YuM

Гріється драйвер

27 повідомлень у цій темі

Вихідні дані: маєм верстат 2001р. з заводу WALTER що на німеччині. Все рідне, ніхто нічого не переробляв. Зараз працює, але звернув на себе лівий (на фото) драйвер, тим що навіть на стоячих приводах гріється. Механіка вся крутиться вільно і плавно від руки.

Драйвери: Berger Lahr D900.50, живлення 130в, встановлено струм фази 5А. (Заявлений максимальний струм фази для цієї моделі - 5,5А)

За 20хв нагрівається до 50гр. Найближчий сусід прибл до 40, крайній зправа 34. Це зі знятим люком в якому знаходиться конячий вентилятор з продуктивністю 250м3/год. Здавалося б - постав дурню люк на місце і не мороч людям і собі голову....

Але є проблема: після години роботи верстату, зараз літом, був знятий люк і "помацані" радіатори. Без термометра, палцьОм, на їх ближніх на фото але найдальших від вихідних каскадів сторонах. На лівому температура на межі терпіння... Сусід менш горячий, правий має температуру навколишнього середовища.

По дата шіту(перепрошую) температура спрацювання захисту - 75гр. 

Той крайній зліва драйвер вже явно мінявся попереднім власником. Ціна - (такво пошукав найдешевший в інтернеті) 450 фунтів королеви.

Червоне коло на фото вказує куди валить на цілих 250 вентилятор. Зріз обичайки вентилятора знаходиться на відстані 8 см  до переднього краю блоку з драйверами.

Як на мене, німці не зробили гарно на цій моделі.

Для чого тема? 

1. Можливо хтось з шановних майстрів мав справу з такими драйверами? Подібні (або такі ж ) використовувались в совку. І щось підкаже початківцю.

2.. Є думка поставити для радіаторів драйверів окреме охолодження, а той вентилятор вмикати через термостат, тільки при підвищенні температури у всій щафі.

3. Драйвери піключені до однієї плати, чи можливо рознести їх через одне у вільні місця, щоб гарно організувати обдув радіаторів? Звичайно можна зняти плату і розмалювати схему.....але мо хтось вже з ними мав справу? Буду вдячний.

4. Можливо хтось аргументовано порадить поміняти марку цигарок )))) Також буду вдячний!

драйвери.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки що спрацювань термозахисту не було. Саме не хотілось би до них доводити, бо безслідно то не проходе (з досвіду).

А вся конструкція - сток з заводу. От тому і питаю в людей))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1) Якщо дозволяє конструктив, переставте середній драйвер у крайнє праве місце. Охолодження усіх повинно покращитись.

2) Можна зробити невелике "крило" на дуйчик, щоб частину повітря (не все, а саме частину) направити прямо на драйвери. Теж допоможе. Але може швидко надувати пилу на плати, що недобре.

3) Залишити як є. Але перегрів електроніки, як мінімум, зменшує ресурс деяких радіодеталей.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fyva написав:

1) Якщо дозволяє конструктив, переставте середній драйвер у крайнє праве місце. Охолодження усіх повинно покращитись.

2) Можна зробити невелике "крило" на дуйчик, щоб частину повітря (не все, а саме частину) направити прямо на драйвери. Теж допоможе. Але може швидко надувати пилу на плати, що недобре.

3) Залишити як є. Але перегрів електроніки, як мінімум, зменшує ресурс деяких радіодеталей.

1. Власне, хочу переставити їх вправо через одне місце, (буде лівий, пусто стінка з вентилятором, середній пусто стінка з вентилятором, правий радіатор впритул до алюмінієвої правої стінки в якій зроблю отвір з вентилятором) якщо на платі немає якої небуть мікросхеми з адресами.

2. Крило на дуйчик нереально, він дуже близько до корзини з драйверами ( 8см) та дуже збоку.

3. От того і побоююсь.

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще одна деталь: темний правий радіатор він не тільки затінений камерою телефону, він чорний від надутого бруду. ПЛК сіменс також виглядав як Божа кара, його почистили як змогли. Це не зважаючи на фільтр перед карслоном. Тому і з"явилось бажання зробити гарно. Драйверам власне охолодження, а ту турбіну через термостат тільки при підвищенні температури по всій палаті.

Доречі. От фото драйверів, які йдуть на заміну плаг-плей.

smde398900-angle.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, YuM сказал:

Крило на дуйчик нереально, він дуже близько до корзини з драйверами ( 8см) та дуже збоку.

Там достатньо буде смужку 2см завширшки закріпити за отвором дуйчика, розташувавши її зверху вниз, захопити нею ліву чверть отвору, повернути в бік реку з драйверами під кутом 30..45° . 

 

1 час назад, YuM сказал:

Це не зважаючи на фільтр перед карслоном.

Фільтр треба вчасно заміняти. Але повністю виключити забруднення це не допоможе.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Погортавши мануал зауважу два моменти.

 

1) струм драйвера має бути рівний або трохи менший струму мотора.

2) DIP sw. #3   перемикач номер три включає або  виключає режим редукції (зменшення) струму в стані спокою...

На фото не видно його положення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Оно то хорошо думать на перёд. Но это втягивает Вас в пока что выдуманные проблемы из которых вы ищите самое правильное решение. Просто поставьте вентилятор(обычный дуйчик) на время сильной жары. Посмотрите на результат. Один из драйверов может быть сильнее нагружен даже(или особенно) в режиме удержания, это зависит не только от настроек а и от конструктива станка(драйвер мотора "порящей в воздухе" консоли станка).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Fyva написав:

Там достатньо буде смужку 2см завширшки закріпити за отвором дуйчика, розташувавши її зверху вниз, захопити нею ліву чверть отвору, повернути в бік реку з драйверами під кутом 30..45° . 

Фільтр треба вчасно заміняти. Але повністю виключити забруднення це не допоможе.

 

Там кут малий буде, вже думали про такий варіант. А фільтр міняли. Заточна майстерня, пил і сож.

 

8 годин назад, kratmel написав:

Погортавши мануал зауважу два моменти.

 

1) струм драйвера має бути рівний або трохи менший струму мотора.

2) DIP sw. #3   перемикач номер три включає або  виключає режим редукції (зменшення) струму в стані спокою...

На фото не видно його положення.

Струм виставлений в 5А і положення діпів як в мануалі на сам верстат.

IMG_0253.jpg

1 година назад, ZkostyaZ написав:

Оно то хорошо думать на перёд. Но это втягивает Вас в пока что выдуманные проблемы из которых вы ищите самое правильное решение. Просто поставьте вентилятор(обычный дуйчик) на время сильной жары. Посмотрите на результат. Один из драйверов может быть сильнее нагружен даже(или особенно) в режиме удержания, это зависит не только от настроек а и от конструктива станка(драйвер мотора "порящей в воздухе" консоли станка).

Один драйвер вже міняний, саме лівий, хоча пробіг станка 7тис. годин включеним в розетку. Не хочеться попадати на досить грубі гроші і невизначений час простою станка. По функції - він один, пістраховувати нічим.

Голова не масивна, для таких двигунів - іграшка. Вони більше розраховані на швидкі переміщення на холостих ходах. Швидкість ХХ встановлена в середині між 0 і макимальною.  

Змінено користувачем YuM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви так і не відповіли на запитання - в якому положенні 3 dip  перемикач на двох  гарячих і холодному драйверах.

Я на фото бачу різницю але дуже слабо видно чи це 3 перемикач.

 

Якщо включити редукцію струму то в стані спокою в двигуні лишиться 30-40% струму і драйвер і двигун будуть суттєво холодніші.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якщо вони всі три однотипні- поміняти місцями гарячий та холодний- в такий спосіб локалізуєте неполадку (драйвер чи двигун)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, kratmel написав:

Ви так і не відповіли на запитання - в якому положенні 3 dip  перемикач на двох  гарячих і холодному драйверах.

Я на фото бачу різницю але дуже слабо видно чи це 3 перемикач.

 

Якщо включити редукцію струму то в стані спокою в двигуні лишиться 30-40% струму і драйвер і двигун будуть суттєво холодніші.

На всіх дрвйверах 3-ій діп - офф. на 3-му зправа 2-й - on (ділення інше, на 800). Я розумію, що струм утримання можна зменьшити, він знижується після 2сек без імпульсів "степ". Але проблему можливого перегріву це не зніме, нажаль. В звичному режимі роботи - пауза на "загрузку/вигрузку" пили коло 5хв, робота від 15 до 40хв. 

Будемо робити нормальне локальне охолодження радіаторів.

Драйвер, який зараз випускається (вище є фото) на заміну, має 2 виконання: 

1. Без власного вентилятора з максимальними 60в 4А

2. з вентилятором - 130в 5,5А

 

В данному конкретному випадку, радіатор повинен обдуватись зовнішнім вентилятором, і він є. Але зроблено дурнувато. Той крайній лівий драйвер зовсім в тіні потоку. Там ще й вихід повітря розташований на правій стороні шафи.

Дякую за комент.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, igor_restavrator написав:

якщо вони всі три однотипні- поміняти місцями гарячий та холодний- в такий спосіб локалізуєте неполадку (драйвер чи двигун)

Так, вони ідентичні повністю. Місцями драйвера міняли. Те саме з температурою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, YuM написав:

пауза на "загрузку/вигрузку" пили коло 5хв, робота від 15 до 40хв. 

Ідея фікс...

Запиляти з алюмінію нові радіатори із водяним охолодженням...

Поставити окремо радіатор з вентилятором...

 

Або зробити як в роботах АББ - вентилятор витягує повітря зверху над драйверами - заповнити вентиляторами весь простір над ними..

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, YuM написав:

Так, вони ідентичні повністю. Місцями драйвера міняли. Те саме з температурою.

Если так, по копайте причину нагрева. Нагрев - следствие, драйвер греется, когда мотор работает на большой нагрузке, если нагрузка на мотор изменилась - смотрите механику, возможно мотору приходится напрягаться преодолевая какую-то механическую проблему. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И это, если раньше не грелся. Если грелся - сделайте обдув нормальный и не парьтесь. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, kratmel написав:

Ідея фікс...

Запиляти з алюмінію нові радіатори із водяним охолодженням...

Поставити окремо радіатор з вентилятором...

 

Або зробити як в роботах АББ - вентилятор витягує повітря зверху над драйверами - заповнити вентиляторами весь простір над ними..

 

Дякую за допис. Площа радіаторів дуже велика, на мою думку треба просто забезпечити потік повітря через них, навіть невеликий. Зробимо, випрбуємо, відзвітую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прикалхозили )))) 

Був зроблений повітряпровід з корпусу для творчості, 2-х вентиляторів 50х15,  профіль Ал. , клей епоксидний. 

Вентилятори самі слабкі і тихохідні (були у форумчанина за недорого), потік повітря над радіатором ледь відчувається рукою. Але! Радіатори не нагріваються вище температури тіла. Штатні вентиятори не працюють при цьому. Дуже незвична тиша при включеному верстаті))

Далі будемо побачити. Продуктивність вентиляції можна підвищити втричі просто заміною вентиляторів. 

DSC_0049.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В цього рішення є плюс -порівняна ефективність і дешевизна.

Однак як у всіх таких варіантах - недолік - якщо зупиниться, заклинить вентилятор - стає гірше ніж без вентиляторів.

Тому я взяв би найбільший тихохідний вентилятор від комп'ютера і поставив зверху щоб витягував. Він не затінятиме природнє охолодження і результат я думаю буде не гіршим.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, kratmel написав:

В цього рішення є плюс -порівняна ефективність і дешевизна.

Однак як у всіх таких варіантах - недолік - якщо зупиниться, заклинить вентилятор - стає гірше ніж без вентиляторів.

Тому я взяв би найбільший тихохідний вентилятор від комп'ютера і поставив зверху щоб витягував. Він не затінятиме природнє охолодження і результат я думаю буде не гіршим.

 

 

Саме тому вентиляторів 2. По конструкції і надійності комп"ютерні вентилятори такі самі як ці. Власне була думка зробити саме так як Ви кажете, але звичайні вентилятори в горизонтальному положенні довго не живуть. Про існування вент на магнітній підвісці (маглев) взнали вже як зібрали всю конструкцію.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, YuM написав:

...... Саме тому вентиляторів 2.

Спробуйте вимкнути один і подивіться на вимкнутий.... 

В роботах стоять 2, 3, 4 що працюють одночасно. Є давачі обертів... Але якщо один не робочий але може обертатися то крутить в іншу сторону за рахунок інших  і давач обертів не допомагає, а драйвери перегріваються.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Звісно, 100% надійності системи досягнути неможливо. Думав і про сигналізатори роботи вентиляторів (доречі, вони в промисловому обладнанні не маряють пульси з тахометра, вони міряють струм живлення вентилятора). Для додаткового контролю, замовив термореле. Поставлю на самий теплий радіатор і він буде включати великий вентилятор шафи. Буде і аварійне охолодження, і сигналізатор - його чути надто добре.

Також все ж ввімкну обмеження струму утримання. Дякую Вам за "навотку" на думку! 5А на 130в = 650вт утримання гвинта з дрібним кроком. Бокове зусилля при різанні (заточці) там взагалі мізерні..........

Чому німці не поставили обмеження - наразі для мене - загадка. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, YuM сказал:

5А на 130в = 650вт утримання

То не так працює. Там значно менша потужність вийде. Не вірете - виміряйте струм живлення одного з драйверів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поміряйте опір обмоток думаю він там до Ома. Тому при 5А на утриманні буде напруга 2В. Тобто біля 10Вт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, Fyva написав:

То не так працює. Там значно менша потужність вийде. Не вірете - виміряйте струм живлення одного з драйверів.

 

8 годин назад, olkogr написав:

Поміряйте опір обмоток думаю він там до Ома. Тому при 5А на утриманні буде напруга 2В. Тобто біля 10Вт.

Можливо я не правий зі струмом і ватами.

Але, момент двигуна при номінальному струмі = 4 н/м. Зменшивши струм утримання при нерухомій осі до 60% ми маємо прикласти до шківа мотора поворотне зусилля у 23 кілограма + передаточне число дрібного гвинта, щоб його провернути. Там близько таких зусиль немає, навіть на один порядок.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку