#226699 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Всім форумчанам доброго дня.. Купив знайомий міні екскаватор Zeppelin ZRH і хоче його трохи підремонтувати для нормальної роботи.. Ремонту потребують зєднання на стрілі, ковші, гідроцилінодрах.. Я так розумію що розбиті пальці,або посадки під ці пальці.. Можливо хтось стикався з таким ремонтом, на що звернути увагу? які нюанси? Поки що тракторець ще нерозібраний , тому фото в зібраному вигляді ,тих вузлів де потрібен ремонт.. Розбито всюди по різному.. десь більше десь менше.. Фото вузлів 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226710 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Работал на такой и подобной технике.Причина убитости соединений за частую отсутствие консестентной смазки в этих узлах. При ремонте придется менять втулки,пальцы,в самом худшем случае проводить ремонт посадок втулок. Обратите внимание на центросмазку если она там есть,на работу плунжера,чистоту самой системы,целостность проводящих магистралей,целостность тавотниц,проверить что бы в тавотнице держал шарик,что бы смазка не вылазила. При замене втулок внимательно устанавливать,что бы не перекрыть каналы подачи смазки,в зависимости от конструкции втулок желательно добавить борозды для смазки,но при этом не прослабить втулку. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226724 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Не пізніше як минулої неділі довелося ремонтувати щось схоже. Так як часу було мало зробили самий розбовтаний вузел кріплення ковша кінець стріли. Так ось в стрілі було все так погано що довелось розточувати посадки під втулки. Самі втулки точили калили і шліфували під нову посадку. А також калили і шліфували пальці. Сам ковш а точніше його кріплення теж переварювали бо всі отвори були розбиті. Перший крок ми зробили. Поки що багато роботи а коли буде перерва будемо дивитися на інші вузли. Доречі в нашому випадку у всіх розбитих з'єднаннях не було навіть масльонок і все було сухим. У інших місцях де мастило було не така виробника або взагалі немає Механіка механікою а для мене велика проблема то труби. Щонеділі міняємо по трубі. Втомлені від старості. Рве де завгодно незалежно від рухів чи навантаження. Ще та робота до них добратися. Може є якісь хитрощі як зробити заміну труб не такою складною проблемою. Буває щоб добратися до однієї приходиться розібрат 3 4 що стоять поряд 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226726 Опубліковано: 26 лютого, 2020 3 минуты назад, DrDima77 сказал: Не пізніше як минулої неділі довелося ремонтувати щось схоже. Так як часу було мало зробили самий розбовтаний вузел кріплення ковша кінець стріли. Так ось в стрілі було все так погано що довелось розточувати посадки під втулки. Самі втулки точили калили і шліфували під нову посадку. А також калили і шліфували пальці. Сам ковш а точніше його кріплення теж переварювали бо всі отвори були розбиті. Перший крок ми зробили. Поки що багато роботи а коли буде перерва будемо дивитися на інші вузли. Доречі в нашому випадку у всіх розбитих з'єднаннях не було навіть масльонок і все було сухим. У інших місцях де мастило було не така виробника або взагалі немає Механіка механікою а для мене велика проблема то труби. Щонеділі міняємо по трубі. Втомлені від старості. Рве де завгодно незалежно від рухів чи навантаження. Ще та робота до них добратися. Може є якісь хитрощі як зробити заміну труб не такою складною проблемою. Буває щоб добратися до однієї приходиться розібрат 3 4 що стоять поряд Шланги рвет из за старости,а может из за неисправного,или не правильно настроенного распределителя,насос даёт очень хорошее давление. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226769 Опубліковано: 26 лютого, 2020 3 часа назад, DrDima77 сказал: Не пізніше як минулої неділі довелося ремонтувати щось схоже. Так як часу було мало зробили самий розбовтаний вузел кріплення ковша кінець стріли. Так ось в стрілі було все так погано що довелось розточувати посадки під втулки. Самі втулки точили калили і шліфували під нову посадку. А також калили і шліфували пальці. Сам ковш а точніше його кріплення теж переварювали бо всі отвори були розбиті. Пальці/ втулки - сталь/сталь ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226791 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Кольцуй шланги,демонтируй ВСЕ пальцы,и всё увидишь.Втулки в посадочных сажаются после нагрева посадочного,можно паяльной лампой,неплотно закрыв обратную сторону жестяным куском железа.Втулки там из порошковой стали,пальцы с поверхностной цементацией порядка 1мм на диаметр.Если посадочные втулок в рабочих органах разбиты,втулки будут крошиться,а стоят они как дверца от Майбаха.Так что замер овальности ВСЕХ отверстий крайне желателен,если хочешь раз для себя сделать,и лет на 7 забыть про них.Посадочные втулок наплавляются и протачиваются,есть люди которые этим имеют на кусок хлеба с маслом.В принципе рабочие органы лёгкие,можно и отвезти предварительно договорившись,в какое нибудь хозяйство для наплавки и проточки под размер тугой посадки(читай с нагревом)Как то так. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226797 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Чтобы не заморачиваться с изготовлением пальцев можно использовать готовые штока, гидравлические. Они бывают, как оказалось, очень разные. С глубокой цементацией, хромированные, из разных хороших сталей ,типа 40х или аналоги забугорские. Отверстия можно восстановить с помощью расточной машины, портативной. На подобие "Авантехно". Продавали россияне, но сделана в Болгарии. В принципе некоторые узлы можно сделать на горизонтально-расточном. Небольшие на фрезере вертикальном. В любом случае эту работу делать придется, толком без этого работать оно не будет. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226798 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Плюсану,дешевле купить штока,из хорошей стальки,желательно с хромом поверху.Года 4 отходят легко,а стоят чем родные Цепеллиновские минимум в пять раз.Но втулки всётаки нужны родные,там сталючка по Роквеллу как бы не 70 единиц,врать не буду не знаю,но...самопал такой не сваяешь никак. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226802 Опубліковано: 26 лютого, 2020 , Шельма написав: Но втулки всётаки нужны родные,там сталючка по Роквеллу как бы не 70 единиц Нашим "спеціалістам" і навіть таке по плечу вграти )))) Маю "VIP" клієнтів з парою JSB, бачили б ви що вони можуть вчудити ))))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226806 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Есть человек, продает эти штока. Может он чего умного подскажет. Сам не обращался ,но в одной из Вайбер-групп рекомендовали. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226808 Опубліковано: 26 лютого, 2020 Зазвичай пальці таких шарнірів не дуже міцні. Виготовляються з сталі 45 з поверхневим СВЧ гартуванням. Втулки зазвичай пружинні розрізні, можуть бути ось такі: Ремонт таких вузлів дуже затребуваний, але проблематичний через габаритність деталей. Як було сказано вище, дуже зручні для ремонту таких машин портативні розточні верстати, які дозволяють на місці відремонтувати шарнір. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#226810 Опубліковано: 26 лютого, 2020 (змінено) Ниразу в Цепеллинах таких втулок не видел за 35 лет знакомства с ними.Может именно на этом колупаторе стоят такие,хз--аппарат однако старый . Змінено 26 лютого, 2020 користувачем Шельма 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#227220 Опубліковано: 29 лютого, 2020 Може хтось підкаже провірені точки з запчастинами для цього тракторця ? Цікавлять втулки і пальці... Ще на всяк випадок б координати майстрів з "шайтан машиною" для проточки посадочних під втулки ... бажано Львівська ,можливо Тернопільська і Франківська обл.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах