ryazanovpavel69

Покупка С1Е61А. Особенности, подводные камни, нюансы...

58 повідомлень у цій темі

Собственно, уже практически решился сразу по карантину забирать у соседа по гаражам оный станок. Год выпуска 81-й, состояние - практически не видны следы выработки ( под многолетними наслоениями пыли правда) куплен был, по словам продавца, практически новым в 90х с разбираемого завода "абы был, а вдруг пригодится". Из-за проблем то ли в электрошкафу, то ли с родным коллекторником, были выкинуты родная коробка и движок и поставлен 5 кВт асинхронник напрямую, с которым из-за слишком бодрых оборотов без частотника работать было некузяво, а посему станок после пары пробных включений был накрыт брезентом и благополучно дожил до наших времён, собирая на себя многолетние наслоения пыли. 

  По предварительному осмотру, направляйки вообще без следов выработки, подачи мяконькие, люфты винта подачи в поперечке и малой подаче вперед-назад три-четыре деления лимба. 

Хочу брать в качестве чистового станка для нарезания резьб и точных работ, но толком не могу найти паспорт к данному станку и его отличия от ПМ и ПВ версий, на которые паспорта в сети есть. Гитара вроде в комплекте, но до тумбы добраться пока нет возможности. Хочу отмыть направляйки прямо у продавца и попробовать контрольную проточку сделать, но нужен совет, как это сделать, чтоб ничего по незнанию не повредить ( в паспортах на ПВ и ПМ упоминается сблокированный с родным движком маслонасос передней бабки, а поскольку там колхожено, то как бы не провернуть его насухую до клина) кроме того,  нужен совет для чайников: куда упирать индикатор для проверки состояния направляек и как вообще это сделать?

IMG_20200128_192623.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, ryazanovpavel69 написав:

а поскольку там колхожено, то как бы не провернуть его насухую до клина)

 

Берете з собою 1,5-2 літрову пляшку масла, капельницю медичну, ключ, щоб відкрутити верхню кришку ПБ. Якщо в ньому зверху є "фонтанчик"-розподільний, то в нього проливаєте через капельницю з пляшки, якщо ні то знаходите трубку на хочаб передню опру і в неї, якщо витягните. Але цей варіант, лише якщо опори не гідростатичні, а просто на втулках, замість підшипників. В кінці маркування літера А, натякає на гідростатичні опори, але тоді мала б бути потужна гідростанція під високий тиск з досить не слабким двигуном на 1,1-1,5 кВт, а не, як Ви кажите, насос "зблокований" від основного двигуна. 

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"куда упирать индикатор для проверки состояния направляек и как вообще это сделать?" - стійку на салазки за різцетримачем, індикатор в пласку направляючу задньої бабки. Бажано при цьому задню частину салазки трішки придавити якоюсь залізякою, отяготити від спроби підстрибування, якщо прижимна планка не в розмірі.

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буква А в даной маркировке по моему значит что станок с АКП 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, Ігрек сказал:

 

Берете з собою 1,5-2 літрову пляшку масла, капельницю медичну, ключ, щоб відкрутити верхню кришку ПБ. Якщо в ньому зверху є "фонтанчик"-розподільний, то в нього проливаєте через капельницю з пляшки, якщо ні то знаходите трубку на хочаб передню опру і в неї, якщо витягните. Але цей варіант, лише якщо опори не гідростатичні, а просто на втулках, замість підшипників. В кінці маркування літера А, натякає на гідростатичні опори, але тоді мала б бути потужна гідростанція під високий тиск з досить не слабким двигуном на 1,1-1,5 кВт, а не, як Ви кажите, насос "зблокований" від основного двигуна. 

в тому то й річ, що паспорта знайшов лише на споріднені моделі пм та вм, на модифікацію "а" в тенетах є тільки пара відео з верстатом одного нашого форумчанина з Росії, але він з ним й сам до ладу не розібрався допоки що. Якась маслостанція під передньою бабкою проглядається з окремим баком, а от чи зблокували включення її з пуском основного двигуна після колгоспу "тайна сія велика есть".

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, ryazanovpavel69 написав:

в тому то й річ, що паспорта знайшов лише на споріднені моделі пм та вм, на модифікацію "а" в тенетах є тільки пара відео з верстатом одного нашого форумчанина з Росії, але він з ним й сам до ладу не розібрався допоки що. Якась маслостанція під передньою бабкою проглядається з окремим баком, а от чи зблокували включення її з пуском основного двигуна після колгоспу "тайна сія велика есть".

  А дійсно, а коробка швидкостей яка? Просто, якщо гідростатичні опори, то маслостанція здорова і стоїть окремо, в тумбу верстата однозначно не влізе. Якщо з акпш, то влазе просто насос з більшою продуктивністю. Тиск не високий. В кш йде якийсь джут дротів?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вибачайте, я тут повз проходив. а можно більше фото? аж цікаво що за звірятко таке?)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Ігрек сказал:

  А дійсно, а коробка швидкостей яка? Просто, якщо гідростатичні опори, то маслостанція здорова і стоїть окремо, в тумбу верстата однозначно не влізе. Якщо з акпш, то влазе просто насос з більшою продуктивністю. Тиск не високий. В кш йде якийсь джут дротів?

Ззовні нічим не відрізняється від пм-ки, лише замість важіля, що швидкості редуктора перекидає, дзюра в щитку тумби, через яку, власне, й видно щось асинхронне з вигляду десь кіловат на 5-6 та якусь не дуже масивну маслостанцію чи бак СОР з помпою. Завтра, якщо сто в якому той верстат стоїть, буде відкрите, заскочу, спробую відзняти огляд.

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обіцяна відяшка. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я щось не бачу різниці в маслостанції... Подобається 200 патрон і зовсім не видно заїздонів на МП та різцетримачу, а решта як зазвичай в ульянівцях, нормальні направи, нормальна внутрянка ПБ.

 

П. С. Вживу не бачив *А*, але знаючи ульянівських конструкторів по решті їхніх творінь, вони б точно ніяких там гідроопор не конструювали б, їхні верстати максимально прості.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Curandero сказал:

 

П. С. Вживу не бачив *А*, але знаючи ульянівських конструкторів по решті їхніх творінь, вони б точно ніяких там гідроопор не конструювали б, їхні верстати максимально прості.

Схоже, що в даному випадку літера "а" то все таки не клас якості, а автоматичне регулювання обертів реостатом на моторі постійного струму і тількі. Справа лишилася за індикатором - поганяти з встановленою стійкою на салазках та зробити контрольну проточку під мікрометр. Благо, 3 фази у приміщенні є. Якщо буде значно краще мого дідуся 1м95, то остаточно братиму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, схоже це точно не класу "А". АКШ. Електрошкаф сильно покурочили? Можливо будуть складності в реалізації автоподач, якщо залишати автоматичну коробку і через неї задіяти ЧП. Гальмування реалізоване в АКШ. Якщо її викидати, то подачі на різьби як прораховувати? Підлаштовувати частоту в ЧП кожен раз мені здається не сильно комфортно буде користуватись. Зверніть увагу на стан фартуху, в 1е61 вони часто пошкоджені. Ну і виробітку повздовжньої і поперечки ретельно індикатором обкатайте. На відео "картуз" на призму здоровий здається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там набірка шестерен в комплекті, тож якщо буде геморно підбирати оберти частотником, завжди є можливість пожонглювати шестернями та нарізати різьби прямим увімкненням

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Ігрек сказал:

 

Електрошкаф під стінкою, в нього не заглянути. Акш разом з рідним двигуном викинуті, стоїть щось асинхронне, саме за рахунок цього верстат і залишився з майже збереженою "цнотою". Судячи з трохи покоробленої як від вогню  фарбі на табличці всередині кожухів гітари, схоже що був десь у шафі закорот та легке горіння.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ryazanovpavel69 написав:

Електрошкаф під стінкою, в нього не заглянути. Акш разом з рідним двигуном викинуті, стоїть щось асинхронне, саме за рахунок цього верстат і залишився з майже збереженою "цнотою". 

 

 А "картуз" на призмі звідки взявся.?

Добра "цнота":acute:

В колекторньому двигуні могло таке бути. Сам зараз розібрав двигун асинхроний з роторним гальмування зворотнім струмом. Так теж схоже повністю зносилися щітки і через іскріння пішло підпалення колектора. Може і на вашому екземплярі щось було схоже. 

 

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, Ігрек сказал:

 

 А "картуз" на призму звідки взявся.?

Добра "цнота":acute:

 

В порівнянні з тим, на чому я зараз працюю, то просто дівка незаймана, а не верстат. А картуза, є підозра, то вже нинішній господар посадив, як на суху його тиранив.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В кінці відео ви запитуєте, чи варто його взяти так, щоб відразу поставити на частотник і почати працювати. Вірно я зрозумів?

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
38 минут назад, Ігрек сказал:

В кінці відео ви запитуєте, чи варто його взяти так, щоб відразу поставити на частотник і почати працювати. Вірно я зрозумів?

Саме так. 

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ryazanovpavel69 написав:

Саме так. 

 

 Ой, сумніваюсь. Який стан коробки подач? Невідомо. А там можуть бути сюрпризи. Фартух... Не кажучи про стан електрошкафу. Правлять хочаб до 20т.? Реально незадумуючись брати  до 18. Приблизно +- 3-4 ціни метлому. Судячи по бетонним брилам вони схоже вже планували його здавати в метлому, прикривши їх кришками-лючками. Тож, збивайте максимально ціну. Нагло запропонуйте 500 $, на металоломі стільки не дадуть. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От для цього я його спочатку хочу увімкнути та пустити стружку. подивлюся на чистоту проточки, послухаю коробку подач, а тоді вже й прийму остаточне рішення. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Жодного випадку не пригадую, щоб з коробкою подач були поломки.. фартух так, бувають проблеми, а от в коробці і ломатись нічому і запас міцності нормальний, або фартух зламається, або шестірні гітари. Хоча думаю все нормально буде, але шестірні поки не зберуться всі, то старого токарника краще не позбуватись)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Curandero сказал:

Жодного випадку не пригадую, щоб з коробкою подач були поломки.. фартух так, бувають проблеми, а от в коробці і ломатись нічому і запас міцності нормальний, або фартух зламається, або шестірні гітари. Хоча думаю все нормально буде, але шестірні поки не зберуться всі, то старого токарника краще не позбуватись)

Та він в мене й лишиться - для крупногабаритних та грубих робіт. Інша справа, що з'явиться нарешті можливість здати хоча б каретку та малу подачу в шліфовку і розібрати шпіндель на заміну підшипників. Ну а шестерен до 1с вроді як повний комплект - ціла скриня під ним з шестернями стоїть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є в мене такий станок з оригінальним мотором, коробки там нема а просто стоїть двигун постійного струму на 4,6квт, станок для чистових робіт, більше 3мм за прохід знімати не можливо бо вже струми доходять до 40ампер...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всем здравия!

Сразу извиняюсь за Болгарский суржик, но мне так удобнее.

Прочитав данную тему - не выдержал, зарегистрировался, поскольу тоже являюсь владельцем С1Е61А.

Не являюсь какимто супер специалистом и гадалкой, поэтому постараюсь ответить/написать то, что знаю...

1. В инете инфы не много но она есть. Аналоги С1Е61ПМ, С1Е61ВМ и УТ-16.

2. С1Е61А - это прицензионный станок "А" класса точности (согласно класификации и правил маркировки станков). Со стороны ЗБ, между продольными направляющими выбит номер, год и клас точности изготовленной станины (и да, класс точности станины к оборотам двигателя, и коробке отношения не имеет).

3. Коробки передач НЕТ (это + т.к. обороты можно менять в процессе работы). Есть коропка подач с гитарой - помоему можно резать всёооо.

4. Обороты регулируются двигателем и переключателем 1:8. Это практически как асинхронник + (новомодные) честотник но с обратной связью (инкодер). Тлько новомодные (асики + часики) существенно поигрывыют в мощности. С переходом на частотник особых проблем не вижу, в инете есть приметы с 1к62 прямо на шпиндель, но по 10мм снимать нельзя (а надо?).

Станок считаю просто супер (моё мнение), ИЖы нервно курят в сторонке... да есть некоторые неудобства, но они есть у каждого станка, нужна адоптация. Поскольку "А" сохраняются в отличном состоянии, считаю большой удачей купить такой станок, тем более, что ульуновцы серьезно выигрывают в цене, качеству, возможности и сохранности.

 

, alex_Z написав:

Є в мене такий станок з оригінальним мотором, коробки там нема а просто стоїть двигун постійного струму на 4,6квт, станок для чистових робіт, більше 3мм за прохід знімати не можливо бо вже струми доходять до 40ампер...

В ютубе есть видео парня из залесья, у него двиг. =220в 19,5А 3,8кв , подключон от ~220  он не жаловолся на мощность. 40А это не 75А. Данный станок комплектовался разными двигателями (у меня =220В 27,5А 5,3кв) и разными ПТО-М 230 и 115 - какой у Вас?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Anti написав:

Поскольку "А" сохраняются в отличном состоянии

Вони всі(не лише "А") зазвичай чудово збережені, я не буду вкотре повторюватись чому, писав тут на форумі 100500 разів) Мінуси ульянівців то наші з вами плюси, бо саме через ці мінуси вони такими дійшли до наших днів, але все це і накладає певні обмеження у використанні. Для домашньої майстерні, для чистових разових робіт, не для "гнати план" верстати варті уваги, але вони далекі від ідеалу і кому треба токарного "калашникова", яким би можна було робити все і по-всякому, при тому швидко - тим варто шукати щось інше.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку