grek-y

вфг на 6н-81 з незалежним приводом і кпп.

44 повідомлення у цій темі

Тут питання не в тому чим, а в тому як. Прихватки, прогрів, зварка "пунктиром", зробити можна багато запобіжних заходів(при тому я не профі, щоб давати поради), але якщо це буде лише обідок із рукояткою переключення, то страшного нічого бути не може, таку деталь можна відпалити і навіть відрихтувати після зварки, бо я думав, що бодай до однієї з плит приварюватиметься.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

вфг встановлена на хобот чи на горизонтальний шпіндель.

IMG_20200607_191302_2.jpg

IMG_20200607_191248_4.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

самий класний варіант модернізаціі  . підкажіть якоі потужності стоіть двигун на приводі вфг. і які максимальні і мінімальні обороти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Двигун 2,2кв,об від 50 до2000 обертів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 07.06.2020 в 19:25, Misa сказал:

IMG_20200607_191302_2.jpg

IMG_20200607_191248_4.jpg

Я так розумію вфг і коробка від конкретного станка, від якого не підкажете?

Бляха люблю таких франкенштейнів :)

Великий плюс вашої конструкції у тому що за рахунок повороту голови у двох осях, позиціонування коробки передач на хоботі є не суть критично-точними, а точніше майже по барабану як криво вона там стоїть, аби жорстко

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Misa написав:

IMG_20200607_191302_2.jpg

IMG_20200607_191248_4.jpg

 

, Misa написав:

IMG_20200607_191302_2.jpg

IMG_20200607_191248_4.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Misa написав:

 

 

Голова від 6р82ш станок все нормально тільки хода стола мало,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Misa Я не можу таку штуку знайти в продажі. Ви свою часом не продаєте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, Misa сказал:

Двигун 2,2кв,об від 50 до2000 обертів

на свою вфг маю двигун 1.1 кв 1380 об  думаю чи не замала потужність.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, grek-y сказал:

на свою вфг маю двигун 1.1 кв 1380 об  думаю чи не замала потужність.

Ну наприклад в мене 6е 75, голова исо 40

Двигун 1,5кв і мех коробка 40- 2000 політ нормальний, 1,1 напевно теж буде добре все залежатиме від коробки передач

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

з двигуном поки що поки що не вирішив .   виточив ще один вал уже для вфг.   ось що получилось.

Изображение foto 407.jpg

Изображение foto 408.jpg

Изображение foto 409.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

з настанням літа появилось багато інших справ так що проект затягується .  хоча дещо вдалося зробити .  доробив кріплення кпп до вфг.  і всвыберите файлы... Нажмите для выбора файлов тановив голову на хобот . також виготовив один шків.

Изображение foto 419.jpg

Изображение foto 415.jpg

Изображение foto 416.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

знайшлося кілька вільних годин для проекту.  виточив ще один шків . також виготовив вузол кріплення двигуна з системою натягу ремінця.

Изображение foto 425.jpg

Изображение foto 426.jpg

Изображение foto 427.jpg

Изображение foto 428.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

система натягу забезпечує швидкий натяг і послаблення ремінця для перекидання швидкостей.  все працює добре .  тепер ломаю голову над системою змащування кпп.  який насос ставити де і як .  можливо в когось є ідеі .

Изображение foto 430.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вирішив встановити маслонасос від скутера  виявляється що є великий вибір а ціни копійчані .  вибрав найменший .  планую зєднати з первинним валом кпп через шестерню.  хто що думає витримає валік маслонасоса бокову нагрузку від шестдерні .  діаметер валіка 9 мм .

Изображение foto 446.jpg

Изображение foto 448.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

все ж  таки вирішив встановити підшипник у шестерню маслонасоса . так буде надійніше. ось така получається система змаски.

IMG_20150109_000321.jpg

IMG_20150109_000238.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вітаю всіх з новим роком і святами.  короткий звіт про зроблене.  встановлений маслонасос .  зварений корпус кпп .  зробив ревізію  вертикальноі голови  стан досить непоганий . потрібно було лише перемити підшипники .  поміняти мастило і відрегулювити.  також пришабрив  посадку вфг до перехідноі плити.  також був виготовлений окремий щиток для включення двигуна вертикальноі головки.  ось кілька фото.

IMG_20150102_003524.jpg

IMG_20150102_003502.jpg

IMG_20150102_003539.jpg

IMG_20150102_003615.jpg

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, як запустили верстат, все працює добре?  Ви не розглядали ремневу передачу з контроприводом як в китайських свердлильних, щоб не ставить КП?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

головка в роботі вже більше місяця . нарікань не має.  потрібно доробити деякі моменти .  а саме підтікання масла з переключателя передач.  також потрібно встановити захисний кожух на верхні шестерні вфг.    зніму відеоогляд по роботі вфг  .  на рахунок контрприводу  думаю він не зможе передати крутний момент від двигуна до вфг на малих оборотах. буде пробуксовувати ремінь.  також конструкція буде громіздка.  хоча і є плюси мала шумність при роботі механізму.  все залежить від того які мінімальні обороти вам потрібні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку