Maple

Визначити схему з'єднання обмоток асинхронного двигуна

35 повідомлень у цій темі

Шановне товариство, маю питання по електродвигуну.

Вже декілька років лежить в мене один трьохфазний двигун, шильдик відсутній, борно теж відсутньо конструктивно, з корпуса виведено тільки три дроти. Під одну ідею габаритно підходить саме він. Живити треба від 220 В.

Був попередньо підключений через 220-ти вольтовий частотник, виявився цілком робочим,  але потребує заміни підшипників.

Розібрав, підшипники не проблема, але з'ясувати, як само з'єднані обмотки (зіркою чи трикутником) можливості нема, вони з'єднані глубоко всередині. 

Чи можна якось це визначити за допомогою тестера? 

Між будь-якими двома виводами 84,8 Ом, між одним та короткозамкнутими двома - 64,3 Ом. 

Можна щось сказати без "розтину" пацієнта? 

 

 

 

   

Змінено користувачем Maple
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цеж яка там потужність має бути з таким опіром? ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Какая мощность?

Если 1 кВт и более, и с него выходит 3 провода. 99% что на 380.

Собсно, ни разу не встречал 3х фазного мотора, с тремя выводами и на 220.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Воткин написав:

 

Сколько видел движков с тремя выводами все были "звезда",может кто что другое подскажет.

Тут без питань звізда, може бути звісно і триугольнік 380в а звізда 600в але такі двигуни рідкість для нас

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо трохи порахувати, то виходить зірка (пишу трохи як курка лапою, так що вибачайте за якість "рисунку")

 

20200309_203526.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

стандартный двигатель на 380в.подключайте на 220.потеряете мощности немного вот и вся проблема

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, ssf сказал:

стандартный двигатель на 380в.подключайте на 220.потеряете мощности немного вот и вся проблема

А как же конденсатор?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, ssf сказал:

стандартный двигатель на 380в.подключайте на 220.потеряете мощности немного

Не много это сколько? Я ведь правильно понял Вы говорите о подключении без переключения обмоток в треугольник?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если двигатель достаточно мощный, то есть габаритный,  ну например не менее 0,75 кВт, то найти точку соединения трёх обмоток (имею ввиду в случае соединения звездой) достаточно просто.

Ведь Вы двигатель разобрали все равно, меняя подшипники- посмотрите повнимательнее.

Фото бы скинули, статора, со стороны крышек.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Stebium1 сказал:

Не много это сколько? Я ведь правильно понял Вы говорите о подключении без переключения обмоток в треугольник?

 

Якщо я правильно розумію тему - то при підключенні мотора "зіркою" до частотника з 220В між фазами - то мотор "просяде" відчутно, лишиться можливо трошки більше половини потужності. Треба або 380В між фазами, або мотор трикутником (щоб 220В було на кожній обмотці, а не на кожній парі обмоток)

Змінено користувачем memoliza
опечатка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли писав перший пост, світло вже було не достатньо для нормальних фото, завтра зроблю. 

Ймовірніше, що там трикутник, бо щось момент не дуже  від 220 В, але ще маю надію, бо частоник був не векторний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, memoliza сказал:

то мотор "просяде" відчутно, лишиться можливо трошки більше половини

Немного меньше трети останется, если память не изменяет

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тоже сегодня искал инфу про двигателя

нашел такое видео, может будет полезным 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі, цей двигун - не велика проблема, просто він в мене вже є і кріплення для нього є. І підшипники є, але не дешеві.

Так ділема в тому, що краще - поставити нові фірмові підшипники, або продати його як є, та купити аналогічний з шильдиком і відомими характеристиками? 

Як що я правильно розумію, то при підключенні на 220 В двигуна, який з'єднаний зіркою, я отримаю втрату потужності рівно в три рази (в корінь з трьох в квадраті)  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені прийшла в голову проста ідея. Я можу підключити його до 380 В через 380-ти вольтовий частотник, обмежити напругу, скажімо, 240 вольтами. А потім вольт по 20-30 піднімати напругу до 380 В. Як що почне в якийсь момент грітись - то трикутник, як що ні, то - зірка. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фотку шильдика не помішає.

Бо опір зовсім не зрозумілий. На око, то там двигун на 20-40 ватт.

Обо хоча діаметр вала уточнити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Maple написав:

 

лежить в мене один трьохфазний двигун, шильдик відсутній, борно теж відсутньо конструктивно, з корпуса виведено тільки три дроти.

 

 

 

   

 

Як що на ньому був би шильдик, я ні в кого нічого б не питав взагалі...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як  казав  колись  знайомий  електрик,    то  всі  електромотори  із  трьома  виводами  заточені  на  "зірку",  під  380в.  Особисто  мені  тільки  такі  двигуни  і  попадалися.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі не бачу ні якої проблеми. Сам не раз находив на обмотках місце зєднання и виводив (припаявши) ще 3 проводи. Потім можна розключати хоть на трикутник або на зірку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну і ще може згодиться.

фазировка двигателя.png

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Віталій у Вашому випадку виведенні нові проводи з обмоток, будуть кінцями обмоток. Все насправді просто головне потім заізолювати і вкласти проводки. Місце зєднання обмоток як правило знаходиться з сторони передньої кришки,його гарно видно (три тоненькі проводки з обмоток зєднані разом на них буде надітий кембрик )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, инженер сказал:

Як  казав  колись  знайомий  електрик,    то  всі  електромотори  із  трьома  виводами  заточені  на  "зірку",  під  380в

Да нет не все. И если заложен треугольник, фиг концы так просто найдёшь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за поради, але я це все знаю. Як би я бачив всі 6 виводі, далі з визначенням проблем нема.

Я не бачу в явному вигляді місця з'єднання, тому і питав чи є альтернативний спосіб.

 Ось цей двигун. Вал 20 мм. Схожі за розмірами і формою застосовуються на заточних станках типу 9703.

DSCF5811.jpg

DSCF5815.jpg

DSCF5816.jpg

DSCF5817.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так вот же , на нижнем фото, слева,  примерно на 9 часов, скрутка с

кембриком, коричневая, - по- моему, это оно и есть - соединение

выводов  - общая точка трёх обмоток.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все стало зрозуміло. На обмотках дуже багато шнуровки тому і погано видно. але зліва від червоних проводів мабуть і є зєднання. підрізав АКуратно я шнуровку і всеж таки находив зєднаня. Далі знову зашнуровував.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку