33 сообщения в этой теме

Вітаю шановне панство на данному чудовому і довгоочікуваному ресурсі! :)

В цій темі попоную ділитися досвідом та напрацюваннями по темі ручної дугової зварки металів. 

Адже відомо що хто вміє варити РДЗ(ручним дуговим зварюванням), тому легше перейти на інші види, 

такі як полуавтоматичне зварювання, зварювання неплавким електрдом в захисному середовищі аргону, і т.д. 

Тобто, РДЗ - основа основ такого надзвичайно цікавого і корисного процесу, як зварювання.

Поїхали! 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тема интересная. Пробуют варить многие ,а варит один. Тоже буду следить за темой.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так, в інтернеті дуже багато інформації. Я теж планую зняти тематичні ролики. 

Поки що міркую як це краще зробити. Але, тут ви можете запитати й отримати інформацію 

по своєму питанню. Буває так, що чогось не зрозумів, а спитати ніколи. Я постараюсь відповідати 

якомога швидше. Є досвід, слава Богу. :)

Ось мій канал, на якому будуть відяшки. Там уже трохи є по котлу, і "соковижималка".

Так що, є питання - ласкаво просимо! Навіть, можете написати на яку тему записати відео.

http://www.youtube.com/channel/UCT3gvD9us1a2LE2goidzAmw

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Никогда не варил нержавейку.

может кто подскажет какие надежные электроды хорошие приобрести? сварка инвертором, постоянка но если надо найду и транс для переменки.

Варить надо нержу пищевую толщиной 1-2мм (ротор для медогонки).

толщина электродов, тип? пару советов для чайника в этом деле. Буду очень благодарен за советы.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я в сварке полный 0 но хочу варить цветные и тонкостенные металлы. Аппарат купить не проблема, проблема им пользоваться, тоесть боюсь что не получится и он будет пылится на полке. Вопрос стоит ли вообще брать его, сложно варить ТИГом (немного умею варить обычной рдс) или не стоит выбрасывать на ветер 10к+ грн?  Варить хочу для себя как хобби но в планах подрабатывать на этом. Возможно ли ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
29 минут назад, Jeckripper сказал:

Я в сварке полный 0 но хочу варить цветные и тонкостенные металлы. Аппарат купить не проблема, проблема им пользоваться, тоесть боюсь что не получится и он будет пылится на полке. Вопрос стоит ли вообще брать его, сложно варить ТИГом (немного умею варить обычной рдс) или не стоит выбрасывать на ветер 10к+ грн?  Варить хочу для себя как хобби но в планах подрабатывать на этом. Возможно ли ?

Если есть руки, желание и хоть небольшое понимание процессов, что происходят во время сварки и что на них влияет, то вообще ничего сложного.

Конечно же варить (учиться) надо начинать с РДС, так как она дает именно те навыки, умение поджигать дугу, мышечная память, задержка дыхания, синхронизация опускания маски и начала сварки и т.д., которые необходимы новичку. Дальше проще, переход на ПА - за неделю вы уже гуру. Следующий этап это ТИГ - нержа и цвет металлы,  потом алюминька и его сплавы.

Современные сварочные (теже ТИГи с РДС) ушли очень далеко вперед, программируемые, с кучей настроек. Помогают отчасти заменить отсутсвие опыта и кривось рук. Тоже самое и про маски - если лень откидывать, нету опыта и желания - тогда хамелеон, но хотя бы из среднего ценового диапазона. По поводу ПА, тут выбор как и ТИГов очень велик, большой разброс по параметрам и ценам - если варить планируете метконструкции в больших объемах - то нужен трехфазник с хорошей протяжкой и 5-м рукавом; если для дома для семьи с возможностью заработка - то можно в 300 у.е. уложиться, он же и подойдет для небольших СТО, где сварка вспомогательный инструмент.

Как ничинать - сначала попробовать поварить для себя (стеллажи, кронштейны и т.д. - в мастерской полно заданий на смарочную тематику; если ТИГ - сварите пару бачков, рукомойников из нж), если получается (а оно таки получится) - начинать брать заказы среди друзей и близких, а дальше - куда кривая украинской мечты выведет.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ПА у тестя есть пробовал им варить необычно что надо кнопку нажимать) а так каряво но держится вобщем понятно что нужен опыт но в связи с отсутствием времени не получается его обрести а аппарат хочется как ребенку))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Потрібно зварити нержу мартенситного класу, з апаратури є ПА і балон з міксом 20% СО2/80% Аргон. Підкажіть яку марку дроту вибрати.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#101894 Опубликовано: (изменено)

4 минуты назад, uniteks715 сказал:

Потрібно зварити нержу мартенситного класу, з апаратури є ПА і балон з міксом 20% СО2/80% Аргон. Підкажіть яку марку дроту вибрати.

Для начала нужен чистый аргон, потом знать марку н/ж если хотите точно подобрать присадку (хотя для ПА их выбор невелик).

Исли работа эпизодическая - мой вам совет - отдайте аргонщику на сторону, катушка даже 1кг уже под 300 грн. выйдет, + с протяжкой и рукавом могут быть проблемы, нержа тянеться через него по другому, + сварка н/ж ПА отличается от сварки им же н/ж (большие капли н/ж присадки - против струйного пересона железа в случае сварки в смеси)

Изменено пользователем Владимир Металл
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вобщем психонул и заказал tesla tig/mag 250 igbt как считаете нормальный аппарат? И ещё вопрос на сколько хватает балкона аргона?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Маю інвертор SSVA Samuraj mini. Вчуся методом проб і помилок. Варю невідповідальні речі для власних потреб: столи, кронштейни. Ніяк не можу підібрати відповідні електроди. Багато шлаку утворюється, а від цього весь наплавлений метал в пухирях. Поясніть, яка різниця між АНО 21 та АНО 36. Найбільше сподобалися електроди фірми Моноліт. Підкажіть, на що звернути увагу, що почитати - подивитися.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
40 минут назад, Бескид сказал:

Найбільше сподобалися електроди фірми Моноліт. Підкажіть, на що звернути увагу, що почитати - подивитися.

Це так собі электроди, але за ту ціну альтернативи нема. Тренуйтеся варити єлектродами з луговим покриттям. Це такі маркі УОНІ-13-45, УОНІ-13-55, ДСК. А якщо іноземні то 7018. Торгові марки ESAB, Linkoln, Bohler. Останні мені особливо подобаються. У Есаба здаеться своя маркіровка, але розібратися можна. Поварите ними - прозріете. Рутілові (АНО 21 та АНО 36 та МР-3 і подібні) подобатися перестануть. Десь і рутілові бувають потрібні, але то так.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Маю такий самий аппарат як і у вас. Він без проблем працює з любими електродами, добре підпалюються навіть вологі, не кажучи вже про УОНИ і т.п. Все що попадається під руку спалюється без проблем. У вас зашлакованість шва скоріш за все від того, що ви без досвіду неправильно водите електродом під час зварки. Це найбільш розповсюджена помилка тих хто починає. Подивіться ролики на ютубі, там їх вистачає. І практика, практика і ще раз практика. 

Доречі, рекомендую до самурая доробити або придбати подаючий пристрій, будете мати ще й  напівавтомат для домашніх потреб.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Бескид сказал:

Маю інвертор SSVA Samuraj mini. Вчуся методом проб і помилок. Варю невідповідальні речі для власних потреб: столи, кронштейни. Ніяк не можу підібрати відповідні електроди. Багато шлаку утворюється, а від цього весь наплавлений метал в пухирях. Поясніть, яка різниця між АНО 21 та АНО 36. Найбільше сподобалися електроди фірми Моноліт. Підкажіть, на що звернути увагу, що почитати - подивитися.

Варить качественно можно любыми електродами, при правильном подборе режима сварки, обработке кромок и обезательном наличии зазора! Поэксперементируйте, по возможности, с положением  сварного шва. При необходимости глубокого провара я (к примеру) ставлю деталь вертикально и варю с низу в верх остриём електродами вверх, надо размазать переварачиваю в горизонт деталь и меняю угол електрода до наоборот, в потолочных швах сложнее пробуйте избегать. Прогревайте края метала, а середину ванны проскакивайте быстрее. Во внутренних углах всегда шлакует, поэтому по возможности переверните деталь чтобы шлак стекал на сваренный стык! А вообще тема достаточно обширная, нужна практика!

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Дядя Уєф сказал:

Тренуйтеся варити єлектродами з луговим покриттям. Це такі маркі УОНІ-13-45, УОНІ-13-55, ДСК. А якщо іноземні то 7018. Торгові марки ESAB, Linkoln, Bohler. Останні мені особливо подобаються. У Есаба здаеться своя маркіровка, але розібратися можна. Поварите ними - прозріете. Рутілові (АНО 21 та АНО 36 та МР-3 і подібні) подобатися перестануть. Десь і рутілові бувають потрібні, але то так.

Повністю згідний. Для зварювання потрібна якісна підготовка деталей (чистота, підготовка кромок, відсутність ржі, мастил). Але все це компенсується якістю шва. Шлак ніби скляний відпадає сам частково. Важливо використовувати сухі електроди. Я сушу і замотую по 20-30 шт у харчову ПЕ плівку. Рутилові електроди використовую у 5% випадків, якщо щось тонке.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 18.03.2018 в 12:06, Amigo1982 сказал:

Варить надо нержу пищевую толщиной 1-2мм (ротор для медогонки).

толщина электродов, тип?

Tig! Особливістю корозійностійких сталей є низька теплопровідність, - відвід тепла від зони зварювання, - швидкість кристалізаціі зварювальноі ванни. Як наслідок прожог. То аналогічно до краплі води, чим більша, тим слабше тримається. Тому електродом зварюю при товщині металу від 3мм.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Всім дякую за поради. Спробую УОНІ, переконаюся.

 

@Slesh_ Думав про подаюче, але гроші... А ви його доробили ? Варто було? Від SSVA, чи саморобне?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Бескид сказал:


@Slesh_ Думав про подаюче, але гроші... А ви його доробили ? Варто було? Від SSVA, чи саморобне?

Подаюче робив сам. Складного там нічого немає. Основні затрати при цьому підуть на рукав та балон з редуктором. Подаюче від SSVA як на мене не коштує тих грошей, що за нього просять. Варто чи ні? Звичайно, що варто. Тепер навіть не знаю, як я без нього раніше працював. Електродом тепер зварюю значно рідше, якщо щось товстостінне трапляється. Для домашніх умов, те що треба.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, Slesh_ написав:

 Для домашніх умов, те що треба.

Треба подумати...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Всім доброго часу доби!

Питання до знавців. Зварив у гараж сходи з швеллера 100 до нього приварював кутник 50 як поличку до якої прикрутиться, згодом, сходинка із дерева. Через брак досвіду  варив суцільним швом. Як результат - швеллер потягнуло дугою на зовні. Яким чином можна виправити ситуацію? Я так розумію, що шов потягнув метал і утворився поверхневий натяг. Спробував наварити шви із зворотнього боку - наче ще більше вигнуло. Думаю ще над варіантом підрізати КШМ (болгаркою), але тоді полички під сходи можуть полізти і не варіант, що потраплю у площину.

Порадьте щось! Тільки, будь ласка, без фантастичних варіантів типу відвезти ковалю щоб викував рівно.

Всім дякую!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#116888 Опубликовано: (изменено)

В мене теж подібне було. Я з швелерів робив два двотаври. Посередині вставив перемичку з дошки, а краї стягнув стяжками з дроту. Вирівнялося ідеально. Головне потім ретельно закріпити. Ви можете вставити шпильку посередині і по краях. І тими шпильками вирівняти і так їх залишити.

Изменено пользователем Бескид
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Бескид сказал:

В мене теж подібне було. Я з швелерів робив два двотаври. Посередині вставив перемичку з дошки, а краї стягнув стяжками з дроту. Вирівнялося ідеально. Головне потім ретельно закріпити. Ви можете вставити шпильку посередині і по краях. І тими шпильками вирівняти і так їх залишити.

 

теж про таке подумав. мабуть так і зроблю

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 година назад, Kamilus написав:

 

теж про таке подумав. мабуть так і зроблю

В моєму випадку були швелери №8 довжиною 6м. Вони мали слугувати краями плит перекриття в гаражі. До них з одного боку приварював арматуру діаметром 10, тому їх і вигнуло дугою. Якщо в мене вийшло, то і вам вдасться!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Дядя Уєф написав:

Це такі маркі УОНІ-13-45, УОНІ-13-55, ДСК. А якщо іноземні то 7018. Торгові марки ESAB, Linkoln, Bohler.

Яку полярність люблять ті УОНІ? Мінус куди приєднувати?  І чи полярність має велике значення. Завжди приєдную Мінус до деталі, а тепер начитався про пряму та зворотню полярність і в голові каша :(

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас