YuM

3Е642Е. Німецький, старенький. Ремонт, ревізія, запуск.

26 повідомлень у цій темі

Для потреб сервісу деревообробного інструменту, шукався універсальний заточний. Після оглядин штук 6 в реалі і безлічі в інтернеті моделей 3д,м,е642 з гідравлікою і без, стало зрозуміло що не все так просто. Більш-меньш живі верстати з ділильною бабкою, заднім центром і неповним набором кожухів круга - від 3т.$.

Наявність магнітої плити (чомусь 600х200 завжди) виносить ціну в космос.

Виникла думка розширити акваторію рибалки.

І при нагоді, був придбаний верстат на блєхах.



 

 

 

заг виг.jpg

На цей момент, вік достеменно не встановлено, орієнтовно кінець 70-х. Гідростанція відсутня, є пустий бак СОЖ, тобто зовсім пустий)))))

виг ззаду.jpg

Зате є швидкий хід колони і крокові двигуни на осях "поперечка" та "колона". Була ще купа примочок які працювали на столі, підключались до 5 їхніх ШР-ів. 

 

пу.jpg

 

Для чого власне тема. Показати шановним майстрам що і як у "них там" роблять, мо кому згодиться. І можливо хтось стикався з таким видом докам"яновугільного ЧПУ. Наскільки я розумію, це програмовані реле\лічильники імпульсів. Може хтось знає їх загальні алгоритми роботи з КД? 

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добры вечер

а цена покупки - если не секрет и как перевезли

а на вопрос как разобраться - для начала паспорт найти 

с таким чудом навряд ли у нас сталкивались

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шаєри та вигляд направляючих стола. На поперечці такі самі. Направляйки можна міняти і "підтягувати"

 

стіл.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Viktor_KVS написав:

Добры вечер

а цена покупки - если не секрет и как перевезли

а на вопрос как разобраться - для начала паспорт найти 

с таким чудом навряд ли у нас сталкивались

Власник отримав за нього 1800 європейських гривень. Віз ........ замовляючі у "транспортній компанії" перевезення, потім митниця... Не буду далі все згадувати якщо можна? )))))))) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А вы не вспоминайте- (вибачаюсь )

просто конечную цену озвучьте - (это так если что)

мне мой 3Е уже более чем 110 т обошелся и то не все 

и длинный шпиндель без вибрации  свыше 3000об не нашел пока 

IMG_1200[1].JPG

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привезений так як ви його бачите на 1-му фото, 3700$ зі всіми видатками. Все чесно\легально. Не тому що я такий правильний, а тому що треба було везти "вже" і я це робив вперше.

ЗІ Ваш верстат виглядає гарно. Приблизно такий мені попався тільки за 4500дол "поінтернету" тоді. 

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дешевле чем наш 3е - но оснастка 

вы сделайте фото шкафа 

если там просто драйвера то с таймерами (можно разобраться )

там могут выставляться просто  шаги за проход и тд 

включить на холостую - поднять бабку в среднее положение- чтоб делов не на творить и поперечку 

и  пробовать режимы -

в нашем 3е - просто отключить гидроцилинд чтоб работать в ручную при заточке а в Вашем как 

 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сейчас в барахолке гидростанция есть - даже с радиатором(тут не надо но все таки)

давление можно отрегулировать 

но вам для заточки вроде не надо - разве что если запустите как плоскошлиф (ножи рейсмуса фуганка точить)

 

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Viktor_KVS написав:

дешевле чем наш 3е - но оснастка 

вы сделайте фото шкафа 

если там просто драйвера то с таймерами (можно разобраться )

там могут выставляться просто  шаги за проход и тд 

включить на холостую - поднять бабку в среднее положение- чтоб делов не на творить и поперечку 

и  пробовать режимы -

Програматора там немає. По ідеї: генератор імпульсів та лічильник спрацювань індуктивних давачів. З методом "тика" знайомий)))

Датчики стола, 6 шт )))


 

 

 

давачі.JPG

 

 

 

Фото "електрощитка" не вдалося, Це його простіший брат з нету але загальне враження можна отримати. В нашому набивка помножити на 1,5.

 

schuette_wu50_09.jpg

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Viktor_KVS написав:

Сейчас в барахолке гидростанция есть - даже с радиатором(тут не надо но все таки)

 

 

Дякую, я вже маю подібну - донора. Без радіатора. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З цікавих спостережень.Підшипники у верстаті - всі відкиті.  Точок для змащування ні над ними, ні біля них немає. Однак вони всі чисті, "масні" і в ідеальному стані. Всі SKF Germany. Станку мінімум 40 років.

DSC_0016.JPG

 

В двигуні привода шпінделя, міняєм на закриті бо він чавунний і всередині є іржа яку повністю не видалити, хоча самі підшипники як нові.

 

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цікава оправка кругів. Конус в більшому діаметрі - 22мм., при кінці - 15мм. Довжина конусної частини 53мм. Що виходить: конусність 1:15, кут при стороні - 3,8гр. Скільки не шукав, таким цифрам нічого стандартного не відповідає. Може хто знає що за конус, чи це "внутрізаводське"?

Внутрішній конус шпінделя з прослабленням, слід видно на оправці.

 

DSC_0018.JPG

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Реанімація гідростанції (купленої на барахолці).

 

59a6ebbf6a695_015().jpg.d15abd945a309e9de5b70a9d5dc0c676.jpg

 

З досвіду декількох купівель - якщо в описі "нє вскривал, продайотся как єсть, без претензий", треба розуміти що все що є в середині - лом. В цьому випадку : насос засмоктав воду з баку, гідростанцію відключили, вона простояла довгі роки, я її купив. Але токаке.

 

 Хто має досвід з баком гідростанції, може підскаже як діяти далі? Видалена пухка іржа, оброблений перетворювачем іржі, зараз виглядає так:

 

 

DSC_0019.JPG

 

Питання, як\чим обробляти далі? Та це ....не питання "фарбувать чи не фарбувать". Є епоксидна 2-к фарба "ти курила?" РМ 40.

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мав такий самий випадок. Раджу добре перевірити бак на предмет дир.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ДЮП написав:

Мав такий самий випадок. Раджу добре перевірити бак на предмет дир.

Перевірю, дякую. Там бляха груба 5мм. Приїхав з 5-ма літрами води, не текло))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, YuM сказал:

Перевірю, дякую. Там бляха груба 5мм. Приїхав з 5-ма літрами води, не текло))))

В моєму випадку була трійка - мусив міняти дно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда запускал круглошлиф который на производстве работал, а дома я решил помыть бак, там были дыры в палец, грубо заваривал как мог, а потом укладывал слой стекломата с нахлестом на стенки 5 см и полиэфирной смолой красил и проливал дно,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мікрую так: миєм "дряпачкою" для пательні з Фейрі, ще раз обробляємо перетворювачем іржі, миєм ще раз, знежирюєм розчинником, фарбуєм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"На керосин" проверить герметичность можно. Можете изнутри керосином, снаружи внимательно осматриваете. Если есть подозрения на микропротечку ( микропору) ,наносится мел с внешней стороны. Затем керосин внутри, повторяются манипуляции.

 В идеале сделать крышку со штуцером, и надуть... Но не всегда это реально.

Змінено користувачем Металлист
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый день  а есть головка для шлифовки спирали в комплекте? Если есть то хорошо он может шлифоваться в автоматическом режиме для того там и стоят те счетчики они не програмируються все там просто по типу релейной схемы . Но при отсутствии на сколько я понял оснастки родной они скорее всего не пригодятся. У меня похожий станок с гордым именем вальтер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Металлист написав:

"На керосин" проверить герметичность можно. Можете изнутри керосином, снаружи внимательно осматриваете. Если есть подозрения на микропротечку ( микропору) ,наносится мел с внешней стороны. Затем керосин внутри, повторяются манипуляции.

 В идеале сделать крышку со штуцером, и надуть... Но не всегда это реально.

 

Іржа не глибока, хіба в швах зварки. Попробую гасом після очистки. Надути його нереально.

 

, Bonneville написав:

Добрый день  а есть головка для шлифовки спирали в комплекте? Если есть то хорошо он может шлифоваться в автоматическом режиме для того там и стоят те счетчики они не програмируються все там просто по типу релейной схемы . Но при отсутствии на сколько я понял оснастки родной они скорее всего не пригодятся. У меня похожий станок с гордым именем вальтер.

 

Головки немає. Якщо буде подавати поперечку і колону навіть роздільно -вже буде добре.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А как этот станок называется? Заточной, понятно. Увидел WU50. А ещё что там? В Ютубе полно сюжетов с заточными станками. С паспортом вообще никак?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Schutte WU50. Паспорта покищо не знайшов. В такому виконанні їх очевидно випускалось небагато.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зняли стіл.

Вперше побачив пластикові РВТ. В корпусі стола - озерця масла....

Також засмутило кріплення задньої частини циліндру. В плані жорскості.

 

DSC_0033.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пластиковые трубки на смазку видел уже на китайских станках. Есть специальная вальцовка, делает на трубках ребро жёсткости. И никакой меди! 

 Если подтёки масла, значит оно там было, а это хорошо, можно сказать отлично!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку