pianoservis

Станок струнонавивальний

44 повідомлення у цій темі

Вітаю. Шановна спільнота, якщо буде цікаво то пізніше розповім про сам станок. А на сьогодні цікавить одне питання. Чи можливо синхронізувати роботу двох двигунів, тобто щоб кількість обертів була однаковою на енний проміжок часу. Чи вдасться цього добитися просто підключивши ці мотори паралельно до одного частотника?

Задачі: плавна зміна швидкості без втрати потужності, реверс, синхронність обертів.

Ще одна деталь. Ці мотори стоять один навпроти другого, тому потрібно щоб крутились вони в одну сторону. Тобто один вліво, а другий вправо.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, pianoservis сказал:

Чи вдасться цього добитися просто підключивши ці мотори паралельно до одного частотника?

 

Нет, по крайней мере не с  требуемой Вам точностью. Частотниками это можно решить, но необходимо ввести обратную связь, в Вашем случае наверное лучше было бы по положению. Не уверен, что все красиво получится  с обычными асинхронниками. Я бы на Вашем  месте решал задачу с помощью механики: один двигатель и сколько нужно валов, завязанных через зубчатую предачу или даже ременную, зависит от нагрузок/ задач

 

P.S. И кстати, да, очень интересно что за станок, все, думаю будут рады увидеть интересный проект

Змінено користувачем JustCreate
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповідь. Цю задачу можливо вирішити і механічно, але теж є свої нюанси. Станок повинен мати довжину 3200 - 3300 мм. Такий вал хрен знайдеш, я вже мовчу скільки він буде коштувати. Крім того задня бабка має бути рухома приблизно на 1500мм. ходу. Тобто вал має бути шліцевий.

Ось на цьому відео, щось подібне що я хочу.

Можливо хтось впізнає що це за мотори.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи не розглядали Ви крокові двигуни?

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думается мне, что там, на видео, применены синхронные двигателя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И коробочка, которая лежит на столе, наверняка управляет обеими двигателями одновременно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, disop сказал:

Чи не розглядали Ви крокові двигуни?

 

 

pianoservis у вашому випадку, чудовий варiант...

Змінено користувачем DimoR
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А какие могут быть траблы при условии - асинхронники с одной коробки и частотник достаточной мощности?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.03.2017 в 23:57, Yfowler сказал:

 

А какие могут быть траблы при условии - асинхронники

 

Не могу точно сказать о траблах, может какие проскальзывания или еще что, но точно помню, что в кинопроэкционной аппаратуре для протяжки пленки применяли синхронные двигателя. Видать при помощи их можно добиться более стабильной частоты вращения.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.03.2017 в 19:04, JustCreate сказал:

Нет, по крайней мере не с  требуемой Вам точностью.

А хто його знає яка там точність потрібна?

Спочатку треба задати вимоги.

Конкретно, не приблизно. Скільки і чого треба.

Все можна.

Але ціна якраз від точності і буде залежати.

Від точності і від потужності. А ше від діапазону регулювання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Roma сказал:

А хто його знає яка там точність потрібна?

Из видео понятно, что двигателя должны вращаться синхронно, что бы не скручивать внутреннюю струну. По мощности несколько сот ватт, судя из габаритных размеров движков.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Владимир 68 сказал:

Из видео понятно, что двигателя должны вращаться синхронно, что бы не скручивать внутреннюю струну. По мощности несколько сот ватт, судя из габаритных размеров движков.

так, абсолютно вірно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Владимир 68 сказал:

Из видео понятно, что двигателя должны вращаться синхронно

То не відповідь.

Треба знати наскільки синхронно.

Піде похибка 20%? Якшо піде, то рішення буде одне.

Якшо похибка 5%, то ше інше,  якшо 1%, то ше інше. А якшо  0,01% ше інше.

5 минут назад, Владимир 68 сказал:

По мощности несколько сот ватт, судя из габаритных размеров движков.

Нічого там не ясно. Може там з цієї потужності тільки 5 Вт використовується.

Лишня потужність лишніх грошей коштує.

Тут про крокові двигуни згадували, то крокові двигуни на таку потужність потягнуть на тисячу доларів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Roma сказал:

То не відповідь

 

1 минуту назад, Roma сказал:

Нічого там не ясно

Я высказал свое видение всего что понял из видео,что бы знать наверняка нужно иметь работающий образец или паспорт заводского станка с ТТХ, судя по всему у топик стартера нет не того не другого. Поэтому человек и спрашивает как решить данную проблему. Вы бы может что конкретней предложили?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Досить високу точність синхронізації дають сельсини , може глянути в їхню сторону ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Владимир 68 сказал:

Вы бы может что конкретней предложили?

Тут два варіанти.

Або не морочити собі голову, взяти два сервоприводи по 400 Вт, заплатити пару тисяч доларів і воно буде працювати.

Або заморочити собі голову. Якшо є знання з електроприводу. У мене є, я би краще собі голову заморочив і пару тисяч доларів зекономив, якби воно мені треба було.

Тут багато варіантів яких можна попробувати. Але треба розумітися. 

Бо просто так без знань купувати якісь мотори і шось пробувати, то зовсім не варіант. Скоріш за все шо нічого не вийде. Тут і зі знаннями не так просто буде.

Синхронне обертання то не є елементарна задача. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Roma сказал:

Якшо є знання з електроприводу. У мене є

Тогда подскажите. Синхронные двигателя, если не брать во внимание регулирование оборотов, при питании от одной сети с постоянной частотой будут иметь одинаковые обороты? Как я понимаю, теоретически должны вращаться синхронно. Если не брать во внимание разное сопротивление качения подшипников.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Владимир 68 сказал:

Синхронные двигателя, если не брать во внимание регулирование оборотов, при питании от одной сети с постоянной частотой будут иметь одинаковые обороты?

Ну звичайно шо будуть.

В статичному режимі. Коли вже розігналися.

Навіть асинхронні мотори будуть обертатися з майже однаковою частотою.

Питання тільки в тому, наскільки потрібно точно. І як воно буде під час розгону і гальмування.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може дурницю скажу, але якщо використати пару двигунів постійного струму з додатковим тахогенератором...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Roma сказал:

Синхронне обертання то не є елементарна задача. 

"Що Ви дядьку кажете?" :)

Кроковi двигуни, елементарно!!!?

Змінено користувачем DimoR
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, DimoR сказал:

Кроковi двигуни, елементарно?

Елементарно зробити самому? Чи купити елементарно?

Ну, якшо самому не робита, а купити, то все елементарно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Roma сказал:

Ну, якшо самому не робита, а купити, то все елементарно.

А що Ви самому робити радите, двигуни? Чи частотник?

Про пару тисяц долларiв, то мабудь занадто, чекаймо вiдповiдь ТС про потужнiсть...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если речь о паре тыщ, то проще завязать все механически с парой-тройкой подвесных подшипников.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.03.2017 в 23:57, Yfowler сказал:

А какие могут быть траблы при условии - асинхронники с одной коробки и частотник достаточной мощности?

У "соседей" на кромкооблицовочном по дсп, стоят 2 итальянческих асинхронных шпинделя (мощность 350вт, если не ошибаюсь) на одном частотнике 0,75кВт с завода. Про синхронность оборотов правда ничего сказать немогу(((

Змінено користувачем DimoR
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, DimoR сказал:

А що Ви самому робити радите, двигуни? Чи частотник?

 

Мені здається, шо то ніякий не високоточний привод.

І ніякі там не сотні Ват.

Якшо є крокові двигуни або перетворювач частоти і два однакові мотори, то можна пробувати.

Якшо нічого нема, то не знаю. 

Потрібні конкретно дані. Не просто портібні, а дуже потрібні.

Без конкретних даних, скоріш за все вийде так, шо спочатку купив одне, воно не підійшло, потім купив друге, воно також не підійшло. Потім купив третє, і воно не підійшло.

Потім купив четверте найдорожче і воно таки підійшло.

А те все шо не підійшло доведеться продавати за півціни, і не факт шо за пів ціни хтось купить, може і ше дешевше.

Хтось зразу візьме сервопривод великої потужності. Дорого, але гарантовано потягне.

А хтось скаже шо краще заморочитись.

Заморочитись, тобто попрацювати. Потратити час, гроші. Без гарантії шо вийде.

А от були б конкретні дані, все би було простіше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку