#244090 Опубліковано: 12 червня, 2020 Ну якщо це не буде офтопом та не засмічуватиме тему, то скину всі фото, що залишилися, вони в окремій папці, повторюсь, спеціально не знімав, бо тему по відновленню цього "нещастя" вести не планував. Декілька фото на місці попередньої "дислокації", тумб та корита не було, якісь підставки, в коробці зламаний зуб на одній шестерні та злизана ще одна, зовнішній вид на фото, ЗБ не рідна, від чого не знаю, продав тут на барахолці. При розборці вияснилося, що геть розбите посадочне під задній підшипник, було напхано якоїсь фольги та жесті, розточив, перезавтулив під новий підшипник. Втулку під передній підшипник ( станок вже переробляли із втулки на шпіндельний підшипник) також прийшлося переробляти, несоосність до посадочних місць шестерень була в 0, 45мм. Також переробив кінець шпінделя під конунсу посадку. Із втулками по всьому станку обійшовся просто- всі вали із зносом в центра, проточка як чисто, втулочки в розмір по місцю. Шабровка всього, до чого дібрався, прийшлося виготовити лінійку в 45 градусів, для поперечки. ЗБ вже була без рідної підошви, із чавунного блина від великої водопровідної задвижки була зроблена відповідна підошва, декілька разів коригував на строгальному висоту, щоб потрапити у вісь ПБ. Корпус ЗБ також обдер на строгальному. Піноль була провернута по КМ, гарні задири, не довго думав, розточив та завтулив перехідною втулкою КМ 4 на 5, відрізавши хвіст. Пильники та змазка підошви ЗБ також не зайві. Каретку залив на епоксидку з графітом. Лімб поздовжньої встановив, який був, поперечки зробив сам, ціна 0,05, більше було б самонадіяно... Єдине, риску на відповідній частині схалтурив, не акуратно вийшло... Шестерню ( її вінець ) зробив на фрезерному, також наробив заготовок під шестерні гітари, та вчасно одумався, вони так і залишилися заготовками... Зламаний зуб наплавив та зробивши профільний різець по цілим зубам, на строгальному придав тому зубу нормальну форму. Корито зробив із двох частин, так легше витягувати стружку, у якості тумб дві труби, діаметр 500 та 400 мм... Якось так, може деякі методи мого ремонту і є типовим "колхозом "Шлях до погибелі" ", та контрольні проточки із ЗБ та без показують різницю в сотку- півтори навіть після декількох років експлуатації ( не інтенсивної, звичайно) та чистота обробки мене влаштовують, а точності круглошліфа від токарного очікувати не варто... І ще, з відрізанням широким різцем проблеми, дробить без підпору ЗБ, треба регулювати, та відрізання на ньому майже не роблю, тому це мені поки не заважає, та й часу на це немає, коли вже прикрутить, займусь. Зараз він звичайно не такий гарний, як тільки після ремонту, стружка та мастило залишають свої сліди, та це ж не авто, тут головне не зовнішній вигляд... Якщо ця інформація зайва та засмічує тему, прошу автора видалити, я зовсім не проти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244094 Опубліковано: 12 червня, 2020 , стани написав: Ну якщо це не буде офтопом та не засмічуватиме тему, то скину всі фото, що залишилися, вони в окремій папці, повторюсь, спеціально не знімав, бо тему по відновленню цього "нещастя" вести не планував. Декілька фото на місці попередньої "дислокації", тумб та корита не було, якісь підставки, в коробці зламаний зуб на одній шестерні та злизана ще одна, зовнішній вид на фото, ЗБ не рідна, від чого не знаю, продав тут на барахолці. При розборці вияснилося, що геть розбите посадочне під задній підшипник, було напхано якоїсь фольги та жесті, розточив, перезавтулив під новий підшипник. Втулку під передній підшипник ( станок вже переробляли із втулки на шпіндельний підшипник) також прийшлося переробляти, несоосність до посадочних місць шестерень була в 0, 45мм. Також переробив кінець шпінделя під конунсу посадку. Із втулками по всьому станку обійшовся просто- всі вали із зносом в центра, проточка як чисто, втулочки в розмір по місцю. Шабровка всього, до чого дібрався, прийшлося виготовити лінійку в 45 градусів, для поперечки. ЗБ вже була без рідної підошви, із чавунного блина від великої водопровідної задвижки була зроблена відповідна підошва, декілька разів коригував на строгальному висоту, щоб потрапити у вісь ПБ. Корпус ЗБ також обдер на строгальному. Піноль була провернута по КМ, гарні задири, не довго думав, розточив та завтулив перехідною втулкою КМ 4 на 5, відрізавши хвіст. Пильники та змазка підошви ЗБ також не зайві. Каретку залив на епоксидку з графітом. Лімб поздовжньої встановив, який був, поперечки зробив сам, ціна 0,05, більше було б самонадіяно... Єдине, риску на відповідній частині схалтурив, не акуратно вийшло... Шестерню ( її вінець ) зробив на фрезерному, також наробив заготовок під шестерні гітари, та вчасно одумався, вони так і залишилися заготовками... Зламаний зуб наплавив та зробивши профільний різець по цілим зубам, на строгальному придав тому зубу нормальну форму. Корито зробив із двох частин, так легше витягувати стружку, у якості тумб дві труби, діаметр 500 та 400 мм... Якось так, може деякі методи мого ремонту і є типовим "колхозом "Шлях до погибелі" ", та контрольні проточки із ЗБ та без показують різницю в сотку- півтори навіть після декількох років експлуатації ( не інтенсивної, звичайно) та чистота обробки мене влаштовують, а точності круглошліфа від токарного очікувати не варто... І ще, з відрізанням широким різцем проблеми, дробить без підпору ЗБ, треба регулювати, та відрізання на ньому майже не роблю, тому це мені поки не заважає, та й часу на це немає, коли вже прикрутить, займусь. Зараз він звичайно не такий гарний, як тільки після ремонту, стружка та мастило залишають свої сліди, та це ж не авто, тут головне не зовнішній вигляд... Якщо ця інформація зайва та засмічує тему, прошу автора видалити, я зовсім не проти. Респект ;))) багато роботи зробили, і це далеко не колхоз як на мене)) бачив у вас мотор знизу стоїть не в тому положенні як в мене. Ви нього змішували чи це заводський варіант? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244101 Опубліковано: 12 червня, 2020 Тумб не було, в якості них використав два відрізка труби діаметром 500 ( передня) та 400 (задня)мм. А поскільки все робиться з нуля і нічого не обмежує, то поле для творчості широке, тільки брак фантазії може завадити... Натяжне для двигуна закріпив у передній тумбі, ходу достатньо, та й габарит станка від цьго тільки виграв. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244103 Опубліковано: 12 червня, 2020 , стани написав: Тумб не було, в якості них використав два відрізка труби діаметром 500 ( передня) та 400 (задня)мм. А поскільки все робиться з нуля і нічого не обмежує, то поле для творчості широке, тільки брак фантазії може завадити... Натяжне для двигуна закріпив у передній тумбі, ходу достатньо, та й габарит станка від цьго тільки виграв. Ну мотор в мене практично на метер винесений від тіла станка, якось не практично в умовах моєї будки 4/4 з’їсть місце дорогоцінне)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244142 Опубліковано: 12 червня, 2020 Может у кого был такой станок и остались запчасти от фартуха, пишите в приват, куплю . А именно большой износ шестерни которая ходит в зацепления з зубчастой рейкой 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244147 Опубліковано: 12 червня, 2020 Думаю, заказать изготовить не будет проблемой. Кажется М2, 12 зубьев. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244151 Опубліковано: 12 червня, 2020 , Кулибкин написав: Думаю, заказать изготовить не будет проблемой. Кажется М2, 12 зубьев. Поищу на просторах интернета, если не найду закажу, она там ещё и бронзовая или латунь хз 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244153 Опубліковано: 12 червня, 2020 12 минуты назад, Yura1993 сказал: Поищу на просторах интернета, если не найду закажу, она там ещё и бронзовая или латунь хз По паспорту Сталь 45, закалка Rc 40-45. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244155 Опубліковано: 12 червня, 2020 , Кулибкин написав: По паспорту Сталь 45, закалка Rc 40-45. Я наверное не так описал ват эта шестерня 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244162 Опубліковано: 12 червня, 2020 Едем дальше, снял коробку , вроде все простое, выработок особо нет . Надеюсь ещё покрутит ))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244164 Опубліковано: 12 червня, 2020 2 часа назад, Yura1993 сказал: Может у кого был такой станок и остались запчасти от фартуха, пишите в приват, куплю . А именно большой износ шестерни которая ходит в зацепления з зубчастой рейкой Наверное не так... Удачи !))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244175 Опубліковано: 12 червня, 2020 23 часа назад, Куляста Блискавка сказал: Це спочатку, а коли верстат принесе перший прибуток її погляд потеплішає. В мене точно так і було 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244176 Опубліковано: 12 червня, 2020 (змінено) 2 години назад, Yura1993 написав: Поищу на просторах интернета, Шукаєш шестерню з таким же числом зубів і модулем від іншого обладнання і пересаджуєш вінець. З шестерні-донора вирізаєш вінець, із своєї ступицю,Напресовуєш на гарячу, прихватуєш в трьох точках зварюванням,бажано напівавтоматом. Класична технологія ремонту зубчастих коліс. Працює не гірш нової.....Будеш сміятися, але цю процедуру можна виконати на самому ж верстаті, що ремонтується,аби шпіндель крутився.. Змінено 12 червня, 2020 користувачем Куляста Блискавка доповнення 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244177 Опубліковано: 12 червня, 2020 , bogdan1983 написав: В мене точно так і було Та це скоріш для хоббі 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244180 Опубліковано: 12 червня, 2020 , Куляста Блискавка написав: Шукаєш шестерню з таким же числом зубів і модулем від іншого обладнання і пересаджуєш вінець. З шестерні-донора вирізаєш вінець, із своєї ступицю,Напресовуєш на гарячу, прихватуєш в трьох точках зварюванням,бажано напівавтоматом. Класична технологія ремонту зубчастих коліс. Працює не гірш нової.....Будеш сміятися, але цю процедуру можна виконати на самому ж верстаті, що ремонтується,аби шпіндель крутився.. ого дуже корисна порада, дуже дякую!Якщо не знайду нової спробую скористатись таким методом 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244181 Опубліковано: 12 червня, 2020 10 минут назад, Yura1993 сказал: Та це скоріш для хоббі Я теж так думав, але якщо приходятьщ ось вистругати, то не відмовляю. Час від часу якась копійка проскакує 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244182 Опубліковано: 12 червня, 2020 , bogdan1983 написав: Я теж так думав, але якщо приходятьщ ось вистругати, то не відмовляю. Час від часу якась копійка проскакує Все таки що це за модель хто знає, я все придивився що міг, ну немає схожого, щоб і з лімбами , мостик під патроном, коробка подач не зрозуміла 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244183 Опубліковано: 12 червня, 2020 2 часа назад, Yura1993 сказал: Я наверное не так описал ват эта шестерня Это точно шестерня? Может червячное колесо? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244185 Опубліковано: 12 червня, 2020 Точно,на фото черв'ячне колесо, приводу подач супорта. Бронза, для хобійних цілей можна і капролон. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244186 Опубліковано: 12 червня, 2020 , Dedal написав: Это точно шестерня? Может червячное колесо? Дико извиняюсь я на фото показал , а че оно и как правильно не знаю, сорри есть что есть, та круглая хрень с зубами сносилась))) вот и всё , Куляста Блискавка написав: Точно,на фото черв'ячне колесо, приводу подач супорта. Бронза, для хобійних цілей можна і капролон. Він то для хоббі, але хочу зробити все правильно тому буду шукати щось схоже 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244439 Опубліковано: 14 червня, 2020 Узнал модель все же оказывается 162 СП. Вчера немного уделил время старичку, начал с коробки подач почистил до метала, Хотел оставить на потом покраску, что бы весь станок за раз но не удержался и вскрыл первым слоем краски . Далее ещё будет)) , ручки поснимал, а ним ещё мои руки не добрались. На данном промежуточном этапе коробка выглядит так 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244443 Опубліковано: 14 червня, 2020 Красить узел лучше после полной ревизии, замены подшипников и тд А так цвет бодренький 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244448 Опубліковано: 14 червня, 2020 , AStorm написав: Красить узел лучше после полной ревизии, замены подшипников и тд А так цвет бодренький Это единственный узел в котором все ок)) поэтому и покрасил чтобы хоть как-то взбодриться . Все остальное надо перебирать, чистить , менять и мазать 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244458 Опубліковано: 14 червня, 2020 Резинові кільця не забудьте під ручки поставити, під усі без винятку, цей станок тече звідусіль, якщо не тече, значить мастило скінчилося, пора доливати... Якість литва ( на моєму) не дуже, наскрізні пори в корпусі ПБ, здається, все прошпаклював, а все рівно звідкілясь прокапує прямо через чавун... Ручки надіваються на оправку та проточуються під резинові кільця, "о"-рінги, щоб вони трохи виступали над площиною прилягання ручки. Це допомагає, і дуже непогано. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#244463 Опубліковано: 14 червня, 2020 1 година назад, стани написав: Резинові кільця не забудьте під ручки поставити, під усі без винятку, цей станок тече звідусіль, якщо не тече, значить мастило скінчилося, пора доливати... Якість литва ( на моєму) не дуже, наскрізні пори в корпусі ПБ, здається, все прошпаклював, а все рівно звідкілясь прокапує прямо через чавун... Ручки надіваються на оправку та проточуються під резинові кільця, "о"-рінги, щоб вони трохи виступали над площиною прилягання ручки. Це допомагає, і дуже непогано. У вас точно така ж модель? Я б не з казав що лиття погане , все досить рівно . А система зразки там досить своєрідна в коробці подач все по трубкам 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах