227 повідомлень у цій темі

В 30.12.2016 в 13:34, Николай Владимирович сказал:

Это тренд такой сейчас на Украине не указывать что товар зделан в России.

 У нас на гальванике все приборы Овен. Неужели втюхали российские? Гальванику делала фирма из Ужгорода.  Обязательно проверю.

6 часов назад, sivanko сказал:

Яка потужність потрібна для неї?

 Вот хороший калькулятор. Не одну печь восстановил с его помощью.

http://www.skrutka.ru/sk/tekst.php?id=62

 

Змінено користувачем Nik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, sivanko сказал:

Хочу робити невелику пічку (6л).

 Мой совет, делайте побольше. С расчетной мощностью не менее 2,5 кВт. Что с маленькой, что с большей, мороки одинаково. Размеры пространства 300Х200Х150 мм и мощность 2,5-2,8 кВт, будут в самый раз, для всех гаражных случаев жизни.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Nik сказал:

 Мой совет, делайте побольше. С расчетной мощностью не менее 2,5 кВт. Что с маленькой, что с большей, мороки одинаково. Размеры пространства 300Х200Х150 мм и мощность 2,5-2,8 кВт, будут в самый раз, для всех гаражных случаев жизни.

Так у меня не намного меньше 280х180х120. Как раз идет 2 листа 500х500х100. Под мои потребности в самый раз. Закалка небольших деталей, люминьки на шкив наплавить, возможно ножик сбацать. По моим расчетам для мощности 2кВт проволоки 1,2 мм нужно 16 метров. Управу думаю на ардуинке сделать. Нагревом управлять через твердотельное реле на 40 ампер. Самое главное плиты купить. Все остальное - не сложно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я делал такую же, почти 1:1, брал Х20Н80, диаметр - 2 мм, длина - 63 м, мощность получалась  2,2 кВт. Ставил по четыре спирали на под и по бокам. Работает замечательно. Я не буду утверждать со 100%-ой уверенностью, но мне кажется, что 1,2 мм, 16 метров длинной, работать будут не очень хорошо. Посмотрите еще раз внимательней на правила расчета мощности термопечей и их нагревателей, кажись Вы где-то, что-то упустили.

 Вот еще один калькулятор

http://forum220.ru/calc-nichrome-wire.php

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, sivanko сказал:

нужно 16 метров

Пересчитал - получилось 20 м

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я имел в виду полный расчет. Дело не только в мощности, а ив площади теплоотдачи и массе самой спирали. 1,2-миллиметровая спираль, это очень мало. Конечно можно подымать мощность, укорачивая длину, но мы теряем площадь теплоотдачи и такая спираль, хоть и будет иметь нужную мощность, но по площади теплоотдачи печь не потянет. Поэтому, физику не обманешь и нужно брать спираль толще и длиннее. Это все термодинамика, жесткая вещь. Покопайтесь в литературе, там все досконально описано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2 милиметра минимум, если постоянно работать будете мелкий диаметр гореть будет постоянно, 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

моя піч розганяється до 850 за пів години. Дріт 1,2мм. Хотілось би і швидше але вийшло що вийшло). Може колись буду переробляти то зроблю на 2,5 - 3кВт. Об'єм 6л відверто малий. З часом захочеться більшу це 99,9%. Повторюсь розрахунків не робив а знайшов онлайн калькулятор. Там вказуємо бажану температуру нагріву, тип розміщення спіралі і т.д. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

всіх Вас з наступаючим! Успіхів Вам у всіх Ваших починаннях і задумах!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Як обіцяв перед Новим роком , поставив я в свою ПМ-8  терморегулятор та реле часу....

А починалося все так IMG_2929.JPGIMG_2931.JPG

 

То все кладем в торбу....)

Ріжемо відповідного розміру вікна і  хотів викинути галетний перемикач , а замість нього фальш-панель ....

IMG_2932.JPG

 

Подивився на то всьо ....

IMG_2934.JPG

І на то ....

 

А потім з"ясувалося що непогоно використовувати той перемикач у якості клемної колодки для нагрівача , так було вирішено його залишити .

Отака стала термопара, тип К (хромель-алюмель) , на фото штангель 150 мм, а сама термопара 700 мм (так заявляв продавець )  , а повна довжина десь 800 ,   виявилося , що вистачить і 500мм.IMG_2942.JPG

Десь так все змонтувалося 

IMG_2936.JPG

У кого були сумніви відносно REX-C100 задана температура   997 градусів 

IMG_2938.JPG

 

Не став о 12-тій ночі гріти до  900 і більше , але для перевірки -

IMG_2947.JPG   Ну і   схема PM-8M.SCH  (pcad2006 ) можна відкрити за допомогою p-cad viever  2006

PM-8M.jpg

Увагу слід звернути на те , що реле самого регулятора тримає максимальний струм  всього 3 ампери , тому терморегулятор був розібраний , випаяне вихідне реле , і впаяні дві перемички так , щоб напруга керування реле війшла на контакти 4 і 5 ( насправді був придбаний регулятор  з релейним виходом , а не з виходом для твердотільного реле )  .

 

Також треба враховувати , що можливий пробій твердотільного реле , і , гарантовано , вихід з ладу нагрівача . З міркувань його збереження булло прийняте рішення включити реле часу РВУ-16 так , як вказано на схемі - в розрив нагрівача . Контакти даного реле часу , згідно з паспортом , витримують 16 Ампер струму , а нагрівач потребує 10-12 .Терморегулятор у випадку перегріву муфеля , згідно відповідних налаштувань замкне контакти 6 і 7  свої  та контакти 6 і 7 реле часу , що спричинить зупинку відліку часу та розмикання контактів 1 і 2 , а значить і вимкне нагрівач. Та фігня над якою на схемі написано 16А - звичайний автомат на 16 Ампер , хоча яб рекомендував диференціальне реле , в кого яке зазамлення ....

 

Що  не сказав   - питайте відповім ! 

Скоро буде повноцінний тест .

 

І ще хотілося б нагадати  , гляньте будьласочка , дописувачі ,  про що запитує топікстартер , бо шось воно наче не то трохи  у відповідях. 

 

Ага  ще згадав !  Ні в якому разі не можна подовжувати дроти термопар мідними проводами ! Провід хромелю можна подовжувати тільки хромелем , провід алюмелю тільки алюмелем (у термопарі К типу один такий провід другий такий ) , інакше похибка буде наближатися до до вимірюваної величини  . Ну  і хто не знав , у всіх нормальних терморегуляторах вимірюється і компенсується температура холодного кінця термопари . Не хочу грузити , кому цікаво питайте .

Змінено користувачем Ferstein
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так зрозумів, що ускладнення схеми необхідне для включення в неї таймера. Але ж є регулятори в яких є і таймер, і налаштування аварійного відключення в одному флаконі. Невже Рекс в сумі з реле часу, магнітним пускачем, та твердотільним реле (ще й трудомісткість на монтаж) коштують дешевше приладу з такими функціями. Але, в любому разі,  Ваша схема дуже корисна. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таки дешевше !  Регулятор з твердотільним реле 550 грн знаходжу на ОЛХ , реле часу 300 грн , термопара нормальна  150-250 ... Десь так . Тай тиша - пускач не клацає і можна спокійно , не здригаючись точити чи фрезерувати   :)

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можна ссилочки на ,,товар,,а ще шось не то...я в цьому недуже шарю)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Ferstein сказал:

Тай тиша - пускач не клацає

 Дело даже не в том, что мешает. Дело в том, что в ПИД режиме, а он очень нужен, ни один пускатель долго не протянет. Дома, на двух печах (до 2,5 кВт) стоят симисторы (Т-122-25), ни разу не подводили. Как раз, пользуясь случаем, хочу спросить у гуру электроники, чем твердотельные реле надежнее симисторов, или лучше. Ведь они в разы дороже симисторов, а функции выполняют те же.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Nik сказал:

 Дело даже не в том, что мешает. Дело в том, что в ПИД режиме, а он очень нужен, ни один пускатель долго не протянет. Дома, на двух печах (до 2,5 кВт) стоят симисторы (Т-122-25), ни разу не подводили. Как раз, пользуясь случаем, хочу спросить у гуру электроники, чем твердотельные реле надежнее симисторов, или лучше. Ведь они в разы дороже симисторов, а функции выполняют те же.

Та в твердотельном реле , в даном , те же симисторы , у меня было реле в загашнике , а подходящих симисторов не было :( да и дополнительно гальваноразвязка , хотя для этого случая  вообще не важно , пока кнопки на терморегуляторе не голые :)  .  Не имею ничего против  , есть  симисторы - ставьте.  Я не выкладываю даный вариант , как  единственно правильный , но соглашусь , можно сделать ещё дешевлее или лучше или вовсе по другому.

Да про пускатель тоже верно , хотя на станках несколько тысяч срабатываний тоже выдерживают , я даже не рассматривал как вариант . 

 

5 часов назад, Юрій Круглий сказал:

А можна ссилочки на ,,товар,,а ще шось не то...я в цьому недуже шарю)

Вам ссылки на нужные комплектующие ? Если я привильно понял   могу дать ссылки  где я их брал, всё через наши интернет магазины , разница  между ними и али , по моему мнению незначительна . Ну и вариант с симистором можно попробовать сделать , но нужно изолировать его от корпуса , если опыта мало в электрике , смотрите аккуратно и внимательно , будет дешевлее гривен на 150 -200 , чем с твердотельным реле . 

 

Змінено користувачем Ferstein
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, Ferstein сказал:

Та в твердотельном реле , в даном , те же симисторы , у меня было реле в загашнике , а подходящих симисторов не было :( да и дополнительно гальваноразвязка , хотя для этого случая  вообще не важно , пока кнопки на терморегуляторе не голые :)  .  Не имею ничего против  , есть  симисторы - ставьте.  Я не выкладываю даный вариант , как  единственно правильный , но соглашусь , можно сделать ещё дешевлее или лучше или вовсе по другому.

Да про пускатель тоже верно , хотя на станках несколько тысяч срабатываний тоже выдерживают , я даже не рассматривал как вариант . 

 

Вам ссылки на нужные комплектующие ? Если я привильно понял   могу дать ссылки  где я их брал, всё через наши интернет магазины , разница  между ними и али , по моему мнению незначительна . Ну и вариант с симистором можно попробовать сделать , но нужно изолировать его от корпуса , если опыта мало в электрике , смотрите аккуратно и внимательно , будет дешевлее гривен на 150 -200 , чем с твердотельным реле . 

 

Буду признателен за ссылочки и ,,разжовывание,, если чего-то кореш есть електронщик-но он на другом конце города обитает,да и если встречаемся-то вечно харю зальЙом)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щось я не вкурю, підкажіть. От є під регулятори, наприклад ТРМ10 ПіД-регулятор одноканальный або ТРМ210 ПіД-регулятор одноканальный с RS-485 ,  

 

а є контролери без під з інтерфейсом, наприклад Овен трм202 з інтерфейсом S-485 .

 

Що брать?) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Реле часу брав тут http://elemag.dp.ua/p331246-rele-vremeni-rvu.html

Термопара http://elemag.dp.ua/p259703624-datchik-tha-dlya.html

Терморегулятор http://hi-ip.com/industrial-automation/thermostats/pid-temperature-controller-rex-c100-fk02-v-an.html

Твердотільне реле в мене було Fotek SSR-25DA можна знайти на тому ж промуа , кому ліньки  є

Отакий набір http://kiev.prom.ua/p295233944-termoregulyator-rex-c100.html?no_redirect=1

проте термопару з того набору можна зразу в торбу.

Ще варіант термопари http://1000.kh.ua/catalog/temperature_controllers/termopara_tkha_khromel_alyumel_tip_k_1300s_1m/

 

2 часа назад, Olexa сказал:

Щось я не вкурю, підкажіть. От є під регулятори, наприклад ТРМ10 ПіД-регулятор одноканальный або ТРМ210 ПіД-регулятор одноканальный с RS-485 ,  

 

а є контролери без під з інтерфейсом, наприклад Овен трм202 з інтерфейсом S-485 .

 

Що брать?) 

ТРМ202  це П-регулятор (пропорційний ) , його для даної задачі , скоріш за все не вистачить , буде або недотягувати до заданої температури , або навколонеї стрибати , на скільки в градусах не знаю , тому й скоріш за все .

ТРМ210  повноцінний ПІД (пропорційно інтегрально дифереціальний ) , з даною задачею впорається .

RS-485 - вам треба дистанційний моніторинг чи дистанційно керувати температурою муфельної печі ?

Яка їх ціна ?

Окрім "Овна" нічого неможливо придбати ?

Ви , часом, не працюєте на підприємстві виробникові тих регуляторів ? 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 25.12.2016 в 15:36, sasha23642 сказал:

Вона яка? Електрична?

не схоже що на дровах!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.01.2017 в 00:53, Ferstein сказал:

 

Окрім "Овна" нічого неможливо придбати ?

Ви , часом, не працюєте на підприємстві виробникові тих регуляторів ? 

 

Дакую за відповідь. Вибрав таки Овен трм10,

Овен тому, що на ринку багато бу його. І якість гарна 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як і обіцяв відео тестування !  Масса залізяки десь 1.5 кг . 

За якість відео і всякі художні справи вибачайте .

 

Результат мене влаштовує на 100%

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Ferstein сказал:

Як і обіцяв відео тестування !  Масса залізяки десь 1.5 кг . 

За якість відео і всякі художні справи вибачайте .

 

Результат мене влаштовує на 100%

 

А якої товщини має бути термопара-і на шо це впливає?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Товщина на довговічність , а матеріал ізоляції та матеріал самої термопари  на максимально допустиму демпературу.

Для хромель-алюмелевої термопари (тип К) максимальна температура десь 1370 градусів , але при температурах вище  1000 градусів  досить інтенсивно окислюється матеріал термопари та ніхромового нагрівача , а ізоляція повинна бути керамічною .  

По товщині я брав таки 1.2 мм , можна товщу - буде надійніше , але якщо занадто , то провода термопари будуть передавати тепло аж до вхідних контактів терморегулятора , а це , залежно від конструкції регулятора , призведе до збільшення похибки вимірювання, ну і відповідно похибки температури вкамері. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Ferstein сказал:

Товщина на довговічність , а матеріал ізоляції та матеріал самої термопари  на максимально допустиму демпературу.

Для хромель-алюмелевої термопари (тип К) максимальна температура десь 1370 градусів , але при температурах вище  1000 градусів  досить інтенсивно окислюється матеріал термопари та ніхромового нагрівача , а ізоляція повинна бути керамічною .  

По товщині я брав таки 1.2 мм , можна товщу - буде надійніше , але якщо занадто , то провода термопари будуть передавати тепло аж до вхідних контактів терморегулятора , а це , залежно від конструкції регулятора , призведе до збільшення похибки вимірювання, ну і відповідно похибки температури вкамері. 

Зрозуміло) То краще поставити термопару з товстого дроту-а підключити тонким....благо в мене є китайська  ТХЛ до 800°-її використати на підводку...Ізолятори не проблема-їх повно в старій пічці,залишилось знайти по куску дроту алюмеля і хромеля десь по 3мм і спаяти його...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна і так , я підключав безпосередньо , д=1.2 мм  , довжина 1 м - єфекти нагрівання холожного кінця темопари не виявлені .

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку