grek-y

вфг на 6н-81 з незалежним приводом і кпп.

44 повідомлення у цій темі

розпочав новиий проект з перетворення 6н-81 в широкоуніверсал. хочу все зробити по дорослому. функціонал повинен бути максимально наближений до заводських . вфг знайшов від верстата по словах власника 6в 75. в пінолі ісо-40.  планую встановити кпп від мотоцикла мт-10.  дещо уже зроблено.виготовив перехідну плиту торцанув хобот і голова знайшла своє місце. кілька фото.

Изображение foto 376.jpg

Изображение foto 375.jpg

Изображение foto 378.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вмене такий самий фрезер тільки вфг 6р82ш

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тепер працюю над кпп .  і паралельна обдумую подальші рішення.  спочатку планував розточити в торцях хобота отвори під підшипники встановити вал . з заді хобота шківи зверху кпп на кпп двигун і також через шківи здійснювати привід вфг.  але відказався від цієі ідеі . спробую кпп і двигун встановити на вфг.  думаю тема для багатьох актуальна . так що пишіть висловлюйте своі думки і пропозиціі . конструктивна критика також приймається.  я в свою чергу буду інформувати про хід робіт і результати .  розпочав   виготовлення корпуса кпп.

Изображение foto 381.jpg

Изображение foto 380.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Misa сказал:

Вмене такий самий фрезер тільки вфг 6р82ш

вфг встановлена на хобот чи на горизонтальний шпіндель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

продовжую роботу над кпп .висвердлив отвори на направляючу вилочок включення передач. усе крутеться легко без заідань.

Изображение foto 383.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітання, дякую за тему..., Бо у мене 675 і цей шум від вфг задовбав в корінь....

Тепер запитання- чому вибір впав на коробку від мотоцикла... Тут продаються коробки від фрезерних і токарних станків....

-Які там швидкості плануєте і скільки...

Чи буде потрібно ставити маслонасос?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Bogdan Manko сказал:

Вітання, дякую за тему..., Бо у мене 675 і цей шум від вфг задовбав в корінь....

Тепер запитання- чому вибір впав на коробку від мотоцикла... Тут продаються коробки від фрезерних і токарних станків....

-Які там швидкості плануєте і скільки...

Чи буде потрібно ставити маслонасос?

у мене також є 675 шумить не тільки голова але і коробка швидкостей . напевно це і є основною причиною вибору для проекту кпп від мотоцикла. на мою думку вона виготовлена більш якісно шестерні шліфовані . маю надію що працювати буде тихо. також значення мають габарити . так як кпп буде кріпитися на вфг. швидкості буде 4 на кпп і перебір на шківах безпосередньо між двигуном і кпп. на рахунок маслонасоса ще не вирішив .  поки що обдумую два варіанти кріплення кпп на вфг вертикально через косозубі шестерні і горизонтально тоді потрібно шукати кутові шстерні . зато не потрібно маслонасоса.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

успіхів - може і я за таке візьмусь....

чи можливо зменшити шум в голові 675? якимось іншим чином

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дякую за підтримку. в вфг шумлять в основному шестерні найбільше кутові . провести ревізію . перевірити підшипники . кутові шестерні як правило мають виробітку. можливо потрібно буде міняти . хоча я не впевнений що це кардинально щось змінить. як я вже писав вище основна причина шуму советских станків неякісне воготовлення деталей.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, Bogdan Manko сказал:

успіхів - може і я за таке візьмусь....

чи можливо зменшити шум в голові 675? якимось іншим чином

Можно избавиться от шума полностью, поставив шкив под ремень сразу на шпиндель. При этом практически лишаемся подвижности пиноли и как результат - сверления выдвижением пиноли. Ну, положа руку на сердце, миллиметров 20-30 все равно можно двигать, эластичность ремня позволяет. Можно перейти на ремень с сохранением функции сверлилки. Тогда шкив (ведомый) надо установить на шлицевую втулку, которая крутит шпиндель. Но это соединение тоже гремит, у меня на 675 во всяком случае. Если места на втулке мало для установки шкива, можно переделать её всю на более длинную. При можно с одним шлицем вместо шести. Очень сильно от грохота на шлицах помогает банальный маховик, я ставлю 160-й токарный патрон. Но на самых малых, ниже 120-100об уже не очень работает. А так, например при оборотах от сотни и выше, устраняет тарахтения даже при работе дисковыми фрезами с крупным зубом, в момент входа/выхода фрезы, когда один зуб в зоне резания. 

 

 

Моё мнение по той коробке от моцыка. Кажись там короткие передачи, не перекроют весь рабочий диапазон шпинделя с 50-60об., до 2000+. Я б добавил две скорости на шкивах от мотора до коробки, или плавную регулировку на моторе, а лучше все сразу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
57 минут назад, Константин Е сказал:

Можно избавиться от шума полностью, поставив шкив под ремень сразу на шпиндель. При этом практически лишаемся подвижности пиноли и как результат - сверления выдвижением пиноли. Ну, положа руку на сердце, миллиметров 20-30 все равно можно двигать, эластичность ремня позволяет. Можно перейти на ремень с сохранением функции сверлилки. Тогда шкив (ведомый) надо установить на шлицевую втулку, которая крутит шпиндель. Но это соединение тоже гремит, у меня на 675 во всяком случае. Если места на втулке мало для установки шкива, можно переделать её всю на более длинную. При можно с одним шлицем вместо шести. Очень сильно от грохота на шлицах помогает банальный маховик, я ставлю 160-й токарный патрон. Но на самых малых, ниже 120-100об уже не очень работает. А так, например при оборотах от сотни и выше, устраняет тарахтения даже при работе дисковыми фрезами с крупным зубом, в момент входа/выхода фрезы, когда один зуб в зоне резания. 

 

 

Моё мнение по той коробке от моцыка. Кажись там короткие передачи, не перекроют весь рабочий диапазон шпинделя с 50-60об., до 2000+. Я б добавил две скорости на шкивах от мотора до коробки, или плавную регулировку на моторе, а лучше все сразу.

так і задумав робити між двигуном і кпп дві швидкості на шківах 1-2  2-1  тоді кпп і вфг зєднується через косозубу шестерню з пониженням 1-2 . в результаті мінімальні обороти шпінделя при двигуні 1420об хв  відповідають 60- 70 об хв .  моя задумка максимально понизити обороти шпінделя механікою . а збільшити можна і частотником . зараз в пошуку пари косозубих шестернів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

продовжую виготовлення курпуса кпп на бокові стінки використав листову сталь товщиною 5 мм. після остаточноі підгонки механізму включення передач шви будуть зварені . думаю по фото буде все зрозуміло.

Изображение foto 386.jpg

Изображение foto 387.jpg

Изображение foto 388.jpg

Изображение foto 389.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

   моя задумка максимально понизити обороти шпінделя механікою . а збільшити можна і частотником . зараз в пошуку пари косозубих шестернів.

А які розміри шестерень? Можливо допоможу, трохи назбирав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, Ігрек сказал:

А які розміри шестерень? Можливо допоможу, трохи назбирав.

дякую за бажанння допомогти.  потрібно дві шестерні які працювали в парі .косозубі. міжцентровий розмір 100- 110мм. передаточне 1.5  1.75.  фото як би це мало виглядати.

Изображение foto.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

дякую за бажанння допомогти.  потрібно дві шестерні які працювали в парі .косозубі. міжцентровий розмір 100- 110мм. передаточне 1.5  1.75.  фото як би це мало виглядати.

Изображение foto.jpg

 

Посадка і ширина не принципові?

Завтра пошукаю, ввечері відзвітуюсь.

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@grek-y Нажаль, в цих параметрах не знайшов. З того що сьогодні знайшов найближче це міжцентрове десь 79-80мм і передаточне приблизно 1,3. Є з більшим передаточним 3,2-3,5 і міжцентрове трохи більше -+140-150

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, Ігрек сказал:

@grek-y Нажаль, в цих параметрах не знайшов. З того що сьогодні знайшов найближче це міжцентрове десь 79-80мм і передаточне приблизно 1,3. Є з більшим передаточним 3,2-3,5 і міжцентрове трохи більше -+140-150

 

буду продовжувати пошуки . у знайомого є кілька розібраних кпп від бусів . може пощастить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вітаю всіх хто слідкує за моєю темою. закінчую виготовлення кпп . виготовив кілька необхідних деталей до механізму переключення передач.  

Изображение foto 390.jpg

Изображение foto 391.jpg

Изображение foto 392.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

перша примірка ..

Изображение foto 393.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Молодець, дуже вже хочеться щоб проект був успішним....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

проект трошки призупинився так як пошуки косозубих шестерень закінчились невдачею. прийшлося йти на компроміс і використати прямозубі шестерні .  був виточений вторинний вал замість заводського щоб була можливість приєднати шестерню. також доварений первинний вал для установки шківа.

Изображение foto 396.jpg

Изображение foto 398.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

знайшов на металоломі шліфовану плиту . те що трема для мого проекту. буде слугувати для монтажу паразитноі шестерні .і одночасно як кріплення електродвигуна.

Изображение foto 401.jpg

Изображение foto 402.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

плита прикріплена до кпп чотирма болтами м8 . ось що маємо на сьогодні.

Изображение foto 403.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І жодного лайку, я був перший... Гарно заохочуєте людину викладати свою роботу...

Автору - і задумка і втілення варте наслідувань, є питання по розточці плит до зварювання корпуса, та і деякі інші зауваження, але воно всеодно заслуговує на похвалу, удачі у роботі, все вийде гарно! Буду стежити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Curandero сказал:

І жодного лайку, я був перший... Гарно заохочуєте людину викладати свою роботу...

Автору - і задумка і втілення варте наслідувань, є питання по розточці плит до зварювання корпуса, та і деякі інші зауваження, але воно всеодно заслуговує на похвалу, удачі у роботі, все вийде гарно! Буду стежити.

дякую що приділили увагу моій темі.  на рахунок корпусу кпп. зварені будуть чотири стінки . вздовж кутів . верхня і нижня скручуються болтами . зжимаючи між собою зварений корпус . думаю таким чином соосність отворів збережеться . остаточно буду проварювати кути після виготовлення маслонасоса.  як на вашу думку чим краще варити . щоб поводки були мінімальні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку