Саша

Міні-ділилка для фрезера.

20 posts in this topic

#241461 Posted (edited)

Мова йтиме про аналог або альтернативу таких дилилок з алі.

Це ділилкі на 4 та 6. Для цанг різного розміру. Я оріентувався на Ер32.

Безымянный.jpg

 

Ціна з доставкою 65-70$.

Я збирався придбати такий комплект, але ціна не є комфортною.

На інший проєкт мені треба було придбати цанговий патрон ЕР32.

Отакий:

 

Er32_B16.jpg

 

Ціна комфортна і в 4 рази меньша.

Але так сталося, що патрон цей мені не підійшов. І вирішив я зробити з нього ділилку, такого типу як на початку.

Розточив йому посадку В18 до 21,5 мм. Патрон виявився негартованим!!!! Як кітайці нас дурять!

Ну і наніс риски через 90 і 60 градусів ни тильній частині патрону.

IMG_2728_thumb.jpg IMG_2729_thumb.jpg IMG_2730_thumb.jpg

 

А далі знайшов кругля текстоліту, розточив його середину до діаметру патрона (39,85 мм), фрезернув 4 грані на тій втулці і зробив технологічний пропил для деформаціїї.

 

IMG_2731_thumb.jpg IMG_2732_thumb.jpg

 

IMG_2733_thumb.jpg

 

Отак воно виглядає з патроном:

 

 

IMG_2734_thumb.jpg IMG_2735_thumb.jpg

 

Оскількі планується цю ділилку затискати в лещата, то для найкращої передачі зусилля стиснення від губок лещат до текстолітового корпусу - прямі кути бажано прибрати!!!

Так воно в лещатах:

 

IMG_2736_thumb.jpg IMG_2738_thumb.jpg

 

Ну і пробне фрезерування шестикутника:

 

IMG_2768_thumb.jpg IMG_2769_thumb.jpg 

IMG_2770_thumb.jpg

 

Зручність в тому, що треба лищ трохі послабити лещата і повернути патрон до наступної рискі. Навіть шпіндель зупиняти не треба, бо все скоро робиться.

Ну і дешево. До того ж два в одному.

І також, на тильну частину патрона можна наклеїти кружечок с інщим малюнком для ділення.

Edited by Саша
14

Share this post


Link to post
Share on other sites

#290230 Posted (edited)

З'явилися на господарці дві отакі красуні 

 

IMG-4853mini.jpg

 

Ці панянкі ділять точніше, але не до всякої мініатюрної деталі можа безпечно підійти , коли та затиснута в іхніх губках.

Отже мініатюрна ділилка все ж такі лишається іхнім доповненням.

Лише шкалу на ній вирішив змінити.

Рискі ділення на 4 і на 6 вирішив зсунути одні відносно інших так, щоби вони ніде не накладалися.

Це зроблено, щоби уникати можливих помилок.

Отже, шкали ділення зсунулися одна відносно іншої на 15 градусів.

За допомогою удг200 ділимо:

 

IMG_3599.JPG

 

Заздалегідь планується, що шкала ділення на 6 буде меньш потрібною, тому ії рискі недорізані суцільно до внутрішнього отвору.

IMG_3602.JPG

 

Заливаємо фарбою (маркер чорний і маркер білий):

 

IMG_3605.JPG

За добу прошкурюємо:

 

IMG_3606.JPG

IMG_3608.JPG

 

Буде працювати з новою шкалою ділення.

 

 

 

Edited by Саша
6

Share this post


Link to post
Share on other sites

#290232 Posted (edited)

А якщо зверху (не зовсім зверху, а на одній з граней) шарик підпружинений (піджатий гвинтом), а у валу замість рисок півотвори? Навіть не гвинт а стопор підпружинений. Відтягнув, провернув. Чи не простіше?

Edited by ig3757
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, ig3757 написав:

А якщо зверху (не зовсім зверху, а на одній з граней) шарик підпружинений (піджатий гвинтом), а у валу замість рисок півотвори? Чи не простіше?

 

Цікавіше. Але з практичної точкі зору тоді доветься знов ж такі малувати риски з тилу, щоби бути впевненим, що кулька втрапила в потрібну лунку.

Або зробити 24 лункі, як у диску безпосереднього ділення. Тоді просто відраховувати перескакування кулькі.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Просто в мене подібна голова на заточному для фрез. Але дійсно, там лімб є. То можно по торцу диска зробити через 15° лимб. Хоча на 4; 6 гадаю і так буде видно. Гарна приспособа в Вас вийшла.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 минуты назад, Саша сказал:

 

Цікавіше. Але з практичної точкі зору тоді доветься знов ж такі малувати риски з тилу, щоби бути впевненим, що кулька втрапила в потрібну лунку.

Або зробити 24 лункі, як у диску безпосереднього ділення. Тоді просто відраховувати перескакування кулькі.

На теле делаются несколько рядов углублений с нарастающим (убывающим) количеством лунок. Для каждого ряда делается место под свой фиксатор. В зависимости от выбранного шага деления, фиксатор вкручивается в соответствующее гнездо напротив ряда с необходимым количеством лунок.

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Stebium1 написав:

На теле делаются несколько рядов углублений с нарастающим (убывающим) количеством лунок. Для каждого ряда делается место под свой фиксатор. В зависимости от выбранного шага деления, фиксатор вкручивается в соответствующее гнездо напротив ряда с необходимым количеством лунок.

Ідея хороша.
Таку цяцю вже і на продаж робити не соромно.

На практиці ще залежить від типу фіксатора.

Найлегше просто штіфт, який опускатиметься під власною вагою в лунку.

А сам штіфт перекладати на вибраний ряд ділення.
 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоже вариант и лимб не нужен. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Часто буває тра фрезернути на чотири чи шість якусь малютку, а  ділилку ставити ліньки.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 минут назад, Саша сказал:

Найлегше просто штіфт, який опускатиметься під власною вагою в лунку.

А сам штіфт перекладати на вибраний ряд ділення

Оптимально резьбовое гнездо и в него вкручивается подпружиненный шариковый фиксатор.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#290245 Posted (edited)

, Stebium1 написав:

Оптимально резьбовое гнездо и в него вкручивается подпружиненный шариковый фиксатор.


Мені видається, що це буде непрактично.

Перескок кулькі треба буде вловлювати на слух. Це не легко, бо маслостанція верстату гуде . Та і інший шум може бути поруч.

Перекручувати такій фіксатор в текстолітовій втулці на обраний ряд лунок не вийде на тривалий час. Текстоліт не витривалий в отворах з різьбою. Отже заради цього доведеться замінити текстоліт на витривіліший матеріал. Це дорожче.

 

Edited by Саша
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Просто штіфт-стопор. І переставляти по рядах. Звісно для себе текстоліт можно замінити метал.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 минут назад, Саша сказал:

Перескок кулькі треба буде вловлювати на слух

Нет, тактильно чувствуется. Но, всегда одинаковый прижим, а значит и более точное позиционирование, чем при "под своим весом". Резьба тут тоже помогает, ну и шток можно сверху выпустить для наглядности.

По поводу

19 минут назад, Саша сказал:

Текстоліт не витривалий в отворах з різьбою

Он вообще дохлый, так что на этой приспособе ХЗ сколько выдержит, возможно стоит сразу заморочится на что то получшее.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вот как вариант для повторения. 

Screenshot_20210720_104813.jpg

 

:rockn_roll:

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нет не моя, это сегодня был на иностранных ресурсах, вспомнил по Сашу и выложил. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Vip написав:

Вот как вариант для повторения. 

Screenshot_20210720_104813.jpg

 

:rockn_roll:

Ділилочка прикольна, але вона для шліфування. В неї є такій момент як «консольність». 
При силах різання від шліфкруга це одні відхилення, а от від сил різання при фрезеруванні відгини консолі будуть більшими. Так чистота поверхні або навіть і розміри страждатимуть.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Использовать только принцип деления/фисации. Остальное как у Вас. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#294445 Posted (edited)

Одна з робіт міні ділилкі. Треба було фрезернути шліци, щоби гайка стала радіальною.

Отак прямо на валу, там де вона і буде жити.

IMG_3668.JPG

IMG_3669.JPG

 

IMG_3670.JPG

 

Але це ще не кінець, далі буде.

Edited by Саша
1

Share this post


Link to post
Share on other sites
, Саша написав:

 

Але це ще не кінець, далі буде.

  Саша, що є нового??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Покі що нічого нового немає. 
Цанговий патрон має свої особливості. Цанга не може точно «схопити» деталь за самий краєчок. При такому захваті за краєчок відбувається перекос деталі. Відповідно і подальше фрезерування іде з помилкою. Цанга «хоче» затискати заготовку всією своєю внутрішньою поверхнею пелюстків.

Через цю особливість довелося повернутися до класичних ділилок з трикулачковим патроном.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.