Дмітрій

Відполірувати апельсинову корку

27 повідомлень у цій темі

Питання полягає в тому, хотів покрасити машину в зеркало а вийшло в апельсинову корку, якщо приблизити фото то побачите, і треба виправити, так як красив уперше то по неопетності трішки десь порушив технологію в загальному вийшло гарно майже без потьоків, посоветуйте як краще виправити через скільки часу можна полірувати, наперед забіжу бо знайдеться той хто спитає як красив 1 ґрунт 2 база металік три слоя 3 лак в чотири з половиною слоя

IMG_20200619_105227.jpg

IMG_20200618_171501.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dim написав:

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

Я не люблю шагрень хотя вона однакова і ідеальна але я хотів зеркало

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 123 написав:

Спішить не варто, товщини лаку має бути вдосталь аби вивести в глянц, але товстий шар лаку має повністю затверднути, бо інакше нічого доброго не вийде.

Я поліровкой не займаюсь, але авто фарбував не раз, завжди в глянець.

Класична помилка початківців густа фарба або лак, від страху наробити потьоків, результат шагрень, а деколи ще й з потьоками.

 

Товщини я думаю має вистачити чотири з половиною слоя

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут вже малим зусиллям не виправиш. Шагрень дала надто густа фарба ( база). Плюс жарка погода, перегріта поверхня кузова. Лак товстим шаром лише це підкреслив ще більше. Напрасно вхопилися без досвіду фарбувати металіком. Мінімум десяток фарбовок 2к акрілом лише потім пробувати на чомусь не значному металіком. 

Виправити - це лише через час (1-2 місяці) зішліфовувати увесь лак і трішки верхнього шару фарби. Звісно різним зерном. Вміру рідким металіком в колір зробити перепил і через 15-20 хвилин шар лаку. І хватить. 

Завжди заміс пробуйте на аналогічній поверхні чого, що не жалко ( напр. гнутий капот) і на ньому ж регулюйте факел. 

Взагалі-то тут по роботі вийде не менше ніж було підготовки після шпаклівок. Якщо вже ( ще) пройшло кілька днів після покрасу не вздумайте зараз зішліфовувати, ще не пройшла кінцева полімеризація, наждаком підіймете фарбу, тоді ще більше наробите проблем. Хай вже вистоюється, на спеці це пройде швидше. Лише потім будите знімати лак.

....Або якщо це робилося для себе, не для продажу авто, то забийте на цю шагрень,- що так, що так зрозуміло, що машина фарбована. Їздіть як є.

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Краскопульт має бути з дюзою 1,4 для розбавленої фарби. Під 1,8-2,0 буде звісно тікти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

Краскопульт має бути з дюзою 1,4 для розбавленої фарби. Під 1,8-2,0 буде звісно тікти.

Дюза була 1.5 давленія 2.2

1 година назад, 123 написав:

Краще спитати в професійних поліровщиків, скільки часу треба після покраски щоб можна було полірувать, їхать краще з машиной щоб бачили фронт робіт, заодно і ціну на цю роботу взнаєте, а там глядиш і перехочеться глянця. :)

Сам буду полірувати машинку маю наждачку з пастою купив нехай тільки висохне

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Дмітрій сказал:
2 часа назад, Dim сказал:

А если сделать вид что это фирменная шагрень?... :)

Я не люблю шагрень хотя вона однакова і ідеальна але я хотів зеркало

сразу говорю, от покраски я как от Марса.

Но тут такая история, может заставит задуматься о полировке.

В далёком 1979 году, отец моего закадычного друга придя из рейса привёз из-за бугра иномарку.

Уж не помню модель, не суть. Крыша искусственная кожа или пластик, остальное металл покрашенный в сине-зелёный цвет кисточкой. Каждый мазок виден... если смотреть прямо! Чуть под углом уже всё зеркальное.

Покраска фирменная!

Так вот не будет ли и шагрень видна после полировки лака?

 

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

сразу говорю, от покраски я как от Марса.

Но тут такая история, может заставит задуматься о полировке.

В далёком 1979 году, отец моего закадычного друга придя из рейса привёз из-за бугра иномарку.

Уж не помню модель, не суть. Крыша искусственная кожа или пластик, остальное металл покрашенный в сине-зелёный цвет кисточкой. Каждый мазок виден... если смотреть прямо! Чуть под углом уже всё зеркальное.

Покраска фирменная!

Так вот не будет ли и шагрень видна после полировки лака?

 

Шагрень має знятися наждачкою а потім полірувати

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Дмітрій сказал:

1 ґрунт 2 база металік три слоя 3 лак в чотири з половиною слоя

Если шагрень дал лак, то снимется, а если нижние слои?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дмітрій написав:

Шагрень має знятися наждачкою а потім полірувати

Пробуйте знімати дрібною наждачкою, але обов'язково з водою. Як вже сказали, що коли шагрень дала лак, то можливо знімете, якщо ж — база, то ви її не поборете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

Пробуйте знімати дрібною наждачкою, але обов'язково з водою. Як вже сказали, що коли шагрень дала лак, то можливо знімете, якщо ж — база, то ви її не поборете.

Шагрень від лака однозначно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

 

А що ви зполіровувати збираєтесь? Ще раз повторюю шагрень пішла від загустої бази, лак лише це як лінза збільшив. Лише знімати увесь верх напилень, на 180-240 грітах ви побачите де рівний шар починається, ось там і зупинитись. Але не зараз, дайте постояти.

2 години назад, Дмітрій написав:

Дюза була 1.5 давленія 2.2

Сам буду полірувати машинку маю наждачку з пастою купив нехай тільки висохне

 

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пульвер 1,5 для покраски то загрубо, 1,2 краще. Коли лак затвердне, 240 - 220 наждачка, вода і вперед. Потім 500-600. Поки не буде гладка поверхня. Потім паста поліровочна, можна універсальна, круг паралоновий  на дрель і вперед. Повинно стати значно краще. Аби товщини шару лаку хватило

4 минуты назад, Ігрек сказал:

Дюза була 1.5 давленія 2.2

Треба 3- 4 атм, тоді краще розпилює. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bogdan1983 написав:

Повинно стати значно краще. Аби товщини шару лаку хватило

, Ігрек написав:

Дюза була 1.5 давленія 2.2

Треба 3- 4 атм, тоді краще розпилює. 

 

Це не моя цитата ( справедливості заради!). Тиску при тому тиску і такій температурі поввтря достатньо. Можна до 3 атм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Послухати NP "Апостол Андрей", а потім з чашкою кави подивитись канал "ОНБ Олег Нестеров BREST"...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не убирете Вы ее.   перекрас  проще.   если хочется помаятся- машинка пневмо, тризакт  и вперед по мокрому(только) .   и то с неопытности-перетрете до дыр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, bogdan1983 написав:

Пульвер 1,5 для покраски то загрубо, 1,2 краще. Коли лак затвердне, 240 - 220 наждачка, вода і вперед. Потім 500-600. Поки не буде гладка поверхня. Потім паста поліровочна, можна універсальна, круг паралоновий  на дрель і вперед. Повинно стати значно краще. Аби товщини шару лаку хватило

Треба 3- 4 атм, тоді краще розпилює. 

Мені здається що ви десь лукавите 600 наждачку в не заполіруєте, 3-4 атм це теж дуже багато

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, Дмітрій сказал:

Мені здається що ви десь лукавите 600 наждачку в не заполіруєте,

Похоже Вы не очень внимательно читаете!

10 часов назад, bogdan1983 сказал:

240 - 220 наждачка, вода і вперед. Потім 500-600. Поки не буде гладка поверхня.

Наждачкой выглаживаем до можно полировать!

Потом

10 часов назад, bogdan1983 сказал:

Потім паста поліровочна, можна універсальна, круг паралоновий  на дрель і вперед.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Stebium1 написав:

Похоже Вы не очень внимательно читаете!

Наждачкой выглаживаем до можно полировать!

Потом

 

Риску від 600 наждачки ви не заполіруєте потрібно як мінімум 1500, і дрель з кругом теж повна вибачте за слово херня для цього є спеціалізований інструмент (полірувальна машинка) з регулюванням оборотів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, Дмітрій сказал:

Риску від 600 наждачки ви не заполіруєте потрібно як мінімум 1500, і дрель з кругом теж повна вибачте за слово херня для цього є спеціалізований інструмент (полірувальна машинка) з регулюванням оборотів

100%   

   а все переходики, около листвы, ручек и.т.п

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

краще на малярку заїдте та там спитайте/заплатить за поліровку. бо зараз насовітують 240 шагрень пілити :) кути грані пробьєте і все, в перекрас, воно вам треба?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дмітрій написав:

Риску від 600 наждачки ви не заполіруєте потрібно як мінімум 1500, і дрель з кругом теж повна вибачте за слово херня для цього є спеціалізований інструмент (полірувальна машинка) з регулюванням оборотів

 Мабуть найкраще — 2000, а до машинки ще й круги різної твердості.... і пасти, найкраще 3М-овські, хоч двох видів зернистості + ще й лаки бувають 3-х видів твердості, хоча автомалярі, як правило використовують в основномі м'які лаки, які легше поліруються.

 Ви хотіли поради, тут вам "накидали" основні напрямки дії, а все інше, вже на ваш розгляд.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, IMP сказал:

 Мабуть найкраще — 2000, а до машинки ще й круги різної твердості.... і пасти, найкраще 3М-овські, хоч двох видів зернистості + ще й лаки бувають 3-х видів твердості, хоча автомалярі, як правило використовують в основномі м'які лаки, які легше поліруються.

 Ви хотіли поради, тут вам "накидали" основні напрямки дії, а все інше, вже на ваш розгляд.

полірують 800-1200-2000  якщо е соплі іх можна і 600 пілити тільки досвід треба мати, далі поліровка, абразивни пасти і наприкінці хімічні. це коротенько. але щоб взяти і все авто вкруг відполірувати від шагрені без досвіду...результат цікаво подивитись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, CAXAP написав:

але щоб взяти і все авто вкруг відполірувати від шагрені без досвіду...результат цікаво подивитись.

Ученьє і труд, всю машину перетруть :crazy_mini: У ТС видно якийсь досвід в поліруванні присутній, тільки він стидається про все розповідати. Тут часто таке трапляється Не конкретно в цій гілці), коли людина щось хоче вияснити та видно боїться конкурентів, тому бажаючим щось цій людині порадити потрібно про все випитувати, та й часом — хоч пальці в двері вставляй.:D

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку