#251131 Опубліковано: 29 липня, 2020 власне питання в заголовку теми. знайшов на флагмані нові ссср, продають по 3600 грн з гайками. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251132 Опубліковано: 29 липня, 2020 старий погнуло при падінні + зношений. чи новий виготовити не дешевше вийде? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251148 Опубліковано: 29 липня, 2020 Вибачте за те що поради даю а не вiдповiдаю на ваше запитання, але при ціні трапеціеідальних гвинтів має сенс глянути на КГП, габарит порожнини поперечки у верстата дозволяє запхати його, обточити шийки гвинта та підігнати кулькову гайку, люфт відсутній, зносився - можна завжди поміняти 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251149 Опубліковано: 29 липня, 2020 4 минуты назад, Абрикоска сказал: Вибачте за те що поради даю а не вiдповiдаю на ваше запитання, але при ціні трапеціеідальних гвинтів має сенс глянути на КГП, габарит порожнини поперечки у верстата дозволяє запхати його, обточити шийки гвинта та підігнати кулькову гайку, люфт відсутній, зносився - можна завжди поміняти Справа в тому, що на "ручних" верстатах той "лайфхах" не їіде. Бо ККД отого КГП більше 90%. Тобто: буде відштовхувати каретку. "Трепеція" має "самоторможення". 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251153 Опубліковано: 29 липня, 2020 22 минуты назад, Одессит сказал: Справа в тому, що на "ручних" верстатах той "лайфхах" не їіде. Бо ККД отого КГП більше 90%. Тобто: буде відштовхувати каретку. "Трепеція" має "самоторможення". Интересное замечание однако! Как-то я не думал об этом, всегда считал что условие самоторможения справедливо для угла наклона винтовой линии, с многозаходными в целом это понятно... Суть получается в том что слишком мало трение пар качения? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251154 Опубліковано: 29 липня, 2020 Коллеги работают на 16к20 с швп на поперечке и всё вроде гуд, на моем фрезерном 6б75в также на самой нагруженной координате (вертикальная) стоит швп и ничего никуда не убегает.. в чем подвох, расскажите? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251159 Опубліковано: 29 липня, 2020 22 минуты назад, Абрикоска сказал: Коллеги работают на 16к20 с швп на поперечке и всё вроде гуд, на моем фрезерном 6б75в также на самой нагруженной координате (вертикальная) стоит швп и ничего никуда не убегает.. в чем подвох, расскажите? Тут грає вже відношення мас та зусиль в парі тертя супортної групи . На 16К20 каретка досить важка. Тому може і не дуже відштовхувати при певних співідношеннях зусиль. Якщоб вона була ще й на "лінійних направляючих" - ховайся! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251172 Опубліковано: 29 липня, 2020 1 час назад, Одессит сказал: Тут грає вже відношення мас та зусиль в парі тертя супортної групи . На 16К20 каретка досить важка. Тому може і не дуже відштовхувати при певних співідношеннях зусиль. Якщоб вона була ще й на "лінійних направляючих" - ховайся! А як що до радянських фрезерних верстатів на КГП? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251190 Опубліковано: 30 липня, 2020 11 час назад, Абрикоска сказал: А як що до радянських фрезерних верстатів на КГП? Вопрос интересный. Сам ответа не знаю, но наверно там где применяли швп на фрезерных станках не работающие оси блокировались гидравликой. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251192 Опубліковано: 30 липня, 2020 всім , дякую! але тема трохи не про кгп 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251193 Опубліковано: 30 липня, 2020 14 часа назад, Абрикоска сказал: Интересное замечание однако! Как-то я не думал об этом, всегда считал что условие самоторможения справедливо для угла наклона винтовой линии, с многозаходными в целом это понятно... Суть получается в том что слишком мало трение пар качения? Вы путаете трение скольжения с трением качения. В ШВП шарик не проскальзывает по поверхности, то есть условие самоторможения в зависимости от угла наклона винтовой линии сохраняется. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251204 Опубліковано: 30 липня, 2020 2 часа назад, Чертенок №13 сказал: Сам ответа не знаю, но наверно там где применяли швп на фрезерных станках не работающие оси блокировались гидравликой. Все вірно, або тими ж єлектромуфтами на фрезерному наприклад 6720 ШВП на кожній осі, і на кожній осі електромуфта не просто так поставлена! А щодо виготовлення якісного такого гвинта, вряд чи ви знайдете дешевше темболе щоб і шліфований був! 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251209 Опубліковано: 30 липня, 2020 то, що там по ціні, академіки? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251210 Опубліковано: 30 липня, 2020 Ну так 3600 - нормальная цена, что тут думать? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251213 Опубліковано: 30 липня, 2020 3 часа назад, Kamilus сказал: всім , дякую! але тема трохи не про кгп Вибачаюсь, що встрягли! 3600 - нормальна ціна (якщо воно не точене на тому ж верстаті) . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах