25 повідомлень у цій темі

Доброго часу доби товариство,

Є задача по відновленню корзини щеплення. Матеріал корзини якийсь алюмінієво-кремнієво-мідний сплав. Варилося довго і важко (півтора дні), від зварювання корзину у фланці стягло десь на 1-1,5мм, точно наразі невідомо. Діаметр корзини 560мм, висота десь 200мм, але збоку є виступ, який унеможливлює обробку на токарному. З чистих місць корзини стає зрозуміло, що фланець з заводу йде фрезерований (видно сліди фрези торця і стрічки фрези).

Якби треба було просто зверху обдерти - не було б і питання, а так - маю сумніви, бо на фото видно, що там є установочний борт і його напевне слід зберегти. Чи вартує братись за таку роботу і як найкраще це зробити?

Поки що є такі дві ідеї:

1) виставити на фрезер поворотний стіл (300мм), обкататись, визначити центр, площину і не квапливо фрезерувати до стану "всюди бере". Проблема у габаритах, доведеться виставляти на підвищеннях, щоб бічний виступ не впирав у ручку і лімб.

2) Виставитись на столі, обкататись і визначити центр, площину, і через код:

G90 G17 (абсолютні координати, площина XY)
G01 Y50 F100 (підійти до краю зі швидкістю 100мм/хв)
G01 Z-0.2 (заглибитись на 0,2мм)
G02 I282 F500 (зробити коло за годинниковою стрілкою радіус 282мм, подача 500мм/хв)
G01 Z0 (підняти фрезу)
G01 Y0 F100 (повернутись у вихідну точку)

зробити коло фрезою. Потім почергово спочатку довести Z до -4мм і I до 280мм. Можна через О код і просто міняти параметри, але то вже нюанси.

Як зробити і чи вартує заморочуватись взагалі?

0-02-05-6f19010e7fea8b4e82e6b659756894c70397fb154aaffa4381b879e3734ba294_49ebe144.jpg

0-02-05-a07fcd2c05f0a335d4cd7394ab8fd481bc25cd10165afe0f09e81fd1f41efe56_37868d79.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

это "колокол" коробки передач а не корзина сцепления,думал реально кому то пришло в голову ремонтировать неремонтируемое.Колокол достаточно обработать ручной машинкой с шарошкой,точность строго на глаз,чтоб выступания не было.И только в местах стыков.Судя по фотке работы на полчаса.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в тому не розбираюсь, перший раз таке бачу, як сказали, так і називаю. Тобто це невідповідальний вузол, братись не вартує і треба радити просто вручну пошліфувати. Трохи дивно, бо сам замовник чомусь дуже заморочується з тим, напевне теж уперше має з тим справу. Дуже дякую за допомогу, панове!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такой "колокол" стоит на гидромуфте. Соосность отверстия должна быть достаточной ,чтобы после установки подшипника и сальника, не было биения. В идеале, должно быть, 0.

 Но судя по всему, такое не получится. 

 Делали такое для крана "Готвальд" десятитонный. На 1к625. Там едва-едва попадало над направляйками. Плита переходная, фланец, сверлились отверстия, направляющая бобышка и много времени...

 В итоге толком не получилось. Масло через сальник подтекать. Но возможно были ещё какие-то нюансы, уже не помню.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стоит или нет браться за работу? Такого не купить, тем более нового.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Металлист написав:

Плита переходная, фланец, сверлились отверстия, направляющая бобышка и много времени...

До речі, так і є. Той дзвін розвалився на частини, тому проварено через отвори і просять їх теж відновити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Гаврилів Василь сказал:

Тобто це невідповідальний вузол

Очень даже себе ответственный и нагруженный узел 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Stebium1 Ага, тобто на вашу думку все ж відповідальнй і підшарошити не вийде. Тоді як варто зробити і чи варто взагалі?

@Металлист Я так розумію, ви радите пробувати, але якщо відпав ДІП, то на чому і як?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Гаврилів Василь сказал:

Доброго часу доби товариство,

Є задача по відновленню корзини щеплення. Матеріал корзини якийсь алюмінієво-кремнієво-мідний сплав. Варилося довго і важко (півтора дні), від зварювання корзину у фланці стягло десь на 1-1,5мм, точно наразі невідомо. Діаметр корзини 560мм, висота десь 200мм, але збоку є виступ, який унеможливлює обробку на токарному. З чистих місць корзини стає зрозуміло, що фланець з заводу йде фрезерований (видно сліди фрези торця і стрічки фрези).

Якби треба було просто зверху обдерти - не було б і питання, а так - маю сумніви, бо на фото видно, що там є установочний борт і його напевне слід зберегти. Чи вартує братись за таку роботу і як найкраще це зробити?

Поки що є такі дві ідеї:

1) виставити на фрезер поворотний стіл (300мм), обкататись, визначити центр, площину і не квапливо фрезерувати до стану "всюди бере". Проблема у габаритах, доведеться виставляти на підвищеннях, щоб бічний виступ не впирав у ручку і лімб.

2) Виставитись на столі, обкататись і визначити центр, площину, і через код:


G90 G17 (абсолютні координати, площина XY)
G01 Y50 F100 (підійти до краю зі швидкістю 100мм/хв)
G01 Z-0.2 (заглибитись на 0,2мм)
G02 I282 F500 (зробити коло за годинниковою стрілкою радіус 282мм, подача 500мм/хв)
G01 Z0 (підняти фрезу)
G01 Y0 F100 (повернутись у вихідну точку)

зробити коло фрезою. Потім почергово спочатку довести Z до -4мм і I до 280мм. Можна через О код і просто міняти параметри, але то вже нюанси.

Як зробити і чи вартує заморочуватись взагалі?

0-02-05-6f19010e7fea8b4e82e6b659756894c70397fb154aaffa4381b879e3734ba294_49ebe144.jpg

0-02-05-a07fcd2c05f0a335d4cd7394ab8fd481bc25cd10165afe0f09e81fd1f41efe56_37868d79.jpg

У вас есть фрезер с поперечным ходом более 600 мм? Я имею ввиду нормальную пром. машину, а портальную поделку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vaycartana Ні, тільки портальна подєлка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Гаврилів Василь сказал:

Тоді як варто зробити і чи варто взагалі?

Дайте фото обратной стороны луны

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Гаврилів Василь сказал:

@vaycartana Ні, тільки портальна подєлка.

Тогда на поворотный стол, если стол живой, то вполне можно получить хороший результат. Совмешаете центр стола и центр детали, можно опраку выточить и вперед обкатывайте. Так будет намного точнее. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я таке робив. І саме на поворотному столі. Але потрібно деталь максимально підперти с усіх можливих боків, щоб її не трусило.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

можна и на фрезере и на токарном..

крепим за центральную ось.. вращаем... и даже на фрезере...

основная работа сделать ось крепления... остальное 10 мин

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Одессит Може маєте якесь фото? Бо у мене поворотний 300мм, а деталь вдвічі більша в діаметрі. Виставляти треба на пидвищенні і зачепитись можна тільки за центр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Краще на поворотному столі. Можна зробити перехідну плиту на поворотний стіл діаметром більше деталі. На неї встановлюєте кожух і кріпите в усіх можливих точках. Така деталь буде вібрувати при обробці зовнішнього посадочного кільця, тому вам і порадили підперти її з усіх боків.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, Гаврилів Василь сказал:

Тоді як варто зробити і чи варто взагалі?

Если откажетесь или не будет получаться, могу сделать,у меня станок позволяет обрабатывать намного большие габариты.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Гаврилів Василь написав:

До речі, так і є. Той дзвін розвалився на частини, тому проварено через отвори і просять їх теж відновити.

 

Невже на розборках таке не знайти? Вкрай з Польщі зі зрубів привезти, там такого на гектари розібрано.

Цей бік колоколу - сухий картер. Більша проблема з іншого боку картера - то вже картер самої коробки, мокрий. Також після подібних "процедур" обов'язковим буде зняти напруження, бо інакше буде його крутити і з мокрого картера буде завжди сопливити.

 

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ігрек Так, знайшли, кажуть дорого. Так, цей сухий, але швидше проблема не в швах, а саме в тому, що сильно повело поверхню і коли ставитимуть, деталь знову трісне від натягу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Гаврилів Василь написав:

@Ігрек Так, знайшли, кажуть дорого. Так, цей сухий, але швидше проблема не в швах, а саме в тому, що сильно повело поверхню і коли ставитимуть, деталь знову трісне від натягу.

 

Дивіться самі щоб від того "колхозу" Ви крайні не були, коли кпп буде текти чи трісне вал від перекосу. Для таких кому "дорого" запропонуйте хай самі болгаркою запиз...чать місця прилягання, бо така технологічно вірно виконана робота по відновленню дешево вартувати не може. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

про "дорого"-лесом.всех и каждого,про цену запчастей-аналогично,меня это не волнует и не должно,иначе буду крайним,без вариантов,пройдено и усвоено.Про точность в данном случае-работает только некоторый перекос,внесенный сварочными повОдками,гидротрансформатор висит на гибких амортизирующих деталях-подобии маховика,миллиметровая пружинная сталь,3-4 лепестка и самоустанавливающийся первичный вал,перекос в несколько десяток никак не повлияет на работоспособность и долговечность.с мокрой стороны-обезжиривание и толковый герметик,завод делает так же.

 И еще-любая подобная работа не предусматривает никаких гарантий,совсем никаких.Перебирал несколько автоматов с сваренными трещинами по мокрому,силовому корпусу,где живут главная пара и блоки "сцеплений",с кучей каналов маслоподводящих,успех-в 70% случаев,ручной работы по подгонке-прорва,но это алюминий и получается.Основная задача при ремонте колокола-стык с коробкой,ровный и точный,стык с двигателем-достаточный по точности,если сварка качественная,ничего не треснет,не чугун.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Гаврилів Василь сказал:

@Одессит Може маєте якесь фото? Бо у мене поворотний 300мм, а деталь вдвічі більша в діаметрі. Виставляти треба на пидвищенні і зачепитись можна тільки за центр.

Немає. Та й нащо воно?
Робити велику планшайбу мабуть буде задорого для всіх. Але можна закріпити за пази стола якісь залізяки-подовжувачі (УСП, "прихвати", та інше) в потрібних місцях. А вже від них "натянути". Там не потрібно зайвих зусиль!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

гидротрансформатор висит на гибких амортизирующих деталях-подобии маховика

  

Вірно кажете, але чому Ви взяли що там кпп автомат? Через картер стирчить шланг підключки гідравлічного вижимного. 

А повОдки я мав на увазі після зварювання. Потрібно їх зняти, а потім мех. обробка. 

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

и про изменение названия темы-многие железные вещи называются так,как их давно назвали и не изменяются,даже если это русизмы или прочие измы.Феродо,Клаксон,Фаркоп,Бендикс и т.д.Корзина осталась корзиной а не кошиком,юбку свечи и поршня не стали называть спиднычкою а токарный патрон-набоем.Давайте не копировать гуглопереводы.

Обговорюється технологія та інші нюанси обробки після зварних робіт на деталі,ремонт якої не передбачено виробником.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Ігрек сказал:

  

Вірно кажете, але чому Ви взяли що там кпп автомат? Через картер стирчить шланг підключки гідравлічного вижимного. 

А повОдки я мав на увазі після зварювання. Потрібно їх зняти, а потім мех. обробка. 

точно такой шланг-трубка стоит на роботах,для водителя ничем не отличается от автомата.Плавающий первичный вал и на механике.Любой,как и шлицевая ступица диска.Причем ход миллиметр.Про напряжения-для алюминия не очень важно,само "рассосется",исключение-блоки цилиндров,там другой сплав или не сплав а спеченный порошок и вообще ничего хорошего не получится,в большинстве,а колокол обычно работает нормально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку