33 сообщения в этой теме

7 минут назад, Бескид сказал:

Яку полярність люблять ті УОНІ?

Виключно зворотню. Тоб-то плюс на держаку, а мінус на глині. Як ви і робили завжди. Я вже й забув кому треба пряма, окрім зварки ТІГом.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Бескид написав:

Яку полярність люблять ті УОНІ? Мінус куди приєднувати?  І чи полярність має велике значення. Завжди приєдную Мінус до деталі, а тепер начитався про пряму та зворотню полярність і в голові каша :(

Постійний струм зворотньої полярності

https://youtu.be/uvc2wnQMKSQ

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 18.03.2018 в 12:06, Amigo1982 сказал:

Никогда не варил нержавейку.

может кто подскажет какие надежные электроды хорошие приобрести? сварка инвертором, постоянка но если надо найду и транс для переменки.

Варить надо нержу пищевую толщиной 1-2мм (ротор для медогонки).

толщина электродов, тип? пару советов для чайника в этом деле. Буду очень благодарен за советы.

Варить нержавейку вообще не проблема, она варится лучше черного металла. Только одно но - должна быть очень хорошая постоянка!!! Тяжеловато варить нержавейку меньше 1 мм (кстати все варю электродом 3 мм), пробовал 2 мм не нравится. Очень быстро горит электрод. На современных инверторах пробовал (5-6 моделей) не понравилось качество шва, прилепить можно , но герметичный, красивый шов - нет. У меня старый, трансформаторный,  однофазный, диодный мост , дроссель. Сейчас собираю трехфазный.  

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#116915 Опубликовано: (изменено)

В 18.03.2018 в 12:06, Amigo1982 сказал:

Никогда не варил нержавейку...

Ищите электроды FOX SAS 2-A 347-17E19 9Nb R бывают 2 мм., 2,5 мм. Вам лучше двойка. Варю обычным инвертором на токе 50...60 А. Главный совет - дотянуться до металла, остальное электрод сделает сам.:D Да, и осторожно, шлак отлетает сам шо пуля. Очки одевайте обязательно.

Изменено пользователем Майкл Пенс
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

прохання допомогти порадою! Чи варто гратись із зварюванням деталей лещат? Фото в темі 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Kamilus написав:

прохання допомогти порадою! Чи варто гратись із зварюванням деталей лещат? Фото в темі 

Думаю, що варта, тим паче, що судячи по профілю ви знаходитесь в столиці, де без проблем можна купити всі відповідні матеріали. Тут люди навіть з віддалених гірських аулів замовляють матеріали та пробують варити )))) Навіть при любих наслідках зварювання залишиться досвід в зварці чавуну, що також являється позитивом.

 Удачі!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, IMP сказал:

Думаю, що варта, тим паче, що судячи по профілю ви знаходитесь в столиці, де без проблем можна купити всі відповідні матеріали. Тут люди навіть з віддалених гірських аулів замовляють матеріали та пробують варити )))) Навіть при любих наслідках зварювання залишиться досвід в зварці чавуну, що також являється позитивом.

 Удачі!

Дякую. але сам ще не готовий до такої відповідальної роботи. Суть питання в тому, чи зварка не зробить ті деталі крихкими і вони зможуть працювати за призначенням? Один товариш каже, що не має сенсу варити подвижну губку, бо тріщина - результат браку при відливці заготовки. І воно знову там трісне. Хотілось би почути ще пару думок з цього приводу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Kamilus написав:

Дякую. але сам ще не готовий до такої відповідальної роботи.

Я б не сказав. що це така вже відповідальна робота. ...Відповідальною роботою було б якби ви варили скажемо рухомий склад метрополітену, коли б у випадку неякісного зварювання деталь тріснула, що б потягнуло аварію... зі всіма наслідками. А так, як я вже писав, в любому випадку залишиться досвід та навики.... які вже навіть не пробухаєш ..:D

 

, Kamilus написав:

Суть питання в тому, чи зварка не зробить ті деталі крихкими і вони зможуть працювати за призначенням?

Не думаю, що ремонт дуже вплине на крихкість. Деталі і до ремонту мали досить крихку структуру, як і більшість чавунів.

 

, Kamilus написав:

Один товариш каже, що не має сенсу варити подвижну губку, бо тріщина - результат браку при відливці заготовки. І воно знову там трісне.

Якщо правильно заварити, то не думаю, що губка трісне. В тому місці не такі вже й великі навантаження.  Якщо надумаєте варити, в любому випадку,  обов'язково не забудьте засвердлити трохи далі від кінця тріщини.

 

, Kamilus написав:

Хотілось би почути ще пару думок з цього приводу.

Все залежить від того, чим ви думаєте зварювати і які для цього є можливості. Особисто я б пробував варити деталь на гарячо. Цей спосіб більш бюджетний. Взагалі, на форумі існує тема про зварювання чавуну, де трохи описано, як способи, так і матеріали. В любому випадку потрібно дотримуватись деяких технологій, бо на мою думку, нехтування ними часто і приводить до виникнення браку.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас