#233504 Опубліковано: 9 квітня, 2020 Всем здравствуйте! Кто может отбалансировать вал фуганка? Диаметр барабана около 80мм, под подшипники ф 25мм. Моя хотелка: "лишний вес" снимать по всей длине вала чтобы получилось подобие динамической балансировки. Можно шлифануть или токарнуть по наружи если это поможет процессу. Возможные сложности: центровочные отверстия могут быть покоцаны так как похоже, что подшипники снимаются не впервые. Есть коцки и на посадочных местах подшипников. Горячее обсуждение как это сделать правильно-приветствуется. Предварительные расценки можно в личку или писать тут (если не запрещено) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233505 Опубліковано: 9 квітня, 2020 нужно клинья и ножи подганять под один весс .вал проточить ну внешний вид получше будет не больше.все будет зависить от веса клиньев и ножей 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233508 Опубліковано: 9 квітня, 2020 8 минут назад, ssf сказал: нужно клинья и ножи подганять под один вес Ок, ножи я взвешивал- они почти одинаковы, клинья еще нет так как без полной разборки вала их невозможно было вытащить. Хорошо, что напомнили, завтра взвешу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233510 Опубліковано: 9 квітня, 2020 клинья вместе с винтами нужно взвешивать 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233516 Опубліковано: 10 квітня, 2020 а как Вы определили, что вал имеет дисбаланс? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233522 Опубліковано: 10 квітня, 2020 49 минут назад, Zebus сказал: а как Вы определили, что вал имеет дисбаланс? во время работы фуганок вибрирует. Хотел без ножей и клиньев поганять, но без демонтажа подшипников не получается вынуть клинья. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233533 Опубліковано: 10 квітня, 2020 Вал треба динамічно балансувати на балансувальному верстаті. Звичайно його балансують з встановленими клинами, причому кожен клин на своєму місці, на тому, де він буде стояти в роботі. Балансувальний верстат, підходящий для такої задачі можна знайти на автосервісах, де балансують колінчасті вали ДВС. Проточка, шліфовка и т.і. скоріше за все задовільного результату не дасть, лише динамічна балансировка вирішить проблему. Доречі, якщо мати бажання й час, можна "методом тика" зробити таку балансировку й на місці без спеціального оснащення, не розбираючи верстата. Для цього на обох кінцях вала тим чи іншим способом чипляють пробні грузики з можливістю їх перемішення по колу навкруги осі вала, далі роблять пробні запуски з різними положеннями того грузика спочатку з одного боку, потім з іншого й кожен раз контролюють вібрації, знаходячи таким чином положення гризиків, при яких вібрації найменші. Потім починають гратися з масою тих грузиків... 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233539 Опубліковано: 10 квітня, 2020 Судячи по стану цього валу він бачив кувалду і не раз.Шийки можуть бути погнуті.Бавитись з ним цілий день за сумнівним результатом марна справа.Тим більше що за той день треба комусь заплатити.Може краще заплатити за новий вал..? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233541 Опубліковано: 10 квітня, 2020 Ищите фирмы занимающиеся ремонтом карданных валов. У них есть балансировочные стенды. Я две недели назад узнавал в Днепре просят 800 за работу. 8 минут назад, viksel сказал: .Може краще заплатити за новий вал..? Так новый тоже нужно балансировать если хотите добится чистоты на больших оборотах. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233543 Опубліковано: 10 квітня, 2020 Только что, Vit73 сказал: Ищите фирмы занимающиеся ремонтом карданных валов. У них есть балансировочные стенды. Я две недели назад узнавал в Днепре просят 800 за работу. Станок для балансування карданних валів - то трохи інше, навряд чи там візмуться за таку роботу. Треба шукати саме станок для балансування колінвалів. Він по конструкції і параметрам набагато підходящий. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233548 Опубліковано: 10 квітня, 2020 (змінено) 16 минут назад, savelich сказал: Станок для балансування карданних валів - то трохи інше, навряд чи там візмуться за таку роботу. Хрен его знает шо там у них за станок я звонил спрашивал. Говорят делают. Везти нужно обязательно с клинами и желательно с ножами.... и без подшипников. Тоже проблема с вибрацией. Змінено 10 квітня, 2020 користувачем Vit73 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233549 Опубліковано: 10 квітня, 2020 13 минуты назад, viksel сказал: Судячи по стану цього валу він бачив кувалду і не раз.Шийки можуть бути погнуті.Бавитись з ним цілий день за сумнівним результатом марна справа.Тим більше що за той день треба комусь заплатити.Може краще заплатити за новий вал..? Я би відбалансував за пару сотень і півгодини в такому стані як є. Але карантин, а мені за хвіртку виходити заборонено... Доречі, для повного щастя, балансувати треба з привідним шківом. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233550 Опубліковано: 10 квітня, 2020 21 минуту назад, Vit73 сказал: ... Так новый тоже нужно балансировать если хотите добится чистоты на больших оборотах. Саме так в більшості випадків і буває. Мало того, навіть колінвали, якщо не "фірменні", трапляються незбалансовані в десятки разів від допуску. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233551 Опубліковано: 10 квітня, 2020 20 минут назад, savelich сказал: Я би відбалансував за пару сотень і півгодини в такому стані як є. Але карантин, а мені за хвіртку виходити заборонено... Доречі, для повного щастя, балансувати треба з привідним шківом. Я в очередь к Вам стану! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233572 Опубліковано: 10 квітня, 2020 3 часа назад, Vit73 сказал: Я в очередь к Вам стану! О, вже й черга! Пишіть в лічку, домовимося. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233574 Опубліковано: 10 квітня, 2020 Болансував тут http://a-val.com.ua/ru/kontakty.html вал на фуганок і не один.Рекомендую. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233757 Опубліковано: 11 квітня, 2020 В продуктовом магазине взвесил клинья. Весы не супер, с шагом в 10 грамм но всё-же: два клина по 390 грамм, один 380 Не думал даже, что они такие тяжёлые! Займусь поиском более точных весов и сравняю вес всех трёх клиньев, подсоберу вал, попробую крутануть его. Если расколбас будет продолжаться то будем что- то думать с балансировкой (благо, уже есть желающие поработать\заработать). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233767 Опубліковано: 12 квітня, 2020 27 минут назад, newengine сказал: В продуктовом магазине взвесил клинья. Весы не супер, с шагом в 10 грамм но всё-же: два клина по 390 грамм, один 380 Не думал даже, что они такие тяжёлые! Займусь поиском более точных весов и сравняю вес всех трёх клиньев, подсоберу вал, попробую крутануть его. Если расколбас будет продолжаться то будем что- то думать с балансировкой (благо, уже есть желающие поработать\заработать). Взвешивание клиньев само по себе еще не гарантирует отсутствие вибраций. Центры масс клиньев после установки в вал могут оказаться на разных радиусах, в результате чего вибрации все равно возникнут. Только динамическая балансировка вала с установленными в нем клинами позволит решить проблему с приемлимым результатом. Ножи обычно в процессе балансировки не участвуют, так как это в данном случае расходный материал, подвергаются периодической перезаточке и заранее предусмотреть точное расположение центра масс каждого ножа невозможно. Да и масса ножей обычно намного меньше массы клиньев, поэтому дисбаланс от них будет незначительный, в пределах погрешности балансировки. Хотя и их совсем не лишне ставить прмерно одного размера и массы. И не забывайте про приводной шкив, он тоже может иметь ощутимый дисбаланс, приводящий к вибрациям. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233768 Опубліковано: 12 квітня, 2020 ок, учту! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233800 Опубліковано: 12 квітня, 2020 У меня когда-то был случай - при включении станка (был куплен при случае ФСШ-1) - вибрация была такая, что станок сам начинал "бегать" по цеху. Причина - был заменен двигатель, шкив под клиновой ремень. При включении без ремня - вибрация была не значительная. (Родной шкив - плоский и ремень соответственно плоский. После замены на штатный проблема была решена) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#233804 Опубліковано: 12 квітня, 2020 (змінено) А кто что знает про балансировку в опорах не снимая вал? Змінено 12 квітня, 2020 користувачем makks 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#234545 Опубліковано: 16 квітня, 2020 (змінено) В 12.04.2020 в 11:37, Mishka-ua сказал: Незнаю чому у вас не вийшло зняти клини не знімаючи вала, зазвичай це можливо. В даному випадку найкраще щоб токарь провірив чи не зігнутий вал як писали вище, потім вже щось робить Клинья вынимаются из пазов только если их сдвигать вдоль паза, по этому надо как минимум одну опору снять. Я вал в патрон токарного несколько раз зажимал\перезажимал за короткий конец, минимальное биение которое получил на длинном конце 2 сотки (сам не ожидал так как и ТэВэха у меня не идеал, и вал кувалду повидал не раз), по поверхности вала биение около 7 соток. Змінено 16 квітня, 2020 користувачем newengine 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#234558 Опубліковано: 16 квітня, 2020 Теоретически: можно расставить клинья так, чтобы дисбаланс получился минимальным. Ведь фуганок заводского изготовления, ведь как-то он прошёл ОТК? Похоже, что так оно и было в начале: клинья вставили в пазы так, чтобы биения не было, конструкция такая, что клинья из пазов не извлекаются. Позже ротозеи меняли подшипники при помощи кувалды, клинья поменяли местами... Завтра проверю свою теорию! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#234657 Опубліковано: 17 квітня, 2020 20 часов назад, newengine сказал: Клинья вынимаются из пазов только если их сдвигать вдоль паза, по этому надо как минимум одну опору снять. Я вал в патрон токарного несколько раз зажимал\перезажимал за короткий конец, минимальное биение которое получил на длинном конце 2 сотки (сам не ожидал так как и ТэВэха у меня не идеал, и вал кувалду повидал не раз), по поверхности вала биение около 7 соток. не марнуйте час і гроші то вал не для фугування а для подрібнення овочів і фруктів для домашніх тварин він виготовлений невірно взагалі і поправить його немає сенсу замовте новий з правильними кутами і зміщенням ножів і буде вам биття 05 - 1 сотка максимум і дисбаланс при його вазі 20 кг не більше 1 грама це все реально і можливо 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#234658 Опубліковано: 17 квітня, 2020 Стільки розмов... А не простіше один раз відбалансувати той вал як належно, а потім спокійно собі стругати ваші дошки і одержувати задоволення від якісної роботи верстата?... Судячи з кіно, там тільки статичний дисбаланс вала кілька десятків грамів, а ще є динамічний, який ви на ножах не побачите... На обертах кілька тисяч на хвилину ваш фуганок буде не те що трусити, а цілком ймовірно він сам по собі буде їздити по майстерні. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах