Reiter

Саморобний компрессор ?

278 повідомлень у цій темі

Доброго часу доби :) Довго мучаюсь без компрессора і так само довго планую зібрати саморобний. Китай відпадає, бо слабий і дорого, а якщо не слабий, то ще дорожче. Пробував користуватись китайським (позичав). Це мука. Він реально менше 100 л видає....

 

Компрессор потрібен для фарбування невеликих деталей. В основному деталі мотоциклів. Ну максимум капот від машини. При цьому треба, щоб покриття було якісним. Машини ціляком фарбувати не збираюсь поки.

Бюджет мінімальний, як завжди :(

 

Хотів робити компрессор з мотора мотоцикла Дніпро. Робиться не важко, дує дуже сильно. Але не маю мотора який би його покрутив. Планував мотор від пральної машинки автомат, колекторний (12 - 15 тис об.) через шків 1 до 15. Але боюсь що не потягне. Люди ставлять 4 - 5 кВт від 380. 

 

Думаю на варіантом ЗІЛ 130. Не надто продуктивний, але дешнвий, ремонтопригодний і мій мотор від машинки його тягне. 

 

Ресивер буде 50 - 100 л (один або два газових балона)

 

Скажіть чи хватить того компрессора для моїх потреб? 

 

Пульвер буде мабуть LVLP.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, Reiter сказал:

Але не маю мотора який би його покрутив. Планував мотор від пральної машинки автомат, колекторний (12 - 15 тис об.) через шків 1 до 15

Это сколько атмосфер он потянет? Как выдумаете? 

И сколько вам нужно? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все компрессоры типа зиловского,честно говоря ето (Слово удалено системой).Я сам долго с ними мучился пока не купил фиак.

Мой совет из личного опыта-

Я меня уже три года компрессор Fiac Cosmos 25л,к ниму добавлены два 50литровых газовых баллона,вместо ресиверов,и влагоотделитель.Пистолет ХВЛП,

покрашено им(с грунтовкой)четыре машины,и 50 или 60 мотоблочных прицепов.

Компрессор и рессивера стоят в смотровой яме,потому-как реально компресоры такого типа шумные

Так что ето бюджетный и надежный вариант.

Конечно СО7б лучше,мощнее и надежнее,но цена неподемная и места занимает много.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На первое время ЗИЛовский вполне потянет покраску крыльев и мелких деталей.Вполне надежный и бюджетный компрессор.

Для покраски более больших площадей производительность маленькая.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
49 минут назад, andrey.drabchuck сказал:

Это сколько атмосфер он потянет? Как выдумаете? 

И сколько вам нужно? 

Такі моторчики без напряга качають 8 атм.

 

20 минут назад, jura-xm сказал:

Я меня уже три года компрессор Fiac Cosmos 25л,к ниму добавлены два 50литровых газовых баллона,вместо ресиверов,и влагоотделитель.Пистолет ХВЛП,

покрашено им(с грунтовкой)четыре машины,и 50 или 60 мотоблочных прицепов.

От саме такий компрессор і пробував. Не сподобалось. Дирчить як трактор, а дує менше 100 л. 

Від ЗІЛ точно більш продуктивний буде. + теж планую 2 балони в якості ресивера.

В ХВЛП ж великий розхід повітря. Вистачало 100 л ресивера?

 

9 минут назад, Cracker сказал:

На первое время ЗИЛовский вполне потянет покраску крыльев и мелких деталей.Вполне надежный и бюджетный компрессор.

Для покраски более больших площадей производительность маленькая.

Ну а якщо 100 л ресивер і пістолет ЛВЛП ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я крашу авто полностью и по детально,у пистолета hvlp китайского разлива потребление воздуха может достигать 450 литров в минуту.у меня стоит со7б и два ресивера по 100 литров и это впритык при полной покраске, и вы должны учесть,что вам еще необходимы влагомасло отделители,фильтра тонкой очистки которые забирают часть производительности компрессора,на 10 метрах шланга теряетсь 1 атмосфера давления.будут вопросы обращайтесь ,я через это прошел буду рад помочь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привязка до наявного двигуна - нонсенс, двигло вільно купується при тому за невеликі гроші. Задешево і достатньо для поставлених задач можна задіяти два компресора Зіл-130 від одного двигуна, в інтернетах таких проектів вистачає, але знову ж таки двигун потрібно інший, і шківи до речі також, щоб могли без пробуксовки передати відповідну потужність. Краще звичайно взяти іншу голову, літрів на 700-1000.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

8 минут назад, Владимир 1970 сказал:

Я крашу авто полностью и по детально,у пистолета hvlp китайского разлива потребление воздуха может достигать 450 литров в минуту.у меня стоит со7б и два ресивера по 100 литров и это впритык при полной покраске, и вы должны учесть,что вам еще необходимы влагомасло отделители,фильтра тонкой очистки которые забирают часть производительности компрессора,на 10 метрах шланга теряетсь 1 атмосфера давления.будут вопросы обращайтесь ,я через это прошел буду рад помочь.

 

атмосферы не теряются от длины линии,у нас на предприяти линия от компрессора до оборудования больше 300 метров,просто если малый диаметр линии могут быть провалы при резком потреблении

Змінено користувачем V_adim
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я зробив компрессор із ЗІЛовського.  Є  пістолет LVLP  Повністю вистачає  (оберти на компрессорі +/-1000).

ресівер 50 литров

двигун 3 кВт від 220 через конденсатори  при потребі видає  11 кг тиску.

Але якби робив зараз - шукав би компрессора з повітряним охолодженням 

Змінено користувачем torri
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Првильно.потребление китайца hvlp равно производительности со 7б вот и происходит скачок,диаметр линии у меня 20мм, шланг 10мм, длинна магистрали около 30 метров. Просто хотел предупридить создателя темы,что запас производительности должен быть минимум в 2 раза, в притык делать нельзя так как компрессор сжимает воздух а при расширении в рессиверах конденсируетсь и если не успеет в рессивере то произойдет сие чудо на выходе с краскопульта.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, Владимир 1970 сказал:

10 метрах шланга теряетсь 1 атмосфера давления.будут вопросы обращайтесь 

Какие могут быть вопросы после таких заяв:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, torri сказал:

Я зробив компрессор із ЗІЛовського.  Є  пістолет LVLP  Повністю вистачає  (оберти на компрессорі +/-1000).

ресівер 50 литров

двигун 3 кВт від 220 через конденсатори  при потребі видає  11 кг тиску.

Але якби робив зараз - шукав би компрессора з повітряним охолодженням 

Вы путаете производительность и давление

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Владимир 1970 сказал:

Вы путаете производительность и давление

Я нічего не путаю!!.

Я описав  ттх свого компрессора  і що він може... 

Змінено користувачем torri
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для краскопуль вполне хватит и 6 атмосфер на входе главное производительность.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Cracker сказал:

Какие могут быть вопросы после таких заяв:)

Я просто хотел помочь человеку быстрей найти правильное решение и не наступать на грабли через которые сам прошел. А вот результа одной покраски чтоб не быть голословным.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вы сядьте и посчитайте детали и комплектующие.фильтра,влагоотделители,замки и прочии мелочи.ЗиЛовский не советую,быстро ложится без нормальной смазки.Я бы взял б/у,благо предложений на олх выше крыши.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Turbobusa сказал:

Вы сядьте и посчитайте детали и комплектующие.фильтра,влагоотделители,замки и прочии мелочи.ЗиЛовский не советую,быстро ложится без нормальной смазки.Я бы взял б/у,благо предложений на олх выше крыши.

Согласен на все 100 процентов, и это будет правильное и более дешовое решение.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
37 минут назад, Cracker сказал:

Какие могут быть вопросы после таких заяв:)

Может вы что то раскажите нам о малярке наверное будет интересно9_9

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нет Владимир -о мялярке точно  не расскажу,...не маляр я.:)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене зіловський компрессор працює вже 25 років. Не не професійно, але чого вже тільки їм не перекрасив. За цей час , у знайомих, здохло вже мабуть з десякок китайських і прочого гівна. Масло в мене подається самотьоком, тому оберти не великі - десь оборотів 600-700. Для повноцінної безперервної покраски автомобіля, звісно повітря не вистачає. Зараз збираю компоненти щоб зробити здвоєний.  Масло під тиском , в охолодженні тосол принуділовка. При системі змазки під тиском можна дати десь 1500об./хв.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не вірю я в довге життя китайського компрессора :) Хоча маю китайську бензокосу і бензопилу :))))

 

По витратам рахував. Виходить в 2 рази менше ніж купити самий простий китайський, що видає 100 л.

 

Таким покористувався (позичав) і зробив висновок, що й задарма його б не хотів :)

 

Як вже писав хотів з двигуна Дніпра робити, там майже 1000 л можна видавити, але зараз бюджет не дозволяє купити пдіходящий мотор до нього. Тому й пішов в бік ЗІЛа. Коштує в нас той компрессор 500 грн. Рем комплект 150. 

 

"Масловлагоотделитель" зробив собі давно з корпусу масляного фільтра Волги. Всередині масляний фільтр Москвича + сілікагель - працює відмінно!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Владимир 1970, гарно таз пофарбований ) 

 

Китайського краскопульта хватає? Собі щось дорожче не зможу дозволити....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теж маю компресор з Зіла, як ресивер газовий балон 50л. Стосовно змащювання то в шатунах і вкладишах просвердлені отвори для черпання масла і рівень масла такий щоб зачерпувало, працює більше 10років. Тільки оберти невеликі, спочатку стояв двигун 1,1кВт то на компресорі об. були десь 300, зараз збільшив потужність двигуна до 2,2кВт та збільшив оберти на компресорі приблизно 700. Для гаражних цілей мені вистачає (фарбують теж час від часу). З цього компресорі можна видати і 450л/хв, але вже треба збільшувати потужність приводу та оберти, а тут вже "черпалок" не вистачить, потрібно ставити масляний насос... А взагалі ресурс такого комресора не рівня бюджетним китайським...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Срасибо за оценку работы.если будем идти по маленькому бюджету тогда так зиловский компрессор но рессиверов надо литров 250-300 и краскопульт lvlp , несколько фильтров.для подетальной покраски хватит.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для начала возьмите китайский краскапульт но средней ценовой категории например italco,китайскую iwata и они отработают свои деньги на 100 процентов.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку