Reiter

Саморобний компрессор ?

278 повідомлень у цій темі

47 минут назад, 123 сказал:

Краще на 1500, я мав на 3000 з шківом в два рази меншим, дуже шумний, півторачка на багато тихіше працює.

Дякую за пораду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.03.2017 в 16:32, Reiter сказал:

Скажіть чи хватить того компрессора для моїх потреб? 

 

Соррі. все не читав.

Для фарбування потрібно 400-500 літрів/хв. Від зіла траба два ставити. Ну и ті самі 3-4 кВт.

Я колись перебивався двома трифазними з холодильників. Один і досі працює.

Зробити можна багато з чого. Та треба враховувати ремонтність. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Буду використовувати пістолет LVLP. А йому треба 170-200 л. :) Має хватити ЗІЛовського.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Reiter сказал:

 Має хватити ЗІЛовського.

На скільки пам'ятаю там 240. Я було почав такий робити і вже все зробив, та таки розчарувався в ньому і продав. В мене також пістолет є, невеликий, до 50мм ніби-то, йому взагалі тріхи потрібно. Потрібно було "на виїзд", а компресор трифазний, то я в газовий балон закачав і погнав з самим балоном, мені вистачило і балона. Тобто можна повторити, 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

запустив свого икаруса, (купив 2-х швидкісний мотор) є дві швидкості коспрессора.

 

1) на компрессорі 1300 о6ертів продуктивність 320 літрів.

2) на компрессорі 2000 обертів продуктивність 450 літрів.

от такі результати, завтра приїдуть кільця, поміняю вилізло після пуска.

тре6а щось думати з охолодженням за 3 хв. гріється до 80 градусів, поміняю колечка, окатаю потім спро6ую навантажити довше поспостерігаю за температурою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Полюбому нужно городить обдув головы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, igor-jan написав:

У меня компрессор на базе головы фв6 (из холодильных установок). Купил его для работы с пневмозаклепочниками (так как китайский бобик сдох). Работали 3 заклепочниками  сразу 12 часов подряд. И уже несколько лет. Плюс стоит для выдува\подува деталей, патронов, станков и тд. Производительность 530 литров при 3000 оборотов. У меня мотор  1.5квт  на 1450 оборотов, поэтому около 260 литров в минуту. Красил им ворота, решетку и прочую хрень. Скажу, что 260 литров хватает за глаза (если нет, то у вас завышенные данные по компрессору). 

Более вечную штуку вы не найдете. У них ресурс измеряется десятками лет.

Мой совет. Потратьтесь один раз, и забудьте до конца жизни. Лучше даже денег займите. Оно стоит не дороже, чем со7б. Иначе вы тем и будете заниматься, что сейчас что-то сваяете, потом поймете, что не оно. Потом обратно нужно будет что-то ваять.

Да, и не вздумайте какими-то моторами от стиралок пользоваться

Да, по звуку, относительно тихий, намного тише китайских, со7б и др. Холодильные так и работают

 

Повернусь до старої теми.

 

Чи потрібні якісь доробки данному компрессору?

 

Як у Вас він охолоджується?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До речі, і я свого монстра доробив. Але таки треба тріхи змінити дещо. Поставив після колектора "збирач" масла і на нього ж автомат поставив. Тепер не дуже ліпиться зворотній клапан, бо я його хотів після маслозберача ставити. То треба тріхи різати і варити...Кілька тижнів провозився (по вечорам). Зате працює - супер.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На базі чого компресор?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене є в наявнлсті компрессор зіл 130. Вагабсь між 2 варіантами. Або 2 зіловських, або 1 фв6.

 

Що обрати?

З зіловським все ясно по охолодженню і змащенню, а от з фв6 - ні. Чи достатньо йому повітряного охолодження? Чи потрібно доробляти систему змащення?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тут пример реализации, решайте сами,  Компрессор ФВ 6   https://www.chipmaker.ru/topic/108787/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене колись був ФВ якийсь, я його "забракував" і вирішив з нього не робити. Здався слабуватим і він не дуже підходить для повітря, там змащення не сподобалось і ще якісь деталі.

Я останній зробив на базі аміачного А2М (для перекачування аміаку, це не з холодильника). 

Купив його давні і під реставрацію. Виявилось, що непоганий апарат. 

Знизив оберти, щоб не так грівся і поставив чималий вентилятор, який працює постійно. Через оберти і тиск пострадав, наганяє максимум 7-8 атм. Оптимально 6-6,5, на них і залишив.

Нашпигував непогано. Але тріхи не той зворотній клапан купив. Та й через морози ще не підключив його.

Двигун поставив 2,2  кВт. Поки вистачить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 19.01.2018 в 13:45, Reiter сказал:

 

Повернусь до старої теми.

 

Чи потрібні якісь доробки данному компрессору?

 

Як у Вас він охолоджується?

охолоджується звичайним методом. Я взагалі по охолодженню нічого не робив. Доробки в мене були, наразі в тій темі, що вище давали ссилку, є і мої пости з моїми фото. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.03.2017 в 18:37, 123 сказал:

Не треба розбирать!

Як що "хрюкає", то достатньо зняти піддон та просверлити в нижніх кришках шатунів разом з вкладишами отвори 6-8 мм, зняти фаски  та зібрати все назад, залити масла до середини підшипника, та забути про все решту, користуйтесь!

 

Геть не добрі ви поради даєте.... як мінімум стан циліндрів глянути, зазори і еліпс в кільцях

 

Змінено користувачем Nikolasfox
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 28.09.2018 в 14:02, 123 сказал:

Я практик, і мої поради з власного досвіду, з теоретиками не сперечатимусь.

Ну глянете в ті циліндри, і що далі?

Я теж з практикі і власного досвіду мав 3шт зіловських компресора... В одному була тупо царапина на зеркалі гільзи точніше канава десь 2-3мм все "крюкало" як треба, взяв друго голову на черметі з роздовбаним  колінвалом цілиндрі в ідеалі правда на двох компресорах кільця були з великим зазором і еліпсом, відповідно підкінув нові кільця

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 28.09.2018 в 14:02, 123 сказал:

Я практик, і мої поради з власного досвіду, з теоретиками не сперечатимусь.

Ну глянете в ті циліндри, і що далі?

Зносу в них як правило немає або дуже мізерний, до того ж ніхто не стане розточувать та хонінгувать ті циліндри, тим паче ремонтні поршня і кільця шукать, то чого туди лізти??

Як що хрюкає, то робочий, і нехай працює поки не перестане качать, от тоді як буде потреба то можна й розібрать.

Лишня розборка-зборка ще ні одному механізму не покращила ресурсу.

Як в шоферській поговірці сказано: "не лізь в мотор, не мішай йому працювати"!!

хонингонуть не мешает,это не меняет размер,но держит пленку масла и сильно уменьшает износ,сама работа не проблема и не дорого.В зиловском не знаю от чего запхали кольца но при совке очень редко делали специально,если можно готовые поставить.В СО-7 от мотоцикла,покупал за копейки,есть стандарт и ремонт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Barth сказал:

В зиловском не знаю от чего запхали кольца но при совке очень редко делали специально,если можно готовые поставить.В СО-7 от мотоцикла,покупал за копейки,есть стандарт и ремонт.

В ЗИЛовский компресоре кольца как бы специально для него, а вот компресор такой стоит и на МАЗ и на КРАЗ и на т-150 и на КАМАЗе почти такой же

Змінено користувачем Nikolasfox
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

значит легче найти комплектуху.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Barth сказал:

значит легче найти комплектуху.

Да с комплектухой не очень кольца и вкладиши только стандарт, ремонтные размеры как то не продаются... а берут как правило компресор БУ. В итоге если заморачиватся и ставить две головы ЗИЛ то СО7 куда интересней, притом что ремонтопригодность у СО7 сильно лутьше

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у меня ему за 20 лет,СО который,только текущие мелкие ремонты.Малонагруженный изначально агрегат,потому и живет долго,дольше только большой индийский,тому за более 20 лет пару раз масло меняли и раз 5 конденсат сливали,раздолбаи и ничего ему нет.А не,еще раз ремни подтягивали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Barth сказал:

у меня ему за 20 лет,СО который,только текущие мелкие ремонты.Малонагруженный изначально агрегат,потому и живет долго,дольше только большой индийский,тому за более 20 лет пару раз масло меняли и раз 5 конденсат сливали,раздолбаи и ничего ему нет.А не,еще раз ремни подтягивали.

У меня тоже индийский есть компресор класный и самое главное две ступени качает до 14атмв теории но вот беда запчастей совсем нет приходится мудрить кольца как то пристроил с отечественных но немного не то... Пойдет на полку в резерв может когда займусь востановлю по правильному

Недавно взял СО7 за 1000грн коленвал в норме но поршневая убита совсем планирую под ВАЗ поршня растачивать прикинул совсем не дорого

А вот про компресора ЗИЛ и вспоминать не хочу хотя раньше думал что это дешево-просто-надежно, ЗИЛовскую головку с убитым коленом и хорошей поршневой сдал в чермет чтобы перед глазами не маячило

 

З.Ы. Я вот собственно и не понимаю интереса к зиловским головкам и постройки на них гаражного компресора

Змінено користувачем Nikolasfox
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зачем под жигуль,будет недокачивать,проще моциклетные доработать а я бы просто перегильзовал в номинал и не мучился.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Barth сказал:

зачем под жигуль,будет недокачивать,проще моциклетные доработать а я бы просто перегильзовал в номинал и не мучился.

Почему недокачивать??? Смотрел в нете подобные переделки вроде как пошень ВАЗ до верхней кромки цилиндра  доходит, или я чего упустил

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

посмотрите родной,там вырез под клапан,свободного пустого места почти нет,это очень важно именно для компрессора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Barth сказал:

посмотрите родной,там вырез под клапан,свободного пустого места почти нет,это очень важно именно для компрессора.

Так на ВАЗовском поршне этот вырез под клапана надо делать на фрезере... Мне важно что расточить можно на месте не дорого да и проверить размер на месте

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку