154 сообщения в этой теме

Товщина на довговічність , а матеріал ізоляції та матеріал самої термопари  на максимально допустиму демпературу.

Для хромель-алюмелевої термопари (тип К) максимальна температура десь 1370 градусів , але при температурах вище  1000 градусів  досить інтенсивно окислюється матеріал термопари та ніхромового нагрівача , а ізоляція повинна бути керамічною .  

По товщині я брав таки 1.2 мм , можна товщу - буде надійніше , але якщо занадто , то провода термопари будуть передавати тепло аж до вхідних контактів терморегулятора , а це , залежно від конструкції регулятора , призведе до збільшення похибки вимірювання, ну і відповідно похибки температури вкамері. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 часов назад, Ferstein сказал:

Товщина на довговічність , а матеріал ізоляції та матеріал самої термопари  на максимально допустиму демпературу.

Для хромель-алюмелевої термопари (тип К) максимальна температура десь 1370 градусів , але при температурах вище  1000 градусів  досить інтенсивно окислюється матеріал термопари та ніхромового нагрівача , а ізоляція повинна бути керамічною .  

По товщині я брав таки 1.2 мм , можна товщу - буде надійніше , але якщо занадто , то провода термопари будуть передавати тепло аж до вхідних контактів терморегулятора , а це , залежно від конструкції регулятора , призведе до збільшення похибки вимірювання, ну і відповідно похибки температури вкамері. 

Зрозуміло) То краще поставити термопару з товстого дроту-а підключити тонким....благо в мене є китайська  ТХЛ до 800°-її використати на підводку...Ізолятори не проблема-їх повно в старій пічці,залишилось знайти по куску дроту алюмеля і хромеля десь по 3мм і спаяти його...

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можна і так , я підключав безпосередньо , д=1.2 мм  , довжина 1 м - єфекти нагрівання холожного кінця темопари не виявлені .

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Всім доброго!

А чи є тут майстри, що робили трифазні печі? Цікавлять в першу чергу особливості використання твердотільних трифазних реле, ну і може є які нюанси в комутації нагрівачів, які треба знати. Хочеться сабж на 3,6кВт(по 1,2кВт на фазу) з камерою 400х250х150, якраз три стандартних плити вистачить. Плюс ще одне запитання стосовно нагрівачів, оскільки конструкція камери пласка, то є думка, що нагрівачі лише на бічних стінках приведуть до нерівномірного прогріву і як результат до проблем з деталлю - поводках, локального недокалу чи перекалу, тому чи є в когось позитивний досвід виготовлення печей із прогрівом в днищі, тобто три стінки окрім верхньої?

Заглибити нагрівачі достатньо для того, щоб не було замикань деталлю - не проблема, але як довго вони служитимуть, коли на них окалина з деталей падатиме?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Прийшли компоненти...бігом зібрав...ще не тєстив)

IMG_20170122_105005.jpg

IMG_20170122_105039.jpg

IMG_20170122_105104.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 25.12.2016 в 16:13, Юрій Круглий сказал:

Пічка електрична,десь 2,4 кВт температуру дає десь до 1000°

Дивимось перший пост Вашої теми - разброс в 200 град. Так може вона дає 800 град.? Для такого типу передачі теплової енергії потрібно прорахувати, як в попередньому пості люди виклала в формулах, тепловтрату при передачі тепла на деталь. Тобто, наприклад, у Вас термопара знімає показання у відкритому стані поверхні зйому , а теплопередача з тенів йде через товщу кераміки. Контроллер розраховує за тими формулами, що вище (тобто, за коефіцієнтами, які прописані в контроллері, як константи), для певної величини температури, певне значення  опору. У Вас на товщину "тепловтрати" йде похибка на показаннях по контроллеру. Грубий приклад, все одно що міряти температуру в сауні через вагонку. 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
50 минут назад, Ігрек сказал:

Дивимось перший пост Вашої теми - разброс в 200 град. Так може вона дає 800 град.? Для такого типу передачі теплової енергії потрібно прорахувати, як в попередньому пості люди виклала в формулах, тепловтрату при передачі тепла на деталь. Тобто, наприклад, у Вас термопара знімає показання у відкритому стані поверхні зйому , а теплопередача з тенів йде через товщу кераміки. Контроллер розраховує за тими формулами, що вище (тобто, за коефіцієнтами, які прописані в контроллері, як константи), для певної величини температури, певне значення  опору. У Вас на товщину "тепловтрати" йде похибка на показаннях по контроллеру. Грубий приклад, все одно що міряти температуру в сауні через вагонку. 

 

То я не збираюсь в космос на ній летіти....всерівно ліпше як було-раніше було 200°-тепер буде 20 різниця.....я для плавки алюмінію,свинцю використовував-може чогось і закалити треба.Якось вілкалібрувати підконтролер можна?я половину з того що понаписували незрозумів-мені треба пальцем ткнути-отак і отак)))Дякую

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну тоді вдумчиво перечитайте вашу тему. Є всі розрахунки, - тикайте пальцем з точністю до 1 градус. Якщо до закалки сталі підходити серзно то Delta в 20 град.- це занадто. 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Юрій Круглий сказал:

Якось вілкалібрувати підконтролер можна?

Калібрувати треба термопару. Контроллер бере константи з термопари, і все. 

Дивіться що у вас з термопарою, як вона зпаяна, якого типу ...

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Юрій Круглий сказал:

То я не збираюсь в космос на ній летіти....

Мюнхаузен теж так казав, а на шароподібній залізяці полетів...:D

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Ігрек сказал:

Калібрувати треба термопару. Контроллер бере константи з термопари, і все. 

Дивіться що у вас з термопарою, як вона зпаяна, якого типу ...

Треба буде потєстити є пірометр безконтактний-ним може заміряти....в настройках те шо треба

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нехочу нікого образити-але як діди закалювали,чи японці катану роблять на око? А ви переживаєте за якихось пару градусів розбіжності....та поки донесете до ємкості з маслом-скільки градусів втратитьсяO.o

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
12 часа назад, Юрій Круглий сказал:

Нехочу нікого образити-але як діди закалювали,чи японці катану роблять на око? А ви переживаєте за якихось пару градусів розбіжності....та поки донесете до ємкості з маслом-скільки градусів втратитьсяO.o

 

Досвід, як-то кажуть, не проп"єш. Діди-ковалі доки ставали самостійними ковалями всі молоді роки працювали в підмайстер"ї і навчалися в майстра. В сучасності, з такими темпами життя, немає часу роками вчитися. От і виходить, що простіше зняти точні показники і робити "по технології". 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
20 часов назад, Ігрек сказал:

у Вас термопара знімає показання у відкритому стані поверхні зйому , а теплопередача з тенів йде через товщу кераміки. Контроллер розраховує за тими формулами, що вище (тобто, за коефіцієнтами, які прописані в контроллері, як константи), для певної величини температури, певне значення  опору. У Вас на товщину "тепловтрати" йде похибка на показаннях по контроллеру.

 Я несколько раз прочитал Ваше сообщение, но так и не понял, что Вас беспокоит. Откуда там возьмется погрешность в 20 град. Если в печь положить деталь, там упадет  температура, потом температура подымется, но это не будет означать, что деталь нагрелась, это просто нагрелся датчик и нужно еще некоторое время, что бы сравнялись температура датчика и детали. Как это делать,  термисты знают. В начале темы, печь была без термоконтроллера и термопары. Там была крутилка с цифрами, которые ничего не означали (никакой температуры), кроме позиций переключателя, что бы стоматолог помнил на какой позиции плавить коронки. Утверждение о погрешности в 200 град., само с погрешностью в 200 град. Сейчас на печь установлен контроллер и датчик (жаль нет фото, как установлена термопара). Там все работает нормально. Не нужно калибровать пирометром. Это все равно, что ртутный градусник калибровать спиртовым китайским. 

3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, Nik сказал:

 Я несколько раз прочитал Ваше сообщение, но так и не понял, что Вас беспокоит. Откуда там возьмется погрешность в 20 град. Если в печь положить деталь, там упадет  температура, потом температура подымется, но это не будет означать, что деталь нагрелась, это просто нагрелся датчик и нужно еще некоторое время, что бы сравнялись температура датчика и детали. Как это делать,  термисты знают. В начале темы, печь была без термоконтроллера и термопары. Там была крутилка с цифрами, которые ничего не означали (никакой температуры), кроме позиций переключателя, что бы стоматолог помнил на какой позиции плавить коронки. Утверждение о погрешности в 200 град., само с погрешностью в 200 град. Сейчас на печь установлен контроллер и датчик (жаль нет фото, как установлена термопара). Там все работает нормально. Не нужно калибровать пирометром. Это все равно, что ртутный градусник калибровать спиртовым китайским. 

Хоч Ви мене зрозуміли...Дякую!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, Ігрек сказал:

Діди-ковалі доки ставали самостійними ковалями всі молоді роки працювали в підмайстер"ї і навчалися в майстра. В сучасності, з такими темпами життя, немає часу роками вчитися.

 Ну, не так все печально. Если работать в термичке 30 лет, все будет получаться без приборов :)

 А 30 лет, то не так и много, з такими темпами життя

Изменено пользователем Nik
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Юрій Круглий сказал:

Хоч Ви мене зрозуміли...Дякую!

 Трошки не так. Я зрозумів, що Ви зробили все вірно. Майже все. Ми не бачили фото датчика.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
56 минут назад, Nik сказал:

 Трошки не так. Я зрозумів, що Ви зробили все вірно. Майже все. Ми не бачили фото датчика.

Датчик Термопара Хромель алюмель  Ø 1,2мм-1м завдовжки,30см-керамічної ізоляції

IMG_20170212_170819.jpg

IMG_20170212_170756.jpg

Изменено пользователем Юрій Круглий
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

О саме головне в цій печі ззаду є також отвір-термопара-туди...але! там заслонка металічна,як спереді,і коли термопара вставлена-ця заслонка опускається і може попавши між керамічні ізолятори коротнути контакти термопари

IMG_20170212_172630.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Такі датчики, з такою керамікою, я добре знаю, давно з ними працюю. Про цю підступну заслонку, теж відомо, бо є вдома така сама піч. Я хотів фото зсередини, як там стоїть датчик. Я розумію, що треба бути ідіотом, щоб його якось не так поставити, та все ж, для підтримки штанів і  впевненості, що у Вас все правильно, скиньте фото муфеля зсередини, щоб видно було, як стирчить термопара.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
27 минут назад, Nik сказал:

Такі датчики, з такою керамікою, я добре знаю, давно з ними працюю. Про цю підступну заслонку, теж відомо, бо є вдома така сама піч. Я хотів фото зсередини, як там стоїть датчик. Я розумію, що треба бути ідіотом, щоб його якось не так поставити, та все ж, для підтримки штанів і  впевненості, що у Вас все правильно, скиньте фото муфеля зсередини, щоб видно було, як стирчить термопара.

То там темно))) стирчить з задньої стінки-поцентру-можна висунути до передньої аж.або на деталь покласти(я ще не тєстив-нема потреби,тай ліміт електроенергії нехочу перевищувати-в мене електрокотел)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Скажіть будьласка , якщо купувати пічку (бо нема ніякої) , то по великому рахунку  нема різниці що шукати : ПМ8 чи СНОЛ ? Чи якась з них таки краща ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ПМ8 - 900*

СНОЛ - 1100*

Если на ПМ8 заменить нихром на фехраль то и ее можно загнать в 1100*С. И кажись у ПМ8 камера чуть побольше.

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вибачте , я в термообробці - повний ноль. А мені реально буде потрібно більше , чим 900 * (для закалки )?

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас