YuM

Капіталка і ремонт верстатів в США (відділено з теми про А. Ткача)

44 повідомлення у цій темі

9 годин назад, softm написав:

Я побачил як марафет наводять на трупа... імпекс здається все менш і менш дорогим :)

Бачив колись відео в титрубці. Тур "по майстерні" по відновленню верстатів. Те що ми називаємо повна капіталка з шабровкою, покраскою... В США. Точно пам"ятаю: капіталка плоскошліфа типу 3Е711 ціна - 40 000 долларів. Якось шукав відео, нажаль не зміг знайти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, влад55 сказал:

Знаете панове, тут плакати треба. Як би ми не старались, як би і що би ми не робили для того щоб до нас нормально ставились в європі-досить одного такого ткача з його роботою і все піде коту під хвіст.... І знову будуть тикати що ми не вміємо працювати бо ліниві... Бо там якись яцек або гашек відремонтував чи купив відремонтований в Україні верстат. І ремонтував його Саша Біда..... Зато пофарбував гарно  Ви мене вибачте, я просто не уявляю такої ситуації ні в поляків ні в чехів, про німців взагалі мовчу. Так чому у нас таке можливе??? Отой майстер працює згідно патенту? Тож повинен видавати якийсь документ на виконані послуги. Якийсь договір, рахунок чи що інше. То чому ніхто до суду не звернувся? Підприємець гонить брак, мало того, в деяких випадках, після його роботи станину можна відразу везти на лом. Чому він за це ні разу не відповів??? Чи всіх все влаштовує??? І робить Ткач гарно та відповідально, ну просто іноді не вдається???  Зима холодна, чи не з тої ноги встав. Зрештою - шліфує не він особисто, шліфує шліфувальник. Спеціаліст!!!! Якому глибоко до дупи що, кому і як робити, аби платили. А платять скоріше за все процент.... 

Спрос рождает предложение. Ничего не поделаешь. Есть фирмы которые нормально делают, но дорого. А есть дёшево, но хреново.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вже не зміг відредагувати свого повідомлення.

Знайшов таки відео про "капіталку". З ціною помилився :$. Кому ліньки дивитись все, мотаєм на 21:15. "Скільки коштує ремонт такого верстату як зазвичай? - 27 - 30 тисяч доларів"

Хто розуміє англійською - раджу подивитися все. Дуже цікаво для майстрів. І про шабровку і про старі і нові верстати.

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Капіталка і ремонт верстатів в США (відділено з теми про А. Ткача)

     Интересно, если бы Ткач начал просить за капиталку такие деньги, то как бы называлась тема с его обсуждением. Типа  - "Хапуга их Харькова")))

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, YuM сказал:

...І про шабровку і про старі і нові верстати

 На 10 минуте станки мечта многих мелких гаражников.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цена НА РАБОТУ в наших реалиях в 90% случаев вообще ничего не гарантирует. Это многие заказчики уже прошли (а мы все для кого-то заказчики). Одна и та же работа у одного мастера будет стоить условно 10 $, у другого специалиста - 100$, при этом качество выполнения за "копеечную" цену может быть выше, чем за " работаю по расценкам Европы ибо я ценю свой труд". 

 

Поиск АДЕКВАТНОГО исполнителя в любой сфере - еще та задача... :$

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не показатель: цена адекватна з/п. У амеров з/п какая? Потому и цена работы соответственная.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я якось був на зустрічи з одним чіпмейкером з Кайзерслаутерну. Його звали Адольф здається. 

Запитав його де і як він ремонтує своє обладнання, і скільки то коштує? Він притіг мені католог ділера якоїсь японської фірми. І сказав, що він з ними співпрацює. Ремонту ніякого немає. Якщо станок на гарантії, то фірма забезпечує його безперервне працювання так як сама знає. А коли гарантія скінчається, то йому пропонують новий станок, а за старого пропонують певну сумму, за яку фірма той станок відкупить у нього. 

Мабуть ще й лзінг при тому існує, але я тоді не спитав про те.

Але це не Америка. Хоча чому тема звужена тільки до Америки не розумію?

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Дядя_Уеф сказал:

Я якось був на зустрічи з одним чіпмейкером з Кайзерслаутерну. Його звали Адольф здається. 

Запитав його де і як він ремонтує своє обладнання, і скільки то коштує? Він притіг мені католог ділера якоїсь японської фірми. І сказав, що він з ними співпрацює. Ремонту ніякого немає. Якщо станок на гарантії, то фірма забезпечує його безперервне працювання так як сама знає. А коли гарантія скінчається, то йому пропонують новий станок, а за старого пропонують певну сумму, за яку фірма той станок відкупить у нього. 

Мабуть ще й лзінг при тому існує, але я тоді не спитав про те.

Але це не Америка. Хоча чому тема звужена тільки до Америки не розумію?

    Вы чипмайкера не путаете с хозяином мастерской? Shop owner

Змінено користувачем vaycartana
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну міряєтесь піськами сумами, тоді і рівень життя враховуйте.

середньостатистичний американець має заробляти порядка 100к баксів на рік. приблизно за таку ж суму він може купити повністю відновлений верстат (порядок співпадає)

у нас середньостатистичний робітник отримує 12-20к. за рік це 150-300к. порядок ціни нормально відновленного верстата. калькуляція ДМ чи власна вам в допомогу. порядок співпадає за якісний ремонт. певно це прив'язано до часу на відновлення, який мало відрізняється і у нас і там.

а відкапіталену кашку за 80к - я в це не вірю що зроблено якісно. так само і шліф чи фрезер

 

але

  1. висока ціна не завжди гарантує високу якість (тут треба перевіряти).
  2. низька ціна з високою якістю не поєднується майже ніколи.
  3. висока ціна і погана якість - таких шарлатанів багато.
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, aegis сказал:

ну міряєтесь піськами сумами, тоді і рівень життя враховуйте.

середньостатистичний американець має заробляти порядка 100к баксів на рік. приблизно за таку ж суму він може купити повністю відновлений верстат (порядок співпадає)

у нас середньостатистичний робітник отримує 12-20к. за рік це 150-300к. порядок ціни нормально відновленного верстата. калькуляція ДМ чи власна вам в допомогу. порядок співпадає за якісний ремонт. певно це прив'язано до часу на відновлення, який мало відрізняється і у нас і там.

а відкапіталену кашку за 80к - я в це не вірю що зроблено якісно. так само і шліф чи фрезер

 

але

  1. висока ціна не завжди гарантує високу якість (тут треба перевіряти).
  2. низька ціна з високою якістю не поєднується майже ніколи.
  3. висока ціна і погана якість - таких шарлатанів багато.

100 - это уже выше среднего при том значительно в среднем 50-60. У меня там отец с братом, знаю не понаслышке. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, vaycartana написав:

100 - это уже выше среднего при том значительно в среднем 50-60. У меня там отец с братом, знаю не понаслышке. 

порядок співпадає? рік роботи=відкапіталений верстат. така сама картина і у нас

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, aegis сказал:

порядок співпадає? рік роботи=відкапіталений верстат. така сама картина і у нас

  Естественно, цена работы будет привязана к стоимости оплаты в отрасли. Поскольку в данном случае основные расходы - это зарплата.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, vaycartana сказал:

Вы чипмайкера не путаете с хозяином мастерской? Shop owner

Я вважаю його чипмейкером, бо в нього майстерня у тому ж будинку, де він і живе. Вона зроблена як прибудова до його будинку, яка продовжується від будинка на город. Хоча на дошці замовлень бачив замовлення і від Феррарі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Панове, ви просто не дивіться в чому рахують, дивіться на цифру. Виходячи з середньої зп по Україні в 7-8к, за рік-80-90к, в штатах середня річна 60к. тобто різниця в ЗП- умовних 30%. Відкапіталити верстат у них-30-40к(з роботою) у нас 100к + власне пихтіння. Різниця-60+% Про що ми говоримо?Ви розумієте що там це вартує дешевше, без мороки, головного болю і з гарантією? На 30-40% дешевше.Я вам скажу так, робив запрс через друзів на Sunnen, дуже цікавив мене верстат для хонінгування корінних бугелів в блоках. Повна комплектація від фірми-16500баксів.На запитання при якусь скидку вони просто відповіли-якщо ви не взмозі заплатити таку невелику суму то навіщо вам такий верстат? Для них то мізер, розумієте. Це як би він у нас коштував 24к гр. Чи б думав хтось про те брати нове чи бу за такі кошти???

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Народ,весь прикол состоит не в стоимости работ,стране,политической ситуации и прочих косвенных условий.В принципе во всех странах и наш бывший СССР не исключение тот кто производил тот и ремонтировал,модернизировал и так далее.Поскольку  почти тридцать лет как рассыпался совок а коммунизм  капитализм так и не наступил,мы имеем то что имеем.Большая часть фирм по ремонту станков это "фуфломёты" кто-то не имеет элементарного инструмента но имеет много гонора,кто-то имеет инструмент но не имеет понятия как делать ремонт.Часто встречаешься с "такими" продаванами:-Дедушка приходил линейкой поводил ремонт сделал! Включаешь станок и хочется убежать.

Много людей хватаются сделать ремонт но сделать его не могут.Там надо фрезеровать а они шабрят в итоге просто задалбываются не укладываются в сроки и пытаются "втюхать" заказчик тоже задолбан и берёт то что есть.

Тридцать лет назад развалилось производство,если предположим мастер пришел на работу в 20 лет после армиии,на момент развала ему 30 было то сейчас ему 60 его и палкой не загонишь на ремонт.То что пытаются фирмы ремонтировать это хорошо,пару раз (во множественном числе - неуважительно название лица гомо эректус, гомо сапиенс, или животного, либо неживого предмета имитирующего оное) набьют и научатся.

Тут много обсуждают про станки на которых делать ремонт,кто-то ищет как ДМ шлифовку кто-то ищет ещё что.Но вот что я вам скажу.Ремонт станины запросто можно провести одним строгальным,без установки шлифовальной головки,им-же можно вернуть твёрдость плоскостям.Ромонт суппорта можно провести одним только фрезерным станком,без наделок не обойтись.Наделки можно не только из полиэтилентетрафталата (зедекс)  но и обычной (маслобензоустойчивой) эпоксидки (с наполнителем если больше 2х мм наращивать).

Главное имет мозги и желание.Ещё надо уметь доказывать "ремонтникам" что они не правы.Тотже Андрей Ткач запросто делает то что просишь.Его любимый "финт ушами" это нижние плоскости,если его попросить то сделает хотя и будет причитать,мол так не делают даже производители станков но вам надо просто настоять. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чи є на форумі якась гідна тема про зедекс? Скільки він ходить? Як змінюється жорсткість станка від пластмасок замість направляючих? Чому одразу не клеєти зедекс при виробництві станка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Semen47 сказал:

Народ,весь прикол состоит не в стоимости работ,стране,политической ситуации и прочих косвенных условий.В принципе во всех странах и наш бывший СССР не исключение тот кто производил тот и ремонтировал,модернизировал и так далее.Поскольку  почти тридцать лет как рассыпался совок а коммунизм  капитализм так и не наступил,мы имеем то что имеем.Большая часть фирм по ремонту станков это "фуфломёты" кто-то не имеет элементарного инструмента но имеет много гонора,кто-то имеет инструмент но не имеет понятия как делать ремонт.Часто встречаешься с "такими" продаванами:-Дедушка приходил линейкой поводил ремонт сделал! Включаешь станок и хочется убежать.

Много людей хватаются сделать ремонт но сделать его не могут.Там надо фрезеровать а они шабрят в итоге просто задалбываются не укладываются в сроки и пытаются "втюхать" заказчик тоже задолбан и берёт то что есть.

Тридцать лет назад развалилось производство,если предположим мастер пришел на работу в 20 лет после армиии,на момент развала ему 30 было то сейчас ему 60 его и палкой не загонишь на ремонт.То что пытаются фирмы ремонтировать это хорошо,пару раз (во множественном числе - неуважительно название лица гомо эректус, гомо сапиенс, или животного, либо неживого предмета имитирующего оное) набьют и научатся.

Тут много обсуждают про станки на которых делать ремонт,кто-то ищет как ДМ шлифовку кто-то ищет ещё что.Но вот что я вам скажу.Ремонт станины запросто можно провести одним строгальным,без установки шлифовальной головки,им-же можно вернуть твёрдость плоскостям.Ромонт суппорта можно провести одним только фрезерным станком,без наделок не обойтись.Наделки можно не только из полиэтилентетрафталата (зедекс)  но и обычной (маслобензоустойчивой) эпоксидки (с наполнителем если больше 2х мм наращивать).

Главное имет мозги и желание.Ещё надо уметь доказывать "ремонтникам" что они не правы.Тотже Андрей Ткач запросто делает то что просишь.Его любимый "финт ушами" это нижние плоскости,если его попросить то сделает хотя и будет причитать,мол так не делают даже производители станков но вам надо просто настоять. 

 

    Основные затраты по времени -  будут на измерения и чистовую шабровку и от нее ты никуда не уйдешь. Можно конечно краски побольше намазать, но тогда это уже не капиталка. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Гаврилів Василь написав:

Чому одразу не клеєти зедекс при виробництві станка?

деякі верстати штатно на зедексі ішли із заводу. 24к40, кфпє250 (не певен), шліф он у Максима теж має...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Гаврилів Василь сказал:

Чому одразу не клеєти зедекс при виробництві станка?

В советских станках на некоторых моделей клеили с  завода фторопласт.

У венгерского токарного ЕЕН-320 с ЧПУ  супорт опирается на продольные направляющие через отлитые прям в супорт подкладки из пластика  по свойством напоминающий полиамид 6.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Гаврилів Василь сказал:

Як змінюється жорсткість станка від пластмасок замість направляючих?

Меня больше волнует как меняется жёсткость станка когда Зедек приклеивают на крокодил (по сути после затвердевания напоминает резину средней твердости). И Ткач и Алексеенка говорят что родной клей (один листочек инжирового дерева) надо клеть зедекс на крокодил.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Тор сказал:

Меня больше волнует как меняется жёсткость станка когда Зедек приклеивают на крокодил (по сути после затвердевания напоминает резину средней твердости). И Ткач и Алексеенка говорят что родной клей (один листочек инжирового дерева) надо клеть зедекс на крокодил.

 

   У меня после его поклейки, на крокодил, наделки отвалились. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, vaycartana сказал:

 У меня после его поклейки, на крокодил, наделки отвалились. 

На клине ,супорте или в другом месте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Тор написав:

Меня больше волнует как меняется жёсткость станка когда Зедек приклеивают на крокодил (по сути после затвердевания напоминает резину средней твердости).

це більше залежить від товщини шару "гуми".

якщо коротко. у вас при навантаженні вузлів буде сумуватися не жорсткість окремих частин, а поддатливість. це величина зворотня жорсткості. тобто кожний окремий елемент рахується окремо і отримуєте суму переміщень частин. 

можна зробити декілька дуже цікавих висновків:

  1. наявність супержорстких елементів в конструкції слабо впливає на ітогову жорсткість, бо вони дають значно меншу деформацію.
  2. при наявності "слабкого" місця він буде давати більшу частину "втрат жорсткості"
  3. клейове з'єднання можна розглядати як розтягування/стискання стрижня постійного перерізу. там буде діяти закон Гука для деформації в самому простому вигляді, який звучить, що деформації пропорційні силі, властивостях матераілу (модулю Юнга) і товщині слою (висоті клею) і зворотньопропорційні площі поверхонь (переріз)
  4. з 3 пукнту шар клею має бути мінімальним а деталі мають бути добре підігнані перед склейкою. зменшення товщини клею в 2 рази в 2 рази зменшує ітогову деформацію (і податливість)
6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, aegis сказал:

ожна зробити декілька дуже цікавих висновків:

  1. наявність супержорстких елементів в конструкції слабо впливає на ітогову жорсткість, бо вони дають значно меншу деформацію.

А умнея противоречивый вывод: Чем больше в размерной цепочки деформаций  супер жёстких элементов  тем жёстче  будет система .Слабые звеня есть слабые звеня и жёсткость многих систем ограничена данными звеньями. Используя крокодил мы мы вносим в цепочку новый мало жёсткий элемент.

Но это все теория хотелось услышать практические выводы до и после  использования Крокодила в качестве клея.

.

30 минут назад, aegis сказал:

з 3 пукнту шар клею має бути мінімальним а деталі мають бути добре підігнані перед склейкою. зменшення товщини клею в 2 рази в 2 рази зменшує ітогову деформацію (і податливість)

Дела в том что оба упомянутые мной мастера не рекомендуют  сильно сдавливать сандвич .То есть они рекомендуют чтоб крокодила осталось в соединении побольше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку