Reiter

Саморобний компрессор ?

278 повідомлень у цій темі

11 минуту назад, Reiter сказал:

А кисневий не знаю чи підійде...

Піде, і  прекрасно працювати буде. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.03.2017 в 16:32, Reiter сказал:

Доброго часу доби :) Довго мучаюсь без компрессора і так само довго планую зібрати саморобний. Китай відпадає, бо слабий і дорого, а якщо не слабий, то ще дорожче. Пробував користуватись китайським (позичав). Це мука. Він реально менше 100 л видає....

 

Компрессор потрібен для фарбування невеликих деталей. В основному деталі мотоциклів. Ну максимум капот від машини. При цьому треба, щоб покриття було якісним. Машини ціляком фарбувати не збираюсь поки.

Бюджет мінімальний, як завжди :(

 

Хотів робити компрессор з мотора мотоцикла Дніпро. Робиться не важко, дує дуже сильно. Але не маю мотора який би його покрутив. Планував мотор від пральної машинки автомат, колекторний (12 - 15 тис об.) через шків 1 до 15. Але боюсь що не потягне. Люди ставлять 4 - 5 кВт від 380. 

 

Думаю на варіантом ЗІЛ 130. Не надто продуктивний, але дешнвий, ремонтопригодний і мій мотор від машинки його тягне. 

 

Ресивер буде 50 - 100 л (один або два газових балона)

 

Скажіть чи хватить того компрессора для моїх потреб? 

 

Пульвер буде мабуть LVLP.

 

 

У меня когда то был самодельный компрессор на базе зиловского 130-го, с рессивером на 40л от газового балона. Могу сказать то что до 4 атм качает быстро, без проблем, максимум 6-7 атм, но приходилось ждать примерно 2-3 минуты при 40л. 8 атмосфер не давал, стрелка замерала на 7 атм и больше не росла, компрессор от зил-130  больше дать не может. я его использовал для покраски из пульвера, красить можно, но с небольшими перерывами так как немного не хватало продуктивности. Вам удачи.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Куляста Блискавка сказал:

Піде, і  прекрасно працювати буде. 

Ну значить його і поставлю. Треба буде лише після нього перехід на швидкозйом зробити...

Пропускної здатності ж вистачить?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Reiter сказал:

здатності ж вистачить?

 Вистачить для  накачки скатів, фарбування пульвелізатором , і навіть невеликого пневмоінструмента. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не дуже розбираюсь. Але ж наче такий редуктор на великий тиск вхідний розрахований... Мої 8 Атм він хоч відчує ? :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:

Я б поставив редуктор срср, але не траплялись. Хіба шо газові або кисневі... В гахового здається максимум 3 атм на виході. А кисневий не знаю чи підійде....

 

На рахунок пропускної здатності китайських редукторів, то про неї взагалі ніякої інформації ....

Редуктор нужен воздушный из пневмолиний,кислородный не обеспечит пропускную способность краскопульта.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.03.2017 в 20:38, Владимир 1970 сказал:

Должен вас огорчить по поводу производительности зиловского компрессора максимум 300 литров.со 7б с двигателем 4 киловата и большими поршнями 500 литров.

А раскажите пожалуйста какая ПВ в коипрессора СО-7 ?

 

 

Касае вопроса автора темы если  очень бюджетно то на базе компрессора зил, если не хочется заморачиватся то СО-7

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Nikolasfox сказал:

А раскажите пожалуйста какая ПВ в коипрессора СО-7 ?

 

 

Касае вопроса автора темы если  очень бюджетно то на базе компрессора зил, если не хочется заморачиватся то СО-7

Если вы имеете ввидуПроцентное отношение времени работы под нагрузкой  к времени простоя то у меня спокойно без перерыва работает по 2 часа.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У сподках шатунов зиловского компрессора сверлил отверстия, расцарапывал бабит накрест шобы масло хорошо расходилось, внизу сподков ставил черпаки и после такой переделки давал ему 1500 об\мин оборотов, термосифонное водяное охлаждение, понятно что ресурс был не автомобильный, ресивер 30л, солдатик с регулировкой и не надо никаких редукторов, 3 кВт  380В, 4 атм  макс на выходе, тянуло совейский бестолковый пульвер,  красили машины, вполне ничего получалось, давление не сильно гуляло, сейчас эксплуатируется в селе у отца, 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так підійде редуктор кисневий чи ні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подойдёт, только потом его по прямому назначению использовать нельзя!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую. А кисневий і вуглекислотний відрізняються?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Особо не вникал, но наверное есть разница в пропускной способности. Кислородный рассчитан под продувку при резке, углекислотному такой расход в принципе не нужен. Из двух я выбрал бы кислородный.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Эти редуктора неоднократно перебирал, внутри они одинаковые, сопла маленькие, т.е. давление на входе предполагается  на десятки атмосфер больше чем на выходе для обеспечения приемлимого расхода их надо переделывать, для бюджетного аппарата ИМХО нет ничего лучше сбросного клапана в атмосферу прямо с рессивера, когда то сделал такой из двух болтов и дрели, до сих пор работает и не обмерзает :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так понимаю он будет использоваться как расходный редуктор, должен обеспечить стабильное давление для потребителя, в даном случае краскопульту. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Reiter сказал:

. А кисневий і вуглекислотний відрізняються?

Кольором фарби. Один синій другий чорний. Всередині вони повністю однакові. Став БКО-50-4 , надійний, розповсюджений  редуктрор, пропускна здатність 50м куб/хв, при вхідному тиску більше 12 кг/см. При вхідному 9 кг/см буде близько 40м куб.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я коди позиченим компрессором китайським користувався, то на редукторі завжди гакручував на максимум :) А для краскопульта регулював вже маленьким редуктором перед ним...

 

Продував завжди при 8 атм. Але ж може бути так, що треба буде легенько подмухати  ) Тому регулювання має бути. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І все ж не покидає бажання зробити подачу масла під тиском.

 

Маю 2 варіанти:

1) Електронасос. В мене лежить без діла. Насос здається соляру качав. Продуктивність при перекачуванні масла не дуже, але має вистачити. Не знаю тільки який тиск дастб

 

2) Механічний насос. Наприклад від того ж мотоцикла....

 

 

Все ж змащування під тиском має продовжити життя компрессору...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можете собі поставити ось такий редуктор. Працює нормально і не дорогий.

IMG_5524.JPG

IMG_5533.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

для якої цілі вам редуктор? для покраски?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, karcher сказал:

для якої цілі вам редуктор? для покраски?

І для фарбування і для іншого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Повернусь до самої компресорної головки. Булькає, але кртуиться від руки - без шківа. Можна покрутити рукою прямо за вал. Це дуже погано (слабка компрессія) ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вихідний патрубок затикали?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Reiter сказал:

(слабка компрессія) ?

Нормально, крутиш рукою вал , клапана ""хрюкають"", значить працюють. Це ж не двигун. Тут взагалі ""компресії"",як такої,  не мае бути, адже немае розподільчого вала і фази стискування  , а випускний клапан відкриваеться тиском повітря.  В компресорі е лише дві робочих  фази: всмоктування і витіснення. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зібрав компрессор з голови Ікаруса. Залишилось тільки мотор прикупити на 3-4 кВт. Тільки думаю на 1500 і на одинакових шківах чи на 3000 і на мотор меньший в 2 раза чим на компрессорі. 1 фото компрессор при покупці, 2 інших зараз. Компрессор повністю розбирався до ідеала вичищався  та збирався.

IMAG0343.jpg

IMAG0344.jpg

IMAG0346.jpg

413008056_7_1000x700_kompressor-ikarus-250-s-maslenym-nasosom-bosch-.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку