Дмітрій

Відполірувати апельсинову корку

33 сообщения в этой теме

Питання полягає в тому, хотів покрасити машину в зеркало а вийшло в апельсинову корку, якщо приблизити фото то побачите, і треба виправити, так як красив уперше то по неопетності трішки десь порушив технологію в загальному вийшло гарно майже без потьоків, посоветуйте як краще виправити через скільки часу можна полірувати, наперед забіжу бо знайдеться той хто спитає як красив 1 ґрунт 2 база металік три слоя 3 лак в чотири з половиною слоя

IMG_20200619_105227.jpg

IMG_20200618_171501.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Dim написав:

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

Я не люблю шагрень хотя вона однакова і ідеальна але я хотів зеркало

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Спішить не варто, товщини лаку має бути вдосталь аби вивести в глянц, але товстий шар лаку має повністю затверднути, бо інакше нічого доброго не вийде.

Я поліровкой не займаюсь, але авто фарбував не раз, завжди в глянець.

Класична помилка початківців густа фарба або лак, від страху наробити потьоків, результат шагрень, а деколи ще й з потьоками.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, 123 написав:

Спішить не варто, товщини лаку має бути вдосталь аби вивести в глянц, але товстий шар лаку має повністю затверднути, бо інакше нічого доброго не вийде.

Я поліровкой не займаюсь, але авто фарбував не раз, завжди в глянець.

Класична помилка початківців густа фарба або лак, від страху наробити потьоків, результат шагрень, а деколи ще й з потьоками.

 

Товщини я думаю має вистачити чотири з половиною слоя

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мені повезло, я перед тим як вперше фарбувати авто, готував до покраски іншим маляром, і напросився асистентом аби побачить основні прийоми, цього було достатньо, жодного разу немав шагрені чи потьоків.

Але один раз мав халепу, розбавив фарбу у відрі де перед цим розбавляв серебрянку, я звичайно ретельно вимив його, але це не спасло, вся машина блищала але по всі поверхні ніби притрусили піском, я був в шоці, добре що не всю фарбу розвів, довелось одразу тряпками з бензином змивати всю фарбу, розбавив решту в чисті тарі і покрасив без проблем.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
31 минуту назад, Dim сказал:

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

Фирменна більш мелка і едва заметна, по фото трудновато обєктивно оцінить, але тут мені більш схоже на "целюлитну попу" ніж апельсинову корку.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Шкода звичайно, що так получилось, тепер щоб в глянець вивести, труда немеряно піде, і грошей теж, фарба з лаком менше коштували, але це хоч можливо виправить, а звичайну акрилову без лаку і не виправиш, глянець знімеш і тю тю.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тут вже малим зусиллям не виправиш. Шагрень дала надто густа фарба ( база). Плюс жарка погода, перегріта поверхня кузова. Лак товстим шаром лише це підкреслив ще більше. Напрасно вхопилися без досвіду фарбувати металіком. Мінімум десяток фарбовок 2к акрілом лише потім пробувати на чомусь не значному металіком. 

Виправити - це лише через час (1-2 місяці) зішліфовувати увесь лак і трішки верхнього шару фарби. Звісно різним зерном. Вміру рідким металіком в колір зробити перепил і через 15-20 хвилин шар лаку. І хватить. 

Завжди заміс пробуйте на аналогічній поверхні чого, що не жалко ( напр. гнутий капот) і на ньому ж регулюйте факел. 

Взагалі-то тут по роботі вийде не менше ніж було підготовки після шпаклівок. Якщо вже ( ще) пройшло кілька днів після покрасу не вздумайте зараз зішліфовувати, ще не пройшла кінцева полімеризація, наждаком підіймете фарбу, тоді ще більше наробите проблем. Хай вже вистоюється, на спеці це пройде швидше. Лише потім будите знімати лак.

....Або якщо це робилося для себе, не для продажу авто, то забийте на цю шагрень,- що так, що так зрозуміло, що машина фарбована. Їздіть як є.

 

 

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Краще спитати в професійних поліровщиків, скільки часу треба після покраски щоб можна було полірувать, їхать краще з машиной щоб бачили фронт робіт, заодно і ціну на цю роботу взнаєте, а там глядиш і перехочеться глянця. :)

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Краскопульт має бути з дюзою 1,4 для розбавленої фарби. Під 1,8-2,0 буде звісно тікти.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Ігрек написав:

Краскопульт має бути з дюзою 1,4 для розбавленої фарби. Під 1,8-2,0 буде звісно тікти.

Дюза була 1.5 давленія 2.2

1 година назад, 123 написав:

Краще спитати в професійних поліровщиків, скільки часу треба після покраски щоб можна було полірувать, їхать краще з машиной щоб бачили фронт робіт, заодно і ціну на цю роботу взнаєте, а там глядиш і перехочеться глянця. :)

Сам буду полірувати машинку маю наждачку з пастою купив нехай тільки висохне

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#245586 Опубликовано: (изменено)

2 часа назад, Дмітрій сказал:
2 часа назад, Dim сказал:

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

Я не люблю шагрень хотя вона однакова і ідеальна але я хотів зеркало

сразу говорю, от покраски я как от Марса.

Но тут такая история, может заставит задуматься о полировке.

В далёком 1979 году, отец моего закадычного друга придя из рейса привёз из-за бугра иномарку.

Уж не помню модель, не суть. Крыша искусственная кожа или пластик, остальное металл покрашенный в сине-зелёный цвет кисточкой. Каждый мазок виден... если смотреть прямо! Чуть под углом уже всё зеркальное.

Покраска фирменная!

Так вот не будет ли и шагрень видна после полировки лака?

 

Изменено пользователем Stebium1
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Stebium1 написав:

сразу говорю, от покраски я как от Марса.

Но тут такая история, может заставит задуматься о полировке.

В далёком 1979 году, отец моего закадычного друга придя из рейса привёз из-за бугра иномарку.

Уж не помню модель, не суть. Крыша искусственная кожа или пластик, остальное металл покрашенный в сине-зелёный цвет кисточкой. Каждый мазок виден... если смотреть прямо! Чуть под углом уже всё зеркальное.

Покраска фирменная!

Так вот не будет ли и шагрень видна после полировки лака?

 

Шагрень має знятися наждачкою а потім полірувати

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, Дмітрій сказал:

1 ґрунт 2 база металік три слоя 3 лак в чотири з половиною слоя

Если шагрень дал лак, то снимется, а если нижние слои?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Дмітрій написав:

Шагрень має знятися наждачкою а потім полірувати

Пробуйте знімати дрібною наждачкою, але обов'язково з водою. Як вже сказали, що коли шагрень дала лак, то можливо знімете, якщо ж — база, то ви її не поборете.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, IMP написав:

Пробуйте знімати дрібною наждачкою, але обов'язково з водою. Як вже сказали, що коли шагрень дала лак, то можливо знімете, якщо ж — база, то ви її не поборете.

Шагрень від лака однозначно

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#245621 Опубликовано: (изменено)

 

 

 

А що ви зполіровувати збираєтесь? Ще раз повторюю шагрень пішла від загустої бази, лак лише це як лінза збільшив. Лише знімати увесь верх напилень, на 180-240 грітах ви побачите де рівний шар починається, ось там і зупинитись. Але не зараз, дайте постояти.

2 години назад, Дмітрій написав:

Дюза була 1.5 давленія 2.2

Сам буду полірувати машинку маю наждачку з пастою купив нехай тільки висохне

 

Изменено пользователем Ігрек
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Пульвер 1,5 для покраски то загрубо, 1,2 краще. Коли лак затвердне, 240 - 220 наждачка, вода і вперед. Потім 500-600. Поки не буде гладка поверхня. Потім паста поліровочна, можна універсальна, круг паралоновий  на дрель і вперед. Повинно стати значно краще. Аби товщини шару лаку хватило

4 минуты назад, Ігрек сказал:

Дюза була 1.5 давленія 2.2

Треба 3- 4 атм, тоді краще розпилює. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, bogdan1983 написав:

Повинно стати значно краще. Аби товщини шару лаку хватило

, Ігрек написав:

Дюза була 1.5 давленія 2.2

Треба 3- 4 атм, тоді краще розпилює. 

 

Це не моя цитата ( справедливості заради!). Тиску при тому тиску і такій температурі поввтря достатньо. Можна до 3 атм.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Послухати NP "Апостол Андрей", а потім з чашкою кави подивитись канал "ОНБ Олег Нестеров BREST"...

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

не убирете Вы ее.   перекрас  проще.   если хочется помаятся- машинка пневмо, тризакт  и вперед по мокрому(только) .   и то с неопытности-перетрете до дыр.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 годин назад, bogdan1983 написав:

Пульвер 1,5 для покраски то загрубо, 1,2 краще. Коли лак затвердне, 240 - 220 наждачка, вода і вперед. Потім 500-600. Поки не буде гладка поверхня. Потім паста поліровочна, можна універсальна, круг паралоновий  на дрель і вперед. Повинно стати значно краще. Аби товщини шару лаку хватило

Треба 3- 4 атм, тоді краще розпилює. 

Мені здається що ви десь лукавите 600 наждачку в не заполіруєте, 3-4 атм це теж дуже багато

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
46 минут назад, Дмітрій сказал:

Мені здається що ви десь лукавите 600 наждачку в не заполіруєте,

Похоже Вы не очень внимательно читаете!

10 часов назад, bogdan1983 сказал:

240 - 220 наждачка, вода і вперед. Потім 500-600. Поки не буде гладка поверхня.

Наждачкой выглаживаем до можно полировать!

Потом

10 часов назад, bogdan1983 сказал:

Потім паста поліровочна, можна універсальна, круг паралоновий  на дрель і вперед.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Stebium1 написав:

Похоже Вы не очень внимательно читаете!

Наждачкой выглаживаем до можно полировать!

Потом

 

Риску від 600 наждачки ви не заполіруєте потрібно як мінімум 1500, і дрель з кругом теж повна вибачте за слово херня для цього є спеціалізований інструмент (полірувальна машинка) з регулюванням оборотів

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу