NASCAR

Свіжий подих для СФ68ПФ3

29 повідомлень у цій темі

Приймайте у сім'ю ЧПК черговий проект на базі СФ68ПФ3

Трішки передісторії.

Давно хотів собі фрезерний станок, постійного не вистачало його участі у моїх хобійних проектах. Ходив, придивлявся, читав... чітко розумів що хочу ЧПК станок, та і профіль мій - ІТ, тому хотілось покерувати залізом натисканням кнопок, а не крутінням штурвалів.

Облизувався на станок 67к25 і ледве був уже не купив такого під модернізацію, але мене випередили, станок поїхав до іншої людини.... сказати що мене це засмутило - нічого не сказати, і я вирішив діяти... зв'язався із декількома продавцями станків, розповів свої побажання і почав чекати, паралельно створив тему і у нас на форумі.

І буквально у той же день що я розмістив об"яву про пошук 67к25, мені написав наш форумчанин із пропозицією купити куди краще варіант під ЧПК, саме СФ68ПФ3. Я відразу ж почав шукати інформацію у інтернеті що ж це за звір... але не так багато написано про цей станок, який, судячи із мої спостережень, та і коментарів продавця, дуже схожий на MAHO MH 700... але по полю обробки він його перепльовує явно.

 

Одним словом - зустрічайте

IMG_20200430_172240.jpg

IMG_20200429_151814.jpg

 

Чесно - я не очікував що станок буде настільки великим по габаритах.... хоча ні, не сам станок, а додаткове обладнання до нього... шафа із ЧПК платами, шафа із електронікою для головного приводу (на скільки я зрозумів)

Завантажили станок на платформу маніпулятора і повезли ми його туди де він буде знаходитись і модернізовуватись...

Тепер декілька слів про стан станку... працював він не довго, як і зазвичай, система ЧПК дала збій і станок встав... приїхали люди щоб поремонтувати, забрали дещь із шкафу керування і все, на цьому ремонт закінчився. Класичний варіатн, я так розумію))

Фото направляючих станка

Вісь Х -

IMG_20200430_172314.jpg

 

Вісь Y -

IMG_20200430_190700.jpg

 

Ну і вісь Z -

 

IMG_20200430_195912.jpg

 

Як бачимо напрвляючі у дуже гарному стані... саме те що я і шукав. Станок під модернізацію із гарною геометрією!

А тепер те на що я не надіявся, але у результаті отримав -

ШВП на усіх осях... щоправда які кроки у них я не знаю, досі не знайшов паспорту на станок.

Лінійки на усіх осях. Щоправда, думаю, вони будуть замінені мною на сучасні китайські із роздільною здатністю 0.001 мм... чи не варто?

Ось що стоїть у мене на осі Х -

IMG_20200430_190711.jpg

 

На двух інших встановлені лінійки -

IMG_20200430_192413.jpg

 

На станку встановлена централізована система мащення, на базі мастильної станції "И-СЭ 2,5/0,5"

Також писутня гідростанція, для зажиму-розжиму інструменту, можливо і іще для якихось цілей вона слугувала, але я покищо не знаю для яких...

 

IMG_20200430_181618.jpg

IMG_20200501_173959.jpg

 

Двигуни на осях Х та Z встановлені

IMG_20200430_184242.jpg

 

А ось вісь Y тягає велетенський ВЭМ 225 із гальмом

IMG_20200430_172329.jpg

Коли я його відкрив я побачив що станок дійсно не багато попрацював

IMG_20200430_201034.jpg

 

Ну і двигун шпінделя - монстр на 8 кВт %)

IMG_20200501_164119.jpg

 

Передача на осі іде через ремінні передачі на усіх осях... на осі Z, на скільки я зміг побачити, передача ніби 1х1

IMG_20200430_195643.jpg

Саме найбільше передаточне відношення це на осі Y. На вигляд там більше 1х4, здоровенний шків крутить швп осі...

 

Одним словом станок дійсно не поганий, у плані задумки... виконання місцями відверто підводить... недорізані різьби, пересвердлені отвори, бо із першого разу не змогли попасти... усі гвинти під заміну, таке враження що їх брали виключно браковані... усі криві, косі, недопрошиті шестигранники, криво нарізані різьби на болтах... ну і іще одне - скребки... добре що станок не працював, інакше б йому швидко прийшов пушний звір -

IMG_20200430_190949.jpg

 

А тепер моє бачення ситуації на даний момент. Відразу варто обмовитись, що для мене металообробка це хоббі, в побудові ЧПК я абсолютний нуль, але вмію швидко навчатись ;)

Заміна двигунів на сучасні сервоприводи, використовуючи уже існуючі на станку ремні і шківи. Шківи доведеться тільки завтулити, бо діаметри валів там явного більше ніж на сервах, що я планую встановлювати.

По потужності сервоприводів. На осі Х та Z планую встановити 750Вт сервомотори

На вісь Y - 1.5 кВт і із гальмом. Оскільки гідрозажимів осей, на скільки я покищо бачу - немає... + можливо пневморозвантаження осі. Спершу думав противовіс, але там вага явно більше 400 кг набігає...

От тільки чи потягне 1.5 кВт... те що я бачу, мають крутящий момент куди нижче ніж той що написано на рідному двигуні...

+ які серви краще брати, якого виробника?

 

Система ЧПК - буде змінена або на якусь китайську стійку, або на kflop. Ви запитаєте чому саме kflop? Усе дуже просто - чомусь мені ця назва сподобалась... на сучасному рівні розумінь як це усе працює, я ніякої інакшої відповіді дати не в змозі...

Кільксть осей - для старту це буде 3 осі, можливо відразу 4 (шпіндель), а у майбутньому планую 6 осей, щоб можна було гризти алюміній... але це далекі плани, покищо їх не беремо до уваги.

Проте система ЧПУ повинна вміти керувати 6 осями іще і автоматичною зміною інструменту... ( судячи із всього kflop-у вистачить входів та виходів, для цього )

Двигун на шпіндель - напевно кіловата 3, асинхронник, керування векторним частотником із зворотнім зв"язком + енкодер, щоб зробити із шпінделя вісь? А можливо і узагалі інакший шпіндель+серва, хотілось би побільше обретів (хоча досі не знаю які максимальні оберти має існуючий шпіндель), але покищо не знаю як це усе корелюється із максимальними швидкосями переміщень осей і можливими траекторіями... одним словом не розумію чи потрібно мені це і чи переживе такі знущання станок...

 

От ніби коротко про усі плани розповів. Буду НАДЗВИЧАЙНО радий почути від більш досвідчених форумчан, зауваження та думки стосовно моїх ідей...

Станок буде будуватись не швидко, але систематично)

 

П.С. усе що є у комплекті із станком по електроніці продаю. Двигуни, привода, шкафи, пульт (тільки залишу собі галетні перемикачі та кнопки)

Можливо комусь щось потрібне від цього звіра ;) звертайтесь, не соромтесь ;)

 

IMG_20200430_172251.jpg

IMG_20200430_205518.jpg

 

 

 

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю, набагато краща база за 67к25. Які ходи? 

Вісь У це аи маєте на увазі стіл вверх вниз? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З приводу збірки самого версттау

 Всі верстати луганского заводу зібрані за допомогою кувалди і лівої ноги. Тому раджу розбирати в щент.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, olkogr сказал:

Вітаю, набагато краща база за 67к25. Які ходи? 

Дякую ;)

Ходи наступні :

Х - 750

У - 460

Z - 500

Це виключно те що було нацарапано на кабінеті, типу як шпаргалка.

IMG_20200430_172258.jpg

 

Але коли я сам міряв вісь Z - там явно можна проїхати 520 мм... можливо це для безпеки вкрали по 10 мм із кожного боку, щоб встигла вісь зупинитись після наїзду на кінцевик...

По інших осях не скажу покищо...

 

16 минут назад, olkogr сказал:

Вісь У це аи маєте на увазі стіл вверх вниз? 

Саме так. Вона так і на пульті обізвана ніби

 

13 минуты назад, olkogr сказал:

Всі верстати луганского заводу зібрані за допомогою кувалди і лівої ноги. Тому раджу розбирати в щент.

Да, я уже зрозумів що це обов"язково, та і так чи інакше потрібно усе передивитись, перемити, перемазати) Різьби дорізати, пересвердлити певні моменти... ну і звісно ж все гарно пофарбувати. А то зняв щиток, а там фарбою і не пахло... корозія процвітає...

Змінено користувачем NASCAR
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Саме головне систему змащування передивись, здебільшого половина каналів забита. Якщо тут імпульсне система змащування вам посчастило. 

Ходи суперові. Для майстерні саме те, враховуючи чо верстат інструментальний і точний. Якщо поставите лінійки сучасні і пожружите з кейфлопом то буде бомба.  

КГП там теж можуть бути з підставою. 

Якщо залишите гідростанцвю, то раджу розвантаження стола гідравлічні зробити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поздравляю с приобретением!

Хотел Вас поправить по поводу названия осей, присмотрелся на пульт, удивился). Принято считать ось Z - противоположной торцу шпинделя.

По поводу мотора шпинделя, мне кажется выгодней и проще смотреть в сторону сервопривода с возможностью управления +-10В, но это мне логика подсказывает, опыт не наработан)

Змінено користувачем ZkostyaZ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, olkogr сказал:

Саме головне систему змащування передивись, здебільшого половина каналів забита. Якщо тут імпульсне система змащування вам посчастило. 

Ну ніби як імпульсна... стоять "питатели" ніби, стоїть станція -

IMG_20200430_210233.jpg

 

10 минут назад, olkogr сказал:

Для майстерні саме те, враховуючи чо верстат інструментальний і точний. Якщо поставите лінійки сучасні і пожружите з кейфлопом то буде бомба.  

Да, катав мікронним індикатором по рамочному рівневі 0.02 мм/м, так стрілка індикатора відхилялась у пару мікрон... і то у межах допуску самого рівня, я б сказав... не дуже зручно крутити осі, руками, а то я б іще раз переміряв... + потрібно купити лінійку лекальну, для цього.

Хрести також дивився - стрілка також на пару мікрон тільки гуляла... а на хресті Х-Z - узагалі мовчала... у мене навіть закралась думка що не справний індикатор мікронний...

 

14 минуты назад, olkogr сказал:

Якщо залишите гідростанцвю, то раджу розвантаження стола гідравлічні зробити. 

хм, а це також ідея... так, покищо маслостанцію планую лишити... там двигун 1.1 кВт стоїть, іще і гідроакумулятор є, не буде постійно гудіти... Потрібно тільки подивитись скільки давить насос... гідророзвантаження це дуже цікава ідея... але як вона по швидкості роботи?

 

11 минуту назад, ZkostyaZ сказал:

Поздравляю с приобретением!

Хотел Вас поправить по поводу названия осей, присмотрелся на пульт, удивился). Принято считать ось Z - противоположной торцу шпинделя.

Дякую)

Так, я також завжди думав що вісь Z це та що їздить вгору/вниз, а тут відбувся когнітивний дисонанс))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, olkogr сказал:

КГП там теж можуть бути з підставою. 

А що може бути із КГП? Куди подивитись?)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NASCAR написав:

але як вона по швидкості роботи?

Самі гідроцилвдри без проблем і 50м їздять. Розрахуйте від тиску обєм циліндра, думаю там вам два піде поставити. Далі від макс подач, максимальний розхід масла. Згідно нього січення трубопроводів і перепускного клапана. Якщо гвдростанція з аккумулятором то взагалі ідеально. 

, NASCAR написав:

А що може бути із КГП? Куди подивитись?)

Може бути що завгодно, погані опори, криво броблена, кульки кубики... Корозія. 

Доречі приділіть увазі опорам підшипниковим, їх конструкції і змащуванні. 

 

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

KFlop гарне діло, штука багато вміє якщо ви вмієте у С++ та маєте хист до програмування ) ну і він зможе реалізувати зворотній зв'язок по лінійкам стола та енкодерів приводів. що до кетайскіх - прості не витягнут всіх плюшек з цього верстата, серьйозні не дуже бюджетні. що до родних приводів - 750Вт серва витягне цей верстат зважаючи що він на направляючих ковзання? є кияні з Диада груп вони пропонують сервоприводи власні для старих двигунів. керування по степу або +/-10Вольт. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю з чудовим донором! Лінійки може і не доведеться міняти, якщо вони живі. Емблема натякає, що вони можуть бути імпортні, тоді підшипники цілком могли дожити. Якщо рідні видають поширений сигнал - ТТЛ чи RS 422, що можна перевірити навіть мультиметром, їх буде дуже просто завести в кфлоп. І роздільна здатність там не повинна бути гіршою за 0.005 мм, а може вони і мікронні.

І мотори. Якщо бюджет гумовий і маєш хмару часу, можна все абсолютно поміняти на нове, та подумай над їх використанням. Вони вже зі шківами і на кронштейнах. Раніше читав, що для щіточних серв на ебеї є купа недорогих приводів, головне придумати їм живлення. В шафі залишились їх трансформатори? Зі зворотнім зв'язком по лінійках вони приїдуть в позицію точно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поздравляю. Китайскую стойку можно конечно, но они не поддерживают линейки, точнее, завести их можно, но только в качестве показометра, по флопу не скажу - не знаком. Проще капить сервопаки и сервы что поддерживают линейки и завести в них - delta asda-a2 например. Моторі нужно считать - есть формулы для расчета винтов в зависимости от нагрузки и там же считается крутящий момент моторов. https://www.thomsonlinear.com/downloads/articles/Selecting_Sizing_Ball_Screw_Drives_taen.pdf

 

момент нужен 4.55 для винта с шагом 5мм, серва 1 кВт 4.77 номинальный. 8 пиковый. Но мотор на игреке 500 оборотов проде, так что если через ремень - вполне хватит

Змінено користувачем mikhail80
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Наливайко сказал:

В шафі залишились їх трансформатори?

Да остались. Я тоже думал, что проще под существующие двигателя купить импортные привода.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, olkogr сказал:

Самі гідроцилвдри без проблем і 50м їздять. Розрахуйте від тиску обєм циліндра, думаю там вам два піде поставити. Далі від макс подач, максимальний розхід масла. Згідно нього січення трубопроводів і перепускного клапана. Якщо гвдростанція з аккумулятором то взагалі ідеально. 

 

Потрібно буде сьогодні подивитись що там за станція стоїть, можливо вона якась типова...

На рахунок швидкостей, а скільки можуть ганяти такі направляючі як у мене? Я на скільки бачу вони чугунні, але якась дивна конструкція... таке враження що вони виготовлені окремо, напевно підкалені, а потім встановленя на станину через якісь болти, чи що... на усіх напрвляйках є ніби заглушки круглі, їх чітко видно на фото

 

13 часа назад, olkogr сказал:

Може бути що завгодно, погані опори, криво броблена, кульки кубики... Корозія. 

Доречі приділіть увазі опорам підшипниковим, їх конструкції і змащуванні. 

Так, це усе буде передивлятись і аналізуватись. Але коли зроблю кранбалку у гаражі, в якому зараз стоїть станок. Я думав краном автомобільним розберу його, а ні... надто важкий і високий станок... хочу кранбалку на весь гаражик, де стоїть станок... а це 5 м. на 2.7 м. Навантаження розрахункове на балку 1т. Надіюсь вистачить щоб усе розібрати без танців із бубном...

 

12 часа назад, CAXAP сказал:

KFlop гарне діло, штука багато вміє якщо ви вмієте у С++ та маєте хист до програмування ) ну і він зможе реалізувати зворотній зв'язок по лінійкам стола та енкодерів приводів. що до кетайскіх - прості не витягнут всіх плюшек з цього верстата, серьйозні не дуже бюджетні. що до родних приводів - 750Вт серва витягне цей верстат зважаючи що він на направляючих ковзання? є кияні з Диада груп вони пропонують сервоприводи власні для старих двигунів. керування по степу або +/-10Вольт. 

Ну колись в студенстські роки я розважався із С++ , але сказати щоб я його знав - ні) Можна згадати звісно, я не думаю що там дуже складні алгоритми потрібно писати...

На рахунок осей Х та Y ( по загальноприйнятій практиці назва осей) - я можу легко їх ганяти шуруповертом але момент у малютки (Hitachi DS10DAL) під 40 Нм

По старих двигунах... я не думаю що це гарна ідея, надто вони злі, ці мотори, а я до усього іншого планую запустити станок від 1Ф 220... для початку... у тому гаражі де стоїть станок я можу із 1Ф взяти біля 40А, тобто близько 9 квт сумарної потужності...

 

2 часа назад, Наливайко сказал:

Вітаю з чудовим донором! Лінійки може і не доведеться міняти, якщо вони живі. Емблема натякає, що вони можуть бути імпортні, тоді підшипники цілком могли дожити. Якщо рідні видають поширений сигнал - ТТЛ чи RS 422, що можна перевірити навіть мультиметром, їх буде дуже просто завести в кфлоп. І роздільна здатність там не повинна бути гіршою за 0.005 мм, а може вони і мікронні.

Дякую, я сам не натішусь придбаним верстатом))) він перекриває усі мої бажання на даному етапі)

На осі Х стоїть імпортна лінійка,на ній написано 20 мкм, судячи із того що я читав там роздільна здатність таки 1 мкм (В исходном варианте получали по 5 импульсов на 20 мкм, т.к. канала два (sin & cos) - получаем 10 импульсов на 20 мкм, и считаем каждый передний и задний фронт - всего 20 перепадов уровня на 20 мкм. - цитата із російського чіпмейкеру)

Я думаю на решті осей також такого ж плану лінійки... але, на скільки легко їх буде завести у Кфлоп?) На скільки я розумію у них використовують доволі рідкісну систему керування... на виході маємо квадратурні сигнали синусоїдальної форми

Як їх можна перевірити тестером? Прямо так, без подачі на них живлення? І Кфлоп уміє працювати із такими сигналами, які віддають лінійки?

 

2 часа назад, Наливайко сказал:

І мотори. Якщо бюджет гумовий і маєш хмару часу, можна все абсолютно поміняти на нове, та подумай над їх використанням. Вони вже зі шківами і на кронштейнах. Раніше читав, що для щіточних серв на ебеї є купа недорогих приводів, головне придумати їм живлення. В шафі залишились їх трансформатори? Зі зворотнім зв'язком по лінійках вони приїдуть в позицію точно.

Як і всі я хочу вклавши меньше коштів отримати краще результат))) Морально я уже готовий на покупку нових серв.

Трансформатори у шафах є якісь. Сьогодні буду у майстерні - сфотографую вміст шаф

А от шківи і ремені я хочу лишити, просто надіти їх на нові серви. Кронштейни також не потрібно надто сильно переробляти, там можна обійтись виготовленням перехідних планшайб і все...

 

1 час назад, mikhail80 сказал:

Проще капить сервопаки и сервы что поддерживают линейки и завести в них - delta asda-a2 например. Моторі нужно считать - есть формулы для расчета винтов в зависимости от нагрузки и там же считается крутящий момент моторов. https://www.thomsonlinear.com/downloads/articles/Selecting_Sizing_Ball_Screw_Drives_taen.pdf

О, дякую за рекомендації,так, дійсно було б круто завести лінійки прямо у сервоконтролер. Зараз подивлюсь що це за звірі такі. Я так розумію їх можна придбати на Алі?

1 час назад, mikhail80 сказал:

момент нужен 4.55 для винта с шагом 5мм, серва 1 кВт 4.77 номинальный. 8 пиковый. Но мотор на игреке 500 оборотов проде, так что если через ремень - вполне хватит

Я тут дивився серви у китаї, і ніби, те що мені потрібно - https://aliexpress.ru/item/4000960592737.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.a05d7d8csTkGwn&algo_pvid=75041823-3d03-41f0-b268-ba28c5f27bbc&algo_expid=75041823-3d03-41f0-b268-ba28c5f27bbc-6&btsid=0b0a3f8115884151978532795e375d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Вот на картинке

Ha8a91b6449314f198d3c4ee5aed86bdeO.jpg

1.3 кВт - і має момент біля 23... тобто можна лишити повністю штатну редукцію, купивши тільки цей двигун, на вісь Z? Чи я щось не вірно розумію... ніяк не можу розібратись, однозначно, у маркуваннях цим двигунів...

 

1 час назад, Владимир 68 сказал:

Да остались. Я тоже думал, что проще под существующие двигателя купить импортные привода.

Покищо я не знайшов такі привода, щоб почитати що вони вміють. Штатні двигуни в дуже гарному стані, вони не працювали, їх можна лишити, якщо керувати ними вийде так же успішно як і сучасними сервами

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, NASCAR сказал:

Ну колись в студенстські роки я розважався із С++ , але сказати щоб я його знав - ні) Можна згадати звісно, я не думаю що там дуже складні алгоритми потрібно писати...

 

Там нескладно якщо просто завести верстат но флоп вміє у тонкощі і от там складно. Типа корекцій геометрії, MPG, незалежних від компа кнопок, циклів роботи з електронним щуром, модбаса чи то цикла жорсткого нарікання різьби. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NASCAR написав:

это в2 - они не поддерживают обратную связь. только А2

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NASCAR написав:

На рахунок швидкостей, а скільки можуть ганяти такі направляючі як у мене? Я на скільки бачу вони чугунні, але якась дивна конструкція... таке враження що вони виготовлені окремо, напевно підкалені, а потім встановленя на станину через якісь болти, чи що... на усіх напрвляйках є ніби заглушки круглі, їх чітко видно на фото

Це накладки, гартовані. Ганяти вони при правильному маслі 10м без проблем. 

, NASCAR написав:

кранбалку на весь гаражик

Є темка моя, теж робив, але ще недоробив). 

, NASCAR написав:

- я можу легко їх ганяти

Не ганяйте на сухо, а то отримаєте задири. Потім буде пізно. 

Якщо хочете зробити добре, то заводьте лінійки на кейфлоп. Що вони б там на виході не давали, є перетворювачі які виготовляються і Україні, вони навіть з резольверів ТТЛ роблять. Далі аналогом чи імпульсами керування приводами

Поставити діадовські приводи теж варіант. Трансформатори якщо є. Я їх використовую інколи. Коли двигуни дуже потужні стоять і їх заміна вилітає в копійку. При ваших же 4Нм я б подумав про сучасні приводи від міцубіші). 

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, mikhail80 сказал:

это в2 - они не поддерживают обратную связь. только А2

Зрозумів, шукав, але ті що знаходжу тільки 3000 об/хв, а мені потрібно меньше, щоб момент був на валу більше, я правильно розумію?

 

6 часов назад, olkogr сказал:

Не ганяйте на сухо, а то отримаєте задири. Потім буде пізно. 

Все дуже гарно змащую, перед цим. Протер і помазав усі напрвляйки, хай тепер стоїть чекає часу на розбирання

На рахунок лінійок - я здється знайшов три підсилювачі від лінійок, або ж це для енкодерів коробочки, потрібно буде відкрити їх і подивитись що там всередині, можливо вони і цілком робочі...

IMG_20200502_145955.jpg

IMG_20200502_145949.jpg

 

6 часов назад, olkogr сказал:

Поставити діадовські приводи теж варіант. Трансформатори якщо є. Я їх використовую інколи. Коли двигуни дуже потужні стоять і їх заміна вилітає в копійку. При ваших же 4Нм я б подумав про сучасні приводи від міцубіші). 

Ну чомусь і я схиляюсь до сучасних, вони і току меньше жеруть, а для мене це критичний параметр, на ряду із іншими.

А які моделі порекомендуєте, від мітсубіші, щоб можна було завести відразу і сигнали із лінійок у драйвери. Чи заводити все ж у кфлоп лінійки? Яка принципова різниця у цих двох підходях, та які плюси/мінуси обох реалізацій?

 

Роздивився сьогодні свою гідростанцію.

Модель - СВ-М1-10-Н-1,1-3

Давить - 6.3 МПа

Качає - 3 л./хв.

Має ємкість баку - 10 л.

 

Чи вистачить такого розходу для реалізації гідророзвантаження осі?

IMG_20200502_172555.jpg

 

Оцей бак збоку, у вигляді вогнегасника, це не гідроакумулятор? В нього заходить якась трубка знизу, а зверху нікуди не було підключено, ніби... Штатно, на цій моделі гідростанції, гідроакумулятора ніби немає, судячи по опису і фото із інтернету

 

IMG_20200502_172736.jpg

 

Іще цікавий момент із обертами шпінделя... або ж я чогось не розумію... на двигуні написано оберти 6000, і при цьому шків на двигуні має діаметр - 155 мм, а шків що крутить вал, який далі крутить шпіндель - 120 мм... виходить передаточне близько 1.3, тобто чисто теоретично привідний вал шпінделя крутиться із обертами 7800, хоча там всередині іще є якісь шестерні, потрібно буде порахувати передаточне...

Чи є ймовірність того що шпіндель що стоїть на станку крутить більше 3 тисяч об/хв?

 

+ придивився ретельніше до ШВП, зокрема на осі У. У самому ШВП є люфт, я б сказав градусів 3-5 можу крутити вал ШВП, а вісь стоїть + вал можна пошатати у самій гайці... люфт відчувається на руку дуже гарний, десятка-дві.

Придивився - гайка ніби має вибір люфта, але більш детально скажу уже коли розберу вузол...

 

Ну і обіцяні фото самих шаф -

IMG_20200502_145847.jpgIMG_20200502_145918.jpgIMG_20200502_150324.jpgIMG_20200502_150258.jpgIMG_20200502_150439.jpgIMG_20200502_150538.jpg

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NASCAR написав:

 

Ну і обіцяні фото самих шаф -

IMG_20200502_150324.jpg

 

 

 

 

 

Це на заводі так зробили? O.o

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що ви маєте на увазі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Питаю чи це заводський монтаж, бо виглядає що п"яний сліпий робив лівою ногою.... Хоча і решта недалеко втікло: і обробка і фарбування. 

І через раз хтось плаче над черговою руїною якогось заводу. "Какую страну прасрали!" Вибачте за ОФФтоп. Але очі на лоба вилазать, коли знаєш яке бабло було потрачено щоб здерти конструкцію, десятками НИИ розробити документацію і технологію, зробити таки того клона з заліза і так зібрати в фіналі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, ви не одні такі які дивлячись на це усе просто лишаєтесь у шоці і задаєте собі такі запитння - звідки у людей ростуть руки і голова...

Спілкуюсь часто із робочими колишніх заводів, фрезеровщиками, токарями, розточниками... так от одиниці знають що таке "культура роботи", а решта - брак гнали, і із гордістю про це заявляють...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NASCAR написав:

ті що знаходжу тільки 3000 об/хв, а мені потрібно меньше, щоб момент був на валу більше, я правильно розумію?

нет, момент на валу будет во всем диапазоне оборотов номинальных. Максимальные обороты с потерей момента 5000 у некоторых моделей. 500 без проблем будет работать. прежде чем покупать что-либо из приводов - скачайте юзер мануал для привода, для ЧПУ, частотника и тд. и попробуйте это все подключить так сказать "виртуально". Проблемы обычно именно в том чтоб понимать какой провод куда воткнуть и какую цифру выставить в том приборе в который воткнул, чтоб все работало как должно. Например с сервой - можно кучу времени потратить на поиски оптимальных настроек ПИД (и поиски этих самых настроек в инструкции) дешевых китайсках серв или потратить больше денег, но при этом будет возможность сделать автонастройку по доступному мануалу. Для меня лично второй способ удобнее и проще, так как нужен результат. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Почекайте з двигунами. Рлзберіться з КГП. Можливо таке що вони всі на викид. Кол. Вже оприділитесь з КГП і їх кроком тоді можна вибирати двигуни. Так як у вас всюди паски, то практично оберти серви ролі не грають, ви зможете все собі підлаштувати передатрчним числом шківів. 

У вас станція з гідроакумулятором (його теж потрібно перевірити чи заправлений). Тому її точно вистачить для гідрокомпенсації. А як не вистачить то його можна поставити більший. Порахуйте як я казав, об'єм масла який потрібен щоб стіл пройшов з низу в верх зі швидкістю 10м. І все стане ясно. 

По шпиндель, рлзбирайте дивіться, там має бути коробка швидкостей. З 3 діапазонами. Тоді зрозумієте що і як по обертах. 

Шафи разом з електронікою на викид, ну чи на продаж.... 

Якщо робити на діаді то трансформатори зберегти.... 

По кейфлопу, я б лінійки вів на нього. Тоді відкривається багато можливостей самого кейфлопу. 

 

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Надибав на просторах. 

Screenshot_20200503-004928.png

Screenshot_20200503-010951.png

Screenshot_20200503-005322.png

Screenshot_20200503-005953.png

Screenshot_20200503-005527.png

Screenshot_20200503-010608.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку