master ti

восстановление шаровых опор

26 повідомлень у цій темі

есть два способа восстановления:

обрезать заднюю часть , приварить разборную крышку, поправить шар пальца при необходимости, точить новые вкладыши.

другой способ- сверлить отверстие в задней части, залить выработку вкладышей пластиком.

какому способу отдать предпочтение?

купить новую не предлагать!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

имхо,первый.

а второй это для доехать,дошкандыбать. или так на продажу делают.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що саме мається на увазі під терміном: " пластиком" ?

 Можна конкретизувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Первый будет правильным. 

Второй - на продажу.

 

Третий - в нормальных странах о таком не задумываются, заменили и все, т.к. безопасность и жизнь - дороже всего. B|

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

при восстановлении ничего не меняется по безопасности,  при условии конечно что шар пальца не стерся и не поржавел в ухнарь.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, IMP сказал:

Що саме мається на увазі під терміном: " пластиком" ?

 Можна конкретизувати.

конкретно можно применить полиацеталь, по свойствам аналогичен капролону(полиамиду), только не гигроскопичен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Третий спосіб: розвальцовка задньої частини, нові вкладиши , збирання і завальцовка до "як і було". Пильнікі нові-сіліконові. Їду на такій вже 40 тис.

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а чем развальцевать? как зацепиться за завальцовку?  у меня на ситроене с5 шаровые которые вкручиваются и потом фланец подгибается для предотвращения самораскручивания, а завальцовка загнута сильно и как в приямке, проще конечно срезать, а еще проще новый корпус шаровой выточить, а палец взять старый.( пальцы в шаровой без износа и ржи, конец только пластику пришел)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирізається завальцовка і ріжетця різьба різцем або мєтчіком ,по ній робиться заглушка ,бажано наскрізь отвори щоб легко було шплінтувати тоненькою проволокою і регулювати .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, master ti сказал:

а чем развальцевать? как зацепиться за завальцовку?  у меня на ситроене с5 шаровые которые вкручиваются и потом фланец подгибается для предотвращения самораскручивания, а завальцовка загнута сильно и как в приямке, проще конечно срезать, а еще проще новый корпус шаровой выточить, а палец взять старый.( пальцы в шаровой без износа и ржи, конец только пластику пришел)

Шкода, але тонкощів не знаю. Майстер-реставратор мені робив. У нього і якась своя (секретна) консистентна змазка до опори йде.

Він всі шарніри реставрує таким чином: рульові наконечникі, зеткі. Все їде вже рокі. У мене пробігі малі, то я вже забув за заміну того всього.

Так воно виглядає після його реставрації:

Снимок 001.jpg

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тридцять років в авторемонтному бізнесі... ні за які гроші не ремонтую деталі півіски, й іншим не раджу. Спокійніше спати будете. Ану розсипеться та опора на 100км\год що буде, де винного будуть шукати?... Сьогодні не проблема купити нові ті самі шарові опори, то нехай клієнт і купить нові... і мені спокійніше...

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, savelich сказал:

Тридцять років в авторемонтному бізнесі... ні за які гроші не ремонтую деталі півіски, й іншим не раджу. Спокійніше спати будете. Ану розсипеться та опора на 100км\год що буде, де винного будуть шукати?... Сьогодні не проблема купити нові ті самі шарові опори, то нехай клієнт і купить нові... і мені спокійніше...

Пан має рацію. Але сучасні торгащі продають такі опори, що їх міняти доводиться через пів року. Тому до реставратора і звертаються. Я з 2010 року на тих реставрованих іду. Дорогі паршиві, швидко не їду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, savelich сказал:

Тридцять років в авторемонтному бізнесі... ні за які гроші не ремонтую деталі півіски, й іншим не раджу. Спокійніше спати будете. Ану розсипеться та опора на 100км\год що буде, де винного будуть шукати?... Сьогодні не проблема купити нові ті самі шарові опори, то нехай клієнт і купить нові... і мені спокійніше...

 ну не знаю,поставив собі новий ричаг(600 гривень один, років два назад) шарова вилетіла через місяць,а одреставрований проїздив до мене декілька років і у мене уже 3 роки,тільки деколи капролоновий сухар замінюю,думаю що з нашими дорогами і цінами на запчастини завдяки курсу+якістю оних,реставрація має місце

Змінено користувачем V_adim
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
42 минуты назад, master ti сказал:

конкретно можно применить полиацеталь, по свойствам аналогичен капролону(полиамиду), только не гигроскопичен.

Здається мені, що відмінності досить великі, особливо — фізичні http://www.xumuk.ru/encyklopedia/2/3463.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
38 минут назад, IMP сказал:

 

Змінено користувачем master ti
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чисто логічно то перший варіант 

-майже заводська конструкція, пружина давить на сухарь можна там все помити почистити + оцінити стан пальця 

В другому випадку 

- мазут пісок ржа і гівна лишаються в середині, і залитим пластиком блокується робота пружини, любий ізнос = люфт 

 

Особисто моя думка реставрація то є діч 

У нас у місті купа контор роставрує то все +- шарова 60-100 грн і яка може бути якість тої роботи скільки треба провести операцій для того + матеріал і часу 

- зрізати завальцовку на шаровій 

- вимити гівна 

- виточити різьбу, гайку, сухарі, + матеріали

- приварити різьбу до шарової 

- зібрати до купи 

- купить пильнік і помазать 

Якщо то все робити по людські то ремонт буде коштувати стільки як шарова 

Мені постійно носять ту роботу і всіх шлю лісом не робив і не буду робити 

А на свій автомобіль я ліпше куплю нову якісну запчастину чим буду ліпити з гоуна пулю, так як вартість шарової = грошам заробленим за той час який би пішов на ремонт 

А казки про те що шарова нова їздить місяць, а після реставрації 5 років і слухати не хочу 

Змінено користувачем FRM Garage
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, FRM Garage сказал:

А казки про те що шарова нова їздить місяць, а після реставрації 5 років і слухати не хочу 

Три года назад  купил рулевой наконечник на Киа Церато за 18дол понятное дело что не оригинал .Проездил на нем меньше месяца и он благополучно умер .отнес я старый наконечник местному Кулибину  и он восстановил за 8дол на этом наконечнике я проехал 35тыс км и он еще  в нормальном состоянии. Согласитесь по нашем дорогам даже для оригинального наконечника 35тыс км неплохой пробег. 

                           PS.Если мы покупали оригинальные запчасти картина была бы другой. Атак выходит что мы рождены чтоб сказку сделать былью.

Змінено користувачем Тор
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для наших доріг потрібні підсилені елемнти ходової. Натомість  нам продають дешеві, з малим ресурсом елементи .

В даному випадку робота реставратора зводиться до заміни елементів пружності - сухарів в середині опори.

Я дуже задоволений реставрацією, роботою того майстра-реставратора.

Суперечка щодо реставрації виникає через розбіжність якості такого ремонту.

Та як і в життю - різні майстри ставляться до роботи по різному. Для одних то моментний заробіток, інші вже рокі тим займаються.

Я за те щоби знаходити відповідальних майстрів. І такі є. Навіть є такі, що можуть дати гарантію в 100 тис. пробігу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цілком підтримую Олександра, але..    реалії цілком інакші. Колись був свідком домовленостей для виготовлення елементів запчастин. Виконавець завіряв замовника, що може виготовити деталі дуже гарної якості, ще кращі від "фірми". Замовник йому заперечив: "....не треба гарно, треба щоб продавалось :P " Для торгаша оборот важливіший від якості.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попробую высказать свою точку зрения.

При реставрации шаровых соединений очень важно учитывать три момента.

 Первый это износ шарового пальца. Если сфера уже не сфера то ремонт это самообман, да же при отличном состоянии поверхности этой несферы.

 Второй, от каких причин произошёл отказ узла, аварийное растрескивание сухарей, корпуса или износ в следствии отсутствия смазки или попадания пыли. При последних причинах отказа узла износ сферы всегда больше чем износ пластика или металлической обоймы, вследствии шаржирования пыли и продуктов износа в мягкий материал. Следствием этого шаржирования становится сильнейший износ пальца.

Третий момент, это то как работает палец. То ли он работает в режиме вращения- качания, наиболее частый вариант, то ли в режиме вращения. Для первого типа работы его износ более критичен.

 Что я хотел сказать, ремонт без замены всех эллементов трения бесперспективен, более менее долговечным является только корпус при условии отсутствия прямого контакта с пальцем.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

делаю все сам, мастеров искать не надо ( оборудование есть все, материалы так же).

разрезал первую опору- конец пластику, шарик уже не шарик, корпус так же пострадал от контакта с шариком.-  на выкидку, покупаю новую.

вторая - пластик подношен, люфт был совсем небольшой, смазка еще присутствует без грязи, шарик идеален- буду восстанавливать.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Шкода, але тонкощів не знаю. Майстер-реставратор мені робив. У нього і якась своя (секретна) консистентна змазка до опори йде.

Він всі шарніри реставрує таким чином: рульові наконечникі, зеткі. Все їде вже рокі. У мене пробігі малі, то я вже забув за заміну того всього.

Так воно виглядає після його реставрації:

Снимок 001.jpg

Пройшло 8 років. Дані шарові і накінечникі пройшли близько 50 тис. по нашим дирчатим дорогам. Було непросто, навіть КПП знімали на ремонт.

А тепер прийшов край кермовій рейці. Вирішив замінити шарові і накінечникі на такі самі - після майстра реставратора.

Не думав, що пильникі лишуться цілими за 8 років:

Пильникі сіліконові.

37979015n.jpg

 

37979016n.jpg

 

37979017n.jpg

 

Лиш одна шарова має ледь відчутний люфт. Майстри не хотіли міняти на нові, сказали що ці в доброму стані... :after_boom019:

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку