Reiter

Саморобний компрессор ?

278 повідомлень у цій темі

1 час назад, Nikolasfox сказал:

ремонтные размеры как то не продаются.

Я покупал 2-й, вроде бы. Лет 6-7 назад. В "тракторном" магазине.

Соглашусь, зиловский - не то. Для "гаража" надо 2-4 кВт, надо в паре два зиловских, у одного такое видел, я только поприкалывался с него с этой кулибинщины... 

Лучше уже в разборке взять движек мелкий, вместо башки пластину, клапана от чего-то купить можно, можно и самому сделать, даже те же шарики...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Bogdan сказал:

Я покупал 2-й, вроде бы. Лет 6-7 назад. В "тракторном" магазине.

Соглашусь, зиловский - не то. Для "гаража" надо 2-4 кВт, надо в паре два зиловских, у одного такое видел, я только поприкалывался с него с этой кулибинщины... 

Лучше уже в разборке взять движек мелкий, вместо башки пластину, клапана от чего-то купить можно, можно и самому сделать, даже те же шарики...

 

Да ремонтные бывают но это из старых запасов, тоесть не всегда в наличии. У ЗИЛовского проблема это принудительная смазка и охлаждения а это почти еще одна цена компресора

 Ну нафига брать движек востановленая голова СО7 5-6тыщ гривен, бери и работай.... мне важно еще и ремонтопригодность если чего то я за 3-4 дня потеряю суму эквивалентную стоимости головыСО7... я лутьше еще потом головку буСО7 возьму востановлю и пусть лежит в запас да и кольца тупо раз в сезон новые подкину

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зачем так часто,меняю масло(автомобильную полусинтетику)раз в год,проверяю уровень раз в месяц,если не забываю,кольца вторые за его жизнь работают себе,из картера не прет,значит живы,качает быстро.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Barth сказал:

зачем так часто,меняю масло(автомобильную полусинтетику)раз в год,проверяю уровень раз в месяц,если не забываю,кольца вторые за его жизнь работают себе,из картера не прет,значит живы,качает быстро.

Это типо лутьше перебдеть чем обосратся, у меня он скорее всего будет работать сезон по 5-6 часов условно без остановки... а там межсезоньнье перебрал можно и кольца подкинуть но это так чисто примерно и в планах расширения производства. На даный момент компресор индийский работает по 4-5 часов через день и так три года кольца и хотел бы подкинуть но где их взять

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

частая замена колец в любой поршневой системе повышает износ вдвое с каждой заменой,кольцу надо приработаться,при этом оно и само стирается и чухает цилиндр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Barth сказал:

частая замена колец в любой поршневой системе повышает износ вдвое с каждой заменой,кольцу надо приработаться,при этом оно и само стирается и чухает цилиндр.

Вообщем согласен, менять надо по превышению зазора в кольцах...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

СО-7б хороша штукп. Та й з двигуна МТ можна зробити чудовий компрессор. Але є одна проблема. Що там, що там треба 4-5 кВт мотор. В мене 3 фаз немає, а в тому гаражі що зараз взагалі напруга дуже слаба буває.  

І тут є плюс в ЗІЛовського - його спокійно тягне мотор від пральної машинки автомат. А це 350-500 Вт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

да,мотор надо,можно трошки облегчить жизнь,изменив передатку,но лучше добиться нормального напряжения и тока.Любые другие движения-нет производительности,физику не обманешь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Nikolasfox сказал:

кольца и хотел бы подкинуть но где их взять

С чугуна выточить.

Сам такого не делал, но тесть (токарь) часто такое токарил.

 

48 минут назад, Reiter сказал:

І тут є плюс в ЗІЛовського - його спокійно тягне мотор від пральної машинки автомат. А це 350-500 Вт.

навіть, не уявляю такого компресора. Зіловському потрібно 2,2 кВт. І це не дуже й юагато. А 350-500 Вт - це лише на те, щоб його крутити. При 8 атм ккд так падає, що там і 1 кВт на "вітер" піде. Зрозуміло, що 500 вт не накачають 8 атм.

Якщо немає 3-х фаз - не заморочуйся, візьми щось готове, той же китай, або з холодильника (ті самі 350-500 ватт), є з великих холодильників на 220 (до речі, нагадав, що в мене такий є, та кілька років як позичив його, то може вже й нема...), в ломі їх валом, купи 5-ть штук і в кучку їх.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

навіть, не уявляю такого компресора. Зіловському потрібно 2,2 кВт. І це не дуже й юагато. А 350-500 Вт - це лише на те, щоб його крутити. При 8 атм ккд так падає, що там і 1 кВт на "вітер" піде. Зрозуміло, що 500 вт не накачають 8 атм.

Якщо немає 3-х фаз - не заморочуйся, візьми щось готове, той же китай, або з холодильника (ті самі 350-500 ватт), є з великих холодильників на 220 (до речі, нагадав, що в мене такий є, та кілька років як позичив його, то може вже й нема...), в ломі їх валом, купи 5-ть штук і в кучку їх.

Тягне спокійно. Оберти 12 - 15 тисяч. З пониженням в 10 раз качає до 6-8 атм легко! Є на ютубі відео і не одне.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Reiter сказал:

Оберти 12 - 15 тисяч

колекторний?

Я коли був без трьох фаз, то з танків і бтр-ів движки шукав. Вони й тихіші і надійніші. Ще кілька і зараз на поличці в запасі... 

Був один (стартер-генератор) на 27 кВт - лампочки тухли, як вмикав ))) . То віддав знайомому, він хотів зварювальний генератор з нього зробити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

колекторний?

Я коли був без трьох фаз, то з танків і бтр-ів движки шукав. Вони й тихіші і надійніші. Ще кілька і зараз на поличці в запасі... 

Був один (стартер-генератор) на 27 кВт - лампочки тухли, як вмикав ))) . То віддав знайомому, він хотів зварювальний генератор з нього зробити.

Так, колекторний

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна побавитись, та це зовсім не те, жо дасть 380.

Не трать час, починати потрібно з 380-ти, якщо маєш плани на станки. 

Я кілька років перебивався, потім провів 3 фази і всі движки на 220 продав, тому що всі вони іграшки, порівняно з тим, що потрібно для роботи.

Про потужніст К. ти сам говорив. 

Як варіант, ставити кілька двигунів. В мене знайомий на циркулярці так робив.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щоб не створювати нової теми напишу тут. Якщо автор не проти. Після 3 китайських компресорів вирішив скласти сам.

Деталі : компресор зіл

однофазний двигун 2.2 квт 3000об/ хв

масло насос від 1к62

масляний радіатор газ 24

колеса со7

повітряий фільт з распіратора

решта з китайських компресорів

масляний насос качає масло через редукційний клапан, (зроблений з зворотнього клапана компресора). Там масло під тиском 3кг/см іде на колінвал, решта на охолодження голови компресора.

 

IMG_20180130_142415.jpg

IMG_20180130_142317.jpg

IMG_20180130_142332.jpg

IMG_20180130_142348.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, kurkuri сказал:

для пескоструя

надо серьезные мощностя.

На сколько вы рассчитываете?

Надо от 4-х кубов в минуту. А это в раене 10+ кВт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора. Щоб не займатися "камасутрою" з автомобільними компресорами, може краще використати холодильний компресор фірми ilka (ндр). Досить пристойні показники: дв.-4квт., продуктивність-27м. куб. год. 16атм., має свій маслонасос . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Shlif сказал:

продуктивність-27м. куб. год.

Щодо холодильних компресорів, то вони тріхи не під те заточені і треба завжди звертати на це увагу. Хоча і без переробок працювати будуть.

Я сам зупинився на аміачному (на двигун від МТ-шки дуже схожий) копресорі. Хоча тріхи переробляв його. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

Хоча тріхи переробляв його.

Як саме?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Shlif сказал:

Як саме?

точно не пам'ятаю. Були якісь косяки з однією головкою циліндра. Переробляв весь "вихлоп"

Той к. на окремій змазці, є такі, що змазуються тим, що качають - то ці можна використовувати, як вакуумні (для склейки), а для накачування повітря їх надовго не вистачить. Тобто, в любому варіанті бажано провірити, як працює поршень, щоб забрати масло зі стінок, бо зі свисстом він його викачає з себе. В мене було кілька таких к. з такою проблемою. 

Особливо ті, що в "бутлі". Вхідна трубка (в багатьох, може й в майже всих, точно не скажу, не так багато їх розбирав) не йде в поршневу, а просто в ту бочечку, тобто масло ніяк в поршневу не потрапить.

Пробану щас знайти в інеті того к. Я його дуже рекомендую. По номіналу на ньому стояв 3,2 кВт, я поки що поставив 2,2 і вже прикупив для нього движок на 4 кВт.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось назва

Агрегат компрессорный А2М

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan написав:

щоб забрати масло зі стінок

Хіба маслозйомні кільця не справляються?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на деяких їх немає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, 123 сказал:

можна з грузового авто чи газовий балон

отож проблема в тому, що потрібен чималий балон. 

Правильніше - магістраль. В ній не так садиться.

Є формула падіння тиску в залежності від діаметру і довжини трубки. 

А на око - металопластикову або залізну трубу на 15+/- вн. діам. по всій майстерні. Ну це дуже на око.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

для нормальных маляров есть редукторы на пояс,и одинаково на скачки.Но ресивер на полтонны минимум надо.А для пневмогайковерта хватает родных от СО-7 и обычного шланга 10 метров,готового.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене на пульвері стоїть редуктор. Але там не багато і потрібно.

А от шліфувалка давиться дуже. І бігати з балоном по майстерні чи двору не дуже зручно.

Кожен вирішує по потребах. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку