konuk11

Динамічне гальмування електродвигуна

46 повідомлень у цій темі

Доброго дня спільното. Маю токарний 1е61м з стандартний 4кВт  380 В двигуном, на який хочу встановити динамічне гальмування. Для цього маю все необхідне: діодний міст, реле часу, контактор. На просторах інтернету безліч схем з підключення, одну з них додам. питання в наступному. як правильно підключити  контактор на гальмування дигуна?  В які саме частині схеми його потрібно встановити ?  Буду вдячний за будь яку допомогу. 

схема 220.jpg

Змінено користувачем konuk11
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обычно контактор - разрывает цепи идущие на двигатель (провода идущие со схемы тормоза) и одновременно цепь питания трансформатора (по входу - так двигатель не получает сильного броска тока при включении схемы тормоза))

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В станке ИЖ хорошо сделано. У меня в теме есть схема

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема із точно таким станком, може щось потрібне є.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Паспорт от Иж611, штатная схема, только пневмореле желательно поменять?.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Viktor_KVS написав:

Обычно контактор - разрывает цепи идущие на двигатель (провода идущие со схемы тормоза) и одновременно цепь питания трансформатора (по входу - так двигатель не получает сильного броска тока при включении схемы тормоза))

проблема в тому що з схеми виходить 36 вольт постоянки . як вони можуть включити контактор ?

, ig3757 написав:

Паспорт от Иж611, штатная схема, только пневмореле желательно поменять?.

у мене нове реле . зразка осатнніх років.)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

контактор питает не схема 

контактор подключает схему в процессе торможения 

     пример  при нажатии на кнопку стоп  1 разрывается питание на двигатель и второе через таймер  включается контактор - подключающий схему торможения 

(после отработки и остановки таймер отключает схему (питание контактора)торможения и разрывает питание на схему и провода с постоянкой идущие к двигателю))

таймер - самый простой можно поставить (срабатывает один раз при подаче питания) - пример Omron H3Y - цена 3 $ на али

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ig3757 написав:

Паспорт от Иж611, штатная схема, только пневмореле желательно поменять?.

контактор включає 36 В постійного струму ? як? саме цього я цього не розумію.

иж611.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, konuk11 сказал:

контактор включає 36 В постійного струму ? як? саме цього я цього не розумію.

иж611.jpg

Вы привели схему без трансформатора в верху  по ней и писал  - тогда контактор на 220в

есть на 110  на 24 и тд

для снижения риска поражения эл током  схемы управления переводят на низкое напряжение

но в шкаф вы не лазите при работе 

а так ставим понижающий  трансформатор переводим управление станком через кнопки с низким напряжением  и контакторы и тд 

но при подаче питания на тормоз -  до трансформатора схемы с выпрямителями мы снижаем ток при запуске схемы тормоза двигателя ( бережем движек - ток возрастает как бы плавно)

Змінено користувачем Viktor_KVS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Контактор 7 своїми контактами підключає вихід випрямляча СВ на обмотки двигуна. Гальмує дуже ефективно, зловживати не треба - редуктор такого не любить. Напруга обмотки контактора принципоаої ролі не грає.

Змінено користувачем SWA
Доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

К4- электронный релей (типа LV10_08_Relays), К5- контактер динам. торможения. При подаче питания на К4, оно замыкает К4.1 на заданное время (импульс 0.5-2сек. зависит от интенсивности торможения, напруги торможения). К5 срабатывает, ч\з свои К5.3 подаёт с моста WDS1 порядка 60В постоянки на две обмотки (одна и две замкнуты). При этом гарантированно (см. схему) 380в  не подаётся (К2.3 или К3.3 РАЗОМКНУТЫ). Происходит торможение постоянным током.

611_sch.pdf

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дякую за допомогу. Буду намагатися розібратися. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нема за що, питайте. Типова схема ИЖ 611, тільки контактори на 24В. Працює в мене років з 7-8. Там все дуже просто.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А шунт у вас є? Те що пишуть ніби напруга для гальмування не важлива, то є абсурд, бо від напруги залежить струм що протікатиме в колі обмоток, а опір обмоток на постійному струмі, то не на змінному... тому без шунта можуть бути нюанси... Та й взагалі. На 4кВт-ному движку заліза в роторі вже чимало і остаточне його намагнічування доволі сильне, тому можна обійтись взагалі без транса і реле(не завжди) і просто замикати виводи двигуна між собою після відключення його від напруги.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По напрузі зфейлився, читав з телефону, занадто швидко листаючи) Не писали тут такого, точніше писали не про це)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стоповая Отключает пускатель двигателя , и вторыми контактами замыкает пускатель с подачей постоянки на 2 из обмоток движка ,вроде просто же, и работать должно:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Artem1ks А как потом напруга снимется?

@Curandero Шунт куда ставить? У меня на ИЖе двигло 3КВт без всякого шунта. По штатной схеме. 60В на мост, тормозит резко. При желании можно сделать режим качания, как на фрезере 6720 (качает слегка ротор влево\вправо для зацепа шестерен). Но там сложней выходит?

В посте #243233 немного ошибочка: К2.3 или К3.3 РАЗОМКНУТЫ,  а должно быть К2.3 и К3.3 РАЗОМКНУТЫ.

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ig3757

Шунт послідовно, тобто через нього протікає і обмежується струм на обмотку двигуна, якщо там таки 60в, то він мабуть зайвий буде, ну якщо м'якшого гальма не треба. Не хочете попробувати коротнути двигун після вимкнення?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Качання можна спробувати зробити вручну, якщо подаєте напругу на дві обмотки двигуна, то пропустіть через "кнопку" що мінятиме полярність струму на виводах обмоток. Понатискали кнопку, воно і покачало валом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Curandero Дык можно напругу менять, время импульса. На 6720 у меня 2х80В (со средней точкой). Движок  1,5 или 2КВт, не помню. Тормозить закорачиваним обмоток делал на постоянке (моторчик с магнитом, подача проволоки на сварке). А тут играться остаточным намагничиванием?

При качании нужен реверс обмоток. См. схему.

6720.pdf

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, ig3757 написав:

Нема за що, питайте. Типова схема ИЖ 611, тільки контактори на 24В. Працює в мене років з 7-8. Там все дуже просто.

доброго часу. Я взяв контактор на 220 В  пустив на нього через реле часу та через замкнуті контакти 2 інших контакторів 220В (на випадок якщо якийсь контактор залипне, реле часу не спрацює)  ,паралельно контактору гальма підключу трансформатор 220-36В і діодний міст. завтра сфотографую. можливо хтось підкаже що ще потрібно зробити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, ig3757 сказал:

А как потом напруга снимется?

дак пускач без самоподхвата . кнопку отпустил снялось ...

ну либо еще релюшку что бы кнопку при тормозе не держать 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А можно якось намалювати? Не зовсім зрозумів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кстати имею пару шестерен в гитару и поливайку родную ) на ваш станочек 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

кстати имею пару шестерен в гитару и поливайку родную ) на ваш станочек 

 

які шестерні маєте ? і що за поливайка?)

, ig3757 написав:

А можно якось намалювати? Не зовсім зрозумів.

краще я з фотографую. бо чесно я не знаю як то намалювати так щоб було зрозуміло. а по фото думаю буде видно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку