Misha

Ремонт двигуна д-144

13 повідомлень у цій темі

Доброго часу доби шановні майстри. Під час ремонту двигуна д-144 виникли труднощі. Вклав колінвал у блок - все начебто гуд. Питання виникли коли зібрав шатуни. Виявилося що вони окрім повздовжнього нормального переміщення мають люфт що супроводжується "чваканням" масла у поперечному напрямку а саме у площині роз'єму шатунів. Розміри шийок переміряв - в межах поля допуску для даного номіналу 60 –². Вкладиші начебто заводські. Двигун не "застуканий". Що порадите робити, залишити як є, чи спробувати поставити вкладиші іншого виробника?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Misha  для начало надо измерить зазор в соединениях нижней головки шатунов и  шатунных шеек  коленвала., соответствует ли он допуску.  а также   геометрию нижних головок шатунов на овальность.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нормально, ставь как есть. Давление масла покажет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не собирал бы двигатель дальше, продольный люфт должен быть,поперечного физически прощупать Вы не сможете никогда если размеры все правильные.

Как вариант промерять вал и промерять собранный шатун в месте с вкладышами получите разницу а дальше к мануалу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, Misha написав:

мають люфт що супроводжується "чваканням" масла

А виміряти цей люфт за допомогою індикатора (насухо,без мастила), а краще за допомогою спеціального каліброваного пластикового дроту? А там дивитись- шліфовання в наступний розмір,чи лишити так. До речі- на радянську техніку випускали вкладиші  -0,05,і навіть -0,1, на той випадок коли геометрія шийки нормальна, а розмір просаджено - ""колгоспний ремонт"".

Рекомендую скачати і почитати книжку ""Ремонт двигателей зарубежных автомобилей""  А.Э.Хрулев.  

Змінено користувачем Куляста Блискавка
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колінвал новий брали?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колінвал після шліфовки

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Misha сказал:

Доброго часу доби шановні майстри. Під час ремонту двигуна д-144 виникли труднощі. Вклав колінвал у блок - все начебто гуд. Питання виникли коли зібрав шатуни. Виявилося що вони окрім повздовжнього нормального переміщення мають люфт що супроводжується "чваканням" масла у поперечному напрямку а саме у площині роз'єму шатунів. Розміри шийок переміряв - в межах поля допуску для даного номіналу 60 –². Вкладиші начебто заводські. Двигун не "застуканий". Що порадите робити, залишити як є, чи спробувати поставити вкладиші іншого виробника?

Вибачаюсь трохи помилився на емоціях) розмір шийки по мануалу 65 у мінусі 6-8 соток. Фактично 65 у мінусі 8 соток. До того двигун працював  "нормально" був знижений тиск на холодну - 3,5  при 60 -1.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нормальний монтажний зазор між вкладишами й валом для цього двигуна приблизно 10...15 сотих, точніше - потрібно дивитися в мануал, лінь... Для двигуна і його здоров'я краше більший, в допустимих межах, ніж менший зазор. Коли намагаються зробити той зазор якомога менший (ще й  підкладають  під вкладиші папірці, щоб було туго, ("як діди вчили") - забувають про одну з важливих функцій масла, що надходить до шийки колінвала - воно крім змазування (створення масляного клина) ще й охолоджує. Буде малий зазор - буде мала витрата масла через ті зазори, менший відвід тепла - вкладиші будуть перегріватися, а при екстремальних умовах - великих обертах і великому навантаженні можуть перегрітися аж до розплавлення антифріційного шару... Якщо вже хочете, щоб було по-науці - купіть спеціальні вимірювальні дротики з м'якого матеріалу, покладіть того дротика на шийку, зверху вкладиш, зажміть, потім розберіть і виміряйте наскільки той дротик розплескався, то й будете точно знати який дійсний той зазор... А ще краще - віддайте двигун в ремонт справжнім перевіреним спеціалістам.  

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шатуни проміряти на овальність. По мануалу дивитись межі допуску. Якщо дійсно монтажний в межах 0,10, то відчуєте руками))) Хоча як на мене то забагато, 0,06-0,08 У Вас втрата тиску скоріш за все на розпредвалі. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, savelich сказал:

Нормальний монтажний зазор між вкладишами й валом для цього двигуна приблизно 10...15 сотих, точніше - потрібно дивитися в мануал, лінь... Для двигуна і його здоров'я краше більший, в допустимих межах, ніж менший зазор. Коли намагаються зробити той зазор якомога менший (ще й  підкладають  під вкладиші папірці, щоб було туго, ("як діди вчили") - забувають про одну з важливих функцій масла, що надходить до шийки колінвала - воно крім змазування (створення масляного клина) ще й охолоджує. Буде малий зазор - буде мала витрата масла через ті зазори, менший відвід тепла - вкладиші будуть перегріватися, а при екстремальних умовах - великих обертах і великому навантаженні можуть перегрітися аж до розплавлення антифріційного шару... Якщо вже хочете, щоб було по-науці - купіть спеціальні вимірювальні дротики з м'якого матеріалу, покладіть того дротика на шийку, зверху вкладиш, зажміть, потім розберіть і виміряйте наскільки той дротик розплескався, то й будете точно знати який дійсний той зазор... А ще краще - віддайте двигун в ремонт справжнім перевіреним спеціалістам.  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вартість послуг тих перевірених спеціалістів + вартість запчастин така, що мені простіше здати його на метал а на виручені від тої гіркої операції гроші напитись.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, savelich написав:

справжнім перевіреним спеціалістам.  

Очі не бачать- серце не болить. Ремонтуйте свою техніку самі, якщо дозволяють знання і час. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку