88 повідомлень у цій темі

Ну якщо це не буде офтопом та не засмічуватиме тему, то скину всі фото, що залишилися, вони в окремій папці, повторюсь, спеціально не знімав, бо тему по відновленню цього "нещастя" вести не планував. Декілька фото на місці попередньої "дислокації", тумб та корита не було, якісь підставки, в коробці зламаний зуб на одній шестерні та злизана ще одна, зовнішній вид на фото, ЗБ не рідна, від чого не знаю, продав тут на барахолці. При розборці вияснилося, що геть розбите посадочне під задній підшипник, було напхано якоїсь фольги та жесті, розточив, перезавтулив під новий підшипник. Втулку під передній підшипник  ( станок вже переробляли із втулки на шпіндельний підшипник) також прийшлося переробляти,  несоосність до посадочних місць шестерень була в 0, 45мм. Також переробив кінець шпінделя під конунсу посадку. Із втулками по всьому станку обійшовся просто- всі вали із зносом в центра, проточка як чисто, втулочки в розмір по місцю. Шабровка всього, до чого дібрався, прийшлося виготовити лінійку в 45 градусів, для поперечки. ЗБ вже була без рідної підошви, із чавунного блина від великої водопровідної задвижки була зроблена відповідна підошва, декілька разів коригував на строгальному висоту, щоб потрапити у вісь ПБ. Корпус ЗБ також обдер на строгальному. Піноль була провернута по КМ, гарні задири, не довго думав, розточив та завтулив перехідною втулкою КМ 4 на 5, відрізавши хвіст. Пильники та змазка підошви ЗБ також не зайві. Каретку залив на епоксидку з графітом. Лімб поздовжньої встановив, який був, поперечки зробив сам, ціна 0,05, більше було б самонадіяно... Єдине, риску на відповідній частині схалтурив, не акуратно вийшло... Шестерню  ( її вінець ) зробив на фрезерному, також наробив заготовок під шестерні гітари, та вчасно  одумався, вони так і залишилися заготовками... Зламаний зуб наплавив та зробивши профільний різець по цілим зубам, на строгальному придав тому зубу нормальну форму. Корито зробив із двох частин, так легше витягувати стружку, у якості тумб дві труби, діаметр 500 та 400 мм... Якось так, може деякі методи мого ремонту і є типовим "колхозом "Шлях до погибелі" ", та контрольні проточки із ЗБ та без показують різницю в сотку- півтори навіть після декількох років експлуатації ( не інтенсивної, звичайно) та чистота обробки мене влаштовують, а точності круглошліфа від токарного очікувати не варто... І ще, з відрізанням широким різцем проблеми, дробить без підпору ЗБ, треба регулювати, та відрізання на ньому майже не роблю, тому це мені поки не заважає, та й часу на це немає, коли вже прикрутить, займусь. Зараз він звичайно не такий гарний, як тільки після ремонту, стружка та мастило залишають свої сліди, та це ж не авто, тут головне не зовнішній вигляд... Якщо ця інформація зайва та засмічує тему, прошу автора видалити, я зовсім не проти.

DSC04264.JPG

DSC04265.JPG

DSC04266.JPG

DSC04267.JPG

DSC04268.JPG

DSC04269.JPG

DSC04270.JPG

DSC04271.JPG

DSC04274.JPG

DSC04416.JPG

DSC04417.JPG

DSC04418.JPG

DSC04419.JPG

DSC04420.JPG

DSC04421.JPG

IMG_20180313_172453.jpg

IMG_20180313_172539.jpg

IMG_20180313_172554.jpg

IMG_20180313_172604.jpg

IMG_20181126_094540.jpg

IMG_20181126_094547.jpg

IMG_20181126_094620.jpg

IMG_20181126_094636.jpg

IMG_20181126_095140.jpg

IMG_20181126_095152.jpg

IMG_20181126_095210.jpg

IMG_20181126_095251.jpg

IMG_20181126_095257.jpg

IMG_20181126_095309.jpg

IMG_20181126_095357.jpg

IMG_20181126_095423.jpg

IMG_20181126_095436.jpg

IMG_20181126_095445.jpg

IMG_20181126_095531.jpg

IMG_20181126_095920.jpg

IMG_20181126_095941.jpg

IMG_20181126_100016.jpg

IMG_20181126_100216.jpg

IMG_20181128_114724.jpg

IMG_20181128_114807.jpg

IMG_20181128_114833.jpg

IMG_20181128_114846.jpg

IMG_20181128_114857.jpg

IMG_20181128_114917.jpg

IMG_20181130_154303.jpg

IMG_20181214_121128.jpg

IMG_20181130_155821.jpg

IMG_20181201_124230.jpg

IMG_20181201_124246_BURST001_COVER.jpg

IMG_20181201_124317.jpg

IMG_20181201_124402.jpg

IMG_20181201_124411.jpg

IMG_20181218_141214.jpg

IMG_20181218_141225.jpg

IMG_20181218_141239.jpg

IMG_20181218_141241.jpg

IMG_20181218_151817.jpg

IMG_20181218_151857.jpg

IMG_20181218_152039.jpg

IMG_20181218_152051.jpg

IMG_20181218_152214.jpg

IMG_20181218_152923.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, стани написав:

Ну якщо це не буде офтопом та не засмічуватиме тему, то скину всі фото, що залишилися, вони в окремій папці, повторюсь, спеціально не знімав, бо тему по відновленню цього "нещастя" вести не планував. Декілька фото на місці попередньої "дислокації", тумб та корита не було, якісь підставки, в коробці зламаний зуб на одній шестерні та злизана ще одна, зовнішній вид на фото, ЗБ не рідна, від чого не знаю, продав тут на барахолці. При розборці вияснилося, що геть розбите посадочне під задній підшипник, було напхано якоїсь фольги та жесті, розточив, перезавтулив під новий підшипник. Втулку під передній підшипник  ( станок вже переробляли із втулки на шпіндельний підшипник) також прийшлося переробляти,  несоосність до посадочних місць шестерень була в 0, 45мм. Також переробив кінець шпінделя під конунсу посадку. Із втулками по всьому станку обійшовся просто- всі вали із зносом в центра, проточка як чисто, втулочки в розмір по місцю. Шабровка всього, до чого дібрався, прийшлося виготовити лінійку в 45 градусів, для поперечки. ЗБ вже була без рідної підошви, із чавунного блина від великої водопровідної задвижки була зроблена відповідна підошва, декілька разів коригував на строгальному висоту, щоб потрапити у вісь ПБ. Корпус ЗБ також обдер на строгальному. Піноль була провернута по КМ, гарні задири, не довго думав, розточив та завтулив перехідною втулкою КМ 4 на 5, відрізавши хвіст. Пильники та змазка підошви ЗБ також не зайві. Каретку залив на епоксидку з графітом. Лімб поздовжньої встановив, який був, поперечки зробив сам, ціна 0,05, більше було б самонадіяно... Єдине, риску на відповідній частині схалтурив, не акуратно вийшло... Шестерню  ( її вінець ) зробив на фрезерному, також наробив заготовок під шестерні гітари, та вчасно  одумався, вони так і залишилися заготовками... Зламаний зуб наплавив та зробивши профільний різець по цілим зубам, на строгальному придав тому зубу нормальну форму. Корито зробив із двох частин, так легше витягувати стружку, у якості тумб дві труби, діаметр 500 та 400 мм... Якось так, може деякі методи мого ремонту і є типовим "колхозом "Шлях до погибелі" ", та контрольні проточки із ЗБ та без показують різницю в сотку- півтори навіть після декількох років експлуатації ( не інтенсивної, звичайно) та чистота обробки мене влаштовують, а точності круглошліфа від токарного очікувати не варто... І ще, з відрізанням широким різцем проблеми, дробить без підпору ЗБ, треба регулювати, та відрізання на ньому майже не роблю, тому це мені поки не заважає, та й часу на це немає, коли вже прикрутить, займусь. Зараз він звичайно не такий гарний, як тільки після ремонту, стружка та мастило залишають свої сліди, та це ж не авто, тут головне не зовнішній вигляд... Якщо ця інформація зайва та засмічує тему, прошу автора видалити, я зовсім не проти.

DSC04264.JPG

DSC04265.JPG

DSC04266.JPG

DSC04267.JPG

DSC04268.JPG

DSC04269.JPG

DSC04270.JPG

DSC04271.JPG

DSC04274.JPG

DSC04416.JPG

DSC04417.JPG

DSC04418.JPG

DSC04419.JPG

DSC04420.JPG

DSC04421.JPG

IMG_20180313_172453.jpg

IMG_20180313_172539.jpg

IMG_20180313_172554.jpg

IMG_20180313_172604.jpg

IMG_20181126_094540.jpg

IMG_20181126_094547.jpg

IMG_20181126_094620.jpg

IMG_20181126_094636.jpg

IMG_20181126_095140.jpg

IMG_20181126_095152.jpg

IMG_20181126_095210.jpg

IMG_20181126_095251.jpg

IMG_20181126_095257.jpg

IMG_20181126_095309.jpg

IMG_20181126_095357.jpg

IMG_20181126_095423.jpg

IMG_20181126_095436.jpg

IMG_20181126_095445.jpg

IMG_20181126_095531.jpg

IMG_20181126_095920.jpg

IMG_20181126_095941.jpg

IMG_20181126_100016.jpg

IMG_20181126_100216.jpg

IMG_20181128_114724.jpg

IMG_20181128_114807.jpg

IMG_20181128_114833.jpg

IMG_20181128_114846.jpg

IMG_20181128_114857.jpg

IMG_20181128_114917.jpg

IMG_20181130_154303.jpg

IMG_20181214_121128.jpg

IMG_20181130_155821.jpg

IMG_20181201_124230.jpg

IMG_20181201_124246_BURST001_COVER.jpg

IMG_20181201_124317.jpg

IMG_20181201_124402.jpg

IMG_20181201_124411.jpg

IMG_20181218_141214.jpg

IMG_20181218_141225.jpg

IMG_20181218_141239.jpg

IMG_20181218_141241.jpg

IMG_20181218_151817.jpg

IMG_20181218_151857.jpg

IMG_20181218_152039.jpg

IMG_20181218_152051.jpg

IMG_20181218_152214.jpg

IMG_20181218_152923.jpg

Респект ;))) багато роботи зробили, і це далеко не колхоз як на мене)) бачив у вас мотор знизу стоїть не в тому положенні як в мене. Ви нього змішували чи це заводський варіант?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тумб не було, в якості них використав два відрізка труби діаметром 500 ( передня) та 400 (задня)мм. А поскільки все робиться з нуля і нічого не обмежує, то поле для творчості широке, тільки брак фантазії може завадити... Натяжне для двигуна закріпив у передній тумбі, ходу достатньо, та й габарит станка від цьго тільки виграв.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, стани написав:

Тумб не було, в якості них використав два відрізка труби діаметром 500 ( передня) та 400 (задня)мм. А поскільки все робиться з нуля і нічого не обмежує, то поле для творчості широке, тільки брак фантазії може завадити... Натяжне для двигуна закріпив у передній тумбі, ходу достатньо, та й габарит станка від цьго тільки виграв.

Ну мотор в мене практично на метер винесений від тіла станка, якось не практично в умовах моєї будки 4/4 з’їсть місце дорогоцінне))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Может у кого был такой станок и остались запчасти от фартуха, пишите в приват, куплю . А именно большой износ шестерни которая ходит в зацепления з зубчастой рейкой 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю, заказать изготовить не будет проблемой. Кажется  М2, 12 зубьев.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кулибкин написав:

Думаю, заказать изготовить не будет проблемой. Кажется  М2, 12 зубьев.

Поищу на просторах интернета, если не найду закажу, она там ещё и бронзовая или латунь хз

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Yura1993 сказал:

Поищу на просторах интернета, если не найду закажу, она там ещё и бронзовая или латунь хз

По паспорту Сталь 45, закалка Rc 40-45.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кулибкин написав:

По паспорту Сталь 45, закалка Rc 40-45.

Я наверное не так описал ват эта шестерня 

EEFA39F7-70A0-46F8-BABF-A2D38E5A49BF.jpeg

53467B0E-B6F0-49A2-8669-4C3450E8B5A7.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Едем дальше, снял коробку , вроде все простое, выработок особо нет . Надеюсь ещё покрутит )))

6D6A6589-0503-49F1-82A1-8D3858980CF2.jpeg

14D84D1D-7336-4321-B109-B1F9E63695A8.jpeg

0C4161D5-A245-49D5-B4CC-468882BA9B5E.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Yura1993 сказал:

Может у кого был такой станок и остались запчасти от фартуха, пишите в приват, куплю . А именно большой износ шестерни которая ходит в зацепления з зубчастой рейкой 

Наверное не так...

Удачи !)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, Куляста Блискавка сказал:

Це спочатку, а коли верстат принесе перший прибуток її погляд потеплішає. 

В мене точно так і було

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Yura1993 написав:

Поищу на просторах интернета,

Шукаєш шестерню з таким же числом зубів і модулем від іншого обладнання і пересаджуєш вінець. З шестерні-донора вирізаєш вінець, із своєї ступицю,Напресовуєш на гарячу, прихватуєш в трьох точках зварюванням,бажано напівавтоматом. Класична технологія ремонту зубчастих коліс. Працює не гірш нової.....Будеш сміятися, але цю процедуру можна виконати на самому ж  верстаті, що ремонтується,аби шпіндель крутився.. 

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bogdan1983 написав:

В мене точно так і було

Та це скоріш для хоббі

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

Шукаєш шестерню з таким же числом зубів і модулем від іншого обладнання і пересаджуєш вінець. З шестерні-донора вирізаєш вінець, із своєї ступицю,Напресовуєш на гарячу, прихватуєш в трьох точках зварюванням,бажано напівавтоматом. Класична технологія ремонту зубчастих коліс. Працює не гірш нової.....Будеш сміятися, але цю процедуру можна виконати на самому ж  верстаті, що ремонтується,аби шпіндель крутився.. 

ого дуже корисна порада, дуже дякую!Якщо не знайду нової спробую скористатись таким методом 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Yura1993 сказал:

Та це скоріш для хоббі

Я теж так думав, але  якщо приходятьщ ось вистругати, то не відмовляю. Час від часу якась копійка проскакує

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bogdan1983 написав:

Я теж так думав, але  якщо приходятьщ ось вистругати, то не відмовляю. Час від часу якась копійка проскакує

Все таки що це за модель хто знає, я все придивився що міг, ну немає схожого, щоб і з лімбами , мостик під патроном, коробка подач не зрозуміла 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Yura1993 сказал:

Я наверное не так описал ват эта шестерня 

Это точно шестерня? Может червячное колесо?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Точно,на фото черв'ячне колесо, приводу подач супорта. Бронза, для хобійних цілей можна і капролон. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dedal написав:

Это точно шестерня? Может червячное колесо?

Дико извиняюсь я на фото показал , а че оно и как правильно не знаю, сорри есть что есть,  та круглая хрень с зубами сносилась))) вот и всё 

, Куляста Блискавка написав:

Точно,на фото черв'ячне колесо, приводу подач супорта. Бронза, для хобійних цілей можна і капролон. 

Він то для хоббі, але хочу зробити все правильно тому буду шукати щось схоже 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Узнал модель все же оказывается 162 СП. Вчера немного уделил время старичку, начал с коробки подач почистил до метала, Хотел оставить на потом покраску, что бы весь станок за раз но не удержался и вскрыл первым слоем краски . Далее ещё будет)) , ручки поснимал, а ним ещё мои руки не добрались. На данном промежуточном этапе коробка выглядит так

064902B0-4DB6-4D39-A5BA-19720DC94110.jpeg

FC25E37F-C773-4F67-84A4-6BA3B09C9ABB.jpeg

54089976-A88E-4CD5-A184-C0933CE1A591.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Красить  узел лучше после полной ревизии, замены подшипников и тд

А так цвет бодренький 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, AStorm написав:

Красить  узел лучше после полной ревизии, замены подшипников и тд

А так цвет бодренький 

Это единственный узел в котором все ок)) поэтому и покрасил чтобы хоть как-то взбодриться . Все остальное надо перебирать, чистить , менять и мазать  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Резинові кільця не забудьте під ручки поставити, під усі без винятку, цей станок тече звідусіль, якщо не тече, значить мастило скінчилося, пора доливати... Якість литва ( на моєму) не дуже, наскрізні пори в корпусі ПБ, здається, все прошпаклював, а все рівно звідкілясь прокапує прямо через чавун... Ручки надіваються на оправку та проточуються під резинові кільця, "о"-рінги, щоб вони трохи виступали над площиною прилягання ручки. Це допомагає, і дуже непогано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, стани написав:

Резинові кільця не забудьте під ручки поставити, під усі без винятку, цей станок тече звідусіль, якщо не тече, значить мастило скінчилося, пора доливати... Якість литва ( на моєму) не дуже, наскрізні пори в корпусі ПБ, здається, все прошпаклював, а все рівно звідкілясь прокапує прямо через чавун... Ручки надіваються на оправку та проточуються під резинові кільця, "о"-рінги, щоб вони трохи виступали над площиною прилягання ручки. Це допомагає, і дуже непогано.

У вас точно така ж модель? Я б не з казав що лиття погане , все досить рівно . А система зразки там досить своєрідна в коробці подач все по трубкам 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку