karp

Підкажіть по гальмівному резистору до ПЧ

10 повідомлень у цій темі

Маємо ПЧ 7.5кв двигун 5.5кв 1450об,11А

Та ПЧ 4.5кв (220в) двигун 3кв 1450об 

 

Як розрахувати скільки ом  має бути гальмівний резистор, підкажіть будьласка. 

В наявності два шкільних реостата на 200ом, бігунки хочу зняти та приєднати дроти напряму щоб був гарний контакт. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, karp сказал:

Як розрахувати скільки ом  має бути гальмівний резистор

Внимательно почитать инструкции к тем ПЧ. Зачастую указано прямо.
"Данфосы", например, приводят расчёт того резистора для разных режимов работы и мощности привода.
У меня, например, для ПЧ Altivar-31  4кВт (380) с мотором 3 кВт применён резистор 66 Ом.
В качестве того резистора использован "сухой" ТЭН от бойлера. Он малогабаритный и его удобно крепить.

0-02-05-85d4a286c891c7f26bb8867f42ff34dd077dd6baca68ad20f48bbe2004d6bc6d_b5368ec8.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не вистачило грошей на імпорт, підтримав вітчизняного виробника))) у інструкції нічого не написано, зателефонував, мені троооохи непевно відповіли - віііііііід 45Ом)))) а я люблю точні цифри. 

Думав якась формула існує. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, karp сказал:

Думав якась формула існує.

Универсальной формулы нет. Зависит от транзистора установленного в данной цепи ПЧ.
Сделайте как я. Лучше больше сопротивление, чем меньше.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, karp сказал:

Маємо ПЧ 7.5кв двигун 5.5кв 1450об,11А

Та ПЧ 4.5кв (220в) двигун 3кв 1450об 

 

Як розрахувати скільки ом  має бути гальмівний резистор, підкажіть будьласка. 

В наявності два шкільних реостата на 200ом, бігунки хочу зняти та приєднати дроти напряму щоб був гарний контакт. 

Неизвестна мощность ваших реостатов, но если большие то соедините их параллельно и получите 100 ом сопротивление, потом подключив к цепи и передвигая  пропорционально  ползунки экспериментируйте  какое сопротивление  вас устроит.

 Разобрать и  испортить всегда успеете.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите в нете, школьные реостаты используют. Посередине хомут - один вывод, крайние выводы вместе - второй...

off... народ, ну почему никто не хочет искать инфу, пробовать, обжигаться,  потом получать положительный результат и потом тащиться от него, что "почти сам победил....

Чтобы потом кого-то обвинить, что не получилось?.... 

Даже довольно известный и уважаемый блогер использует школьный реостат, и ничего так...

Извините, если что не так.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мне школьные попадались 200 и 100 Ом. В от в этого ( внутренности) 130 Ом.

received_337151517297587(1).jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Одессит написав:

Универсальной формулы нет. Зависит от транзистора установленного в данной цепи ПЧ.
Сделайте как я. Лучше больше сопротивление, чем меньше.

Зрозуміло,дякую , приєднав поки напряму без бігунка на 200Ом гальмує бадьоро , захист не спрацьовує ,ніхром ледь тепленький . 

 

4 години назад, Кулибкин написав:

народ, ну почему никто не хочет искать инфу, пробовать, обжигаться,  потом получать положительный результат и потом тащиться от него, что "почти сам победил....

Чтобы потом кого-то обвинить, что не получилось?.... 

 

Извините, если что не так.

1.Я створив цю тему  після того як прочитав штук п"ять рекомендацій до гальмівних резисторів , пишуть що дуже потужний ТР не бажано встановлювати ,з чим це пов"язано я поняття не маю . 

2.Звинувачувати кого? А саме головне навіщо ? Я не маю знань у електрониці ,й не соромлюсь з за цього ставити питання , можливо комусь ця тема теж допоможе , не замислювались над цим?

5 годин назад, Иванович написав:

Неизвестна мощность ваших реостатов, но если большие то соедините их параллельно и получите 100 ом сопротивление, потом подключив к цепи и передвигая  пропорционально  ползунки экспериментируйте  какое сопротивление  вас устроит.

 Разобрать и  испортить всегда успеете.

Дякую, так реостати великі , як на фото пана Кулибкин , з приводу розібрать та зламать - там конструкція надпроста ))) бігунок знімається за хвилину .Причина зняття бігунка - дуже він слабенько притискає коліщата до контактної поверхні , хомут буде надійніше .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Игорь, ты мине когда звонил, помнишь, я говорил шо на фрезере мотор и пч на 1,5кВт.? Так вот, тогда мы заговорились и отвлеклись от самого главного. Там вообще нет резистора. И тормозит падением частоты(как машина, когда газ бросаешь). При чем как время выставиш, за стока и остановится, хоть зубы повыплевывает. Но... Там всего 1,5кВт. И старая прошивка (3-26).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Костя привіт ,тут вже  нова прошивка , основні налаштування закриті ,кожен раз пароль вводити достало(. Та й тут інерція будь здоров , на фрезері в мене теж колись без резистора все працювало , на токарних не канає, випадає в помилку .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку