NASCAR

Свіжий подих для СФ68ПФ3

29 повідомлень у цій темі

Зрозумів, тоді спершу потрібно розібрати верстат, перемацати усі вузли, а потім уже купувати двигуни... заодно є час трішки розібратись у цих сервоприводах, розібратись у гідравліці і зрозуміти що за звір, цей kflop.

Так, я ці фото знайшов також, більше того, зв'язався із професором, хто вів ці проекти по розробці конструкторських креслень і він гарно знайомий із головним конструктором цього верстата Сіндєєвим Володимиром Івановичем. Як тільки буде можливість, коли закінчить ця пандемія, я маю надію роздобути певну інформацію про цей станок із перших вуст, так би мовити.

А поки потрібно будувати майстереньку навколо верстату і чіпляти туди кранбалку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заберіть 3д модель. Це дуже допоможе) 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За 3Д модель запитав, а покищо Кроль О.С. надіслав мені декілька фото із паспорту на станок, основні габаритні та технічні характеристики. За що йому величезне дякую!

 

Що мене дуже порадувало - штатні оберти шпинделю 4000, тобто можна буде підняти їх до 5000 легко.

Дві передачі про які йде мова у паспорті мають передаточні числа 1х7 и 1х1.5 відповідно. Це я порахував приблизно, обертаючи за шків вхідний вал

 

сканирование0002.jpgсканирование0003.jpgсканирование0004.jpgсканирование0006.jpgсканирование0007.jpgсканирование0008.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По пів метра більший в габаритах за 67к25. бомба.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку