SRMotor

Синхронний двигун від Електромобілю

10 повідомлень у цій темі

Може кому стане в нагоді, Зараз майже вільно можна придбати мотор від ліфа чи ще якоїсь електрички. Дуже потужний. Ще не вирішив питання чим його живити. Мабуть від мережі можна вольт 300 -500 дати через діодиний міст ) а далі вже частотником регулювати. По обертам 0-6000 без складних механізмів подавлення поля. . По положенню можна десь 360/4/1024 гадусів керувати. (без обертання в режимі утримування 0.09градуса, але треба перевірити бо можливо втримається лише на пазах. по 7.5 градусів )
По грошах вийшло 400 мотор з силовим блоком. Мозок свій, По деталях десь до 50 . думаю плати керування скоро з'являться. або доведемо власні до нормального робочого стану.. Загалом можна користуватись любою платою частотника.  від серви. зі зворотнім зв'язком по резольверу. 

 

Змінено користувачем SRMotor
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@SRMotor Шановний, спробуйте прочитати то що Ви написали! Протиріччя на протиріччі!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так. зараз поправлю. скопіював по кускам з іншого ресурсу. там воно в процесі обговорення ))  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@SRMotor Видео ваше?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 @Stebium1 Да моє.
Тема виросла з ФБ де періодично в коментарях у Дядька Максима обговорювали проблеми з моторами та частотниками.
Я займаюсь розробкою власного мотору. і електроприводу вцілому для електромобіля. Для стенду навантаження придбав Ліфовський. 
дуже сподобався. вартість як у кіловатної серви , а потенціал як у 22кВт ї . 

Тому вирішив поділитися. 
Взагалі в мене купа цікавих речей. то потроху буду покаувати. і заодно питати )) бо будувати автівку з нуля дуже важко ) 
 

 

 

Змінено користувачем SRMotor
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@SRMotor Дякую. Тема цікава і потрібна, та не проста. Як я бачив, на ебеях всіляких серв багато, тепер справді є ці двигуни від електричок. І у всі часи проблемним залишалось питання - чим саме крутити? Якщо у когось буде інформація, бажано пишіть із моделями, або хоча б назву функції, яку має підтримувати частотник чи ще який сервопривід.

Я чув що у ліфчиках використовували синхронні і гібридні двигуни - ніби схожі на асинхронні але трохи інші. А в теслах модел С таки асинхронні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене багато даних є . поступово опублікую. 
в Ліфа синхронний з магнітами. і зворотній зв'язок по резольверу. 
Тож достатнь мати контроллер трифазний зі зворотнім зв'язком по резольверу. 
є варіанти ререробити на 3 датчики холу і використовувати контролер хоч від електровелосипеду. 
Є варіант якщо просто крутити використовувати модельні контролери без прямого зворотнього зв'язку. ( він є, але по зворотній напрузі самогенерації ) 
так само у пріуса (але живлення в нього 500-650 Вольт. і там 2 мотори 13 і 55кВт . тобто трохи менші але потенційно і їх повно і недорого. 
Також є Шевроле вольти і ще деякі. підберу інфі і час та викладу. 
в Теслах старих асинхронні. але дуже круті асинхронні. з мідним ротором. 

 

Мій двигун теж трохи відрізняється. в мене нема магнітів, нема білячої клітки. має бути дуже дешевим та надійним. 
трохи пізніше зніму якесь відео з описом )) 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якраз друзі відео виклали, я в главних ролях 

 

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як там сееерва? 9_9 В багатьох тут проскакували думки про переведення свого токарного на прямий привід. Я встановив серводвигун 3 кВт 1500 об/хв із робочим моментом до 18,6 Нм, і мені його мало. 

, SRMotor написав:

у пріуса (але живлення в нього 500-650 Вольт. і там 2 мотори 13 і 55кВт . тобто трохи менші але потенційно і їх повно і недорого. 

От цей варік із мотором на 13 кВт виглядає дуже цікаво. Звичайно можна було б і 60 кВт двигун поставити в тумбу, але це зайві місце, маса, момент інерції, тому хочеться щось менше. Якщо це синхронник, то теоретично на 380 В його можна грузити приблизно 7 кВт без перевищення по струму, правильно? Живлення - навіть в понтових сервопаках Yaskawa встановлено елементарний копійочний діодний міст з фільтруючими конденсаторами. Чому б не піти тим же шляхом? Мостів накидати паралельно на грубий радіатор. Хлопці збирали пачку мостів для зварки, мали на виході 100 А струму, нічо не горіло.

, SRMotor написав:

По грошах вийшло 400 мотор з силовим блоком. Мозок свій, По деталях десь до 50 . думаю плати керування скоро з'являться. або доведемо власні до нормального робочого стану.. Загалом можна користуватись любою платою частотника.  від серви. зі зворотнім зв'язком по резольверу. 

А той силовий блок вміє підтримувати оберти під навантаженням? Гальмівний резистор до нього підключається? Як можливо його з'єднати із платою частотника? Це слабо уявляю, бо мій працював із рідним IGBT модулем, в якого купа виводів, і синхронних двигунів він не травив ніяк.

Вибачте що гружу питаннями, просто хочеться знати як ми можемо це все правильно крутити, а новин нема та й нема :resent:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так можна просто випрямити мережеве і використовувати. 
Гальмувати можна і без резистору самими модулями. вони тут з величезним запасом. 600А . це трохи більше ніж потрібно. 
причому гальмувати можна керовано. 
підтримка обертів то вже программа повинна керувати. але всеж треба якесь обмеження. бо мережу покладе а витягне )
ну і не тільки оберти. а і кутове положення можна гратися. і вихід положення для синхронізації є.
але це проект трохи не любительского рівня. 
простеньке звичайно можна і наколінці запиляти.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку