ZubTech

Чем заменить керосин?

17 повідомлень у цій темі

Привет. 

При заточке ножевых блоков парикмехерских машинок,я использую керосин в качестве смазки и алмазную пасту,ну что бы по плите чугунной оно легко двигалось.

Сложились так обстоятельства,что плита теперь стоит в комнате там где спим с женой,да и все шарятся.

У керосина,все знают какой запах яркий.

Я пробовал вдшку,не сильно лучше.

Масло для этих целей не подходит,проверенно на лампадном(доочищенное вазелиновое),оно весьма жидкое.

Я подумал в сторону станочной СОЖ, может её развести минимально,что бы плита не ржавела?Хотя я не знаю как она пахнет.

В общем предлагайте варианты,желательно доступные,и с минимальным запахом ;)

Змінено користувачем ZubTech
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ZubTech Как вариант попробуйте рапсовое масло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Stebium1  а оно жидкое? А как у него с полимеризацией?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ZubTech Киньте адресу в ПП. Взавтрі буду на НП, відправлю взірці ЗОР для тестування. Може і "поїде"...

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, ZubTech сказал:

а оно жидкое? А как у него с полимеризацией?

Самое жидкое из растительных, полимеризация отсутствует

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Одессит  ухты,спасибо большое.@Stebium1 окей,по пробуем,надо посмотреть что почём.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин назад, ZubTech написав:

варианты,желательно доступные,и с минимальным запахом

1.Мильна вода, або водний розчин інших поверхнево-активних речовин (шампуню ,посудомийних рідин типу Гала,Фері).

2.Розчин рослинних олій ( ріпакова,рицинова) у 96% етиловому або ізопропіловому спирті.

3. Пропіленгліколь,або пропіленгліколь+ гліцерін+ вода. 

4.Етиленгліколь ( антифриз)- найгірший варіант,через досить високу токсичність.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

рицинова

Во! Ни как не мог вспомнить, конечно же Касторовое масло!

Очень проникающее и то же не подвержено полимеризации.

И глицерин  тоже стоит пробовать.

Водные растворы я бы  не рассматривал, алмазные пасты как правило на масляной основе и вода их не будет разжижать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

и вода их не будет разжижать

Алмазні зерна шаржують у чавун, вода з ПАР емульгує жирову основу пасти, і буде слугувати для вимивання  продуктів різання, те ж саме робить гас.Завдяки цьому плита тривалий час не засалюється. Тільки після використання рідин на водній основі чавунну плиту треба буде насухо витерти, і змастити мастилом,для запобігання іржі. 

До речі- дуже чистий пропіленгліколь продається,як рідина для електронних цигарок. 

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Куляста Блискавка сказал:

Алмазні зерна шаржують у чавун

Когда зерно уже в чугуне, водная эмульсия имеет место быть, тут вопросов нет.

Я же имел ввиду сам момент нанесения и шаржирования, которые приходится всё время повторять добавляя пасту, вот тут могут быть проблемы, нужно осторожно пробовать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Варіант заміни гасу- солярове масло.В чистому вигляді майже без запаху. Добути досить легко- перегонка дизпалива.Для дезодорації в дизпаливо додати залізні ошурки20г/100млл ( зв'яжуть сірку) і активоване вугілля 25...30г/100млл (адсорбує ароматичні вуглеводні). брати фракцію 280...350*С.

....Але перегонка нафтопродуктів вдома- це вже невелике збочення, до того ж потребує досвіду. 

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Куляста Блискавка

Не сомневался что предложите много вариантов ;)

 

Одессит отправил сож для экспериментов,посмотоим как оно будет. Интересно,она токсична как антифриз или можно постоянно в ней вазюкаться?

 

Пропиленгликоль я вижу пока самы близкий вариант после сож,по пробую.

Масла любые не вариант,они вязкие для этого,жижи чем лапмадное,я не видел. 

Лад будем шото думать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Куляста Блискавка сказал:

Для дезодорації в дизпаливо додати залізні ошурки20г/100млл ( зв'яжуть сірку) і активоване вугілля 25...30г/100млл (адсорбує ароматичні вуглеводні).

 

А аналогичным методом из керосина запах изъять возможно? Или может есть другой способ обесзапашить?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А якщо взяти авіаційний гас , він , начебто , не так тхне.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, o_topchiy сказал:

А якщо взяти авіаційний гас , він , начебто , не так тхне.

Имею в хозяйстве расточной станок в котором используется проточная система смазки два три раза в день надо было смазывать.

Для смазки надо использовать смесь И-5 с керосином. Так вот когда продавали Осветительный керосин он раньше не вонял. А сейчас в основном падают авиационный керосин а он в советское время имел неприятный запах. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Тор написав:

Осветительный керосин он раньше не вонял

Більш важка фракція, ніж авіаційний, менший вміст сірки. А ще запах гасу дуже залежить від місця походження нафти. Найменш смердючі Бакинського і Аравійського, найбільший ""аромат""- північні родовища,Сибір. 

В авіаційному гасі міститься більше сірки,як протизадирна присадка,для паливної системи. 

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

В авіаційному гасі міститься більше сірки,як протизадирна присадка,для паливної системи. 

Він більш очищений, обезводнений і має більше октанове число.

В Україні та країнах СНД, які використовують авіатехніку, виготовлену за радянських часів, застосовуються наступні типи авіаційного пального:

— ТС-1  — прямогінна фракція 150-250°, або суміш прямогінної і гідроочищеної фракцій (основним обмеженням є вміст загальної сірки і тіолів не більше 0,2 % і 0,003 %). Це найпоширеніший вид авіаційного пального на пострадянському просторі, призначений для всіх старих типів турбогвинтових і дозвукових турбореактивних двигунів; також на ньому експлуатуються літаки закордонних виробників. За своїми характеристиками і області застосування приблизно відповідає закордонному гасу Jet-A. Є резервним стосовно пального РТ.

— РТ — високоякісне пальне, нафтова фракція 135-280° з повним гідроочищенням. Вміст сірки: загальної — 0,1 %, меркаптанової — 0,001 %. Завдяки гідрокрекінгу, пальне «сухе», тобто має низькі змащувальні властивості. Під час виробництва до нього вводяться антиокиснювальна та протизношувальна присадки. Призначено для турбореактивних дозвукових і деяких надзвукових літаків (Су-27, Ту-22М3 та інше), а також як замінник пального ТС-1. Закордонних аналогів для даного пального немає.

— Т-6 і Т-8В — реактивні види пального для двигунів деяких надзвукових літаків (наприклад, Міг-25). Виробляються за дуже складною технологією з гідроочищенням і введенням присадок. Ці сорти пального виробляються лише для потреб Міністерства оборони РФ.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Авіаційне_пальне

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку