ryazanovpavel69

Покупка С1Е61А. Особенности, подводные камни, нюансы...

58 повідомлень у цій темі

В 15.08.2020 в 22:20, ChDim сказал:

1. Шківи виточив нові під полі-клиновий ремінь профіль PJ (крок 2.34мм ) , бо старі були під полі-клиновий ремінь профіль профіль К (крок 2.4мм)

Ці ремені дуже дорогі (профіль К), та виробляє рашка.

Шків на шпинделі 130мм, шків на двигуні 100мм, передаточне  число 1-3.

Тобто при 50Гц на двигуні 730 об, а на шпинделі 561 оборот на  переборі 1:1, та 70 оборотів на переборі 1:8.

 

2. Оскільки в мене нема 0.4 (380v), я придбав Дніпровський частотник  3.3кВт з ККМ,  модель CFM210P – 3.3кВт (частотник Скалярний)

(https://acprivod.com.ua/product/preobrazovatel-chastoty-cfm210p-3-3kvt/)

 

З активним модулем ККМ він на низьких обертах дає практично весь крутящій момент, від 2Гц  до 60Гц.

 

Из FAQ пункт 1.22 (https://acprivod.com.ua/faq/)

 

1.Поскольку напряжение на шине повышено по сравнению со стандартным, общепромышленный двигатель не теряет крутящего момента до частоты 60Гц, что позволяет получить с него мощность примерно на 20% больше номинала без перегрева мотора и каких-либо других отрицательных последствий.

 

2.По сути это  повышающий преобразователь напряжения, который работает в широком диапазоне входных напряжений (170…260Вольт), а на выходе формирует всегда стабильное  постоянное напряжение 390Вольт.

 

Споживання верстата при обробці сталі  D 50мм   зняття 5мм на радіусі було не більше 1.2 кВт по 224V.

Маслостанция двигун 250Вт (140Вт коли працює), двигун охолодження 150Вт (800кубов. на годину), контактор, та основній двигун 4кВт.

 

3. Я вибирав двигун з високим крутящім моментом. 

Верстат придбав без двигуна, рідний був на постійний струм , та з величезною шафою управління.

Моторна плита була рідна.

 

4. На супорті  плунжера НЕМА, постійна подача мастила.

З часом можливо встановлю.

Весь верстат, всі вузли повністю перемивалися та перевірялися, Все працює!

В шпинделі були замінені підшипники на нові, шпиндельний 2го класу 1ГПЗ, задній упорний 2го класу 1ГПЗ, радіально упорний 4го класу.

 

5. Маслостанціі НЕ було.

Я іі зробив з насосу НШ10  та двигуна 250Ват,

Зробив еластичну муфту, та регульований редукційний клапан зброса зайвого мастила.

Мастило И20.

Також зробив доп. канал на змащення заднего упорного підшипника, та доп трубку в ПБ для змащення переднього підшипника шківа.

Маслостанція працює від частотника на 30Гц. (тиха та комфортно)

6. Сож покіщо НЕ робив.

7. Відео обов'язково зніму.

 

 

 

 

 

Підскажіть будь ласка де брали підшипники? Можна в лс...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Dyaday_Roma написав:

Підскажіть будь ласка де брали підшипники? Можна в лс...

Доброго дня, яки само?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подшипник 2-3182114

Подшипник 4-46209 Е

или 

Подшипник 5-8110 (4-8110)

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, ChDim сказал:

Подшипник 2-3182114

Подшипник 4-46209 Е

или 

Подшипник 5-8110 (4-8110)

Так, саме ці...

Ви пишете: "В шпинделі були замінені підшипники на нові, шпиндельний 2го класу 1ГПЗ, задній упорний 2го класу 1ГПЗ, радіально упорний 4го класу"

Підскажіть, будь ласка, де купували, щоб вони були реально другого класу...

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні!

Підніму тему, бо ніякої більш подібної не знайшов.

Якщо десь прозівав, буду вдячний за наводку.

Власне питання до тих хто тут відписувався:

Є в когось паспорт на станок 1Е62А?

Поділіться будь ласка, буду вдячний.

Змінено користувачем MW_Lab
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Героям Слава!

А що існує верстат 1Е62А? Чи це описка?

Як що мається на увазі С1Е61А, то в інеті паспорта саме на нього на жаль нема. Верстати 1Е61ВМ, 1Е61ПМ, 1Е61ПМа, 1Е61ПМФ3, С1Е61ВМ, С1Е61ПМ, С1Е61А, УТ16П, УТ16В, УТ16ВМ, УТ16ПМ, УТ16ВМТ, УТ16ПМТ є "ідентичні" за винятком коробки (привода), електрики, класу підшипників та якості виготовлення.

 

Можу дати книгу на ПТО-М-230-32 (С1Е61А)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку