Kamilus

скільки коштує виготовити гвинт поперечки 1а616

15 повідомлень у цій темі

власне питання в заголовку теми.

знайшов на флагмані нові ссср, продають по 3600 грн з гайками.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

старий погнуло при падінні + зношений. чи новий виготовити не дешевше вийде?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачте за те що поради даю а не вiдповiдаю на ваше запитання, але при ціні трапеціеідальних гвинтів має сенс глянути на КГП, габарит порожнини поперечки у верстата дозволяє запхати його, обточити шийки гвинта та підігнати кулькову гайку, люфт відсутній, зносився - можна завжди поміняти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Абрикоска сказал:

Вибачте за те що поради даю а не вiдповiдаю на ваше запитання, але при ціні трапеціеідальних гвинтів має сенс глянути на КГП, габарит порожнини поперечки у верстата дозволяє запхати його, обточити шийки гвинта та підігнати кулькову гайку, люфт відсутній, зносився - можна завжди поміняти

Справа в тому, що на "ручних" верстатах той "лайфхах" не  їіде.
Бо ККД отого КГП більше 90%. Тобто: буде відштовхувати каретку.
"Трепеція" має "самоторможення".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Одессит сказал:

Справа в тому, що на "ручних" верстатах той "лайфхах" не  їіде.
Бо ККД отого КГП більше 90%. Тобто: буде відштовхувати каретку.
"Трепеція" має "самоторможення".

Интересное замечание однако! Как-то я не думал об этом, всегда считал что условие самоторможения справедливо для угла наклона винтовой линии, с многозаходными в целом это понятно... Суть получается в том что слишком мало трение пар качения?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коллеги работают на 16к20 с швп на поперечке и всё вроде гуд, на моем фрезерном 6б75в также на самой нагруженной координате (вертикальная) стоит швп и ничего никуда не убегает.. в чем подвох, расскажите?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Абрикоска сказал:

Коллеги работают на 16к20 с швп на поперечке и всё вроде гуд, на моем фрезерном 6б75в также на самой нагруженной координате (вертикальная) стоит швп и ничего никуда не убегает.. в чем подвох, расскажите?

Тут грає вже відношення мас та зусиль в парі тертя супортної групи . На 16К20 каретка досить важка. Тому може і не дуже відштовхувати при певних співідношеннях зусиль.
Якщоб вона була ще й на "лінійних направляючих" - ховайся!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Одессит сказал:

Тут грає вже відношення мас та зусиль в парі тертя супортної групи . На 16К20 каретка досить важка. Тому може і не дуже відштовхувати при певних співідношеннях зусиль.
Якщоб вона була ще й на "лінійних направляючих" - ховайся!

А як що до радянських фрезерних верстатів на КГП?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Абрикоска сказал:

А як що до радянських фрезерних верстатів на КГП?

Вопрос интересный. Сам ответа не знаю, но наверно там где применяли швп на фрезерных станках не работающие оси блокировались гидравликой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

всім , дякую! але тема трохи не про кгп

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Абрикоска сказал:

Интересное замечание однако! Как-то я не думал об этом, всегда считал что условие самоторможения справедливо для угла наклона винтовой линии, с многозаходными в целом это понятно... Суть получается в том что слишком мало трение пар качения?

Вы путаете трение скольжения с трением качения. В ШВП шарик не проскальзывает по поверхности, то есть условие самоторможения в зависимости от угла наклона винтовой линии сохраняется. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Чертенок №13 сказал:

Сам ответа не знаю, но наверно там где применяли швп на фрезерных станках не работающие оси блокировались гидравликой.

Все вірно, або тими ж єлектромуфтами на фрезерному наприклад 6720 ШВП на кожній осі,  і на кожній осі електромуфта не просто так поставлена!

А  щодо виготовлення якісного такого гвинта, вряд чи ви знайдете дешевше темболе щоб і шліфований був!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

то, що там по ціні, академіки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну так 3600 - нормальная цена, что тут думать?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Kamilus сказал:

всім , дякую! але тема трохи не про кгп

 

Вибачаюсь, що встрягли!
3600 - нормальна ціна (якщо воно не точене на тому ж верстаті) :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку