Misha

Ремонт двигуна д-144

13 сообщений в этой теме

Доброго часу доби шановні майстри. Під час ремонту двигуна д-144 виникли труднощі. Вклав колінвал у блок - все начебто гуд. Питання виникли коли зібрав шатуни. Виявилося що вони окрім повздовжнього нормального переміщення мають люфт що супроводжується "чваканням" масла у поперечному напрямку а саме у площині роз'єму шатунів. Розміри шийок переміряв - в межах поля допуску для даного номіналу 60 –². Вкладиші начебто заводські. Двигун не "застуканий". Що порадите робити, залишити як є, чи спробувати поставити вкладиші іншого виробника?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Misha  для начало надо измерить зазор в соединениях нижней головки шатунов и  шатунных шеек  коленвала., соответствует ли он допуску.  а также   геометрию нижних головок шатунов на овальность.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нормально, ставь как есть. Давление масла покажет.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я не собирал бы двигатель дальше, продольный люфт должен быть,поперечного физически прощупать Вы не сможете никогда если размеры все правильные.

Как вариант промерять вал и промерять собранный шатун в месте с вкладышами получите разницу а дальше к мануалу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#245510 Опубликовано: (изменено)

11 година назад, Misha написав:

мають люфт що супроводжується "чваканням" масла

А виміряти цей люфт за допомогою індикатора (насухо,без мастила), а краще за допомогою спеціального каліброваного пластикового дроту? А там дивитись- шліфовання в наступний розмір,чи лишити так. До речі- на радянську техніку випускали вкладиші  -0,05,і навіть -0,1, на той випадок коли геометрія шийки нормальна, а розмір просаджено - ""колгоспний ремонт"".

Рекомендую скачати і почитати книжку ""Ремонт двигателей зарубежных автомобилей""  А.Э.Хрулев.  

Изменено пользователем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Колінвал новий брали?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Колінвал після шліфовки

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
14 часа назад, Misha сказал:

Доброго часу доби шановні майстри. Під час ремонту двигуна д-144 виникли труднощі. Вклав колінвал у блок - все начебто гуд. Питання виникли коли зібрав шатуни. Виявилося що вони окрім повздовжнього нормального переміщення мають люфт що супроводжується "чваканням" масла у поперечному напрямку а саме у площині роз'єму шатунів. Розміри шийок переміряв - в межах поля допуску для даного номіналу 60 –². Вкладиші начебто заводські. Двигун не "застуканий". Що порадите робити, залишити як є, чи спробувати поставити вкладиші іншого виробника?

Вибачаюсь трохи помилився на емоціях) розмір шийки по мануалу 65 у мінусі 6-8 соток. Фактично 65 у мінусі 8 соток. До того двигун працював  "нормально" був знижений тиск на холодну - 3,5  при 60 -1.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нормальний монтажний зазор між вкладишами й валом для цього двигуна приблизно 10...15 сотих, точніше - потрібно дивитися в мануал, лінь... Для двигуна і його здоров'я краше більший, в допустимих межах, ніж менший зазор. Коли намагаються зробити той зазор якомога менший (ще й  підкладають  під вкладиші папірці, щоб було туго, ("як діди вчили") - забувають про одну з важливих функцій масла, що надходить до шийки колінвала - воно крім змазування (створення масляного клина) ще й охолоджує. Буде малий зазор - буде мала витрата масла через ті зазори, менший відвід тепла - вкладиші будуть перегріватися, а при екстремальних умовах - великих обертах і великому навантаженні можуть перегрітися аж до розплавлення антифріційного шару... Якщо вже хочете, щоб було по-науці - купіть спеціальні вимірювальні дротики з м'якого матеріалу, покладіть того дротика на шийку, зверху вкладиш, зажміть, потім розберіть і виміряйте наскільки той дротик розплескався, то й будете точно знати який дійсний той зазор... А ще краще - віддайте двигун в ремонт справжнім перевіреним спеціалістам.  

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Шатуни проміряти на овальність. По мануалу дивитись межі допуску. Якщо дійсно монтажний в межах 0,10, то відчуєте руками))) Хоча як на мене то забагато, 0,06-0,08 У Вас втрата тиску скоріш за все на розпредвалі. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, savelich сказал:

Нормальний монтажний зазор між вкладишами й валом для цього двигуна приблизно 10...15 сотих, точніше - потрібно дивитися в мануал, лінь... Для двигуна і його здоров'я краше більший, в допустимих межах, ніж менший зазор. Коли намагаються зробити той зазор якомога менший (ще й  підкладають  під вкладиші папірці, щоб було туго, ("як діди вчили") - забувають про одну з важливих функцій масла, що надходить до шийки колінвала - воно крім змазування (створення масляного клина) ще й охолоджує. Буде малий зазор - буде мала витрата масла через ті зазори, менший відвід тепла - вкладиші будуть перегріватися, а при екстремальних умовах - великих обертах і великому навантаженні можуть перегрітися аж до розплавлення антифріційного шару... Якщо вже хочете, щоб було по-науці - купіть спеціальні вимірювальні дротики з м'якого матеріалу, покладіть того дротика на шийку, зверху вкладиш, зажміть, потім розберіть і виміряйте наскільки той дротик розплескався, то й будете точно знати який дійсний той зазор... А ще краще - віддайте двигун в ремонт справжнім перевіреним спеціалістам.  

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вартість послуг тих перевірених спеціалістів + вартість запчастин така, що мені простіше здати його на метал а на виручені від тої гіркої операції гроші напитись.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, savelich написав:

справжнім перевіреним спеціалістам.  

Очі не бачать- серце не болить. Ремонтуйте свою техніку самі, якщо дозволяють знання і час. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу