю с людьми ( заказчиками ) каждый день и знаю, что вопрос взаимоотношений между заказчиком и исполнителем, 

Если все изложенное перемножить на виртуальность диалога и разное понятие того чего хочется и как следует изготавливать в меру своего понятия с каждой стороны  - то процент разногласий высок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Одессит сказал:

С таким настроением, мужик, ты слона никогда не продашь!

Когда то уже затрагивал вопрос критерия оценки.  Он должен быть унифицированным, максимально объективным, максимально простым.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я думаю, що викладати спочатку слід ті види робіт в яких ви відчуваєте себе впевнено. Наприклад ракета виходить у вас не кожного разу, а от гаражна завіса дуже добре виходить. Тому спочатку треба починати з гаражних завіс. А потім, коли відчуєте кліента і його запити, можна розширяти асортимент послуг.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Одессит сказал:

ты слона никогда не продашь! (с)

В новом тренде, не в паришь...! (с)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, камасутра сказал:

В очередной раз предложу двоичную систему оценки выполнения работ.

1 - все хорошо, всё устраивает, буду сотрудничать и дальше

0 - не доволен заказом, не устраивает качество работ ( срок исполнения работ) , не планирую сотрудничать в дальнейшем.

Идея не плохая может и барахолку такое внедрение ввести...Краткость и понятность.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Stebium1 сказал:

Он должен быть унифицированным, максимально объективным, максимально простым.

Строго говоря, эти вопросы описаны в ГОСТах (допуски и прочие шероховатости-параллельности). От сюда вытекает "чертёж" и строгое следование ему.
Цена - вопрос второй.
Совсем недавно была тема :)
Волков боятся: с Красной шапочкой не е...ся!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підтримаю, але маю зауваження. І замовник і виконавець, при виставленні оцінки нижче 5ти юалів(умовних) повинен вказати ті недоліки які він знайшов..

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, камасутра написав:

Как выставить правильный отзыв, если я не знаю как сделана деталь? 

Ну якщо все влазить куда треба і ніде нічого не закусує там де не треба, ну і не бовтається як ото в ополонці, то більш ніж висока вірогідність що деталь зроблена добре )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наличие измерительных (поверочных) инструментов (приборов, приспособлений) с действующей аттестацией решит почти все вопросы.
Тема свернула не туда.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@камасутра Само собою, складність роботи і її оцінка діло тонке. Але один з моїх посилів був такий, що в випадку розбору польотів можна це спростити. А саме, виявлення і встановлення винуватця буде простіше робити через засоби на форумі, ну от як з лотами на барахолці. А переписки з вайбера/телеграма то таке, повідомлення можна і видаляти. 
 

@влад55 І по можливості фото з штангелем, або хоча б опис. Власне все впирається в можливості адміністрації сайту, можна все попридумувати.

Як пропонували вище, 1 - то добре, 0 - то погано. Пропонуйте свої ідеї. 

Змінено користувачем sanlevdb
Доповнив
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, камасутра написав:

Вот об этом и говорю! ) Большинство заказчиков не могут оценить качество изготовления деталей. Только после установки/применения по назначению. Как в этом случае выставлять отзывы?

Та в тому то й прикол. Деталь для чогось потрібна. 

Якщо вона відповідає тим вимогам які замовник до неї має, то все добре. "+"

Якщо не відповідає - тут можуть бути варіанти )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, камасутра сказал:

Замечание на замечание))))

Влад, представьте, что вы исполнитель а я заказчик. Вы сделали все по чертежу ( эскизу, наскальному рисунку )), отправили изделие. Я его получил, измерил своей рулеткой ( микрометром, нутромером ) и!!! на мой взгляд!!! изделие чертежу не соответствует на две сотки ( пять, десять ). Как доказать, что не верблюд? 

Второй пример. Все тоже самое. Получил я деталь по почте. Измерить мне нечем - ну вот нет у меня такого микрометра или нутромера или ещё чего ( да и не обязательно он должен быть ). Как выставить правильный отзыв, если я не знаю как сделана деталь? 

Ви, як замовник, ставите оцінку виконаній роботі, грунтуючись на замірах деталі згідно креслення, наскельного малюнку, тощо))) Безумовно будуто певні спори, але в такому випадку, майже відразу, розставляються всі точки над і... І присутня аудиторія)))), після жарких дебатів, плеще в долоні... Я так думаю, не так багато буде спірних питань, тут дорослі люди зібрались, кожен свій імідж не один день напрацьовував, так що не потрібно боятися валу таких спорів. Є креслення-готова деталь-заміри-розбіжності-висновок. Що тут з пустого в порожне лити? Для модерів тут роботи добавится, безумовно немало, але -диму без вогню не буває Ну а по поводу чим міряти-так, якщо замовник дає креслення, там вказані допуски.За умови НЕ вказаних допусків, вони приймаються як вільні. Ну і як і чим міряти-проблема замовника а не виробника.Якщо замовник впевнений в браці-докази в студію і жодних проблем...

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку