Maple

Визначити схему з'єднання обмоток асинхронного двигуна

35 повідомлень у цій темі

Розрізав шнуровку трохи з обох боків, з одного боку то було місце місце фіксації виводів, з другого взагалі нічого нема, тільки ізоляція.

DSCF5818.jpgDSCF5819.jpg

 

Далі витрачати час на нього мені нема сенсу, простіше викинути. Ну хоч підшипники не міняв, зекономив гроші і час :D.

Дякую всім за поради, тему можно не продовжувати.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Maple сказал:

Далі витрачати час на нього мені нема сенсу, простіше викинути.

 

Я б в такому випадку вже з цікавості спробував знайти другі кінці обмоток, навіть якби довелось розібрати повністю все xD Мотор все одно викидувати, а так хоч досвід якийсь був би

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Викинути, то я погарячкував, обмотки не пошкоджені. Мабуть, закинути кудись до моменту, коли буде час і натхнення. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, Maple сказал:

Викинути, то я погарячкував, обмотки не пошкоджені.

 

Я вочевидь неправильно зрозумів ту фразу :$ 

 

Тим не менш, якщо ще є інтерес - я б спробував розрізати шнуровку більше. З мого скромного досвіду - обмотки повинні бути з'єднані з боку однієї з кришок. Можливо в даному випадку вони з'єднані з іншого боку?

 

P.S. В жодному разі не пробую вас підбити на повне руйнування мотора :D Якщо є сумніви - то мабуть краще не чіпати. Просто я собі думаю так, що якщо навіть в мабутньому той мотор буде працювати від 220В (через конденсатор чи частотник) - то його все одно доведеться підключати трикутником.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
42 минуты назад, Maple сказал:

Викинути, то я погарячкував, обмотки не пошкоджені. Мабуть, закинути кудись до моменту, коли буде час і натхнення. 

Так звичайно потрібен час і натхнення, але Ви вже на пів дорозі до успіху.

Викидати не треба, обмотки судячи з фото хороші (лак світлий перегріву не видно)

Шнуровки багато, навідь якщо її забрати повністю все вийде добре.Головне робити акуратно.

Нової шнуровки потім можна наложити набагато менше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я пару раз виводив з'єднання. Також довбався поки знайшов. Вони мають бути в якомусь "кембрику" і не на обмотках. В мене так було. 

Шнурував ниткою. Можна і лаком залити. 

Щодо опору, то при такому діаметрі вала має бути на порядок менші цифри. Двигун під кіловатт, опір в районі 15-20 ом має бути. 

Є ще варіант - повисити вольтаж трансом. ККД не те буде, але, як варіант. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Схожі двигуни на заточних, здається, 0,37 кВт. 

І взагалі, для мене це - не критичний двигун і не важливий проект, тому працює - добре, не працює - ну і .... з ним. "Хакуна-матата" :dance3:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До речі, @ Bogdan,  дякую за ідею з ниткою, там так все плотно, тканиною важко пролізти, ниткою дійсно зручніше буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні ! Всім Привіт.Підкажіть будь-ласка як підключити цей двигун на 220в.Пробував трикутником .Двигун то запустився ,але обороти зависокі і звук непривичний.Буду вдячний за підказку.

IMG_20230917_144440.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо пролє трішки світла.

bbl_Crompton-Standard.pdf

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку