227 повідомлень у цій темі

, Nik написав:

 8 кВт, для Вашей печи, это не то, что перебор, это (масто, где проводятся медицинские манипуляции с нейронами человека). Ее расчитыаали в расчитывали в кулинарном училище, а изготавливали в исправительной колонии, для несовершеннолетних. Поэтому, она и сгорела. Объем Вашего муфелька, вмего 14 литров. Каким же нужно быть экстремалом, что бы запереть в объем, меньший полутора ведер - 8 киловат электрической энергии.  Нереально, много. Может ее запитывали, через понижающий трансформатор, а потом, здуоу,  включили на 220. Если Вы ее подключите на 380, она взлетит в космос.

Самая оптимальная удельная мощность для Вашей печи - 150 Вт/л. 

 Мощность получается - 2 кВт

 Ток - 10 А

 Нихром (выбирайте Х20Н80 и не сомневайтесь), берите, по току с запасом - Ф1,5 мм

 Для 10 А, длина нихрома получается - 34 м.

 Берите и мотайте его на свой керамический муфель, 1 виток на 10 мм. Получится, приблизительно то, что нужно. 

 А, про три фазы, с такой малюткой, не нужно, даже и думать. Да, еще и в разных зонах. Какие там могут быть еще зоны, это муфель, для одной детали.

 Глиной, я бы не замазывал, она рассыпется. Лучше укутайте в каолиновую вату и забинтуйте стеклотканью, или асбестовой тканью, или шнуром.

Дякую за пораду. Мені потрібно температура 850-900 градусів.

2кВт не буде мало для такої температури?

Даний калькулятор порахував те потужність яку і Ви говорили. https://stroyday.ru/kalkulyatory/elektroxozyajstvo-kalkulyatory/kalkulyatory-rascheta-nagrevatelya-mufelnoj-pechi.html#wpcc

Якщо брати другий калькулятор і набити що ми сухий пісок нагріваємо а не сталь томущо ніхром намотаний зовні та дати час нагріву 25хв то виходить ось це :

Поможіть зробити правильний вибір.

Коли я склав печку тоді вона 850 градус наберала за 40 минут при 8кВт

При 2 кВт буде наберати може день.

Малі печки мають потужність 2 кВт.

Screenshot_20191122-062209_Chrome.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Такого не может быть, что бы печь 8 кВт, объемом 14 л, набирала температуру 850 град, 40 мин. С ней уже было, что то не то. 

 Причем здесь сухой песок. Нужно писать сталь около 5..6 кг, время нагрева, 20 мин, темеература 900 (если собираетесь калить). Удельная плотность огка должна быть с запасом, например 5...7 А/кв.дм. Вот и получится, то что нужно. Так и делайте. В предыдущем сообщении я все расписал.

 Посчитайте, удельную плотность тока, при Ваших условиях, для 8 ми киловат. Сразу поймете, почему она сгорела.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прошу не кидати в мене табуретки :-) , але я відчуваю, що є якийсь нюанс в розрахунку саме муфельної печі. 

@Robi89, скажіть, будь ласка, чи правильно я розумію, що на на скріншоті калькулятора з вашого повідомлення -  маса 10 кг сухого піску, яку потрібно нагріти до 1100 градусів - вказана тому, що ви хочете зрозуміти, за який час нагріється саме муфель, тобто, чисто сама пуста шамотна коробка, на яку намотаний ніхром, і всередині якої будуть лежати деталі?

 

@Nik, мене просто бентежить те, що муфель-то в будь-якому випадку потрібно нагріти, і муфель має чималу масу ( я не впевнений, що він там 10 кг, але навряд чи менше 4-5 кг). І, поки стінки муфеля під спіраллю не прогріються до 1100 градусів - деталі всередині теж не можуть прогрітись до 1100, правильно ж? Значить, при розрахунку необхідної потужності - потрібно розуміти, скільки енергії піде на прогрів матеріалу муфеля, і враховувати запас потужності для цього (ну, щоб нагріти за заданий час).

 

І, якщо вищеописані міркування не містять грубих помилок, то виходить, що на нагрів 5 кг сталі - потрібно щось біля 800 кілокалорій та вистачить 2 кВт потужності - але, якщо ці 5 кг сталі покласти в муфель вагою теж 5 кг, то одна тільки маса муфеля буде потребувати біля 1200 кілокалорій на свій нагрів, і тільки для цього потрібно вже 3 кВт потужності.

Все це при розрахунках по тому калькулятору, скрін з якого наведено вище, теплоємність шамоту дивився по інших джерелах, досить близька до сухого піску, тому в якості матеріалу взяв пісок в калькуляторі.

Час нагріву брав 30 хвилин.

 

Отже, виходить якась безумна потужність в 5 кВт, що мене бентежить. А брак досвіду і знань - заважають мені знайти помилки у своїх прикидках, якщо вони там є.

Мене питання хвилює ще й тому, що я маю якусь горілу СНОЛ, маленьку правда - брав під відновлення. І, якщо я не помилився в розрахунках, то для мене, виходить, зовсім не має смислу її відновлювати - типові сАдки в мене не більше 0.5 кг, а муфель має незмінну вагу, і значно важчий за деталі - тобто, ККД буде зовсім низький. Простіше буде в тому корпусі зібрати щось із ШПГТ, з спіраллю на трубках, в камері.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Nik написав:

 Такого не может быть, что бы печь 8 кВт, объемом 14 л, набирала температуру 850 град, 40 мин. С ней уже было, что то не то. 

 Причем здесь сухой песок. Нужно писать сталь около 5..6 кг, время нагрева, 20 мин, темеература 900 (если собираетесь калить). Удельная плотность огка должна быть с запасом, например 5...7 А/кв.дм. Вот и получится, то что нужно. Так и делайте. В предыдущем сообщении я все расписал.

 Посчитайте, удельную плотность тока, при Ваших условиях, для 8 ми киловат. Сразу поймете, почему она сгорела.

Не розумію ваш розрахунок.

У мене виходить так

КПД беру мінімальну для печей, тому що ніхром намотується зовні камери.

Муфельний печ ПМ8 має потужність 2кВт при половині розміри камери моєї.

Чого завад вставив потужність 8кВт і ще на 220В? 

Я думаю десь біля потужності 4-5кВт та проволки 2.5-3мм.  Ще питання чим обмастити проволку.  Каулиновую ткань где я куплю?

В епіцетрі є вогнеупрога суміш з шамотним порохом. Ще я купував азбестову плиту яким каміни ошивають. Стійкість до температури 1100 град.

Screenshot_20191122-173512_Chrome.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, knife_life написав:

Прошу не кидати в мене табуретки :-) , але я відчуваю, що є якийсь нюанс в розрахунку саме муфельної печі. 

@Robi89, скажіть, будь ласка, чи правильно я розумію, що на на скріншоті калькулятора з вашого повідомлення -  маса 10 кг сухого піску, яку потрібно нагріти до 1100 градусів - вказана тому, що ви хочете зрозуміти, за який час нагріється саме муфель, тобто, чисто сама пуста шамотна коробка, на яку намотаний ніхром, і всередині якої будуть лежати деталі?

 

@Nik, мене просто бентежить те, що муфель-то в будь-якому випадку потрібно нагріти, і муфель має чималу масу ( я не впевнений, що він там 10 кг, але навряд чи менше 4-5 кг). І, поки стінки муфеля під спіраллю не прогріються до 1100 градусів - деталі всередині теж не можуть прогрітись до 1100, правильно ж? Значить, при розрахунку необхідної потужності - потрібно розуміти, скільки енергії піде на прогрів матеріалу муфеля, і враховувати запас потужності для цього (ну, щоб нагріти за заданий час).

 

І, якщо вищеописані міркування не містять грубих помилок, то виходить, що на нагрів 5 кг сталі - потрібно щось біля 800 кілокалорій та вистачить 2 кВт потужності - але, якщо ці 5 кг сталі покласти в муфель вагою теж 5 кг, то одна тільки маса муфеля буде потребувати біля 1200 кілокалорій на свій нагрів, і тільки для цього потрібно вже 3 кВт потужності.

Все це при розрахунках по тому калькулятору, скрін з якого наведено вище, теплоємність шамоту дивився по інших джерелах, досить близька до сухого піску, тому в якості матеріалу взяв пісок в калькуляторі.

Час нагріву брав 30 хвилин.

 

Отже, виходить якась безумна потужність в 5 кВт, що мене бентежить. А брак досвіду і знань - заважають мені знайти помилки у своїх прикидках, якщо вони там є.

Мене питання хвилює ще й тому, що я маю якусь горілу СНОЛ, маленьку правда - брав під відновлення. І, якщо я не помилився в розрахунках, то для мене, виходить, зовсім не має смислу її відновлювати - типові сАдки в мене не більше 0.5 кг, а муфель має незмінну вагу, і значно важчий за деталі - тобто, ККД буде зовсім низький. Простіше буде в тому корпусі зібрати щось із ШПГТ, з спіраллю на трубках, в камері.

Дякую що хочете допомогти.

Я не хочу ніским спорити тут бо напевно кожен з вас має більшу практику в даному темі.

Я хочу пийняти правильне рішеня бо печка маєе вагу 120кг і не хочеться каждий раз витягувати її з угла та розбирати і дихати азбестом. 

Ось сайт де проведу розрахунок:

http://www.skrutka.ru/sk/tekst.php?id=62

Беру сухий пісок томущо її нагріваємо вперше а сталь всередині нагрівається.

ККД мінімальний взяв на даний вид печки.

Плотность тока понятно. Так  і виходить потужність 5кВт біля 23А

Завод поклав 20 метрів ферхаль з січення 8мм2 на 8кВт. Я не кажу що це правильно бо судячи по зовнішньому вигляді печка практично не працювала. Я її купив на металобрухті за 3000грн з оборваною обмоткою. Скрив і обрив був біля угла начала обмотки. Запаяв, запустив і після 2х нагрву знову обрив . Бачили фото. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Когда проводишь нагрев, под закалку, деталь нужно помещать уже в разогретую и термостабилизированную печь. Можно, конечно, экономя электроенергию, греть детали вместе с печью, но тогда выпалишь из них весь углерод и "секономишь" на деталях. И есть еще ряд термодинамических тонкостей, при проектировке, именно, термической (а не кирпичной) печи. Существует, еще, такое понятие, как инертность печи. И другое. Очень жаль, что с завидным упорством вы ни к чему не прислушивпетесь и делаете ошибки.

 Каждая печь имеет массу, внутренний объем и оптимальную удельную мощность. У Вас она будет составлять 150 Вт/литр. При чем здесь ПМ8? Почему вы не считаете правильно, а считаете от непонятного веса сухого песка, то есть муфеля? Кто Вам сказал, что у Вас будет самый низкий КПД? Думаете, я зря, просто, от фонаря написал, про коалиновую вату. Опять, Вы про обмазки, они же обсыпятся. Кто Вам сказал, вообще, что Ваша печь муфельная?

 Извините, что потратил Ваше время.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Nik написав:

 Когда проводишь нагрев, под закалку, деталь нужно помещать уже в разогретую и термостабилизированную печь. Можно, конечно, экономя электроенергию, греть детали вместе с печью, но тогда выпалишь из них весь углерод и "секономишь" на деталях. И есть еще ряд термодинамических тонкостей, при проектировке, именно, термической (а не кирпичной) печи. Существует, еще, такое понятие, как инертность печи. И другое. Очень жаль, что с завидным упорством вы ни к чему не прислушивпетесь и делаете ошибки.

 Каждая печь имеет массу, внутренний объем и оптимальную удельную мощность. У Вас она будет составлять 150 Вт/литр. При чем здесь ПМ8? Почему вы не считаете правильно, а считаете от непонятного веса сухого песка, то есть муфеля? Кто Вам сказал, что у Вас будет самый низкий КПД? Думаете, я зря, просто, от фонаря написал, про коалиновую вату. Опять, Вы про обмазки, они же обсыпятся. Кто Вам сказал, вообще, что Ваша печь муфельная?

 Извините, что потратил Ваше время.

Дякую що помогаєете Nik.

Я не кажу що Ви щось не добре підсазуєте. Тут те саме говорять що Ви .https://stroyday.ru/kalkulyatory/elektroxozyajstvo-kalkulyatory/kalkulyatory-rascheta-nagrevatelya-mufelnoj-pechi.html/amp

Понятно що не можна більшу енергію зберігати у замкнутому системі яку вона витримає.(тут я говорю за температуру яку ніхром чи ферхаль витримуєе за одиноцю часу)

Мова тут іде за оптимальну величину потужністі яка не спалить обмотку, але достатньо скоро нагрієе робочу камеру. У знакомого  печка 30х15х7см це 3.15літра. Потужність 3кВт. Це 950Вт на літер. Нагрівється печка десь за 1 годину до 850 градусів. 16л з потужністю 2 кВт за який час набере  дану тепературу, якщо при 8кВт наберав за 40 минут?

Як може завод навіть СССР так помилитися і серійно випускати печки які самі себе спалюють?

Про каолінову вату я ще не чув. Де можна її придбати? Мені також не любиться глиняна обмастка...

Змінено користувачем Robi89
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Вы делаете болид формулы один, что бы опередить знакомого, по скорости нагрева, или термическое оборудование. Я же пишу, что термическая печь, это оборудование, которое должно качественно выполнять термообработку долго и надежно, а не учавствовать в спортивных соревновпниях на скорость. Поэтому, для этого оборудования, умные люди, для нас, термистов, вычислили такое понятие, как - удельная мощность. Удельная мощность вычисляется не для скорости нагрева, а для работы оборудования на рабочих режимах. И, еще, я никогда не даю советов, если не делал сам. Но, я вижу, что это я делаю зря, поэтому прекращаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, 123 написав:

проблема в розуміні автором  алгоритму роботи печі

Не можу сказати за автора, але щодо мене - то саме так. Мені хотілось би в режимі - нагрів/загартував/вимкнув. 

І вчора звечора мені не дійшло, що я хочу від інструменту не зовсім того, для чого він призначений. 

Дякую,  @Nik, тепер зрозуміло. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
59 минут назад, 123 сказал:

Може помиляюсь, але здається проблема в розуміні автором  алгоритму роботи печі

 Да, совершенно правильно. Дело в том, что расчет термодинамической системы термической печи довольно сложный процесс. Из всех наук, которые мне доводилось изучать, самая сложная была термодинамика. Посмотрите только на одни формулы. Ключевым фактором в этом процессе, является, именно, "динамика". Нужно очень четко представлять, как изменяется температура в объме печи и, как это отражается на деталях, в течении времени. При строительстве и расчете термической печи конечной целью своей задачи нужно ставить не процесс расчета, изготовления, монтажа и достижения нужной температуры на приборе, или контроллере. Такой подход в корне неверен. Самой истинной и конечной целью таких задач, является качественная термообработка деталей. Залогом качественной термообработки является строгое соблюдение температурно временных режимов термообработки. Мне, много раз приходилось разбираться с причинами появления брака термообработки. Все исполнители, как один говорят одно и оо же, "я делал все по техпроцессу". Мой ответ - "не может быть, ты путаешь понятия, "по техпроцессу" и "по приборам". Прибор показывает температуру в маленьком несчастном спае термопары, а не на детали. Если температура на маленьком датчике и на детали совпадают, значит у тебя "все по техпроцессу" и все получится на 100% (если нет подмены марки стали, ессно). А если ты делал, "по техпроцессу" и у тебя не получилось, значит температура на датчике и на детали, были разные. И даже были разные температуры по объему детали. Вот и все. А ты смотрел на прибор и самоуспокаивался от того, как он все красиво показывал. У прибора нет магических сил и он не может колдовать и сравнивать температуру на своем малюсеньком датчике и на детали, по всему ее объему. Уравновешивается температура в печи, благодаря ее правильной термодинамической системе. Правильно расчитангой и выполненной. Поэтому, сначала, да же "правильную" печь нагревают, до нужной температуры, выдерживают, что бы в печи образовалась одинаковая, нужная нам температура, по всему объему, а потом кладут в нее детали и выдерживают нужное время, а потом, например, калят. Тогда будет все окей.

 Недаром на сайте, где дается удельная мощность печи, не тратят время на расчеты, а говорят "поверьте нам на слово". Эти расчеты проводились долго и нудно и они проверены, и доказаны (я то же это подтверждаю).  

 Я скажу еще, вот, что. Очень много зависит, еще, от типа печи, ее назначения и режимов ее работы. Есть специально, печи, для низкого отпуска, для среднего, высокого, для нагрева, под закалку. Есть плавильные печи. В зависимости, от типа печи, нужно расчитывать нагреватели и футеровку. Например, печь для залки, ты не используешь, для низкого и, даже, среднего отпуска. Она не будет тебе обеспечивать температурный режим на деталях. Есть, конечно, контроллеры с пид режимом, которые буду сглаживать огрехи расчетов, но, все равно, это не то, физику не обманешь. В правильных печах не нужны контроллеры с пид режимами. В космос полетели без пид режимов, а с правильными технологиями и правильным оборудованием.

 В данном случае, автор печи, делает расчеты термической печи, не по законам термодинамики, а по законам втыка, для "гоночной" печи.  Это то же полезный закон и после определенного числа втыканий, обычно приходишь к правильному решению. Если не надоест, конечно.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, knife_life сказал:

Не можу сказати за автора, але щодо мене - то саме так. Мені хотілось би в режимі - нагрів/загартував/вимкнув. 

І вчора звечора мені не дійшло, що я хочу від інструменту не зовсім того, для чого він призначений. 

Дякую,  @Nik, тепер зрозуміло. 

 Мне очень понравилось, как Вы все правильно рассказали о расчетах спиралей, в теме про печь на 1200, в ответе, от 5 ноября. Я бы поставил +100. Нужно всех строителей печей направлять к этому посту. Кто разберется, тот построит печь и будет на ней успешно работать. Кто не разберется, ну и ладно, это не его. Да же Вы правильно сказали то, что если спираль не влазит на трубку, то можно сократить расстояние между витками. Скажу больше, - НУЖНО сократить расстояние между витками. Чем толще диаметр провода спирали тем она, не только долговечнее, тем она, при том же сопротивлении, будет длинее и будет больше площадь ее теплоотдачи, и больше сама теплоотдача. Спираль не будет перегреваться, а будет быстро и эфективно отдавать тепло в рабочее пространство. Разница температур на поверхности спирали и в рабочем пространстве, будет минимальна. Нужно всегда брать максимально возможно толстую спираль, которая влезет на все, на что можно ее поместить в рабочей зоне. Трубки, пазы, крючки, проволочки и т. д. Обвешивайте в печи все, что можно используя каждый квадратный сантиметр. Здесь, экономить нельзя. Тогда будет не печь, а сказка. Только не превышайте удельную мощность, иначе получите страшную инертность. Как, если бы поставить на мопед двигатель от ламбо.

Змінено користувачем Nik
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, Nik написав:

 Нужно всех строителей печей направлять к этому посту. Кто разберется, тот построит печь и будет на ней успешно работать. Кто не разберется, ну и ладно, это не его. Да же Вы правильно сказали то, что если спираль не влазит на трубку, то можно сократить расстояние между витками. Скажу больше, - НУЖНО сократить расстояние между витками. Чем толще диаметр провода спирали тем она, не только долговечнее, тем она, при том же сопротивлении, будет длинее и будет больше площадь ее теплоотдачи, и больше сама теплоотдача. Спираль не будет перегреваться, а будет быстро и эфективно отдавать тепло в рабочее пространство. Разница температур на поверхности спирали и в рабочем пространстве, будет минимальна. Нужно всегда брать максимально возможно толстую спираль, которая влезет на все, на что можно ее поместить в рабочей зоне. Трубки, пазы, крючки, проволочки и т. д. Обвешивайте в печи все, что можно используя каждый квадратный сантиметр. Здесь, экономить нельзя. Тогда будет не печь, а сказка. Только не превышайте удельную мощность, иначе получите страшную инертность. Как, если бы поставить на мопед двигатель от ламбо.

 

Я також почав розуміти що куди Ви хочете мене направити. Дякую NIK!

Можна щоб перерахували мій варіант? Розміри робочої камери 15смХ25смх45см це 16,8 л

Ось печка нового образца на 15 літрів: https://lab-oborud.com.ua/p799526857-mufelnaya-pech-snol.html

В характеристиках видно що:

Потудність 3,9кВт

Час нагріву до макс температури: 240 минут

Це 3900Вт/15л=260Вт на 1л

 

В моєму випадку треба розрахувати:

1. Оптимальну потужність печки Вт

2. Величину тока, А

3. Діаметр ніхромової проволки та довжину

4. Правильно намотати на камеру щоб рівномірно нагрівало

5. Користуватися печкою роками :)

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Robi89 написав:

Ще питання чим обмастити проволку.  Каулиновую ткань где я куплю?

 

Якось переробляв і модернізував схожу муфельку, але з "горщиком" на 8 літрів. Спіраль була обпацюкана залишками мертелі і далі взя ізоляція це суміш асбесту з тим же мертелем. Коли переробляв все це "твореніє", то для фіксації нагрівача використав жаротривкий герметик з мах. Т до 1500-1600"Ц (вільно продається в будівельних гіпермаркетах в тюбах під шприц-пістолет). Його не можна обмазувати товстим шаром так, як якщо його міцність буде вищою ніж міцність самого муфеля - порве муфель на першому розгоні. В цих матеріалів дуже відрізняється температурне розширення. І звісно після нанесення герметику треба дуже ретельно його просушувати ще до інсталяції його в пічку. Далі замість шкідливого і надто важкого асбесту використував фетр МКРФ-100 (є зарубіжні аналоги, але то вже як по фінансам з "жабою" домовитись)). Металеву коробку після фарбування жаротривкою фарбою з-середини оклеїв 3-мм слюдяними листами, окрім фронтальної поверхні з якою контактує муфель. ЇЇ довелось проїзолювати сучасним асбестним листком в 5мм.  

Потужність по замірам в процесі експлуатаціїї моєї 8 літрової на "холодних" нагрівачах 16.2Амп, з нагрівом  14-14,5Амп. Одна фаза, заміри проводились амперметром з послідовним під"єднанням до розетки. 

 ТС, намагатися швидко розігнати пічку від холодного стану до температур закалювання не потрібно - це свого роду термоудари на муфель, на спіраль (в місцях під"єднання виникає різність потенціалів), на обмазку... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий вечір.

Нарешті вдалося намотати муфель.

48 метрів проволки діаметром 2.5мм

Получилося 10,5 ohm.

Обмастив мертельом щоб, зазори краще тримати між ветками.

Руки ще і зараз болять . Треба було купити плоску проволку. Місцями утворилився зазор між проволкою та муфельом. Ніяк не міг краще намотати. 

Як дальше з мертельом? Коли починати поступово випікати? ІГОРЕК дякую що рзказали Ваш варіант. Скажіть будьласка де можна купити фетр?

Ще таке питання що ніхром від муфеля до клем має бути прокладений у керамічних трубках?

Не хватає старих трубок. Може хтось має ідею де взяти?

 

20191128_181618.jpg

20191128_181609.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Robi89 написав:

Добрий вечір.

Нарешті вдалося намотати муфель.

48 метрів проволки діаметром 2.5мм

Получилося 10,5 ohm.

Обмастив мертельом щоб, зазори краще тримати між ветками.

Руки ще і зараз болять . Треба було купити плоску проволку. Місцями утворилився зазор між проволкою та муфельом. Ніяк не міг краще намотати. 

Як дальше з мертельом? Коли починати поступово випікати? ІГОРЕК дякую що рзказали Ваш варіант. Скажіть будьласка де можна купити фетр?

Ще таке питання що ніхром від муфеля до клем має бути прокладений у керамічних трубках?

Не хватає старих трубок. Може хтось має ідею де взяти?

 

20191128_181618.jpg

20191128_181609.jpg

 

Замовляв по інтернету. Точно вже і не пам'ятаю, здається з Дніпра. Забийте в пошук МКРФ-100. Кінці нагрівача обов'язково перегніть в двоє і скрутіть "косою", інакше буде перегорати до намотки на муфель. Трубки є тут в барахолці і зазвичай в конторах, які продають фетр/вату, шгпт.

Приблизно на вашу пічку потрібно не менше двух рулонів фетру. Набивайте дуже-дуже щільно. Повністю увесь простір від муфеля до корпусу. 

 Те що ви вище писали, що пічка не нагрівалась вище 850 град здається, схоже на погану теплоізоляцію. Наприклад, асбест з глиною в десятки разів має гірші термобарєрні властивості на відміну від сучасних. Якщо нагрівач буде обігрівати все довкола, замість спрямованого нагріву всередину, то він ніколи не розгонить муфель в якому стоїть термопара до заданої вами температури (якщо вони понад 850-880гр). 

  Думаю логіку зрозуміли. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Robi89 написав:

де можна купити фетр?

Мене знову тягне ляпнути річ, яка, можливо, буде всім очевидна - але мені очевидною не була :-) .

А саме про МКРФ. Він ні разу не "фетр" у побутовому розумінні, тобто не суцільне щільне товсте полотнище. Принаймні, це стосується недорогого, українського виробництва.

Я двічі брав, і обидва рази "фетр" складався зі шматків, часто не на всю ширину полотна. Затрудняюсь навіть описати словами - ну, типу, іде шматок неправильної форми, потім дірка посередині, ще шматок, потім розірвано повністю впоперек, але криво, потім ще шматочки, і т.д. Візуально воно все скатане у рулон - але при розкручуванні - от така ситуація.

Тобто, не вийде просто розмотати рулон, і акуратно, ніби ковдрою, обмотати муфель. Ну, і рветься дуже легко.

Але, якщо мова все одно про те, щоб натовкти МКРФ між муфелем і корпусом, то це не страшно. Просто хочеться попередити, щоб ви (як я, наприклад) не були трохи шоковані виглядом того, що отримаєте :-) .

Теплоізоляція при цьому цілком хороша, не зважаючи на вигляд.

Самі шматки фетру непогано липнуть одне до одного, типу, як шматочки звичайної вати. Плюс я в деяких місцях капав термостійкий клей між шматками. І трохи скріплював невеликими відрізками фехралю, типу як жінки закріплюють волосся шпильками :-)  - але вам так не можна, бо є ризик замкнути виток спіралі (у мене-то спіралі в камері).

 

Зрештою, вдалось навіть таким обмотати камеру з ШПГТ, години за дві максимум.

А потім, перед тим, як засунути в корпус - тупо обмотав поверх фетру харчовою фольгою, щоб при всовувванні - фетр не задирався, і не оголив стінки муфеля (ну, в мене - камери з ШПГТ). Ніби спрацювало, і фольга коштує копійки.

 

Я брав МКРФ у магазині Керамофарфор (і клей там же), але не впевнений, що там найдешевше (по 45 грн за кг, але рулон десь кіл 12-14).Та ще й від вас вони далеко (Слов'янськ).

Просто тоді вони були першими, хто відгукнувся, а не забив на мого листа з питаннями.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю. Перепрошую, що вриваюся в чужу тему, але потрібна порада.

 

Запропонував один барига муфельну піч. Все що вдалося дізнатися: "корпус круглий, камера десь 12*12 чи 15*15, в ідеальному стані, 200$".

Скажіть будь-ласка, чи це середня ціна, чи це справді дешево? Чи варта така пічка уваги взагалі? Чи підійде вона для самих простих і популярних гартувань. Пічка з якогось навчального закладу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 123 написав:

Ключове слово барига!

А все що барига пропонує, не залежно від ціни, він втюхує як "дуже дешево"! :)

Та вже бачу. Впринципі звичайна ціна. За ним вже було помічено "втюхування", тому я навмисно зазначив, що він барига :)

І, наскільки я розумію, регулювання - дуже приблизне. Думаю, не варто уваги.

Дякую вам

Змінено користувачем Володимир Фещук
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Покупал пм-8 за 1200 грн. За 5000 это много. Характеристики только по внешним размерам ,это не серьезно. Надо знать какой диапазон рабочих температур. ПМ-8 до 900 градусов, если не ошибаюсь. Состояние муфеля и на двери шамот , может быть отколот.  Подождите подходящего продавца, или предложите свою цену. 

 ПМ-8 вполне подходит для закалки соответствующих размером деталей.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановне товариство. Тепер я знову потребую вашої допомоги.

Той самий барига лаконічно повідомив мені щойно "забирай за 100$".

А це покладає на мене нову проблему - потрібно приймати рішення...

Отже, хто мав справу з такою пічкою - дайте пораду. Що вона реально може, і що не може робити? Тобто, чи є реально потреба в такій пічці? Чи краще не займатися "напівмірами", і придбати "дорослу" пічку, коли буде змога і потреба?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Цитата

Що вона реально може, і що не може робити?

жрать электричество как не в себя .

 

14 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

Тобто, чи є реально потреба в такій пічці?

для чего она вам нужна ?

 

14 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

і придбати "дорослу" пічку,

проще- дешевле сделать печь под свои потребности .

это не так сложно .

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, igor.cononow написав:

жрать электричество как не в себя .

Дякую за попередження

, igor.cononow написав:

для чего она вам нужна ?

Конкретних потреб немає. Хотів обдумати, чи це той випадок, коли "з'являється інструмент, і під нього робота з'являється сама".

, igor.cononow написав:

проще- дешевле сделать печь под свои потребности .

это не так сложно .

Так, якби була конкретна робота - то було б простіше і вигідніше зробити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.12.2019 в 21:27, Володимир Фещук сказал:

Що вона реально може, і що не може робити?

 Она млжет нагревать детали до 900 град., и ниже, в количестве, которое допустит ее мощность (2...2,2 кВт).  Дальше их можно:

1. Резко охлаждать и получать твердость

2. Их можно держать в пакете с карбюризатором и получать на них слой цементации.

3. Можно, просто, ожигать, или отпускать детали и заготовки,  для легкой обрабатываемости на режущих станках.

 В этой печи нужно заменить асбестовую засынку на каолиновую вату.

 В этой печи, в оригинальной комплектации, нет термоконтроллера. Поэтому, его, очень желательно поставить.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Nik написав:

 Она млжет нагревать детали до 900 град., и ниже, в количестве, которое допустит ее мощность (2...2,2 кВт).  Дальше их можно:

1. Резко охлаждать и получать твердость

2. Их можно держать в пакете с карбюризатором и получать на них слой цементации.

3. Можно, просто, ожигать, или отпускать детали и заготовки,  для легкой обрабатываемости на режущих станках.

 В этой печи нужно заменить асбестовую засынку на каолиновую вату.

 В этой печи, в оригинальной комплектации, нет термоконтроллера. Поэтому, его, очень желательно поставить.

Дякую за роз'яснення. Я чомусь так і думав, що це швидше "заготовка", ніж готова пічка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Володимир Фещук сказал:

Я чомусь так і думав, що це швидше "заготовка", ніж готова пічка

 Я на ней спокойно работал, без установки контроллера и без остальных модернизаций, года четыре. Ни разу не подводила. Главное, без спешки, внимательно и аккуратно. Эти три правила, всегда, нужно выполнять, при термообработке. Без разницы, на какой печке.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку