227 повідомлень у цій темі

В 17.05.2019 в 16:05, knife_life сказал:

спробував погріти до 1050, загартувати пробник з 95Х18

 Калите на воздух, - будут минимальные поводки. Если на масло, то не болтайте. Опустил в масло и держите спокойно в одном месте, пусть висит, пока не остынет, что бы не дымило масло. В остальном, должно быть нормально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 17.05.2019 в 16:05, knife_life сказал:

Вішати спіраль на трубках не став, бо дуже маленька камера, хотілось при заданих розмірах (бюджет і вага) мати можливість вільно розміщати 3-4 заготовки ножів

 Дело в том, что это только кажется, что Вы сэкономили пространство. Представте себе, виртуально, что вы срезали весь кирпич, ша нирину паза, под спираль. Что изменилось в толщине теплоизоляции, между спиралью и наружной поверхностью печи? Ничего. От спирали до железной обичайки осталось та же самая толщина теплоизоляции. Только теперь спираль открыта и отдает все тепло в камеру, а не в кирпич, в котором она была запечатана, передавая тепло через щель в 25% своей полной окружности. Не буду спорить, теплоизоляция самой камеры несколько уменьшилась, но теплопотери, из за этого уменьшения, на много меньше, чем в случае с запечатанной спиралью. Но, стабильность работы этой термодинамической системы будет правильной и максимально эфективной, направленной на теплоотдачу в камеру, на детали. А, именно, детали и есть нашей  целью нагрева, а не спай термопары, или общий цвет камеры. Вот и получилось, что, экономя пространство,  Вы уменьшили камеру, на толщину выреза под спираль. Как это не парадоксально звучит.

  Но, вы очень правильно делаете, что следите за равномерностью светимости камеры и деталей. В вашем случае,  обязательно нужен визуальный контроль. С тонкостенными ножами, в принципе, у Вас проблем быть не должно, но с деталями помасивнее, нужно быть внимательным. Ничего, если у Вас нет аномалии, научитесь быстро. Вы же понимаете, что нож без качественной термообработки, - бесполезная железка. А, температура нагрева, для термообрабоики, это главное.

Змінено користувачем Nik
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Nik, дякую за пояснення щодо конструкції. Після вашої поради спробував обережно розширити пази. Задача складна, оскільки і незручно всліпу, і не можна чимось твердим, щоб не пошкодити спіралі, але шматком текстоліту якось вийшло збільшити щілину. Швидкість нагріву виросла (я записував динаміку при попередніх спробах, і після розширення пазів). Але ще є зайвий матеріал, зроблю паз ширшим.

 

Щодо додаткового утеплення, про яке згадував @Михайло 79 - воно явно не зайве. У мене 2 см МКРФ, і цього малувато - після циклу "нагрів 100 градусів\год до 860, півтори години 870, вимкнув" - заміряв температуру зовнішньої поверхні: верх 67, торець дверцят - 65, бокова стінка (де вирізи під спіралі) - 75.

Якщо буду робити ще одну - то покладу хоча б 30мм МКРФ або МКРВ.

Хоча я переживав, що буде гірше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, knife_life сказал:

Хоча я переживав, що буде гірше

 Максимально допустимая температура - 60° С.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, knife_life написав:

От і я тепер став гордим власником термопічки. Гордим - бо худо-бідно зліпив її сам, в успішності чого дуже сумнівався :$. На стороні замовляв лише зварювання корпусу\дверцят.

ШПГТ (100мм), МКРФ (~20 мм), фехраль 1.2 мм, REX-C100 + SSR на 40А, термопара ТХА.

Камера 105х110х295 мм (3.5 літра), потужність 1.3 кВт.

~700х400х330 мм зовнішній розмір, вага під 40 кг.

 

Дно камери і стінку знизу, до першого пазу під спіраль - промазав мертелем, для захисту від механічних пошкоджень, бо ШПГТ дуже ніжний.

На дні - "лещадка" зі шматка неглазурованої кафельної плитки, перший нагрів пережила нормально.

 

В "шафі" управління - вимикач контролера + додатковий вимикач для спіралей (вимикає котушку пускача, напруга на цей вимикач подається тільки після увімкнення контролера). Ще автомат на дві фази, і нормально відкритий пускач на 16А. Живлення на спіралі подається, відповідно, через пускач.

Також котушка пускача розмикається кінцевиком (нормально відкритим), при відкритті дверцят.

 

За пояснення про пускачі, кінцевики і комутацію цього господарства - дуже дякую @Sebra, @Иванович, @kratmel, @torri  - за поради, схеми і мануали. Результат цієї допомоги мені дуже сподобався, дякую!

 

По роботі пічки - ганяв спершу на 100 градусах, погрів\посушив про всяк випадок пару годин, потім розігнав до 500.

Наступного дня на 830 градусів вийшла за 34 хвилини, з кімнатної температури.

За 30 хвилин роботи при 830 - стінки ледь теплі, далі помітно гріються.

На цей цикл роботи, по квартирному лічильнику, витрачено не більше 1.2 кВт * год, доречі.

 

Дуже добре, що вчасно прочитав відгук про аналогічну конструкцію:

 

Завдяки пораді @Михайло 79, при виготовленні власної пічки додав кілька шарів МКРФ з усіх боків. Нажаль, трохи недооцінив потенційні тепловтрати, і, якби робив ще одну пічку - то додав би ще  мінімум пару сантиметрів МКРФ з боків, де стінка тонша (через пази під спіралі), і на дверцята. Стінка за цими пазами гріється найперша, коли решта корпусу ще холодна.

Хоча, навіть при наявних 20-25 мм МКРФ - корпус  гарячий, в режимі "вийшов на 830, 30 хвилин роботи, 30 хвилин при закритих дверцятах". Рукою тримати ще можна, але там, де спіралі, і торець дверцят - гарячіше (але на дверях і вати менше, десь 15мм максимум).

 

МКРФ я використовув більш через те, що він був у наявності , реально там вистачило б мінвати, крім дверцят та передньої частини корпусу, що на стиках з дверцятами. Але мінвата колеться, не люблю її :-).

Тепер буду бавитись :-).

 

front1_res.png

side_1_res.png

IMG_20190512_132852.png

IMG_20190512_153731.png

А то плитка Гресс на низу? як себе веде не лопаэ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

>А то плитка Гресс на низу? як себе веде не лопаэ

 

Доповідаю голосом - паршиво себе веде. Розтріскалась на багато шматочків, під час першого ж нагріву за 800 градусів. Але, оскільки виймати її не потрібно - то і розтріскана вона виконує свою роль нормально :-) .

По ру-Чіпу видно, що деякі види плитки добре переживають нагрів, десятки разів без шкоди для себе, тому я ще пошукаю підходящу.

 

Справа в тому, що в Олді, під боком, продається поштучно бита\дряпана плитка, гривень по 10 за штуку, різних видів. Тому мені простіше штук 3 різних види купити, відпиляти по шматку, та й перевірити - ніж купувати якусь нормальну лещадку, з пошуками, пересилкою, ну, і зовсім не за 10 грн.

Звичайно, можна пошукати листок титану, міліметрів 3, щоб використати у якості лещадки (якщо не помиляюсь, у Nik так зроблено). Але поки що потреби немає - хоча штука повинна б бути вічна.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Титан? о_О В піч, що гріється за 800 градусів??? Вимагаю детальніше розповісти...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, в нього температура плавлення більше 1600 градусів, тому все ніби ок.

Чи питання про можливу горючість при такій температурі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А, можливо, я неправильно запам'ятав? Прошу у @Nik підказати, чи можна покласти лист титану в термопіч, на дно, замість лещадки, якщо планується гріти піч до 1150 градусів Цельсія.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я звичайно розумію, що плиточка була б не з чистого титану, але навіть так він мав би при таких температурах реагувати з повітрям, я звичайно не спец, але з того що пам'ятаю така ідея сумнівна. Тому і вимагаю подробиць.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Титан конечно прекрасный металл,чрезвычайно химически инертный,но до подьема температуры.При температуре градусов 700 очень быстро окисляется,при дальнейшем подьеме скорость окисления намного опережает сталь .Причем он еще и с азотом воздуха прекрасно реагирует.Купите лещадку карбидкремниевую,и будет вам щастье.Кстати а чем шамот не устраивает?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна викорастати нержавійку.

Наприклад; 05ХН32Т (ЭП670) максимальна температура використання -850 градусів

Температура інтенсивного окислення - 1000 градусів Цельсія.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Шевченко Дмитрий написав:

Кстати а чем шамот не устраивает?

Якщо це до мене питання - то для мене він просто товстуватий, навіть у вигляді готової лещадки. Акуратно розпиляти по товщині (люди пиляють, я знаю) - у мене не було можливості, просто ніде було виконати таку роботу - шум, пил, там ще й по мокрому пиляють.

Зате плитку мені товариш відпиляв без напряга, в розмір - то й користуюсь нею.

Ну, потріскалась - заміню якось на іншу, при нагоді.

У мене деталі "ножових" габаритів, неважкі, особливої міцності\товщини лещадці не потрібно, лиш би якось захищала ШПГТ на дні від механічних пошкоджень.

Я ще й перестрахувався, промазав дно мертелем, буквально пару міліметрів шар, теж для захисту від пошкодження деталями.

Ну, це перша в мене пічка, тому так заморочуюсь. Можливо, з досвідом, буду ставитись до всього простіше :-).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nik написав:

Печь спокойно выходит на 900 град, а 850, для закалки, ваще, без проблем. Печь мне очень нравится, никогда ее не продам. С керамикой, конечно, обращаться нужно аккуратно, я купил листик титана (4 мм) и керамика в безопасности.

О, ось де я тупонув. У Nik-а пічка з меншими робочими температурами, тому, я так розумію, і можна було використати титан.

Перепрошую, якщо увів когось в оману :-).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, knife_life сказал:

чи можна покласти лист титану в термопіч, на дно, замість лещадки, якщо планується гріти піч до 1150 градусів Цельсія

  У меня, кроме ПМ8,  есть печь СНОЛ, до 1250° С, там то же на поде лежит титан. Я, далеко не каждый день калю нержавейку и грею выше 900. А для той работы, что я выполняю и ее частоты, его хватит на десятилетия. Главное то, что он не деформируется. Я бы не сказал, что он сильно окисляется и теряет в объеме. Если сомневаетесь, положите чугун. Отпилите от домашней печи. Во всех промышленных печах лежат чугунные поды.

Нержавейка мне не нравится, ее крутит.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Nik якого сплаву титан використовуєте невідомо?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.06.2019 в 13:41, Curandero сказал:

невідомо?

 Невідомо.  Нібито писав, раніше, що при такій інтенсивності експлуатації, та температурі, різниця в окисленні не принципова. Головне, що його не круте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий день!

Потрібна Ваша допомога по відновленні муфельної печі.

Вибачте за довгу історію.... ;)

Історія наступна:

Купив я на металобрухті муфельний піч Снол 2.5.4.1 8кВт 

Ціна була приваблива, був обрив ніхрому біля контакта та треба було знову прикріпити двері передні та з шамотної цегли добавити кантик для ізоляції температури. Печку я повністю розібрав. Все було у заводському зборі. Обмотка на камері була ціла  тільки у пару містах порібно було перемастити спеціальним сумішом бо було видно обмоткиу. Ніхром запаяв ТIG-ом. Сам обмоточний ніхром дуже крихкий був. Видно було що печом користувалися дуже мало. Далі Я склав її. Добавив електроніку з Rex C100, і все працювало отлічно.

Поблема що після 4-го запуску знову обрив виявився. Розібрав. Думав що проблема разу на початку де зварений ніхром, але виявилося що десь вже на обмотці де вона закрита шамотним сумішом. 6 місяців стоть печ в углові. Хотілося вже відремонтувати. Поможіть будьласка. Яким чином її перемотати? на 1фазу знову на 8кВт?

Проблема з електрикою нема. Вхідний кабель у цех АВВГ 4х100мм2

Якщо на 3 фази то терморегулятор потрібний буде новий? Який тип ніхрому вибрати? Стоїть поский нізром 8ммХ1.2мм якщо добре памятаю. Дуже жорстка полоса. Ламається за секунду. 

20190212_181655.jpg

Screenshot_20191114-050315_Chrome.jpg

Змінено користувачем Robi89
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Robi89 сказал:

Якщо на 3 фази то терморегулятор потрібний буде новий?

Регулювати можна і цим, лише поставити проміжні елементи, що будуть комутувати одразу три фази.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, Sebra написав:

Регулювати можна і цим, лише поставити проміжні елементи, що будуть комутувати одразу три фази.

 Дякую за підсказку. А хтось поможе у розрахунку кількості ніхрому?

Де її купити і яку кількість?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, knife_life написав:

що деякі види плитки добре переживають нагрів, десятки разів без шкоди для себе, тому я ще пошукаю підходящу.

 

Більш-менш витримують "совкові" плитки, які прозвали "кабанчик". Можливо ще десь в під*їздах залишились )) особливо світло-біжева. Але треба добре просушувати попередньо від вологи.

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Robi89 написав:

 Дякую за підсказку. А хтось поможе у розрахунку кількості ніхрому?

Де її купити і яку кількість?

 

В інтернеті повно. Можна й фехраллю, дешевше. Це існуюча виходить в перетині близько 10 квадрату,- перейдіть на звичайну, круглу. В продажу валом діаметрів 3-3,5 мм. На мою думку краще мотати на 3 фази при такій потужності. Поясню, по-перше при аварійному вимкненні якоїсь фази можна швидко перекомотувати на остальні дві фази, щоб не запороти роботу по закалці. По друге, якщо робити "з розмахом", то можна поставити три контроллери і програмуванням їх в окремності добиватись програмованого темпу підтримання і скидання температурних режимів, через заданий час одна фаза вимикається або підтримує вказаний режим з поступовим вимиканням нагрівачів. Це буде корисно в відпусках деяких легованих сталей. 

 На трьох фазах набагато легше добитись "універсальності" режимів на звичайних "рексах" чи їх репліках.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Sebra написав:

 

Змінено користувачем Robi89
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розібрав паціент.

Заводска обмотка ламається як скло.

Січення 8ммХ1мм

Довжина обмотки 20м

Я думаю переробити на 2фази.

Простіше як на 3фази.

Судячи по тому що я прочитав по темі це фехраль. Завтра провірю на магнітність.

Читав що фехраль краще витримує високу температуру. В сучасних печках нагрівательний елемент знаходиться всередині камери нагріву. Що думаєте ніхром х20н80 не згорить намотавши її зовні та обмазивши шамотним розчином?

20191121_175318.jpg

Змінено користувачем Robi89
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 8 кВт, для Вашей печи, это не то, что перебор, это (масто, где проводятся медицинские манипуляции с нейронами человека). Ее рассчитывали, похоже, в кулинарном училище, а изготавливали в исправительной колонии, для несовершеннолетних. Поэтому, она и сгорела. Объем Вашего муфелька, всего 14 литров. Каким же нужно быть экстремалом, что бы запереть в объем, меньший полутора ведер - 8 киловат электрической энергии.  Нереально, много. Может ее запитывали, через понижающий трансформатор, а потом, здуру,  включили на 220. Если Вы ее подключите на 380, она взлетит в космос.

Самая оптимальная удельная мощность для Вашей печи - 150 Вт/л. 

 Мощность получается - 2 кВт

 Ток - 10 А

 Нихром (выбирайте Х20Н80 и не сомневайтесь), берите, по току с запасом - Ф1,5 мм

 Для 10 А, длина нихрома получается - 34 м. Это, приблизительно 45 витков, на Вашем керамическом муфеле. Берите и мотайте его на муфель, 1 виток на 10 мм. Получится, приблизительно то, что нужно. 

 А, про три фазы, с такой малюткой, не нужно, даже и думать. Да, еще и в разных зонах. Какие там могут быть еще зоны, это муфель, для одной детали.

 Глиной, я бы не замазывал, она рассыпется. Лучше укутайте в каолиновую вату и забинтуйте стеклотканью, или асбестовой тканью, или шнуром.

Змінено користувачем Nik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку