#252106 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Шукаю мотор на заточний для фрез. Барахолку моніторю - давно не бачу нічого хорошого. Може, хтось порадить. Потрібний мотор 220В, на крайняк - DC, під камінь/алмаз діаметром біля 75мм. Планую зробити мікрополоскошліф та заточний для фрез, два в одному. Габарити біля 150-175мм в довжину, вал хоча б 8мм, 5000-8000об, регулювання - взагалі було б шикарно. Потужності 60-150Вт, гадаю, достатньо. ЕКЗОТИЧНІ, ДУЖЕ СТАРІ, НЕСТАНДАРТНІ не розглядаю. Поки що збираюсь купити мотор для швейної машини в комплекті з педаллю. Ще варіант - якийсь мікрозаточний з Китаю, але там непередбачувані мотори... Маю гравер Royce TM-700, користуюсь ним. Курочити шкода. Купити новий на розборку - дорогувато. Люблю серію УЛ-042/УЛ-062, але, на жаль, в хорошому стані їх не бачу. Та й УЛ-042 мають дуже тонкий вал, 5мм... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252107 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Где-то был коллекторный 5000 об больше швейного 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252112 Опубліковано: 5 серпня, 2020 , makks написав: Где-то был коллекторный 5000 об больше швейного Так швейні теж різні. Є для побутових машинок, 150Вт-ні, невеликі, а є від промислових, так там такі дурашники, хоч повноцінний наждак роби... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252113 Опубліковано: 5 серпня, 2020 (змінено) Є у мене двигунець не колекторний , угорського виробництва , десь на 60-100 Вт , і є УАД-72 Фото зможу лише завтра зробити !( Якщо треба ) Змінено 5 серпня, 2020 користувачем 032triton 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252114 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Есть двигатель от гравировальной машинки Гном. 60-80 Вт. 8000 об. Прекрасно управляется тиристорным регулятором. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252116 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Колекторний двигуна від пралки, ні? Оберти прекрасно регулюються, мощі - з запасом. Зазвичай підшипники на валу пристойні, у двох двигунів биття на валу ледве наміряв якусь сотку-другу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252123 Опубліковано: 5 серпня, 2020 , Zalizovskiy написав: Колекторний двигуна від пралки, ні? Оберти прекрасно регулюються, мощі - з запасом. Зазвичай підшипники на валу пристойні, у двох двигунів биття на валу ледве наміряв якусь сотку-другу. Вони величезні. У мене весь заточний - 400х350мм. Мені просто нема де тримати більший... , Andy1968 написав: Есть двигатель от гравировальной машинки Гном. 60-80 Вт. 8000 об. Прекрасно управляется тиристорным регулятором. Там у них тоненький вал, нє? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252124 Опубліковано: 5 серпня, 2020 , 032triton написав: Є у мене двигунець не колекторний , угорського виробництва , десь на 60-100 Вт , і є УАД-72 Фото зможу лише завтра зробити !( Якщо треба ) Не колекторний - то максимум 3000об. На алмаз 75мм мало. Найкраще - 8000 було б. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252126 Опубліковано: 5 серпня, 2020 3 минуты назад, Vadym сказал: Вони величезні. У мене весь заточний - 400х350мм. Мені просто нема де тримати більший... Там у них тоненький вал, нє? Погуглил, похож на ул42. Вал ступенько 6 и 5 мм. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252132 Опубліковано: 5 серпня, 2020 У меня есть такой, но вал гнутый, нужно новый точить. Попробуйте поискать по названию , может найдёте . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252133 Опубліковано: 5 серпня, 2020 , Andy1968 написав: Погуглил, похож на ул42. Вал ступенько 6 и 5 мм. Так ото ж... Коротенький і тоненький. Їх сак-так іще можна купити. У мене фрезерна приблуда для токарного на такому моторі. Шумний, зараза, але нормальний. Шків крутить. А от садити камінь напряму не хочеться. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252134 Опубліковано: 5 серпня, 2020 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252135 Опубліковано: 5 серпня, 2020 , StatusQuo написав: У меня есть такой, но вал гнутый, нужно новый точить. Попробуйте поискать по названию , может найдёте . Скрізь убиті, і мало їх... Продовжую моніторити барахолки, дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252139 Опубліковано: 5 серпня, 2020 , Vadym написав: Вони величезні Якщо креслення наведене StatusQuo вірне, то двигун від пралки менший за УЛ-062. Сходив щойно переміряв свій. Довжина по корпусу 165мм вал виступає ще міліметрів на 40. Загалом корпус двигуна вписується в 165х145х145. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252148 Опубліковано: 6 серпня, 2020 Як варіианти 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252156 Опубліковано: 6 серпня, 2020 10 годин назад, Zalizovskiy написав: Якщо креслення наведене StatusQuo вірне, то двигун від пралки менший за УЛ-062. Сходив щойно переміряв свій. Довжина по корпусу 165мм вал виступає ще міліметрів на 40. Загалом корпус двигуна вписується в 165х145х145. УЛ-061 менший. У них перевага в тому, що нема отворів, крім щілини в кришці. Вона ззаду, легко закривається сіткою, щоб не летіло лайно в колектор. А двигуни пралок, як жінки в бікіні, все відкрито. Робити корпус, так габарити знов ростуть, закривати всі отвори - морочно. Хоча на крайняк - теж варіант... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252157 Опубліковано: 6 серпня, 2020 6 годин назад, S.T.U.D.E.N.T. написав: Як варіианти Я ці бачив. Але це s3, тобто, після 5-6 хвилин роботи їх треба вимикати і чекати охолодження, якщо я правильно розумію ГОСТ. Це не складно, але напружує і відволікає. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252158 Опубліковано: 6 серпня, 2020 12 часа назад, Vadym сказал: Габарити біля 150-175мм в довжину, вал хоча б 8мм, 5000-8000об, регулювання - взагалі було б шикарно. Потужності 60-150Вт, гадаю, достатньо. Может не в тему, но что на счёт двигателей 775/795 серии. Ну да, вал тонковат. Но к ним можно подобрать вал на подшипниках и через зубчатый ремень сделать передачу. Будет компактно и ремонтопригодно. Электрическую часть можно собрать из модулей с того же Али. Так как это ДС мотор, то регулировка оборотов из коробки. Правда без поддержания. А с асинхронниками замучаетесь с электроникой играться. А на счёт мотора от стиралки все таки подумайте. По размерам они немного отличаются. Есть почти на 500 ватт (и больше), то да -- они габаритные. Есть менее мощные и соотв. менее габаритные. Имхо, корпус и защита нужны всегда. Зато в стиралочном моторе много плюшек. И заменить его при случае просто. Да и мощи много не бывает. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252161 Опубліковано: 6 серпня, 2020 1 час назад, Vadym сказал: Я ці бачив. Але це s3, тобто, після 5-6 хвилин роботи їх треба вимикати і чекати охолодження, якщо я правильно розумію ГОСТ. Це не складно, але напружує і відволікає. На практиці маслають годинами не вимикаючись, одного такого на витяжку-улітку поставили як заміну штатного на 400Гц з військової техніки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252180 Опубліковано: 6 серпня, 2020 3 години назад, S.T.U.D.E.N.T. написав: На практиці маслають годинами не вимикаючись, одного такого на витяжку-улітку поставили як заміну штатного на 400Гц з військової техніки. Та тут би півгодини достатньо було. Я любитель, фрези точу по 5-6 шт. за раз, не більше. А отой ваш КПА-563 в довжину який? Реально 156мм, як в табличках пишуть? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252182 Опубліковано: 6 серпня, 2020 У меня вот такой, ещё к нему педаль регулировки оборотов и кронштейн- снимать не стал. 90Вт, 4000 об.мин, диам. вала - 6,5мм. От швейной машины, пр-во Польша. Продать , подарить не могу- подарок друга, пока без дела. Влез в тему просто для поддержки и поделиться информацией. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252183 Опубліковано: 6 серпня, 2020 (змінено) Змінено 6 серпня, 2020 користувачем Al.P 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252186 Опубліковано: 6 серпня, 2020 , Al.P написав: У меня вот такой, ещё к нему педаль регулировки оборотов и кронштейн- снимать не стал. 90Вт, 4000 об.мин, диам. вала - 6,5мм. От швейной машины, пр-во Польша. Продать , подарить не могу- подарок друга, пока без дела. Влез в тему просто для поддержки и поделиться информацией. От-от! Приблизно такі я знаходив в комплекті, продаються як ремонтні. Китай робить. І дякую за підтримку! Для таких "слабеньких" чіпмейкерів, як я, будь-яка інфа корисна! Перед роботами з заточним для фрез 2 місяці читав і дивився чужі роботи. Все або незручно для мене, або дуже складно для повторення, або не універсально. Почав колупати, чую, навіть в найпростішому варіанті роботи на пару місяців... З моїми можливостями і часом, звичайно. А тут іще з вибором мотора засада... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252189 Опубліковано: 6 серпня, 2020 варианты 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252190 Опубліковано: 6 серпня, 2020 У мене є такий двигун в принципі як Ви хочете: СД-150. Вал здається 8мм. 150Вт 7500 обертів, обороти регулюються в дуже широкому діапазоні від ледь крутить до максимума. Це воєнка. Робочий, але підшипники треба як мінімум змазати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах