#180339 Опубліковано: 20 травня, 2019 В 17.05.2019 в 16:05, knife_life сказал: спробував погріти до 1050, загартувати пробник з 95Х18 Калите на воздух, - будут минимальные поводки. Если на масло, то не болтайте. Опустил в масло и держите спокойно в одном месте, пусть висит, пока не остынет, что бы не дымило масло. В остальном, должно быть нормально. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#180343 Опубліковано: 20 травня, 2019 (змінено) В 17.05.2019 в 16:05, knife_life сказал: Вішати спіраль на трубках не став, бо дуже маленька камера, хотілось при заданих розмірах (бюджет і вага) мати можливість вільно розміщати 3-4 заготовки ножів Дело в том, что это только кажется, что Вы сэкономили пространство. Представте себе, виртуально, что вы срезали весь кирпич, ша нирину паза, под спираль. Что изменилось в толщине теплоизоляции, между спиралью и наружной поверхностью печи? Ничего. От спирали до железной обичайки осталось та же самая толщина теплоизоляции. Только теперь спираль открыта и отдает все тепло в камеру, а не в кирпич, в котором она была запечатана, передавая тепло через щель в 25% своей полной окружности. Не буду спорить, теплоизоляция самой камеры несколько уменьшилась, но теплопотери, из за этого уменьшения, на много меньше, чем в случае с запечатанной спиралью. Но, стабильность работы этой термодинамической системы будет правильной и максимально эфективной, направленной на теплоотдачу в камеру, на детали. А, именно, детали и есть нашей целью нагрева, а не спай термопары, или общий цвет камеры. Вот и получилось, что, экономя пространство, Вы уменьшили камеру, на толщину выреза под спираль. Как это не парадоксально звучит. Но, вы очень правильно делаете, что следите за равномерностью светимости камеры и деталей. В вашем случае, обязательно нужен визуальный контроль. С тонкостенными ножами, в принципе, у Вас проблем быть не должно, но с деталями помасивнее, нужно быть внимательным. Ничего, если у Вас нет аномалии, научитесь быстро. Вы же понимаете, что нож без качественной термообработки, - бесполезная железка. А, температура нагрева, для термообрабоики, это главное. Змінено 20 травня, 2019 користувачем Nik 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182287 Опубліковано: 3 червня, 2019 @Nik, дякую за пояснення щодо конструкції. Після вашої поради спробував обережно розширити пази. Задача складна, оскільки і незручно всліпу, і не можна чимось твердим, щоб не пошкодити спіралі, але шматком текстоліту якось вийшло збільшити щілину. Швидкість нагріву виросла (я записував динаміку при попередніх спробах, і після розширення пазів). Але ще є зайвий матеріал, зроблю паз ширшим. Щодо додаткового утеплення, про яке згадував @Михайло 79 - воно явно не зайве. У мене 2 см МКРФ, і цього малувато - після циклу "нагрів 100 градусів\год до 860, півтори години 870, вимкнув" - заміряв температуру зовнішньої поверхні: верх 67, торець дверцят - 65, бокова стінка (де вирізи під спіралі) - 75. Якщо буду робити ще одну - то покладу хоча б 30мм МКРФ або МКРВ. Хоча я переживав, що буде гірше. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#182355 Опубліковано: 4 червня, 2019 15 часов назад, knife_life сказал: Хоча я переживав, що буде гірше Максимально допустимая температура - 60° С. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183367 Опубліковано: 11 червня, 2019 , knife_life написав: От і я тепер став гордим власником термопічки. Гордим - бо худо-бідно зліпив її сам, в успішності чого дуже сумнівався . На стороні замовляв лише зварювання корпусу\дверцят. ШПГТ (100мм), МКРФ (~20 мм), фехраль 1.2 мм, REX-C100 + SSR на 40А, термопара ТХА. Камера 105х110х295 мм (3.5 літра), потужність 1.3 кВт. ~700х400х330 мм зовнішній розмір, вага під 40 кг. Дно камери і стінку знизу, до першого пазу під спіраль - промазав мертелем, для захисту від механічних пошкоджень, бо ШПГТ дуже ніжний. На дні - "лещадка" зі шматка неглазурованої кафельної плитки, перший нагрів пережила нормально. В "шафі" управління - вимикач контролера + додатковий вимикач для спіралей (вимикає котушку пускача, напруга на цей вимикач подається тільки після увімкнення контролера). Ще автомат на дві фази, і нормально відкритий пускач на 16А. Живлення на спіралі подається, відповідно, через пускач. Також котушка пускача розмикається кінцевиком (нормально відкритим), при відкритті дверцят. За пояснення про пускачі, кінцевики і комутацію цього господарства - дуже дякую @Sebra, @Иванович, @kratmel, @torri - за поради, схеми і мануали. Результат цієї допомоги мені дуже сподобався, дякую! По роботі пічки - ганяв спершу на 100 градусах, погрів\посушив про всяк випадок пару годин, потім розігнав до 500. Наступного дня на 830 градусів вийшла за 34 хвилини, з кімнатної температури. За 30 хвилин роботи при 830 - стінки ледь теплі, далі помітно гріються. На цей цикл роботи, по квартирному лічильнику, витрачено не більше 1.2 кВт * год, доречі. Дуже добре, що вчасно прочитав відгук про аналогічну конструкцію: Завдяки пораді @Михайло 79, при виготовленні власної пічки додав кілька шарів МКРФ з усіх боків. Нажаль, трохи недооцінив потенційні тепловтрати, і, якби робив ще одну пічку - то додав би ще мінімум пару сантиметрів МКРФ з боків, де стінка тонша (через пази під спіралі), і на дверцята. Стінка за цими пазами гріється найперша, коли решта корпусу ще холодна. Хоча, навіть при наявних 20-25 мм МКРФ - корпус гарячий, в режимі "вийшов на 830, 30 хвилин роботи, 30 хвилин при закритих дверцятах". Рукою тримати ще можна, але там, де спіралі, і торець дверцят - гарячіше (але на дверях і вати менше, десь 15мм максимум). МКРФ я використовув більш через те, що він був у наявності , реально там вистачило б мінвати, крім дверцят та передньої частини корпусу, що на стиках з дверцятами. Але мінвата колеться, не люблю її :-). Тепер буду бавитись :-). А то плитка Гресс на низу? як себе веде не лопаэ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183387 Опубліковано: 11 червня, 2019 >А то плитка Гресс на низу? як себе веде не лопаэ Доповідаю голосом - паршиво себе веде. Розтріскалась на багато шматочків, під час першого ж нагріву за 800 градусів. Але, оскільки виймати її не потрібно - то і розтріскана вона виконує свою роль нормально :-) . По ру-Чіпу видно, що деякі види плитки добре переживають нагрів, десятки разів без шкоди для себе, тому я ще пошукаю підходящу. Справа в тому, що в Олді, під боком, продається поштучно бита\дряпана плитка, гривень по 10 за штуку, різних видів. Тому мені простіше штук 3 різних види купити, відпиляти по шматку, та й перевірити - ніж купувати якусь нормальну лещадку, з пошуками, пересилкою, ну, і зовсім не за 10 грн. Звичайно, можна пошукати листок титану, міліметрів 3, щоб використати у якості лещадки (якщо не помиляюсь, у Nik так зроблено). Але поки що потреби немає - хоча штука повинна б бути вічна. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183402 Опубліковано: 11 червня, 2019 Титан? о_О В піч, що гріється за 800 градусів??? Вимагаю детальніше розповісти... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183403 Опубліковано: 11 червня, 2019 Ну, в нього температура плавлення більше 1600 градусів, тому все ніби ок. Чи питання про можливу горючість при такій температурі? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183404 Опубліковано: 11 червня, 2019 А, можливо, я неправильно запам'ятав? Прошу у @Nik підказати, чи можна покласти лист титану в термопіч, на дно, замість лещадки, якщо планується гріти піч до 1150 градусів Цельсія. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183451 Опубліковано: 11 червня, 2019 Я звичайно розумію, що плиточка була б не з чистого титану, але навіть так він мав би при таких температурах реагувати з повітрям, я звичайно не спец, але з того що пам'ятаю така ідея сумнівна. Тому і вимагаю подробиць. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183471 Опубліковано: 12 червня, 2019 Титан конечно прекрасный металл,чрезвычайно химически инертный,но до подьема температуры.При температуре градусов 700 очень быстро окисляется,при дальнейшем подьеме скорость окисления намного опережает сталь .Причем он еще и с азотом воздуха прекрасно реагирует.Купите лещадку карбидкремниевую,и будет вам щастье.Кстати а чем шамот не устраивает? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183484 Опубліковано: 12 червня, 2019 Можна викорастати нержавійку. Наприклад; 05ХН32Т (ЭП670) максимальна температура використання -850 градусів Температура інтенсивного окислення - 1000 градусів Цельсія. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183506 Опубліковано: 12 червня, 2019 8 годин назад, Шевченко Дмитрий написав: Кстати а чем шамот не устраивает? Якщо це до мене питання - то для мене він просто товстуватий, навіть у вигляді готової лещадки. Акуратно розпиляти по товщині (люди пиляють, я знаю) - у мене не було можливості, просто ніде було виконати таку роботу - шум, пил, там ще й по мокрому пиляють. Зате плитку мені товариш відпиляв без напряга, в розмір - то й користуюсь нею. Ну, потріскалась - заміню якось на іншу, при нагоді. У мене деталі "ножових" габаритів, неважкі, особливої міцності\товщини лещадці не потрібно, лиш би якось захищала ШПГТ на дні від механічних пошкоджень. Я ще й перестрахувався, промазав дно мертелем, буквально пару міліметрів шар, теж для захисту від пошкодження деталями. Ну, це перша в мене пічка, тому так заморочуюсь. Можливо, з досвідом, буду ставитись до всього простіше :-). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183507 Опубліковано: 12 червня, 2019 , Nik написав: Печь спокойно выходит на 900 град, а 850, для закалки, ваще, без проблем. Печь мне очень нравится, никогда ее не продам. С керамикой, конечно, обращаться нужно аккуратно, я купил листик титана (4 мм) и керамика в безопасности. О, ось де я тупонув. У Nik-а пічка з меншими робочими температурами, тому, я так розумію, і можна було використати титан. Перепрошую, якщо увів когось в оману :-). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183510 Опубліковано: 12 червня, 2019 17 часов назад, knife_life сказал: чи можна покласти лист титану в термопіч, на дно, замість лещадки, якщо планується гріти піч до 1150 градусів Цельсія У меня, кроме ПМ8, есть печь СНОЛ, до 1250° С, там то же на поде лежит титан. Я, далеко не каждый день калю нержавейку и грею выше 900. А для той работы, что я выполняю и ее частоты, его хватит на десятилетия. Главное то, что он не деформируется. Я бы не сказал, что он сильно окисляется и теряет в объеме. Если сомневаетесь, положите чугун. Отпилите от домашней печи. Во всех промышленных печах лежат чугунные поды. Нержавейка мне не нравится, ее крутит. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183526 Опубліковано: 12 червня, 2019 @Nik якого сплаву титан використовуєте невідомо? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183688 Опубліковано: 13 червня, 2019 В 12.06.2019 в 13:41, Curandero сказал: невідомо? Невідомо. Нібито писав, раніше, що при такій інтенсивності експлуатації, та температурі, різниця в окисленні не принципова. Головне, що його не круте. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#207057 Опубліковано: 14 листопада, 2019 (змінено) Добрий день! Потрібна Ваша допомога по відновленні муфельної печі. Вибачте за довгу історію.... Історія наступна: Купив я на металобрухті муфельний піч Снол 2.5.4.1 8кВт Ціна була приваблива, був обрив ніхрому біля контакта та треба було знову прикріпити двері передні та з шамотної цегли добавити кантик для ізоляції температури. Печку я повністю розібрав. Все було у заводському зборі. Обмотка на камері була ціла тільки у пару містах порібно було перемастити спеціальним сумішом бо було видно обмоткиу. Ніхром запаяв ТIG-ом. Сам обмоточний ніхром дуже крихкий був. Видно було що печом користувалися дуже мало. Далі Я склав її. Добавив електроніку з Rex C100, і все працювало отлічно. Поблема що після 4-го запуску знову обрив виявився. Розібрав. Думав що проблема разу на початку де зварений ніхром, але виявилося що десь вже на обмотці де вона закрита шамотним сумішом. 6 місяців стоть печ в углові. Хотілося вже відремонтувати. Поможіть будьласка. Яким чином її перемотати? на 1фазу знову на 8кВт? Проблема з електрикою нема. Вхідний кабель у цех АВВГ 4х100мм2 Якщо на 3 фази то терморегулятор потрібний буде новий? Який тип ніхрому вибрати? Стоїть поский нізром 8ммХ1.2мм якщо добре памятаю. Дуже жорстка полоса. Ламається за секунду. Змінено 14 листопада, 2019 користувачем Robi89 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#207063 Опубліковано: 14 листопада, 2019 2 часа назад, Robi89 сказал: Якщо на 3 фази то терморегулятор потрібний буде новий? Регулювати можна і цим, лише поставити проміжні елементи, що будуть комутувати одразу три фази. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#207240 Опубліковано: 15 листопада, 2019 15 годин назад, Sebra написав: Регулювати можна і цим, лише поставити проміжні елементи, що будуть комутувати одразу три фази. Дякую за підсказку. А хтось поможе у розрахунку кількості ніхрому? Де її купити і яку кількість? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208151 Опубліковано: 20 листопада, 2019 (змінено) , knife_life написав: що деякі види плитки добре переживають нагрів, десятки разів без шкоди для себе, тому я ще пошукаю підходящу. Більш-менш витримують "совкові" плитки, які прозвали "кабанчик". Можливо ще десь в під*їздах залишились )) особливо світло-біжева. Але треба добре просушувати попередньо від вологи. Змінено 21 листопада, 2019 користувачем Ігрек 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208153 Опубліковано: 20 листопада, 2019 , Robi89 написав: Дякую за підсказку. А хтось поможе у розрахунку кількості ніхрому? Де її купити і яку кількість? В інтернеті повно. Можна й фехраллю, дешевше. Це існуюча виходить в перетині близько 10 квадрату,- перейдіть на звичайну, круглу. В продажу валом діаметрів 3-3,5 мм. На мою думку краще мотати на 3 фази при такій потужності. Поясню, по-перше при аварійному вимкненні якоїсь фази можна швидко перекомотувати на остальні дві фази, щоб не запороти роботу по закалці. По друге, якщо робити "з розмахом", то можна поставити три контроллери і програмуванням їх в окремності добиватись програмованого темпу підтримання і скидання температурних режимів, через заданий час одна фаза вимикається або підтримує вказаний режим з поступовим вимиканням нагрівачів. Це буде корисно в відпусках деяких легованих сталей. На трьох фазах набагато легше добитись "універсальності" режимів на звичайних "рексах" чи їх репліках. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208341 Опубліковано: 21 листопада, 2019 (змінено) , Sebra написав: Змінено 21 листопада, 2019 користувачем Robi89 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208343 Опубліковано: 21 листопада, 2019 (змінено) Розібрав паціент. Заводска обмотка ламається як скло. Січення 8ммХ1мм Довжина обмотки 20м Я думаю переробити на 2фази. Простіше як на 3фази. Судячи по тому що я прочитав по темі це фехраль. Завтра провірю на магнітність. Читав що фехраль краще витримує високу температуру. В сучасних печках нагрівательний елемент знаходиться всередині камери нагріву. Що думаєте ніхром х20н80 не згорить намотавши її зовні та обмазивши шамотним розчином? Змінено 22 листопада, 2019 користувачем Robi89 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208404 Опубліковано: 22 листопада, 2019 (змінено) 8 кВт, для Вашей печи, это не то, что перебор, это (масто, где проводятся медицинские манипуляции с нейронами человека). Ее рассчитывали, похоже, в кулинарном училище, а изготавливали в исправительной колонии, для несовершеннолетних. Поэтому, она и сгорела. Объем Вашего муфелька, всего 14 литров. Каким же нужно быть экстремалом, что бы запереть в объем, меньший полутора ведер - 8 киловат электрической энергии. Нереально, много. Может ее запитывали, через понижающий трансформатор, а потом, здуру, включили на 220. Если Вы ее подключите на 380, она взлетит в космос. Самая оптимальная удельная мощность для Вашей печи - 150 Вт/л. Мощность получается - 2 кВт Ток - 10 А Нихром (выбирайте Х20Н80 и не сомневайтесь), берите, по току с запасом - Ф1,5 мм Для 10 А, длина нихрома получается - 34 м. Это, приблизительно 45 витков, на Вашем керамическом муфеле. Берите и мотайте его на муфель, 1 виток на 10 мм. Получится, приблизительно то, что нужно. А, про три фазы, с такой малюткой, не нужно, даже и думать. Да, еще и в разных зонах. Какие там могут быть еще зоны, это муфель, для одной детали. Глиной, я бы не замазывал, она рассыпется. Лучше укутайте в каолиновую вату и забинтуйте стеклотканью, или асбестовой тканью, или шнуром. Змінено 22 листопада, 2019 користувачем Nik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах