tor_custom

Кузня з металолому

31 повідомлення у цій темі

Доброго дня всім. 

Роблю наковальню невеличку з ж/д рельси для ковальського посту з стуловими лещатами. Під час зварювання головок рельс починає рвати зварні шви(( можлмво хтось підкаже як цього унинкути

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підігрів до 400.....600*С перед зварюванням, повільне охолодження в сухому піску після. Електроди бажано УОНИ 13-55, прожарені перед роботою .

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20200401_121519.jpg

IMG_20200401_124617.jpg

IMG_20200401_175257.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підігріваєш у горні до появи темно-коричневого світіння, вариш гарячим. Після зварювання в сухий пісочок( або попіл) для повільного охолодження. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

Підігрів до 400.....600*С перед зварюванням, повільне охолодження в сухому піску після. Електроди бажано УОНИ 13-55, прожарені перед роботою .

Варив ано 36 і 21, нижню частину головки проварив спершу, попередньо зробивши фаски. Варив в 5 проходів невеликими відрізками перекриваючи один шов іншим. Коли почав вартити верх низ почало рвати з двінким звуком і тріщиною в місцях стиковки зварки з рельсою. Як врятуват ситуацію? Розшивати шви і заново варити? 

IMG_20200402_191439.jpg

IMG_20200402_191126.jpg

IMG_20200402_191335.jpg

Змінено користувачем tor_custom
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, tor_custom написав:

Розшивати шви і заново варити?

Да. 99% вздовж шва іде тріщина. Добре гепнути кувалдою -він сам ""розшиється"".

Змінено користувачем Куляста Блискавка
граматика.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

Да. 99% вздовж шва іде тріщина. Добре гепнути кувалдою -він сам ""розіш'ється"".

Робив тільки що краш тест 4 кг кувалдою на довгій ручці не тріскає і не ламається, напевно верхні тримають) бо  там добряче наплавлено металу. Можливо верхні шви і потянгнули нижні? Знизу до стінок рельсів в поперечному напрямі привариться пластина яка сполучатиме їх мід собою товщиною 2 см, виріжеться з стінки рельси що залишилася. Думаю вона сприйме частину навантаженя від ударів. Після зварки і слюсарної обробки всіх поверхонь для нормалізації планується нагріти наковальню до 600-700 градусів і закинути в пісок для охолоддення, пізніше знову нагріти і закалити на воду. Не тріснуть шви при закалці, чи краще не калити? 

15858477466794522081694276543952.jpg

Змінено користувачем tor_custom
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, tor_custom написав:

, пізніше знову нагріти і закалити на воду. Не тріснуть шви при закалці, чи краще не калити? 

А от гартувати ковадло не варто.Гріти потрібно ДО зварювання. Проковувати шви по гарячому. Рейкова сталь містить близько 0,8% вуглецю,плюс пару відсотків марганцю. Приблизно за властивостями її можна грубо порівняти з У8. От із цих параметрів і роби висновки про технологію зварювання.

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

А от гартувати ковадло не варто.Гріти потрібно ДО зварювання. Проковувати шви по гарячому. Рейкова сталь містить близько 0,8% вуглецю,плюс пару відсотків марганцю. Приблизно за властивостями її можна грубо порівняти з У8. От із цих параметрів і роби висновки про технологію зварювання.

А якщо вже зварено? (

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Високий відпуск -400...600*С,по гарячому прокувати шов,а там дивитись: не потріщало- варимо далі, вже з дотриманням технології. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

Високий відпуск -400...600*С,по гарячому прокувати шов,а там дивитись: не потріщало- варимо далі, вже з дотриманням технології. 

Наковальня майбутня вже в такому вже стані, я так розумію верх наковальні, де є зварні шви потрібно нагріти і прокувати?, ще до зварювання нижньої підошви? 

 

15859058695842165029564846567871.jpg

15859058837857078963686095199766.jpg

Змінено користувачем tor_custom
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чесно кажучи як на мою думку!!! і сварного і коваля помилка автора не в тому, що рутиловими електродами варити вуглицеву сталь (це вже як у нас в колхозах традиційно — найдешевші електроди 4мм і питаються варить все і чугуній теж), а в тому що взагалі затіяли таку «наковальню». Якщо скурпульозно порахувати скільки часу на неї витратити — сюди весь гемор зі сваркою, плюс ще його скільки буде, плюс треба прогрів, а це теж потрачений час і пальне, на таку масу п'ять хвилин і пару копійок за мало буде, навіть час на спілкуванні в темі теж входить, плюс порізка і т.д. ще богзна чого. Матеріал  там теж «зернятко до зернятка» сума набіжить . Та й в кінці  згодом скоріш за все ця затія потерпе крах, чи то лопне знову колись, як завжди в самий непідходящий момент, чи по центру (шву) буде «сідло» .

До чого я веду, що в кінці кінців дешевше буде надибать нормальну наковальню, чи монолітний кусок сталі підходящий, наприклад якусь противагу чи т.п. А час краще потратити на заробіток чи економію чогось іншого, що дасть результат не пальцем в небо. ІМХО! 

Но вибір все рівно за автором , це його життя, його шишки, як і в кожного з нас

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, tor_custom сказал:

Робив тільки що краш тест 4 кг кувалдою на довгій ручці не тріскає і не ламається,

Хоч з десяток тисяч ударів тою кувалдою треба зробити щоб якийсь міні краш тест був

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, tor_custom написав:

я так розумію вер наковальні, де є зварні шви потрібно нагріти і прокувати?, ще до зварювання нижньої підошви?

Так, прогріти її всю і прокувати всі шви, починаючи з верхнього. Це зніме напруження в швах і навколо них. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Sanya8270 написав:

Чесно кажучи як на мою думку!!! і сварного і коваля помилка автора не в тому, що рутиловими електродами варити вуглицеву сталь (це вже як у нас в колхозах традиційно — найдешевші електроди 4мм і питаються варить все і чугуній теж), а в тому що взагалі затіяли таку «наковальню». Якщо скурпульозно порахувати скільки часу на неї витратити — сюди весь гемор зі сваркою, плюс ще його скільки буде, плюс треба прогрів, а це теж потрачений час і пальне, на таку масу п'ять хвилин і пару копійок за мало буде, навіть час на спілкуванні в темі теж входить, плюс порізка і т.д. ще богзна чого. Матеріал  там теж «зернятко до зернятка» сума набіжить . Та й в кінці  згодом скоріш за все ця затія потерпе крах, чи то лопне знову колись, як завжди в самий непідходящий момент, чи по центру (шву) буде «сідло» .

До чого я веду, що в кінці кінців дешевше буде надибать нормальну наковальню, чи монолітний кусок сталі підходящий, наприклад якусь противагу чи т.п. А час краще потратити на заробіток чи економію чогось іншого, що дасть результат не пальцем в небо. ІМХО! 

Но вибір все рівно за автором , це його життя, його шишки, як і в кожного з нас

Можливо ви і праві, не буду сперечатись, але норм невелика наковальня коштує в районі 3000 грн+ пересилка+ фрезерка при потребі, не факт що знайдете ще, бо хто має тримає для себе таке добро. Перед тим як починати цю затію, полиставши трохи іноземні сайти помітив, що вони роблять наковальні з ж/д рельс зварюючи їх докупи по довжині рельси. Як би ця затія була така кепська думаю ніхто б з цим не заморочувався.

Пару років тому зварив собі велику двохрогову наковальню з тих же рельс, прослужила 5 років, а так як тоді не дуже вникав і заморочувався з технологією, варив електродами які були під рукою без знятия фасок і т. п. Плюси такої конструкції: велике і широке лице наковальні, великі роги і до речі сідла немає по середині де йшов шов, вага вийшла десь в районі 80 кг. За 5 років експлуатації трісла по шву в районі хвоста і підови і то коли перековували кувалдою ніжку для лещат з частини вісі воза. Незнаю що там за метал но кувалось і розігрівалось воно мякокажучи паскудно, та й твердінь така як в ресор. Крім того в умовах карантину не сильний і заробіток є, тай з фінансами не густо, тому вирішив доробити лещата стулові, які в свій час за пару гривень забрав з металолому під відновлення і специфічну наковальню до них. Дана наковальня буде використовуватись для невеликих поковок і художньої ковки, роботи з кондукторами. 

Змінено користувачем tor_custom
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сорі, все не читав.

Але то не ті шви, що потрібно. Там треба під 300 Ампер ПА-том і дротом 1-1,2, в аргоні (не чистому.

Тоді буде нормальо. А оті міліметрові провари нічого не втримають. 

Колись робили наковальню з рельси - вирізали її верхню частину, залишали тільки тіло для конуса, потім приварювали товсту пластину. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо вийде, на днях намалюю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@tor_custom коли вже вирішили варити, то зі свого досвіду, скажу,подивіться на останнє фото там видно, що провару повністю нема, на таку товщину  треба і фаски здорові щоб сварка була повністю на всю товщину і шви відповідно — корінний, потім зверху нього два, зверху двох десь три, зверху трьох десь п'ять вийде і так піраміда до самого верху,  це так як приклад на пальцях.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, tor_custom сказал:

До чого я веду, що в кінці кінців дешевше буде надибать нормальну наковальню, чи монолітний кусок сталі підходящий, наприклад якусь противагу чи т.п. А час краще потратити на заробіток чи економію чогось іншого, що дасть результат не пальцем в небо. ІМХО! 

+100500

1 час назад, tor_custom сказал:

Можливо ви і праві, не буду сперечатись, але норм невелика наковальня коштує в районі 3000 грн+ пересилка+ фрезерка при потребі, не факт що знайдете ще, бо хто має тримає для себе таке добро. Перед тим як починати цю затію, полиставши трохи іноземні сайти помітив, що вони роблять наковальні з ж/д рельс зварюючи їх докупи по довжині рельси.

Сходите на ближайшую метало приемку и вы подходящий кусок метеала или саму наковальню - 100% найдете ..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, tor_custom сказал:

полиставши трохи іноземні сайти помітив, що вони роблять наковальні з ж/д рельс зварюючи їх докупи по довжині рельси.

Но в них і зварювальний матеріал іноземний, з нашим бува небо і земля. Для таких цілей іноземці спеціально і електроди роблять , наприклад юнітор тенслай 328, пишуть вуглецеву та ще й леговану можна варити, на скільки правда не перевіряв, бо ціник, що вже краще купити наковальню. А ось лб52 — японські уоніі дуже сподобались, нашинські вже наврядчи візьму. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, igor.cononow сказал:

Сходите на ближайшую метало приемку

Я свою так і знайшов, точніше виміняв , була в мене корява, а на прийомці дивлюсь поставили собі рівненьку не вбиту наковалню «гвіздки рівняти», так я швиденько зробив рокіровку і вже десять років працюю і нічого фрезерувати не треба. Ще не раз бачив і такі майже кубик противагу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, igor.cononow написав:

+100500

Сходите на ближайшую метало приемку и вы подходящий кусок метеала или саму наковальню - 100% найдете ..

В нас вже нічого такого не знайдете, бо такі речі заготовщики відкладають "своїм"(( за 13 років раз наковальня попалась тільки і то не подали, типу то собі відклалено

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Sanya8270 написав:

Но в них і зварювальний матеріал іноземний, з нашим бува небо і земля. Для таких цілей іноземці спеціально і електроди роблять , наприклад юнітор тенслай 328, пишуть вуглецеву та ще й леговану можна варити, на скільки правда не перевіряв, бо ціник, що вже краще купити наковальню. А ось лб52 — японські уоніі дуже сподобались, нашинські вже наврядчи візьму. 

Пошукаю ці електроди в нас, якщо не знайду то візьму для зварки уоні 13/55 і закінчу проект

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Купити можна, але буде убита  в хлам. Я не бачив жодної нормальної за ціною "лома", зазвичай ціна тієї ж нової.

З усіх саморобних найбільше сподобалась саме з привареною пластиною. Я її коли побачив вперше, подумав, що заводська. Клепав на ній - дуже добре себе показала.

Плюс дуже просто зробити. А площина вже рівна і з нормального матеріалу.

Зварювати дві в купу - один з самих непрактичних варіантів. Тобто будуть проблеми при виготовлені і при роботі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

nakovalni3.jpg

На вигляд вона була майже як ця  (верня частина особливо)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку